Ik dacht...fijn...een serie uit Groningen
![]()
nu denk ik...hmm...
Ik zal even zeggen waarom:
1. Foto met potentie, alleen is alles bijna even grijs, weinig contrast...Het was mooier geweest als je een focuspunt had genomen waar de aandacht op gevestigd word...weet nu niet zo goed waar ik moet kijken...
2. Had een kiekje kunnen zijn van een kind uit mijn klas bij een excursie. (no offence) Je had het veel spannende kunnen maken door meer omgeving te laten spreken. Hij is ook wel héél krapjes gecropt...
3. Is een beetje een recht toe recht aan foto... Neem de tijd om te kijken van af welke hoek je hem leuk op de foto kan zetten...en laat de kleuren meer spreken..het is nu wel erg overduidelijk dat het geen mooi weertje was.
4. Tja voor mij herkenbaar maar dat ik nou kan zeggen..ik ga foto's maken in Groningen en deze moet er zeker bij...
![]()
Er zijn gebouwen (en ook minder bekende dan de martini en de gasunie) die wel écht bij groningen horen en die zich ook erg goed lenen voor een mooie foto
![]()
5. Eigelijk zelfde als 4. In combinatie met 1. Je weet niet zo goed waar je moet kijken voor iets boeiends. Ik vind bijvoorbeeld het llicht wat op die tak in het middan valt erg mooi...had je meer mee kunnen doen.
Okay...ik hoop dat ik je nu niet ontmoedigd hebt...ik ben niet zo goed in feedback geven enzoow...Wel vooral door gaan met foto's maken
www.debbykrans.nl ...mijnfotografie website
Usericon made by Xilantof
<||..Nobody is Perfect...Nobody is Imperfect..||>