http://www.youtube.com/watch?v=m6Q-F6ZsL4Qquote:Op maandag 29 januari 2007 20:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die van Stam komen niet op dat platform. Die kan ik vangen op 410![]()
Fuck Oranje?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:25 schreef toma het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=m6Q-F6ZsL4Q
dit trauma had ik bijna verdrongen.
Zal ik zeker doenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:27 schreef denthemen het volgende:
Edje net gesproken, medisch 100% goed gekeurd, traint om half 12 gewoon mee zoals het nu is dus jongens er kan er 1 open getrokken worden op Edje
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:27 schreef denthemen het volgende:
Edje net gesproken, medisch 100% goed gekeurd, traint om half 12 gewoon mee zoals het nu is dus jongens er kan er 1 open getrokken worden op Edje
Wat weet je toch weer veelquote:Op maandag 29 januari 2007 20:27 schreef denthemen het volgende:
had je hem gebeld? ghehe echt grappigquote:Op maandag 29 januari 2007 20:27 schreef denthemen het volgende:
Dan is het wel duidelijk ja, trainingen zijn ook verplaatstquote:Op maandag 29 januari 2007 20:31 schreef denthemen het volgende:
[quote]Op maandag 29 januari 2007 20:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
![]()
Denthemen![]()
Half 12?
![]()
[/quote
Ik dacht ook half 11, hij zei half 12, en op de site van Ajax staat dat nu ook
quote:29/1/2007 - 'Akkoord Davids met NEC'
Het Algemeen Dagblad meldt dat Lorenzo Davids inmiddels een persoonlijk akkoord heeft bereikt met NEC over een directe transfer. De clubs moeten nog tot een akkoord komen over de transfersom, maar dat zou nog een kwestie van tijd zijn.
Denthemen is meer dan 100% betrouwbaar hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:33 schreef Roeni3 het volgende:
Met alle respect, pas als morgen echt blijkt dat Edgar om half twaalf meetraint, geloof ik wat denthemen zegt. Als het klopt, des te beter, anders hebben we weer voor niets gehoopt.
Geloof het maar nu al hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 20:33 schreef Roeni3 het volgende:
Met alle respect, pas als morgen echt blijkt dat Edgar om half twaalf meetraint, geloof ik wat denthemen zegt. Als het klopt, des te beter, anders hebben we weer voor niets gehoopt.
11.30 niet wss, misschien wel ff langsgaan op die van 15.30 maar weet niet of Edje er dan ook isquote:Op maandag 29 januari 2007 20:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vertrouw denthemen op zijn woord.
Wie gaan er morgen naar de training?
Lijkt me wel. Waarom zou hij 's middags niet mee trainen?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
11.30 niet, misschien wel ff langsgaan op die van 15.30 maar weet niet of Edje er dan ook is![]()
als ik tijd zou hebben dan kwam ik helemaal vanuit Tilburg om Davids te zien, heb helaas morgen lessen met aanwezigheidsplichtquote:Op maandag 29 januari 2007 20:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vertrouw denthemen op zijn woord.
Wie gaan er morgen naar de training?
Ik mis je nu alquote:Op maandag 29 januari 2007 20:38 schreef Jasza het volgende:
De tyfus me msn is uitgevallen omdat iedereen gek aan het worden is ofzo
Ik ben morgen vrij, ga je mee Dennisquote:Op maandag 29 januari 2007 20:44 schreef denthemen het volgende:
Ik zeg zo: Train je om half 12 mee? Hij zou: Ja volgens mij wel gewoon, dus ga er maar vanuit dat 11.30 zijn 1e training zal zijnHij word iig gepresenteerd die dag
Wat kom jij doen in A'damquote:Op maandag 29 januari 2007 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij, ga je mee Dennis![]()
laatst nog vertellen hoe mooi hij a'dam wel vond en zoquote:
Ik heb om 10.45 pauze maar weet nog niet of ik dan wegga hehequote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef Aanvoerder het volgende:
11:30 kan ik nog een half uurtje/ klein uurtje meepikken. Daarna moet ik rap naar m'n werk.
owja, wil je toch nog met me mee ?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
laatst nog vertellen hoe mooi hij a'dam wel vond en zo![]()
nee nee, heb morgen wel wat beters te doen dan jou het mooie amsterdam te laten zienquote:Op maandag 29 januari 2007 20:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
owja, wil je toch nog met me mee ?
quote:'Groningen huurt Slijngard van Ajax'
De kans is groot dat Donovan Slijngard de rest van het seizoen op huurbasis bij FC Groningen zal acteren. Ajax en de noorderlingen zijn op een haar na rond over het aanwerven van de 19-jarige linksback.
De jonge verdediger mag elders ervaring opdoen, en vanavond rond de competitiewedstrijd tussen Jong Ajax en Jong Vitesse werd er verder gesproken door beide partijen.
quote:
Hij dacht dat hij s'ochtends ook al zou gaan trainenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:01 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maar dat betekend, morgen ochtend gepresenteerd en 's middags trainen?
Dat dacht ik zelf dus ook alquote:Op maandag 29 januari 2007 21:04 schreef Jasza het volgende:
Hij zal wel om 11 uur gepresenteerd worden, anders gaan ze de trainingen niet verschuiven.
Hij heeft de mooiste periode uit de club meegemaakt joh, die weet wel hoe machtig dit shirt isquote:Op maandag 29 januari 2007 21:06 schreef Ordinair het volgende:
Nouja, kan hij alvast een half uur wennen aan zijn mooie shirt voor de training.
Correctie: mooie nieuwe shirt..quote:Op maandag 29 januari 2007 21:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij heeft de mooiste periode uit de club meegemaakt joh, die weet wel hoe machtig dit shirt isHij heeft ook altijd een prachtige band gehad met de f-side, gister zag je dat ook tijdens doelpunten van hem, áltijd juichen met de fans
Nummer wat Rosenberg had?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:10 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Correctie: mooie nieuwe shirt..
Welk nummer zou hij gaan krijgen?
Dan hebben ze pech en gaan ze maar ff de stad inquote:Op maandag 29 januari 2007 21:13 schreef denthemen het volgende:
Pin me er trouwens niet op vast als hij pas in de middag meetraint héMaar zelf zal ik er ook om half 12 zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |