Sla ik Edje in elkaarquote:Op maandag 29 januari 2007 16:10 schreef M0NTANA het volgende:
Trouwens, als het nou niet waar is, wat doen we dan met onze welingelichte bron?
quote:Aan: info@ajax.nl
CC:
Beste webmaster,
KOM OP MET DAT NIEUWS!
Groetjes,
Ja kijk eens naar die tijd en naar die tijd rechtsonderin je beeldquote:Op maandag 29 januari 2007 16:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
Jol: 'Nog geen akkoord met Ajax'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 29 januari om 12:03
Het zogenaamde akkoord tussen Tottenham Hotspur en Ajax over Edgar Davids is door Martin Jol ontkracht. De oefenmeester van de Londenaren liet vanochtend tegenover de BBC weten dat beide clubs nog geen akkoord hebben bereikt.
“In Nederland wordt gezegd dat de deal tussen Ajax en Davids rond is, maar wij moeten nog een overeenkomst bereiken met Ajax zelf”, aldus de 50-jarige Hagenaar die tevens aangaf dat het beter is dat 33-jarige middenvelder meer aan spelen toekomt. “Afgelopen jaar kwam hij niet veel in actie en het is gezien zijn leeftijd sowieso beter als hij regelmatig op het veld staat.”
Volgens verschillende Nederlandse media komt de 74-voudig international transfervrij over naar de Amsterdam ArenA, iets wat door Jol niet als een serieuze optie wordt gezien. “Onze voorzitter (Daniel Levy, red.) staat erom bekend dat hij goede deals afsluit en dat zal bij Davids dan ook niet anders zijn.”
Eerder gingen de geruchten dat Tottenham geen transferom hoefde te ontvangen voor Davids, omdat de Amsterdammer met zijn hoge salaris zwaar op de begroting drukte. Bovendien kwam de middenvelder dit seizoen nauwelijks in actie. Zijn laatste competitieoptreden dateert van 19 november.
Het gebrek aan speeltijd is altijd de reden geweest van de moeizame relatie tussen beide Nederlanders. “Ik heb altijd veel meningsverschillen met Edgar gehad, hij is een legende in Nederland. Hij is ook een uitstekende professional, maar hij speelt alleen op links wanneer ik dat noodzakelijk acht.”
![]()
Ik heb geen ideequote:Op maandag 29 januari 2007 16:26 schreef Luco het volgende:
Denthemen, betekent dit dat hij weer in Diemen gaat wonen? In z'n oude huis?
Ik heb Edje als display pic, begrijpen ze ook welquote:Op maandag 29 januari 2007 16:29 schreef Jajong het volgende:
Wie heeft het allemaal in hun MSN-naam staan.
Ik wel.
Ik ook, zijn we nu stoer?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:29 schreef Jajong het volgende:
Wie heeft het allemaal in hun MSN-naam staan.
Ik wel.
...? Heb ik jou iets misdaan ofzo? Je zit ook al zo infantiel te reageren op mijn posts in andere topics.quote:
Ik zit je maar wat te focken joh bitchquote:Op maandag 29 januari 2007 16:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
...? Heb ik jou iets misdaan ofzo? Je zit ook al zo infantiel te reageren op mijn posts in andere topics.
LOL NOU IK VIND 'T NIET LEUKquote:Op maandag 29 januari 2007 16:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zit je maar wat te focken joh bitch![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
...? Heb ik jou iets misdaan ofzo? Je zit ook al zo infantiel te reageren op mijn posts in andere topics.
Hoe vet zou dat zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 16:33 schreef jna het volgende:
[..]
Nee hij kreeg heeeeeeel toevallig een sms'je van hem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |