die bouwput er voor ?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:44 schreef Shark.Bait het volgende:
NS station is zeer mooi o.a.
haha jah mooie oranje landbouw zeil ervoor, en ik denk dat je met die nieuwe fietsenstalling plein ook niet echt meer een goeie shot krijgt op het CS zelf. maar weet het niet zeker.quote:
op cs zelf heb je of kaartje nodig of ov anders mag je daar niet komen (al valt dat wel mee op groningen)quote:Op maandag 29 januari 2007 17:29 schreef mellowpimp het volgende:
[..]
haha jah mooie oranje landbouw zeil ervoor, en ik denk dat je met die nieuwe fietsenstalling plein ook niet echt meer een goeie shot krijgt op het CS zelf. maar weet het niet zeker.
Oke, bedankt voor de tip!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:00 schreef Yoni het volgende:
WurM even een tipjeAls er inderdaad animo blijkt te zijn (en dat is er wel denk ik), prik dan gewoon een datum. Ellenlang brainstormen over een datum waarop iedereen kan, werkt erg slecht is in het verleden gebleken
Mocht er op de geplande datum toch niemand kunnen/willen/geen animo hebben, dan kun je altijd nog verder denken/de boel afblazen/andere opties kiezen etc.
![]()
Ennuh.. ook hier wel animoIk ben nog nooit echt in Groningen geweest, dus da's sowieso leuk
![]()
Dat is niet het NS gebouw. Dat is de bouwput ervoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:46 schreef kless het volgende:
die bouwput er voor ?
Bij mijn weten wordt daar altijd wel ergens iets (ge/ver)bouwtquote:Op maandag 29 januari 2007 18:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is niet het NS gebouw. Dat is de bouwput ervoor.
is die zooi nou nog niet af?
Ik ga de fotografen fotograferenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:59 schreef nietzman het volgende:
Ik-kom-misschien-ook-wel-gluren-post.
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:23 schreef kless het volgende:
mobflashen in groningen?
Dat jij nog steeds op FOK! postquote:Op maandag 29 januari 2007 18:30 schreef kless het volgende:
[..]
Bij mijn weten wordt daar altijd wel ergens iets (ge/ver)bouwt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |