quote:
Tuurlijk, omdat je zo'n liefbeest bentquote:Op maandag 29 januari 2007 16:18 schreef Misstique het volgende:
Een plek waar je ongestoord kan roken?.
Waarom zie ik deze reeks nu pas?.
Mag ik nog aansluiten?.
Tofquote:Op maandag 29 januari 2007 16:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tuurlijk, omdat je zo'n liefbeest bent
zolang het maar niet om het merk gaat...quote:Op maandag 29 januari 2007 16:24 schreef Sebasser het volgende:
Die eerste foto uit de OP..
Daar heb ik een betere van
ff in mijn foto archieven zoeken
Kom d'r bij !quote:Op maandag 29 januari 2007 16:18 schreef Misstique het volgende:
Mag ik nog aansluiten?.
wou ik net zeggenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:26 schreef Djarum het volgende:
[..]
zolang het maar niet om het merk gaat...
Neequote:Op maandag 29 januari 2007 16:26 schreef Djarum het volgende:
[..]
Of het is zo'n weedblad asbak met een joint ofzo...doe maar niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:26 schreef Djarum het volgende:
[..]
Beetje artistiek vrijheid in de foto kan geen kwaad.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee
Qua fototechniek
Maar volgens mij heb ik hem gemaakt met de camera van mauro, en dus heb ik hem niet
Die heb ik wel ergens hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 16:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Of het is zo'n weedblad asbak met een joint ofzo...doe maar niet.![]()
Ow, hij kan 'm niet vinden...![]()
OP staat uiteraard altijd open voor verbetering!quote:Op maandag 29 januari 2007 16:39 schreef BeeDee het volgende:
Lamaar ff zo...maar de OP staat natuurlijk open voor verbetering, vind ik...![]()
hoe ben je dan thuisgekomen?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:42 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb m'n OV in Utrecht laten liggen![]()
nah, heb gewoon keihard over je heen gelezen..quote:Op maandag 29 januari 2007 16:18 schreef Misstique het volgende:
Mag ik nog aansluiten?.
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:42 schreef Djarum het volgende:
[..]
OP staat uiteraard altijd open voor verbetering!![]()
vindt juist de sfeer die de foto uitstraalt zo lekker..![]()
zoiezo moet die bank trouwens echt even iets viezer worden..
hij is nu nog zo klinisch schoon!![]()
das minderquote:Op maandag 29 januari 2007 16:42 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb m'n OV in Utrecht laten liggen![]()
Onbewust zwart dus. Hopen dat dat morgen ook maar lukt danquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Sfeer is wel goed..![]()
Ghege...brandgaten moeten erin en kreukels...![]()
ah, das nog geluk hebben dat dat is gelukt!quote:Op maandag 29 januari 2007 16:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Onbewust zwart dus. Hopen dat dat morgen ook maar lukt dan
Je hebt toch van die tourniqetjes bij de ingang tegenwoordig ? Of is dat alleen bij de metro...in Rotterdam iig weleens gezien..quote:Op maandag 29 januari 2007 16:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Onbewust zwart dus. Hopen dat dat morgen ook maar lukt dan
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:47 schreef Stommie het volgende:
net een bedrijf uit de states aan de lijn, zat gevestigd in de plaats Marlboro, heb ze de groeten van iedereen uit het rookhoekje gedaan
Jup. Maar er is misschien 1 op de 4 keer controle, als het niet minder is...quote:Op maandag 29 januari 2007 16:47 schreef Djarum het volgende:
[..]
ah, das nog geluk hebben dat dat is gelukt!
tis toch 40 minuten met de trein toch?
No prob, het gaat hier ook best rap.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:44 schreef Djarum het volgende:
[..]
nah, heb gewoon keihard over je heen gelezen..![]()
*schaamt zich..
Dat is juist wat me hier naartoe trok.quote:Welkom!![]()
bevalt de dikke gele rooklucht hier een beetje?![]()
Je kan ook gewoon in slaap vallen.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:47 schreef Djarum het volgende:
[..]
ah, das nog geluk hebben dat dat is gelukt!
tis toch 40 minuten met de trein toch?
zul je net zien dat je morgen die ene keer tegenkomt!quote:Op maandag 29 januari 2007 16:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jup. Maar er is misschien 1 op de 4 keer controle, als het niet minder is...
Maar straks gaat 'ie dan stiekem over je fallus strelenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in slaap vallen.
En dan gewoon niet wakker worden als de conducteur naar je kaartje vraagt 13.hiv
Ow ? ff kijken of ik zie waar je bedoeld.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:46 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
![]()
oh enne.. BD.. in de OP moeten hier en daar ook nog een paar entertjes..
ik probeerde het in de wiki te veranderen. maar volgens mij vind wiki (de viking) mij niet heel erg aardig..
als in: krijg telkens de preview pagina als ik op opslaan klik..![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar straks gaat 'ie dan stiekem over je fallus strelen
Daarom. Ik vergeet 'm wel vaker, en dan is m'n "tegoed" gelijk al opquote:Op maandag 29 januari 2007 16:49 schreef Djarum het volgende:
[..]
trouwens, als dat gebeurt is dat niet eens zo heel erg.
Als je de boete accepteerd en er later bezwaar tegen maakt (met een fotokopie van je OV en de reden) dan schelden ze hem kwijt..
mocht wel maar 1 keer per jaar volgens mij, maar het kan wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |