ja weet ik veel of er daarna nog iemand gewonnen heeftquote:
ik zou voor sjaak gaan...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:02 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja weet ik veel of er daarna nog iemand gewonnen heeftZijn broerje waarschijnlijk.
dan zeg ik nico tinbergen.
Soms is het leven zo simpelquote:Op maandag 29 januari 2007 20:05 schreef Eltonno het volgende:
Natuurkunde?
jij ging wegquote:Op maandag 29 januari 2007 20:06 schreef Mark_V het volgende:
wis en natuurlkunde om precies te zijn
Ook een mooie combinatie met economie (de mijnequote:Op maandag 29 januari 2007 20:06 schreef Neleos het volgende:
Scheikunde
Is waar, maar ik vroeg niet om alle studies die hij gedaan had. Een vond ik genoeg.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:06 schreef Mark_V het volgende:
wis en natuurlkunde om precies te zijn
Misschienquote:Op maandag 29 januari 2007 20:11 schreef DiviFilius het volgende:
volgesmij word dit weer een ojaaaa vraag, kan het iets met stilte ofzo zijn ?
Ja! dat was hemquote:Op maandag 29 januari 2007 20:12 schreef DiviFilius het volgende:
was het Doodstil ?
ojaquote:Op maandag 29 januari 2007 20:12 schreef DiviFilius het volgende:
was het Doodstil ?
Domi Pacem??? Dona nobis pacem bedoel je denk ik...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:32 schreef Grumpey het volgende:
zal wel Domi en nicanus zijn, aangezien Domi ook in 'Domi Pacem' voorkomtmaar wat het betekend is me alweer ontschoten..Pacem is vrede dacht ik.
Die bedoel ik inderdaad, en de betekenis klopt ookquote:Op maandag 29 januari 2007 20:37 schreef SaskiaR het volgende:
Volgens mij bedoel je Domini canes, dat betekent ' honden van de heer'.
Maar ze zijn natuurlijk gewoon genoemd naar Dominicus.
ja mijn fout, was nog met de reactie daarvoor bezig ( er reageerde de eerste 10-15 minuten twee mensen, en ineens reageert iedereen hierquote:Op maandag 29 januari 2007 20:42 schreef SaskiaR het volgende:
Vanwege de ketters, klopt dat niet?
hahaha sven staat nu bij Holland Sport, over dat ie NIET wereldkampioen is gewordenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:01 schreef WooZ het volgende:
zal nijs wel zijn maar dan zeg ik wel vervecken
haha écht? hij heeft zowat alle wb wedstrijden gewonnenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:02 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
hahaha sven staat nu bij Holland Sport, over dat ie NIET wereldkampioen is geworden
Nee, hij won niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:04 schreef WooZ het volgende:
[..]
haha écht? hij heeft zowat alle wb wedstrijden gewonnen
ik begin te duimen
dan had ie gewonnen hoor, en ook de originaliteitsprijs voor mooiste koprol vooroverquote:Op maandag 29 januari 2007 21:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Was ook neit het WK veldrijden maar het WK vallen op de fiets.)
eenschquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:12 schreef Eltonno het volgende:
Doe maar in de categorie; algemene kennis
ik zie hier ook nog wel eens vragen langskomen met alleen een cd-cover en dan zou ik moeten weten van wie dat is...quote:Op maandag 29 januari 2007 21:24 schreef PhysicsRules het volgende:
Er was gevraagd om een muziekvraag
Die weet ik ook nooit. Maar dit vind ik geen muziek.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:27 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik zie hier ook nog wel eens vragen langskomen met alleen een cd-cover en dan zou ik moeten weten van wie dat is...
wie koopt er nu nog cd's
Maar dit nummer staat in de ID&T top 500
Grauzone - Eisbär, dat is geen muziekquote:Op maandag 29 januari 2007 21:28 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Die weet ik ook nooit. Maar dit vind ik geen muziek.
Getriggerd door deze herrie heb ik dat ook maar eens gaan luisteren (was hier dus al twee weken illegaalquote:Op maandag 29 januari 2007 21:31 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Grauzone - Eisbar, dat is geen muziek![]()
Jij mag blijvenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:34 schreef Eltonno het volgende:
Ich möchte ein eisbär sein, im kalten polar! [afbeelding]
het heeft toch wel iets..![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:41 schreef Mikkie het volgende:
Cygnus X - The Orange Theme?
Heh?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:59 schreef Eltonno het volgende:
Enige schrijver die ik ken is Patrick Süskind
onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:59 schreef Eltonno het volgende:
Dus jij kent Annie MG Schmidt niet?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:59 schreef Eltonno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |