die bouwput er voor ?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:44 schreef Shark.Bait het volgende:
NS station is zeer mooi o.a.
haha jah mooie oranje landbouw zeil ervoor, en ik denk dat je met die nieuwe fietsenstalling plein ook niet echt meer een goeie shot krijgt op het CS zelf. maar weet het niet zeker.quote:
op cs zelf heb je of kaartje nodig of ov anders mag je daar niet komen (al valt dat wel mee op groningen)quote:Op maandag 29 januari 2007 17:29 schreef mellowpimp het volgende:
[..]
haha jah mooie oranje landbouw zeil ervoor, en ik denk dat je met die nieuwe fietsenstalling plein ook niet echt meer een goeie shot krijgt op het CS zelf. maar weet het niet zeker.
Oke, bedankt voor de tip!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:00 schreef Yoni het volgende:
WurM even een tipjeAls er inderdaad animo blijkt te zijn (en dat is er wel denk ik), prik dan gewoon een datum. Ellenlang brainstormen over een datum waarop iedereen kan, werkt erg slecht is in het verleden gebleken
Mocht er op de geplande datum toch niemand kunnen/willen/geen animo hebben, dan kun je altijd nog verder denken/de boel afblazen/andere opties kiezen etc.
![]()
Ennuh.. ook hier wel animoIk ben nog nooit echt in Groningen geweest, dus da's sowieso leuk
![]()
Dat is niet het NS gebouw. Dat is de bouwput ervoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:46 schreef kless het volgende:
die bouwput er voor ?
Bij mijn weten wordt daar altijd wel ergens iets (ge/ver)bouwtquote:Op maandag 29 januari 2007 18:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is niet het NS gebouw. Dat is de bouwput ervoor.
is die zooi nou nog niet af?
Ik ga de fotografen fotograferenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:59 schreef nietzman het volgende:
Ik-kom-misschien-ook-wel-gluren-post.
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:23 schreef kless het volgende:
mobflashen in groningen?
Dat jij nog steeds op FOK! postquote:Op maandag 29 januari 2007 18:30 schreef kless het volgende:
[..]
Bij mijn weten wordt daar altijd wel ergens iets (ge/ver)bouwt
oh das inderdaad erg jammer snik de ole griezequote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:21 schreef x-tremed het volgende:
jammer dat de martinitoren gesloten is sinds een aantal mensen een snellere manier zochten om naar beneden te gaan wat niet in smaak viel bij de directie
neuh die zooi is niet af, het deel dat af is is al foeilelijk, en nu hebben ze het nog in oranje stormdoek gewikkeld ook. Nee en dat is geen werk van Christoquote:Op maandag 29 januari 2007 18:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is niet het NS gebouw. Dat is de bouwput ervoor.
is die zooi nou nog niet af?
zou toch leuk zijn als je tijdens de meet lekker een biertje zit te drinken en er valt weer een persoon met evenwichtproblemen op je tafelquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:21 schreef x-tremed het volgende:
jammer dat de martinitoren gesloten is sinds een aantal mensen een snellere manier zochten om naar beneden te gaan wat niet in smaak viel bij de directie
Hebben we meteen genoeg fotografen om bewijsmateriaal te schieten voor forensisch onderzoekquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:16 schreef ableton het volgende:
[..]
zou toch leuk zijn als je tijdens de meet lekker een biertje zit te drinken en er valt weer een persoon met evenwichtproblemen op je tafel![]()
Kijken wie de beste in-the-air foto schietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hebben we meteen genoeg fotografen om bewijsmateriaal te schieten voor forensisch onderzoek![]()
Top tvptje![]()
ies iet a bird? Ies iet a pleain? No!! Iit ies suicideman....SPLAT!!!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:15 schreef x-tremed het volgende:
[..]
Kijken wie de beste in-the-air foto schiet
Flauwerdquote:
* HM2 iritante koters weer terugstopt in de kelder en aan de ketting legt Had ik juist van dat leuke gooi spul gevondenquote:
mijn heldquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 iritante koters weer terugstopt in de kelder en aan de ketting legt Had ik juist van dat leuke gooi spul gevonden![]()
met een beetje duwen en aanstampen past het zeker...quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:12 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
mijn held
ik heb nog een klas vol....16 intotaal...passen die in jou kelder?
[ontopic] ik ben nogsteeds geintresseerd
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
met een beetje duwen en aanstampen past het zeker...Anders een beetje creatief met kettingzaag en hakbijl
![]()
Of moesten ze heel terug gebracht worden![]()
Pssst An24 lieverd.... Dit is maar een grapje hoor, voor je een TBS aanvraag in gaat dienen voor mij![]()
voor An24
![]()
[ontopic] Lijkt me weer leuk om door Grûnn te wandelen..
Oe...lange winkelstraten in zwartwit met groothoekquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:26 schreef Renesite het volgende:
Wat te denken van lange winkelstraten, gasunie gebouw. Stadsparkskie, 2 suikerfabrieken,
Misschien wel handigquote:Moet het specifiek beloopbaar zijn?
Ik doel meer op de aanwezige busverbindingenquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oe...lange winkelstraten in zwartwit met groothoek
[..]
Misschien wel handig
Oh... bus moet geen probleem zijn wat mij betreftquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doel meer op de aanwezige busverbindingen
bus is een mogelijkheid, maar wordt mss voor een aantal personen een duur grapje...?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doel meer op de aanwezige busverbindingen
op zondagen zijn de bussen geloof ik wel verrot.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh... bus moet geen probleem zijn wat mij betreft
1 euro per uurquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:57 schreef WurM het volgende:
[..]
bus is een mogelijkheid, maar wordt mss voor een aantal personen een duur grapje...?
Je kan toch gezellig met WurM die kant op??quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:23 schreef LekkerApart het volgende:
Tja vrijdags helemaal gratis met OV, maar weekend niet..
En dan zal ik ook al met trein + bus moeten.. Dus dat wordt dan sowieso al prijzig..
En ik danquote:Op zondag 4 februari 2007 10:09 schreef fraubitch het volgende:
als shark komt kom ik ook.
en ook als mauro komt
Nu nog een keer echt gaan doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:55 schreef WurM het volgende:
Ik zal binnenkort ff een agenda erbij pakken en een datum prikken (in het weekend wss...) waarop ik iig wel kan
en uiteraard als P'tje ook komtquote:Op zondag 4 februari 2007 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En ik danBen ik weer niet belangrijk of zo
ik ga dit onthouden
![]()
quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:03 schreef WurM het volgende:
[..]
Maak je maar geen illusies, stiekem komt ze gewoon voor mij
Start Outlook eens opquote:Op zondag 4 februari 2007 14:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar een agenda
in je gsm zit er ook bijna altijd eenquote:Op zondag 4 februari 2007 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Start Outlook eens opDaar zit een agenda in
Of pak een kalender
Die heeft je ma vast aan de muur hangen of waar je dan ook woont
Geen probleem, ben voor zaterdagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:00 schreef WurM het volgende:
Meets die in het weekend worden gehouden, zijn over het algemeen op de zondag hier in FOT.
Hoeveel mensen hebben er problemen mee (door werk of iets dergelijks), als de meet op zaterdag wordt gehouden?
conclaaf op MSNquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:27 schreef LekkerApart het volgende:
Zaterdag kan wel, maar dan liefst niet te veel meer reizen.. Want moet dan al de treinreis betalen (week-ov..)
'n zaterdag no problemo !quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:00 schreef WurM het volgende:
Meets die in het weekend worden gehouden, zijn over het algemeen op de zondag hier in FOT.
Hoeveel mensen hebben er problemen mee (door werk of iets dergelijks), als de meet op zaterdag wordt gehouden?
Bijtje-Bezig kom jij ookquote:
Hier @ work zit een meisje, haar vriend was geloof ik de laatste die er vanaf is gesprongen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ies iet a bird? Ies iet a pleain? No!! Iit ies suicideman....SPLAT!!!!![]()
OMG zie nu pas dat je een grunniger bist...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hier @ work zit een meisje, haar vriend was geloof ik de laatste die er vanaf is gesprongen.
Grappig, een meet @ Groningen, wellicht kom ik ook even koekeloeren.
ligt er natuurlijk wel aan welke datum er wordt geprikt...in voorjaar lijkt me fijn.....niet zo van die dikke jassen meer aan...camera stil te houden ....en veel gezelliger sfeer danquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:49 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
ik als ex groninger kan zo'n meet toch zeker niet missen ej...
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:51 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
ligt er natuurlijk wel aan welke datum er wordt geprikt...in voorjaar lijkt me fijn.....niet zo van die dikke jassen meer aan...camera stil te houden ....en veel gezelliger sfeer dan
sorry hoor wis nie dat je boos werdtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]beetje je zelf quoten.. wat je ook had kunnen editen...
![]()
quote:Maar het is aan WurMke qua datum... Hij heeft de verantwoordelijkheid voor deze meet...![]()
boos nehhhhquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:09 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
sorry hoor wis nie dat je boos werdtwas in een vlaag van verstands verbijstering,zal niet weer gebeuren
![]()
[..]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar het is aan WurMke qua datum... Hij heeft de verantwoordelijkheid voor deze meet...![]()
Doe es lekker dramatisch..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef WurM het volgende:
[..]
Zoiets had ik zelf al verzonnen, maar nu jij het zegt is het wel min of meer officieel he, dat ik de schuld krijg als er een leuke dame niet op komt dagen...
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Doe es lekker dramatisch..Of Bijtje-Bezig op de meet komt is geen levenbedreigende situatie hoor..
![]()
Dan zal ik zeker proberen te komen!quote:Op zondag 4 februari 2007 10:09 schreef fraubitch het volgende:
als shark komt kom ik ook.
en ook als mauro komt
Je houdt die kleine Mauro maar mooi in je broek ransaapquote:Op woensdag 7 februari 2007 04:16 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dan zal ik zeker proberen te komen!
FB
Ja idd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
OMG zie nu pas dat je een grunniger bist...![]()
Ja dat gesprongen-verhaal...![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je houdt die kleine Mauro maar mooi in je broek ransaap![]()
![]()
Dat je aanwezig wil zijn vind ik dan wel weer tof....![]()
Mooi in een druk weekend lekker ontspannenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:44 schreef WurM het volgende:
[Animo Check] Meet Groningen
Jezelf quoten kan natuurlijk niet, daarom maar zo
En omdat morgen vandaag is, is de datum van de Groningen meet geworden:
Zaterdag 14 april 2007
quote:
check en dubbelcheckquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij kan ik dan ook
* PdeHoog kijkt even terloops naar HM2 voor een slaapplekje![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:20 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Plakken we er een studiomeetding aan vast?
Je denkt toch niet serieus dat ik een meet ga plannen op een dag dat ik zelf niet beschikbaar ben?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:04 schreef HMaster-II het volgende:
@WurM
Jij bent organisator en MOET daarom aanwezig zijn..de gastheer die afwezig is
tssssk
![]()
Die skischans is zowat klaar, als je erop gaat staan zie je het station stukken beterquote:
Komt goedquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:35 schreef Yoni het volgende:
Het animo is gecheckt, de datum is geprikt. Tijd voor een nieuw topic dusWurM open jij effies een meet-topic? Dan kan deze dicht
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:35 schreef Shark.Bait het volgende:
slotje zet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |