En dat maakt 5quote:Op maandag 29 januari 2007 18:46 schreef iamredleader het volgende:
Alexander en Gone in sixty seconds
quote:
Nee, maar qua leeftijd niet eens zo gek.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:55 schreef TradeMarkie het volgende:
sean connery? die zal wel te jong zijn waarschijnlijk
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:01 schreef Homdeck het volgende:
[jayhawkmode]
James Dean!
[/jayhawkmode]
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:03 schreef steeg het volgende:
frank sinatra
Vind je die leuk ja .. Het zijn niet mijn persoonlijke favorieten, die film vragen..quote:
Ik zit te denk, ik ken die vraag!quote:Op maandag 29 januari 2007 18:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
"gerelateerde" vraag. Brad Pitt speelt "Danny Ocean" in Ocean's eleven. Maar wie speelde de originele Danny Ocean in de 1960 uitvoering van de film?
Ik hoop het niet, dan heeft die pubquiz nogal een fout gemaakt (george clooney speelde oceanquote:Op maandag 29 januari 2007 19:24 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik zit te denk, ik ken die vraag!
Schaamteloos gejat van de pubquiz![]()
Is mijn antwoord niet goed dan? Volgens mij was dat manuscript toch wel de "noteworthy fact"quote:Op maandag 29 januari 2007 19:26 schreef steeg het volgende:
he balen, ik moet weg... IK zal nog enkele dagen het topic nalopen als iemand zich nog geroepen voelt de vraag te beantwoorden, dan zal ik hem/haar daarvoor punten geven. Ik stel voor dat iemand anders met een nieuwe vraag begint. Excuus
De vraag was over versie uit 1960.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:26 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dan heeft die pubquiz nogal een fout gemaakt (george clooney speelde ocean)
Navond trouwens
Lees de post van iamredleader maar ffquote:Op maandag 29 januari 2007 19:31 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Lezen!! De versie uit 1960.
Bron: IMDb
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:34 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Lees de post van iamredleader maar ff
Ik zoek de belangrijkste tijdgenoot van Camus
ff een makkelijke want ik moet er zo weer vandoor
Ik zoekun existentialistquote:Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef PhysicsRules het volgende:
Antwoord niet weten ik.
Bovendien, belangrijkste tijdgenoot? Hoe gemeten. Zoek je een medeabsurdist?
Schorpioen +1quote:Op maandag 29 januari 2007 19:40 schreef Schorpioen het volgende:
Sartre?
makkelijk ?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:34 schreef Mark_V het volgende:
ff een makkelijke want ik moet er zo weer vandoor
Je hebt al een mooie troostprijs gekregen....quote:Op maandag 29 januari 2007 19:42 schreef Eltonno het volgende:
Damn ben je even eten halen en weet je het antwoord kaapt iemand anders hem weg...![]()
Maar mijn troostprijs staat niet in de puntentellingquote:Op maandag 29 januari 2007 19:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Je hebt al een mooie troostprijs gekregen....
U vraagt, wij draaienquote:Op maandag 29 januari 2007 19:44 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Maar mijn troostprijs staat niet in de puntentelling![]()
![]()
Is dat voor een punt?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:40 schreef Mark_V het volgende:
Wat studeer je/heb je gestudeerd trouwens PR, gezien je naam?
Dat is voor +mark_v informatievoorzienertquote:Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Is dat voor een punt?
Heb natuurkunde gestudeerd, ben niet zo thuis is cultuurgerelateerde zaken.
Mwah, volgens mij waren er een paar flink aan het PMS-en, en daarbij een paar bijdehante newbie's (zoals ik, maar ik ben niet bijdehandquote:Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef Mark_V het volgende:
Nah, zo ongezellig is het hier tegenwoordig toch helemaal niet? Wat een klagers, die mede oude gardenaers.....
dan heb jij alle relletjes en onenigheden van de afgelopen dagen weten te omzeilen ?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef Mark_V het volgende:
Nah, zo ongezellig is het hier tegenwoordig toch helemaal niet? Wat een klagers, die mede oude gardenaers.....
Kuchaahhahaaaggggggggattitudebbbhgghaa..??quote:Op maandag 29 januari 2007 19:47 schreef TradeMarkie het volgende:
er is een bepaalde user al een tijdje niet aanwezig vanmiddag/avond, en dat scheelt al de helft
UvAquote:Op maandag 29 januari 2007 19:46 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat is voor +mark_v informatievoorzienert
Waar heb jij die mooie opleiding gedaan? Ikzelf heb scheikunde in delluf gedaan
geeft idd wel wat rust...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:47 schreef TradeMarkie het volgende:
er is een bepaalde user al een tijdje niet aanwezig vanmiddag/avond, en dat scheelt al de helft
Ah, welk jaar is ze begonnen?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:49 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
UvAMijn vrouw heeft scheikunde in Delft gestudeerd
![]()
Fuck ja, zit in aan een veel te nieuw album te denkenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:51 schreef Mark_V het volgende:
de apendans
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:53 schreef Eltonno het volgende:
Suske wiske en de apenkermis toch?? averechtse aap is met die duitse proffesor
zeer begrijpelijk...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:54 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, mijn excuus, de vraag van eerder was inderdaad niet 100% correct, niet Brad Pitt maar George Clooney speelt Danny Ocean, maar ik was nog helemaal met m'n hoofd bij Angelina Jolie
, dus vandaar de referentie naar hem... maar ze spelen wel samen in Ocean's 11.
ik snap er ook niks vanquote:Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef Mark_V het volgende:
Sjors Boefquote:Op maandag 29 januari 2007 19:56 schreef Schorpioen het volgende:
Mark_V + 1
Geweldig verhaal over hoe apen door straling van een komeet zelfbewust worden en de macht overnemen en de mensen door diezelfde straling zo apathisch zijn geworden dat ze het niet eens merken.
Dat was in 1952 of zo.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:58 schreef Homdeck het volgende:
jan tinbergen?
Je zou het ook eens niet moeten weten....quote:Op maandag 29 januari 2007 19:58 schreef PhysicsRules het volgende:
veltman en van 't hoofdt is waar ik ben blijven steken.
Ik heb je wel doorquote:Op maandag 29 januari 2007 20:01 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Je zou het ook eens niet moeten weten
Crutzen was de laatste scheikundewinnaaar, was natuurlijk een veel boeiender onderwerp enzo
PR +1
Ik ben weer weg, tot snel enzo, ik vond het iig gezellig, dus laat die anderen maar zeuren
punten in ronde 582:
iamredleader 1
steeg 1
Mark_V 2
Schorpioen 1
PhysicsRules 1
ja weet ik veel of er daarna nog iemand gewonnen heeftquote:
ik zou voor sjaak gaan...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:02 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja weet ik veel of er daarna nog iemand gewonnen heeftZijn broerje waarschijnlijk.
dan zeg ik nico tinbergen.
Soms is het leven zo simpelquote:Op maandag 29 januari 2007 20:05 schreef Eltonno het volgende:
Natuurkunde?
jij ging wegquote:Op maandag 29 januari 2007 20:06 schreef Mark_V het volgende:
wis en natuurlkunde om precies te zijn
Ook een mooie combinatie met economie (de mijnequote:Op maandag 29 januari 2007 20:06 schreef Neleos het volgende:
Scheikunde
Is waar, maar ik vroeg niet om alle studies die hij gedaan had. Een vond ik genoeg.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:06 schreef Mark_V het volgende:
wis en natuurlkunde om precies te zijn
Misschienquote:Op maandag 29 januari 2007 20:11 schreef DiviFilius het volgende:
volgesmij word dit weer een ojaaaa vraag, kan het iets met stilte ofzo zijn ?
Ja! dat was hemquote:Op maandag 29 januari 2007 20:12 schreef DiviFilius het volgende:
was het Doodstil ?
ojaquote:Op maandag 29 januari 2007 20:12 schreef DiviFilius het volgende:
was het Doodstil ?
Domi Pacem??? Dona nobis pacem bedoel je denk ik...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:32 schreef Grumpey het volgende:
zal wel Domi en nicanus zijn, aangezien Domi ook in 'Domi Pacem' voorkomtmaar wat het betekend is me alweer ontschoten..Pacem is vrede dacht ik.
Die bedoel ik inderdaad, en de betekenis klopt ookquote:Op maandag 29 januari 2007 20:37 schreef SaskiaR het volgende:
Volgens mij bedoel je Domini canes, dat betekent ' honden van de heer'.
Maar ze zijn natuurlijk gewoon genoemd naar Dominicus.
ja mijn fout, was nog met de reactie daarvoor bezig ( er reageerde de eerste 10-15 minuten twee mensen, en ineens reageert iedereen hierquote:Op maandag 29 januari 2007 20:42 schreef SaskiaR het volgende:
Vanwege de ketters, klopt dat niet?
hahaha sven staat nu bij Holland Sport, over dat ie NIET wereldkampioen is gewordenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:01 schreef WooZ het volgende:
zal nijs wel zijn maar dan zeg ik wel vervecken
haha écht? hij heeft zowat alle wb wedstrijden gewonnenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:02 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
hahaha sven staat nu bij Holland Sport, over dat ie NIET wereldkampioen is geworden
Nee, hij won niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:04 schreef WooZ het volgende:
[..]
haha écht? hij heeft zowat alle wb wedstrijden gewonnen
ik begin te duimen
dan had ie gewonnen hoor, en ook de originaliteitsprijs voor mooiste koprol vooroverquote:Op maandag 29 januari 2007 21:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Was ook neit het WK veldrijden maar het WK vallen op de fiets.)
eenschquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:12 schreef Eltonno het volgende:
Doe maar in de categorie; algemene kennis
ik zie hier ook nog wel eens vragen langskomen met alleen een cd-cover en dan zou ik moeten weten van wie dat is...quote:Op maandag 29 januari 2007 21:24 schreef PhysicsRules het volgende:
Er was gevraagd om een muziekvraag
Die weet ik ook nooit. Maar dit vind ik geen muziek.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:27 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik zie hier ook nog wel eens vragen langskomen met alleen een cd-cover en dan zou ik moeten weten van wie dat is...
wie koopt er nu nog cd's
Maar dit nummer staat in de ID&T top 500
Grauzone - Eisbär, dat is geen muziekquote:Op maandag 29 januari 2007 21:28 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Die weet ik ook nooit. Maar dit vind ik geen muziek.
Getriggerd door deze herrie heb ik dat ook maar eens gaan luisteren (was hier dus al twee weken illegaalquote:Op maandag 29 januari 2007 21:31 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Grauzone - Eisbar, dat is geen muziek![]()
Jij mag blijvenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:34 schreef Eltonno het volgende:
Ich möchte ein eisbär sein, im kalten polar! [afbeelding]
het heeft toch wel iets..![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:41 schreef Mikkie het volgende:
Cygnus X - The Orange Theme?
Heh?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:59 schreef Eltonno het volgende:
Enige schrijver die ik ken is Patrick Süskind
onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:59 schreef Eltonno het volgende:
Dus jij kent Annie MG Schmidt niet?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:59 schreef Eltonno het volgende:
Zoiets dacht ik al.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:04 schreef Eltonno het volgende:
Bedoelde de enige schrijver waar ik op kon komen, het is natuurlijk Karl Marx...
Süskind, van Das parfum...
Snel een antwoord proberen te typen zorgt meestal voor niet al te samenhangende antwoorden bij mij... Voor een logsich antwoord moet ik meer dan 5 seconden denktijd hebbenquote:
Aah dan snap ik wat er bedoelt word, alleen de naam van dat verschijnsel??quote:Op maandag 29 januari 2007 22:14 schreef PhysicsRules het volgende:
het effect dat verschillende stoffen verschillende uitzettingscoëfficienten hebben en als je twee van die stoffen tegen elkaar plakt het gaat bollen.
Dit heet ....
Bingo!quote:Op maandag 29 januari 2007 22:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zware Jongens, Goudglans, Magica, Rockerduck (oid)
Ja idd, nog nooi van gehoord, maar wel een jaartje of 8 lid geweest van de DDquote:Op maandag 29 januari 2007 22:27 schreef Mikkie het volgende:
Who the fuck is Rockerduck?
Nog zo'n geniepige multibultimiltibilti-trijardair, zegt mijn innerlijke kind.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:27 schreef Mikkie het volgende:
Who the fuck is Rockerduck?
quote:John D. Rockerduck, zakenman van Amerikaanse signatuur, Rockerduck komt voor het eerst voor in een verhaal van Barks, maar later keert hij regelmatig terug in Italiaanse verhalen. Hij gaat door het leven onder verschillende vertaalde namen zoals Rockerduck, Klaas Klever (vertaling uit het Duits), Gijsbert Goochem, Leopold Kwartjesvinder of Govert Goudglans (foute vertaling);
In mijn inmiddels 134delige verzameling DD-Pockets komt ie regelmatig terugquote:Op maandag 29 januari 2007 22:30 schreef Mikkie het volgende:
Hoe moeten wij NL'ers dat dan weten, als 'ie uit Italië komt?
Ben em nooit tegengekomen... heb nu wel wat te doen gekregen op m'n vrije dinsdag morgen..quote:Op maandag 29 januari 2007 22:31 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
In mijn inmiddels 134delige verzameling DD-Pockets komt ie regelmatig terug![]()
20? n00bquote:Op maandag 29 januari 2007 22:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En nog even terugkomende op Rockerduck, hij komt idd meer voor in de pockets, waar ik er een stuk of 20 van heb staan hier.
Bulls-eye.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:34 schreef Eltonno het volgende:
Duckati 313
Das snel..quote:Op maandag 29 januari 2007 22:41 schreef ScottTracy het volgende:
Arctic Monkeys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.punten in ronde 582:
iamredleader 1
steeg 1
Mark_V 2
Schorpioen 1
PhysicsRules 2
Eltonno 3
DiviFilius 1
SaskiaR 1
WooZ 1
Mikkie 1
Jayhawk 1
Legolas_Greenleaf 1
ScottTracy 1-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
Nu moet het toch te doen zijnquote:I remember when, I remember, I remember when I lost my mind,
There was something so pleasant about that place...
Nou, je hebt 'm verdiend hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:10 schreef Consigliere het volgende:
Imaam dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |