Denthemen is een beter bron dan Ajax.nlquote:Op maandag 29 januari 2007 16:04 schreef Luco het volgende:
Op Ajax.nl staat nog niks
Een mooie deal in het "schoen opeten" topic is wel op zijn plaats.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:10 schreef M0NTANA het volgende:
Trouwens, als het nou niet waar is, wat doen we dan met onze welingelichte bron?
Sla ik Edje in elkaarquote:Op maandag 29 januari 2007 16:10 schreef M0NTANA het volgende:
Trouwens, als het nou niet waar is, wat doen we dan met onze welingelichte bron?
quote:Aan: info@ajax.nl
CC:
Beste webmaster,
KOM OP MET DAT NIEUWS!
Groetjes,
Ja kijk eens naar die tijd en naar die tijd rechtsonderin je beeldquote:Op maandag 29 januari 2007 16:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
Jol: 'Nog geen akkoord met Ajax'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 29 januari om 12:03
Het zogenaamde akkoord tussen Tottenham Hotspur en Ajax over Edgar Davids is door Martin Jol ontkracht. De oefenmeester van de Londenaren liet vanochtend tegenover de BBC weten dat beide clubs nog geen akkoord hebben bereikt.
“In Nederland wordt gezegd dat de deal tussen Ajax en Davids rond is, maar wij moeten nog een overeenkomst bereiken met Ajax zelf”, aldus de 50-jarige Hagenaar die tevens aangaf dat het beter is dat 33-jarige middenvelder meer aan spelen toekomt. “Afgelopen jaar kwam hij niet veel in actie en het is gezien zijn leeftijd sowieso beter als hij regelmatig op het veld staat.”
Volgens verschillende Nederlandse media komt de 74-voudig international transfervrij over naar de Amsterdam ArenA, iets wat door Jol niet als een serieuze optie wordt gezien. “Onze voorzitter (Daniel Levy, red.) staat erom bekend dat hij goede deals afsluit en dat zal bij Davids dan ook niet anders zijn.”
Eerder gingen de geruchten dat Tottenham geen transferom hoefde te ontvangen voor Davids, omdat de Amsterdammer met zijn hoge salaris zwaar op de begroting drukte. Bovendien kwam de middenvelder dit seizoen nauwelijks in actie. Zijn laatste competitieoptreden dateert van 19 november.
Het gebrek aan speeltijd is altijd de reden geweest van de moeizame relatie tussen beide Nederlanders. “Ik heb altijd veel meningsverschillen met Edgar gehad, hij is een legende in Nederland. Hij is ook een uitstekende professional, maar hij speelt alleen op links wanneer ik dat noodzakelijk acht.”
![]()
Ik heb geen ideequote:Op maandag 29 januari 2007 16:26 schreef Luco het volgende:
Denthemen, betekent dit dat hij weer in Diemen gaat wonen? In z'n oude huis?
Ik heb Edje als display pic, begrijpen ze ook welquote:Op maandag 29 januari 2007 16:29 schreef Jajong het volgende:
Wie heeft het allemaal in hun MSN-naam staan.
Ik wel.
Ik ook, zijn we nu stoer?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:29 schreef Jajong het volgende:
Ik wel.
...? Heb ik jou iets misdaan ofzo? Je zit ook al zo infantiel te reageren op mijn posts in andere topics.quote:
Ik zit je maar wat te focken joh bitchquote:Op maandag 29 januari 2007 16:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
...? Heb ik jou iets misdaan ofzo? Je zit ook al zo infantiel te reageren op mijn posts in andere topics.
LOL NOU IK VIND 'T NIET LEUKquote:Op maandag 29 januari 2007 16:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zit je maar wat te focken joh bitch![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
...? Heb ik jou iets misdaan ofzo? Je zit ook al zo infantiel te reageren op mijn posts in andere topics.
Hoe vet zou dat zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 16:33 schreef jna het volgende:
[..]
Nee hij kreeg heeeeeeel toevallig een sms'je van hem![]()
Weetik veel. Ik lees niet elke post in dit topic.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja. Is dat nou nog niet duidelijk?
Stel dan ook geen domme vragen.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Weetik veel. Ik lees niet elke post in dit topic.
ik had het er ook staanquote:Op maandag 29 januari 2007 16:29 schreef Jajong het volgende:
Ik wel.
Ik kan alleen 's ochtendsquote:Op maandag 29 januari 2007 16:44 schreef jna het volgende:
Vraag eens hoelaat z'n eerste training is denthemen
Heb geen zin om daar om 10.30 te staan terwijl ie pas 's middags traint
Ook maar van mij danquote:Op maandag 29 januari 2007 16:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik kan helemaal niet, maar ik ga er vanuit dat jullie hem de groeten doen van me
Hoezo is het dom? Misschien is het wel een of andere neger die met hem gevoetbald heeft op straat. Ik denk jullie hebben allemaal zo'n band met Ajax, der is vast wel iemand die persoonlijk een oud-speler kent.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Stel dan ook geen domme vragen.
Hij kent hem ookquote:Op maandag 29 januari 2007 16:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo is het dom? Misschien is het wel een of andere neger die met hem gevoetbald heeft op straat. Ik denk jullie hebben allemaal zo'n band met Ajax, der is vast wel iemand die persoonlijk een oud-speler kent.
Ja, wtf.quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, wtf.
Wat is het nu dan? Ik vraag op een normale manier of hij hem kent omdat ik dat dacht op te maken uit die post die me vrij serieus leek, en jij begint erna te zeuren over dat ik geen domme vragen moet stellen.
Kijk dat is duidelijk.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:55 schreef BoNi het volgende:
[..]
DENTHEMEN KENT EDGAR DAVIDS!!!!!!!!!!!!!
Duidelijk genoeg?
Weten we niet, nog geen sms'je van Henk gehadquote:Op maandag 29 januari 2007 17:02 schreef SoupNazi het volgende:
Doet Edgar zondag al mee?
Babel wil gewoon naar Arsenal, vandaar die gelimiteerde transfersom waar ajax waarschijnljik niet mee accoord zal gaanquote:Op maandag 29 januari 2007 16:59 schreef Urquhart het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat Babel zelf naar Newcastle wilt.
Zou leuk zijn, zeker gezien de schorsingen van een aantal andere spelers.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:09 schreef HeatWave het volgende:
Davids zondag zou heel fijn zijn ja.
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:13 schreef ub40_bboy het volgende:
Dentheman geef davids zijn telefoonnummer eens.
w00h00quote:Op maandag 29 januari 2007 17:05 schreef Mr.Mills het volgende:
Wie hier is KevinAFCA van Ajax Netwerk?
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:13 schreef ub40_bboy het volgende:
Dentheman geef davids zijn telefoonnummer eens.
0618719365, veel plezier ermeequote:Op maandag 29 januari 2007 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Geef mij dat nummer ook eens.
Ow sorry, okquote:Op maandag 29 januari 2007 17:21 schreef Luco het volgende:
Urquhart, ook dat was dus vanochtend... Denthemen heeft vanmiddag een SMSje gekregen...
Dat is nu al 100x gemeld:quote:Op maandag 29 januari 2007 17:20 schreef Urquhart het volgende:
"Overgang Davids nog niet afgerond"
De transfer van Edgar Davids naar Ajax is nog niet helemaal rond. Dat zei Tottenham Hotspur coach Martin Jol maandagochtend voor de camera's van de BBC.
Zondag leek de transfer beklonken en de verwachting was dat Davids maandag in Amsterdam een medische keuring zou ondergaan. De middenvelder liet zich echter niet zien bij het VU-ziekenhuis. Dat zou er op kunnen wijzen dat de overgang van Davids naar Ajax nog niet is afgerond.
Ajax heeft nog tot woensdagavond 23.59 uur de tijd om de transfer rond te krijgen. Daarna sluit de transfermarkt.
quote:Davids al in de arena
Datum: 29 januari 2007 Laatst gewijzigd: 29 januari 2007 15:34 Categorie: Ajax Nieuws
Zojuist is Edgar Davids in de arena gesignaleerd.Van de arena vervolgde hij zijn weg richting het ziekenhuis als onderdeel van de medische keuring.Aan Ajax icoon Bobby Haarms vroeg hij dollend "wanneer hij weer kon beginnen".Naar verwachting word Davids a.s. woensdag gepresenteerd en zal hij in de klassieker van zondag meteen aan de bak moeten om de geschorste jaap Stam te vervangen.
Edje welkom terug!
Bron: AFCA Supportersclub
Wou je proberen Davids naar Den Bosch te halenquote:Op maandag 29 januari 2007 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Geef mij dat nummer ook eens.
Lening? Gokschulden?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:25 schreef SiemeN het volgende:
Heeft iemand Kanu al een ABN Amro binnen zien lopen?
quote:29 januari: Davids in VU, snelle presentatie?
Vanmiddag is Edgar Davids gesignaleerd in het VU ziekenhuis. Het kan haast niet anders dan dat hij daar zijn medische keuring heeft ondergaan. Het is dan ook de verwachting dat Davids zeer snel (morgen?) gepresenteerd zal worden als nieuwe speler van Ajax. Edgar, welkom!
Dan zijn die ogen van de arts straks ook kapot denk ikquote:Op maandag 29 januari 2007 17:27 schreef VoreG het volgende:
Dadelijk wordt hij afgekeurd, omdat zijn ogen niet zo goed zijn. Je weet maar nooit met die medische keuring..
nee waarschijnlijk iets met zn hartquote:Op maandag 29 januari 2007 17:27 schreef VoreG het volgende:
Dadelijk wordt hij afgekeurd, omdat zijn ogen niet zo goed zijn. Je weet maar nooit met die medische keuring..
Frinkandelquote:Op maandag 29 januari 2007 17:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan zijn die ogen van de arts straks ook kapot denk ik![]()
Bij zo'n medische keuring houd ik dan altijd nog mijn hart vastquote:Op maandag 29 januari 2007 17:29 schreef toma het volgende:
[..]
nee waarschijnlijk iets met zn hart
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:36 schreef denthemen het volgende:
JONGENS, IK MOET JULLIE MIJN EXCUSES AANBIEDEN, IK LEES HET SMS'JE NOG EENS EN IK ZIE NU STAAN DAT HIJ ZEGT DAT HIJ MORGEN TERUG GAAT NAAR ZIJN OUDE CLUB AJAX, SORRY MAAR HIJ KOMT DUS WEL!!
Heeft het bericht zichzelf herschreven?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:36 schreef denthemen het volgende:
JONGENS, IK MOET JULLIE MIJN EXCUSES AANBIEDEN, IK LEES HET SMS'JE NOG EENS EN IK ZIE NU STAAN DAT HIJ ZEGT DAT HIJ MORGEN TERUG GAAT NAAR ZIJN OUDE CLUB AJAX, SORRY MAAR HIJ KOMT DUS WEL!!
Nog niet getekend dus?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:36 schreef denthemen het volgende:
Idd, en het duurt nu al een jaar of driequote:Op maandag 29 januari 2007 17:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Het blijft een soap rond Davids he?
Nee maar ik kreeg m in het engels, hij heeft m dus naar iedereen gestuurd en ik las over TOMMOROW heenquote:Op maandag 29 januari 2007 17:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heeft het bericht zichzelf herschreven?
Kan je niet smsen of hij uberhaupt al een keuring heeft gehad?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee maar ik kreeg m in het engels, hij heeft m dus naar iedereen gestuurd en ik las over TOMMOROW heen
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:40 schreef Mr.Mills het volgende:
Stel je voor, wordt Edje medisch afgekeurd en krijgen we Feher als vervanger
ik zal niet de gehele sms hier neerzetten maar het komt erop neer dat het officieel is, dat woord gebruikte hij ookquote:Op maandag 29 januari 2007 17:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan je niet smsen of hij uberhaupt al een keuring heeft gehad?![]()
Ok ik vertrouw je welquote:Op maandag 29 januari 2007 17:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
ik zal niet de gehele sms hier neerzetten maar het komt erop neer dat het officieel is, dat woord gebruikte hij ook![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:43 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Deze 2 Groningse dienders hebben wel een hele innige relatie![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:43 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Deze 2 Groningse dienders hebben wel een hele innige relatie![]()
het kan zijn dat hij morgen tijdens zijn prestatie tekent, dan is het eigenlijk dan pas officieelquote:Op maandag 29 januari 2007 17:41 schreef Urquhart het volgende:
Idd, waar slaan die berichten dan op dat die al in het ziekenhuis zou zijn geweest
Ok.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
het kan zijn dat hij morgen tijdens zijn prestatie tekent, dan is het eigenlijk dan pas officieel
Denthemen, kan je me ff vertellen hoe je Davids kent? Ik geloof je op je woord hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
het kan zijn dat hij morgen tijdens zijn prestatie tekent, dan is het eigenlijk dan pas officieel
Ik zal het hier maar even neerzetten want je bent niet de enigstequote:Op maandag 29 januari 2007 17:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Denthemen, kan je me ff vertellen hoe je Davids kent? Ik geloof je op je woord hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig.
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zal het hier maar even neerzetten want je bent niet de enigste
Nou zoals veel mensen weten heb ik een spierziekte waardoor ik rolstoel gebonden ben, ik heb hem toen ontmoet bij een uitzending voor kinderen met spierziekte's om geld op te halen (spieren voor spieren). Daarna hebben we af en toe eens contact gehad en daarna is het steeds beter geworden, paar keer in turijn en londen geweest, zo is het verhaal eigenlijk om het kort samen te vatten
whehehe ze wilden het vanmiddag dus eigelijk al bekend makenquote:Op maandag 29 januari 2007 17:50 schreef Jasza het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=61640
Hey wat doet dat hier
Denk dat er maar weinig voetballers zijn die contact met iemand onderhouden, zker vet van Edjequote:Op maandag 29 januari 2007 17:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Ik zou bijna bofkont zeggen, ware het niet dat de reden waarom je hem ontmoet hebt minder plezierig is. Maar cool om te zien dat hij dan ook de moeite neemt dat contact te onderhouden en je zelfs dit soort dingen smst.
Inderdaad. Mensen die hem altijd maar als geldwolf afschilderen zouden dit soort berichten ook eens moeten lezenquote:Op maandag 29 januari 2007 17:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Ik zou bijna bofkont zeggen, ware het niet dat de reden waarom je hem ontmoet hebt minder plezierig is. Maar cool om te zien dat hij dan ook de moeite neemt dat contact te onderhouden en je zelfs dit soort dingen smst.
ze hebben al wel een poging gedaanquote:Op maandag 29 januari 2007 17:59 schreef StarGazer het volgende:
Pfff, kan niet wachten op de officiele bevestiging.
Hoe kwam je daar achter? Grappig.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:02 schreef toma het volgende:
[..]
ze hebben al wel een poging gedaan
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=61640
ajax.netwerk.toquote:Edgar Davids zal maandag medisch worden gekeurd bij Ajax. Dat bevestigde Ajax technisch directeur tegenover RTV Noord-Holland. Indien Davids de keuring goed doorstaat, is het de bedoeling dat hij dinsdag wordt gepresenteerd als nieuwe aanwinst.
Ik zit nog steeds te wachten tot het moment dat Kone het aan z'n hart krijgtquote:Op maandag 29 januari 2007 17:27 schreef VoreG het volgende:
Klopt. Kunnen een hoop voetballers wat van leren. Edgar Davidsquote:Op maandag 29 januari 2007 18:11 schreef jna het volgende:
Davids geeft ook veel aan goede doelen enzo zonder dat ie wilt dat het bekend wordt gemaakt. Zo'n geldwolf is het dus echt niet.
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:13 schreef ASroma het volgende:
net een sms van francesco gehad en die heeft contact met Clarence gehad over Eddy, morgen wordt ie officieel gepresenteerd na de training, woensdag 1ste training Davids.
morgen is de 1e training al volgens Ed zelfquote:Op maandag 29 januari 2007 18:13 schreef ASroma het volgende:
net een sms van francesco gehad en die heeft contact met Clarence gehad over Eddy, morgen wordt ie officieel gepresenteerd na de training, woensdag 1ste training Davids.
10.30?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
morgen is de 1e training al volgens Ed zelf
nah goed misschien is er hier en daar ruis ontstaan op de lijn tussen mijn bronnen, francesco heeft namelijk nogal de neiging om in breezah taal te smsen.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
morgen is de 1e training al volgens Ed zelf
Daar zit ik jaquote:Op maandag 29 januari 2007 17:57 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die hem altijd maar als geldwolf afschilderen zouden dit soort berichten ook eens moeten lezen. Zit je eigenlijk achter het goal bij noord dan denthemen, dat menselijke schild
?
Jij kent Hans Kraaij?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daar zit ik ja
Maar Ed wil ook nooit dat zulk soort dingen in de pers komen, mensen gaan dan denken dat hij dit doet als publiciteitsstunt of zo om zoveel mogelijk zieltjes te winnen. Zo wist bijvoorbeeld Hans Kraaij er altijd wel vanaf en die vroeg dan wel eens in een interview: Klopt het dat jij goeie vrienden als Dennis gewoon over laat vliegen naar Turijn voor een weekendje? Maar het antwoord was altijd hetzelfde: Daar wil ik het niet over hebben![]()
Trainen ze ook om 14.30 dan?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
14.30 lijkt me he, hij word echt niet om 9 uur in de ochtend gepresenteeerd.
Ja ik zal vanavond toch nog wel contact hebben met Ed, ff kijken of hij kan regelen dat ik bij de perspresentatie kan zijn.. Maar gister zei hij dat hij Maandag voor het eerst zou gaan trainen dus ik vraag het zo meteen nog even na ookquote:Op maandag 29 januari 2007 18:18 schreef ASroma het volgende:
[..]
nah goed misschien is er hier en daar ruis ontstaan op de lijn tussen mijn bronnen, francesco heeft namelijk nogal de neiging om in breezah taal te smsen.
Hij kent mijquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij kent mij
Ik heb geen idee hoe hij die verhalen ooit gehoord heeft of zo, misschien via via of zo, mooi verhaal: Laatste training voor Finland thuis, ik meen 2005 of 2006, besloten training in de arena, Kraaij probeert er in te komen bij de training, word weggestuurd, ik kom aanrijden en die bewaker meteen:" Ben jij Dennis? Mooi, kom maar mee" heheh stond die Kraaij daar te lachen als een boer met kiespijn![]()
[..]
Hij kent mij
Ik heb geen idee hoe hij die verhalen ooit gehoord heeft of zo, misschien via via of zo, mooi verhaal: Laatste training voor Finland thuis, ik meen 2005 of 2006, besloten training in de arena, Kraaij probeert er in te komen bij de training, word weggestuurd, ik kom aanrijden en die bewaker meteen:" Ben jij Dennis? Mooi, kom maar mee" heheh stond die Kraaij daar te lachen als een boer met kiespijn![]()
Gewoon een vieze, domme fout van Maduro. Terechte penalty. Die Maduro loopt gewoon op zijn hakken.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:27 schreef Cheiron het volgende:
Zit net even de samenvatting van gisteren te kijken, maar Groningen krijgt die penalty wel fu-cking gemakkelijk weer hoor..
Die Antilliaan wou hem gewoon zakkenrollen johquote:Op maandag 29 januari 2007 18:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Gewoon een vieze, domme fout van Maduro. Terechte penalty. Die Maduro loopt gewoon op zijn hakken.
[..]
Hij kent mij
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:42 schreef VoreG het volgende:
Maar ben je niet bang als je achter dat doel zit dat je ineens een bal kan gaan koppen. Als ik Sneijder weer eens naast zie schieten heb ik altijd medelij met die mensen die daar zitten en niet wegkunnen.
Inderdaad, de aanleiding is klote, maar toch wel heel erg tof hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 18:43 schreef kevin6188 het volgende:
Mooie verhalen wel denthemen, al is de aanleiding wel wat minder natuurlijk.
quote:Jong Ajax speler Boerrigter verhuurd aan HFC Haarlem
HFC Haarlem heeft Jong Ajax speler Derk Boerrigter gehuurd van Ajax. De 20-jarige Derk Boerrigter speelt de rest van het seizoen op huurbasis voor de eerstedivisieclub. Als vóór 31 januari de overschrijvingspapieren in orde zijn gemaakt, is hij aanstaande vrijdag al speelgerechtigd voor de thuiswedstrijd tegen AGOVV. De overstap van Boerrigter is de eerste in de hernieuwde samenwerking van Ajax met Haarlem.
Hehe, ik zie altijd een soort wederopstanding bij een doelpunt. Lijkt of er alleen rolstoelgebruikers zitten, maar als Ajax scoort zie je daar 30 man opspringen. Yeah, they can walk!!quote:Op maandag 29 januari 2007 18:42 schreef VoreG het volgende:
Maar ben je niet bang als je achter dat doel zit dat je ineens een bal kan gaan koppen. Als ik Sneijder weer eens naast zie schieten heb ik altijd medelij met die mensen die daar zitten en niet wegkunnen.
Dat heb ik geblokkeerd. Ik heb ze bij supporterszaken even flink uitgescholden dat ze mijn mobiele nummer aan derden gevenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Godverdomme bellen ze weer voor die sponsor loterij. Flikker eens op![]()
Dat vind ik altijd wel grappig om te zien. Al die begeleiders die dan op springenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe, ik zie altijd een soort wederopstanding bij een doelpunt. Lijkt of er alleen rolstoelgebruikers zitten, maar als Ajax scoort zie je daar 30 man opspringen. Yeah, they can walk!!![]()
ja haha klopt, het is echt de helft van de mensen zit in een rolstoel en de helft niet, de meeste zijn gewoon met 2, niet eens zozeer begeleiders, meestal toch gewoon vrienden of zoals ik met mijn Paquote:Op maandag 29 januari 2007 18:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel grappig om te zien. Al die begeleiders die dan op springen
Sneijder? Die valt nog mee, ik ben blij dat Galasek weg isquote:Op maandag 29 januari 2007 18:42 schreef VoreG het volgende:
Nee joh, ik betaal ook gewoon een seizoenkaart, gelukkig maar, ik wil niet voor anders aangezien wordenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:52 schreef Jasza het volgende:
Mag je eigenlijk gratis naar binnen of wat?
En je pa?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee joh, ik betaal ook gewoon een seizoenkaart, gelukkig maar, ik wil niet voor anders aangezien worden![]()
Zo, en niet een beetje ook zeg.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Godverdomme bellen ze weer voor die sponsor loterij. Flikker eens op![]()
Denk je dat ik mijn laptop meeneem ofzo?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wacht daar maar mee tot zondagmiddagmiddag kwart over 2
Idd, hier ging de telefoon ookalquote:Op maandag 29 januari 2007 18:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zo, en niet een beetje ook zeg.
Met je telefoonquote:Op maandag 29 januari 2007 18:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk je dat ik mijn laptop meeneem ofzo?![]()
Voor zover ik weet ook gewoonquote:
En zolang mensen maar normaal tegen je doen, vaak is het allemaal overdreven zielig enzo terwijl mensen in een rolstoel daar helemaal niet op zitten te wachten natuurlijk. En terecht uiteraard. Zij zijn niks 'minder', om het zo maar ff te noemen. Klinkt misschien rot, maar zo bedoel ik het nietquote:Op maandag 29 januari 2007 18:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad, de aanleiding is klote, maar toch wel heel erg tof hoor
ik snap wat je bedoelt en je hebt helemaal gelijk, maar die mensen blijf je houden en daar wen je wel aan. Verder is het wel grappig om te zien hoe mensen me aankijk als ik weer de scheids voor kankerhond uitscheld of zo, niemand verwacht zoiets van iemand in een rolstoel hehe, word nog leuk als ik op zuid zitquote:Op maandag 29 januari 2007 19:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En zolang mensen maar normaal tegen je doen, vaak is het allemaal overdreven zielig enzo terwijl mensen in een rolstoel daar helemaal niet op zitten te wachten natuurlijk. En terecht uiteraard. Zij zijn niks 'minder', om het zo maar ff te noemen. Klinkt misschien rot, maar zo bedoel ik het niet
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt en je hebt helemaal gelijk, maar die mensen blijf je houden en daar wen je wel aan. Verder is het wel grappig om te zien hoe mensen me aankijk als ik weer de scheids voor kankerhond uitscheld of zo, niemand verwacht zoiets van iemand in een rolstoel hehe, word nog leuk als ik op zuid zit
Het was ook zoeen slechte schwalbe van Kuijtt het was echt te debiel voor woorden.quote:
ja hehe. maar hoorde dat ie vaak op rolstoelplatform isquote:Op maandag 29 januari 2007 19:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hehe syco, jammer dat hij niet meer op 410 staat
Ik heb hem al een tijd niet meer gezien bij Ajax.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ja hehe. maar hoorde dat ie vaak op rolstoelplatform is![]()
Die ene gozer die sóchtends in de bus een show ging opvoeren toen iedereen nog half lag te pittenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:11 schreef PLAE@ het volgende:
wat voor malloot heb je het over, antwoord is iig nee![]()
Wat doe je hierquote:Op maandag 29 januari 2007 19:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Jasza ook een keer naar een uitwedstrijd geweest
Ga maar modje spelen in WOSquote:Op maandag 29 januari 2007 19:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lachen om jou, dat zie je toch![]()
Neem nou maar aan dat Edje komt!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:38 schreef Ordinair het volgende:
Nog steeds geen officieel bericht..
relaxt dankjequote:Op maandag 29 januari 2007 19:42 schreef M0NTANA het volgende:
Mensen die geen AT5 hebben, kunnen hier kijken: http://www.kanalenkiezer.nl/
Bedankt!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:42 schreef M0NTANA het volgende:
Hulde!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:42 schreef M0NTANA het volgende:
streamt ie ook rechtstreeks wat er op tv komt of zit er een half uur vertraging in?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:42 schreef M0NTANA het volgende:
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:33 schreef jna het volgende:
[..]
Nee hij kreeg heeeeeeel toevallig een sms'je van hem![]()
Chilll dank jequote:Op maandag 29 januari 2007 19:42 schreef M0NTANA het volgende:
Ga het uitzoeken en meld het aan de mods!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah, wie zn kloon is dit nu weer.
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:46 schreef Ordinair het volgende:
Leo: "10 man? 10 man? Ek heelmaal nie kezien."
Babel?quote:Arsenal wil markt op na blessure Baptista
Nu ook Julio Baptista geblesseerd is, sluit coach Arsène Wenger niet uit dat Arsenal zich nog vóór 1 februari op de transfermarkt begeeft.
¤¤¤¤¤¤quote:
15 miljoen voor Babel is niets mis meequote:Op maandag 29 januari 2007 20:09 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ajax kennende max 15 miljoen? al zal het lager zijn
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:11 schreef denthemen het volgende:
er komen nu weer enorm veel verhalen, de 1 meld dat hij al door de keuring heen is, de ander heeft weer een zus die een vriend heeft die ook weer een vriend heeft en zijn oom kent de schoonmaker van het VU weer goed en die zegt dat de medische keuring niet goed was
Ik neem aan dat we vandaag jouw kunnen vertrouwen.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:11 schreef denthemen het volgende:
er komen nu weer enorm veel verhalen, de 1 meld dat hij al door de keuring heen is, de ander heeft weer een zus die een vriend heeft die ook weer een vriend heeft en zijn oom kent de schoonmaker van het VU weer goed en die zegt dat de medische keuring niet goed was
en wat zegt Edje zelf?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:11 schreef denthemen het volgende:
Hoop het maar, anders laten we Galasek weer penalties nemenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:13 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we vandaag jouw kunnen vertrouwen.
Stam kan er ook wat vanquote:Op maandag 29 januari 2007 20:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoop het maar, anders laten we Galasek weer penalties nemen
Die van Stam komen niet op dat platform. Die kan ik vangen op 410quote:Op maandag 29 januari 2007 20:17 schreef toma het volgende:
[..]
Stam kan er ook wat van![]()
die zie je alleen niet zo vaak voorin, maar hij mist wel penaltys
Lijkt me ook niet iddquote:Op maandag 29 januari 2007 20:17 schreef denthemen het volgende:
Ik krijg Ed vanavond nog niet te pakken maar ik neem aan dat hij niet zomaar een sms stuurd dat het officieel is, vooral ed doet dat niet zomaar als er iets niet zeker is
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die van Stam komen niet op dat platform. Die kan ik vangen op 410![]()
Stuurt Wesley, Klaas-Jan, Rafael, Johny, Urby of Ryan wel s een SMSje voor de gein dat ze per direct naar een andere club gaan?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:17 schreef denthemen het volgende:
Ik krijg Ed vanavond nog niet te pakken maar ik neem aan dat hij niet zomaar een sms stuurd dat het officieel is, vooral ed doet dat niet zomaar als er iets niet zeker is
geen id, met hen heb ik geen contactquote:Op maandag 29 januari 2007 20:20 schreef toma het volgende:
[..]
Stuurt Wesley, Klaas-Jan, Rafael, Johny, Urby of Ryan wel s een SMSje voor de gein dat ze per direct naar een andere club gaan?![]()
Misschien binnenkort dankzij Edje welquote:Op maandag 29 januari 2007 20:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
geen id, met hen heb ik geen contact
http://www.youtube.com/watch?v=m6Q-F6ZsL4Qquote:Op maandag 29 januari 2007 20:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die van Stam komen niet op dat platform. Die kan ik vangen op 410![]()
Fuck Oranje?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:25 schreef toma het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=m6Q-F6ZsL4Q
dit trauma had ik bijna verdrongen.
Zal ik zeker doenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:27 schreef denthemen het volgende:
Edje net gesproken, medisch 100% goed gekeurd, traint om half 12 gewoon mee zoals het nu is dus jongens er kan er 1 open getrokken worden op Edje
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:27 schreef denthemen het volgende:
Edje net gesproken, medisch 100% goed gekeurd, traint om half 12 gewoon mee zoals het nu is dus jongens er kan er 1 open getrokken worden op Edje
Wat weet je toch weer veelquote:Op maandag 29 januari 2007 20:27 schreef denthemen het volgende:
had je hem gebeld? ghehe echt grappigquote:Op maandag 29 januari 2007 20:27 schreef denthemen het volgende:
Dan is het wel duidelijk ja, trainingen zijn ook verplaatstquote:Op maandag 29 januari 2007 20:31 schreef denthemen het volgende:
[quote]Op maandag 29 januari 2007 20:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
![]()
Denthemen![]()
Half 12?
![]()
[/quote
Ik dacht ook half 11, hij zei half 12, en op de site van Ajax staat dat nu ook
quote:29/1/2007 - 'Akkoord Davids met NEC'
Het Algemeen Dagblad meldt dat Lorenzo Davids inmiddels een persoonlijk akkoord heeft bereikt met NEC over een directe transfer. De clubs moeten nog tot een akkoord komen over de transfersom, maar dat zou nog een kwestie van tijd zijn.
Denthemen is meer dan 100% betrouwbaar hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:33 schreef Roeni3 het volgende:
Met alle respect, pas als morgen echt blijkt dat Edgar om half twaalf meetraint, geloof ik wat denthemen zegt. Als het klopt, des te beter, anders hebben we weer voor niets gehoopt.
Geloof het maar nu al hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 20:33 schreef Roeni3 het volgende:
Met alle respect, pas als morgen echt blijkt dat Edgar om half twaalf meetraint, geloof ik wat denthemen zegt. Als het klopt, des te beter, anders hebben we weer voor niets gehoopt.
11.30 niet wss, misschien wel ff langsgaan op die van 15.30 maar weet niet of Edje er dan ook isquote:Op maandag 29 januari 2007 20:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vertrouw denthemen op zijn woord.
Wie gaan er morgen naar de training?
Lijkt me wel. Waarom zou hij 's middags niet mee trainen?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
11.30 niet, misschien wel ff langsgaan op die van 15.30 maar weet niet of Edje er dan ook is![]()
als ik tijd zou hebben dan kwam ik helemaal vanuit Tilburg om Davids te zien, heb helaas morgen lessen met aanwezigheidsplichtquote:Op maandag 29 januari 2007 20:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vertrouw denthemen op zijn woord.
Wie gaan er morgen naar de training?
Ik mis je nu alquote:Op maandag 29 januari 2007 20:38 schreef Jasza het volgende:
De tyfus me msn is uitgevallen omdat iedereen gek aan het worden is ofzo
Ik ben morgen vrij, ga je mee Dennisquote:Op maandag 29 januari 2007 20:44 schreef denthemen het volgende:
Ik zeg zo: Train je om half 12 mee? Hij zou: Ja volgens mij wel gewoon, dus ga er maar vanuit dat 11.30 zijn 1e training zal zijnHij word iig gepresenteerd die dag
Wat kom jij doen in A'damquote:Op maandag 29 januari 2007 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij, ga je mee Dennis![]()
laatst nog vertellen hoe mooi hij a'dam wel vond en zoquote:
Ik heb om 10.45 pauze maar weet nog niet of ik dan wegga hehequote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef Aanvoerder het volgende:
11:30 kan ik nog een half uurtje/ klein uurtje meepikken. Daarna moet ik rap naar m'n werk.
owja, wil je toch nog met me mee ?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
laatst nog vertellen hoe mooi hij a'dam wel vond en zo![]()
nee nee, heb morgen wel wat beters te doen dan jou het mooie amsterdam te laten zienquote:Op maandag 29 januari 2007 20:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
owja, wil je toch nog met me mee ?
quote:'Groningen huurt Slijngard van Ajax'
De kans is groot dat Donovan Slijngard de rest van het seizoen op huurbasis bij FC Groningen zal acteren. Ajax en de noorderlingen zijn op een haar na rond over het aanwerven van de 19-jarige linksback.
De jonge verdediger mag elders ervaring opdoen, en vanavond rond de competitiewedstrijd tussen Jong Ajax en Jong Vitesse werd er verder gesproken door beide partijen.
quote:
Hij dacht dat hij s'ochtends ook al zou gaan trainenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:01 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maar dat betekend, morgen ochtend gepresenteerd en 's middags trainen?
Dat dacht ik zelf dus ook alquote:Op maandag 29 januari 2007 21:04 schreef Jasza het volgende:
Hij zal wel om 11 uur gepresenteerd worden, anders gaan ze de trainingen niet verschuiven.
Hij heeft de mooiste periode uit de club meegemaakt joh, die weet wel hoe machtig dit shirt isquote:Op maandag 29 januari 2007 21:06 schreef Ordinair het volgende:
Nouja, kan hij alvast een half uur wennen aan zijn mooie shirt voor de training.
Correctie: mooie nieuwe shirt..quote:Op maandag 29 januari 2007 21:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij heeft de mooiste periode uit de club meegemaakt joh, die weet wel hoe machtig dit shirt isHij heeft ook altijd een prachtige band gehad met de f-side, gister zag je dat ook tijdens doelpunten van hem, áltijd juichen met de fans
Nummer wat Rosenberg had?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:10 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Correctie: mooie nieuwe shirt..
Welk nummer zou hij gaan krijgen?
Dan hebben ze pech en gaan ze maar ff de stad inquote:Op maandag 29 januari 2007 21:13 schreef denthemen het volgende:
Pin me er trouwens niet op vast als hij pas in de middag meetraint héMaar zelf zal ik er ook om half 12 zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |