Heb er ook gelijk maar de TT aan verbondenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:08 schreef Jasza het volgende:
Dat laatste moeten we dan maar als een reele optie zien idd
Goede speler in mijn game.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:40 schreef AminBen het volgende:
Iemand ervaringen met Daniel Fredheim Holm? Heb hem gratis gehaald..
Nee hoeft nietquote:Op maandag 29 januari 2007 13:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goede speler in mijn game.
Heeft de eigenschap altijd tegen mij te scoren![]()
Ik kan je wel een screentje geven van het seizoen 2011/12 als je wilt.
Dit jaar ga ik voor de landstitel,FA cup en UEFA cup!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:45 schreef AminBen het volgende:
[..]
Nee hoeft nietGa jij nou maar verder met Swansea, of heb je al de wereldbeker gewonnen
![]()
damn je gaat echt goed man!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik voor de landstitel,FA cup en UEFA cup!![]()
Ik krijg nu waarschijnlijk ook nog van Persie met een vrije transfer binnen![]()
Hem wegpestenquote:Op maandag 29 januari 2007 14:59 schreef tha_dark het volgende:
Kijk ik net even op de loonlijst van mijn team, blijkt de fransman Luccin bij mij het op Torres na hoogste salaris te hebben! (105.000 pond per week!) En hij zit niet eens in mijn selectie!![]()
Even kijken hoe ik die weg ga krijgen
Zou ik ook wel ff willen zien iddquote:Op maandag 29 januari 2007 15:02 schreef AminBen het volgende:
sjimz, mag ik misschien een screen van je selectie nu. Ben wel benieuwd![]()
U vraagt, wij draaienquote:Op maandag 29 januari 2007 15:02 schreef AminBen het volgende:
sjimz, mag ik misschien een screen van je selectie nu. Ben wel benieuwd![]()
Niet slecht voor een league one ploegje als Swansea hequote:Op maandag 29 januari 2007 15:12 schreef tha_dark het volgende:
Mooie selectie!
Sergio Garcia speelt vooral in het B team.quote:
Jammer dat je alleen oost-europeanen en zuid-amerikanen kan krijgen.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:19 schreef Jasza het volgende:
Sjimz:
Die Elano is echt tyfus goed zeg
Lekker team ook dat Shakhtar
Jou ken ikquote:Op maandag 29 januari 2007 16:23 schreef koolstrab het volgende:
Leer mij counteren, ik kan dat voor geen meter.
Niet teveel gaan kopen he, dan duurt het langer voordat de selectie op mekaar ingespeeld raakt...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kampioen gewordne met Ajax in mijn eerste seizoen, nu bezig met mijn selectie beter te maken:
Van de vaart, Quincy, Yemerenko, Kanu, Lucas, Boumsong, Sankoh, Zuiverloon, Davids en nog wat jonge spelers gehaald welke ook weer naar satelietclubs gestuurd zijn. Sateliet clubs zijn: Cannes, Perugia, Almeria en Omniworld.
Van Persie heeft zijn contract verbroken bij Arsenal omdat hij te weinig speelde.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niet teveel gaan kopen he, dan duurt het langer voordat de selectie op mekaar ingespeeld raakt...
>> en waarom deze topictitel...![]()
@ sjimz.. hoe heb je Von Sperzie weten los te weken?![]()
Aha.. inderdaad, soms zijn die bugs wel vervelend...quote:Op maandag 29 januari 2007 17:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van Persie heeft zijn contract verbroken bij Arsenal omdat hij te weinig speelde.
Toen wilde hij maar al te graag naar mij.
Laat hij nou net een hattrick tegen Arsenal maken![]()
Ik win er met 7-1 van![]()
[afbeelding]
De topictitel verwijst naar een van de laatste post in het vorige topic
Nazarenko en Rusol heb ik met Kiev ook gehaald. Leuke spelers voor in de breedte.quote:
Ik heb er wel uno maar ligt eraan welke club bist du?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:57 schreef Wopper1 het volgende:
Lees hier alleen maar mooie succesverhalen
Heb na 1,5 seizoen me club nog niet op de rit iemand een goed werkende tactiek in de aanbieding?
Via downloadlink misschien?
Groeten
Ziet er goed uit op het eerste gezichtquote:Op maandag 29 januari 2007 20:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb er wel uno maar ligt eraan welke club bist du?
Meestal begint hij steeds beter te werken, bij mijn Shakhtar was het in het begin ook niet super maar nu wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:48 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit op het eerste gezicht![]()
Af en toe wisselvallig. Maar scoor echt heel erg gemakkelijk en wanneer ik uit speel pas ik achterin wat aan om zo niet overlopen te worden tegen de grote ploegen.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Meestal begint hij steeds beter te werken, bij mijn Shakhtar was het in het begin ook niet super maar nu wel.
Hij moet de reputatie nationaal of continentaal hebben.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:25 schreef BobbyHill het volgende:
Zo'n Aziaat in je team...wordt dat gegarandeed geld verdienen, of moet hij ook nog kunnen voetballen?Ik heb nu een Koreaan aangetrokken, maar ik wil hem het liefst niet opstellen omdat dat me waarschijnlijk punten gaat kosten
Een goed lopend team is niet afhankelijk van 1/2 spelers..quote:Op maandag 29 januari 2007 22:33 schreef Jasza het volgende:
Nogal gay dat ik Kerzhakov en Elano miste![]()
![]()
Nee maar Kerzhakov en Elano zijn wel me beste spelersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:28 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Een goed lopend team is niet afhankelijk van 1/2 spelers..![]()
---
Bij mij is Vitti dik uit vorm geraakt trouwens..4 maanden eruit gelegen door blessuren en daarna is hij niks meer..
Maar goed Sosa, Vucinic en Foti doen hun werk goed daar voorin..![]()
Ben nu alleen in me 4e seizoen bezig met Atalanta..Heb t wel weer gehad, heb ik meestal met FM.. Na max 3/4 seizoenen heb ik dr geen zin meer in, moet ik helemaal vanaf begin spel weer beginnen met ander team..
Iemand trouwens succes met 3-4-3 tactiek. Wat ik ook doe, het draait alleen als ik 4-4-2 speel. Zonder backs en 2 verdedigende middenvelders lopen ze over me heen..![]()
Dat is een leuk team, succesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:34 schreef andre347 het volgende:
Ben met Preston North End begonnen, de voorbereiding zit er bijna op
Omdat ik ook met een minder leuke club een leuk spel weet te makenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:40 schreef andre347 het volgende:
Waarom doe je het dan?
Waarom niet 'resignen' van je club. Met je reputatie vind je zo een andere club.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:13 schreef sjimz het volgende:
Ik heb de Swansea-Game even in de koelkast gezet en ga verder met een andere random aangewezen club!
De torpedo challenge heb ik al na 3 dagen succesvol afgerondquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Waarom niet 'resignen' van je club. Met je reputatie vind je zo een andere club.
Anders ga je voor de Torpede Moscow challenge.
cheatertquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
De torpedo challenge heb ik al na 3 dagen succesvol afgerond
Ik heb je meerdere tactieken gestuurd toen volgens mij.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:40 schreef andre347 het volgende:
hmm, was dat die inter tactic, of die je gebruikte bij Portsmouth ofzo...
John Obi Mikel? Tom Caluwe?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:16 schreef AminBen het volgende:
Zoek een rechtsbenige MC a 5M. Cardenas wil niet komen.![]()
Van Gaal wordt altijd berispt enz.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:26 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]
Tijd dat de Duitse CBV ingrijpt!![]()
Mag ik zo vrij zijn om te vragen welke skin je gebruikt?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:26 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]
Tijd dat de Duitse CBV ingrijpt!![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:21 schreef jna het volgende:
Ik denk: kom laat ik eens een scout naar het wk sturen. Komt ie terug met dit mannetje wat ik gratis kon ophalen:
[afbeelding]
gaat m'n merchandising nou ook verbeteren in saudi-arabie? of valt dat wel mee?
Alle mensen uit Saudië en Arabië zijn agressief, dat weet je togquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Alleen een 1 voor agressiviteit.. Dit mannetje gaat veel kaarten pakken denk ik.
Zal vasty wel een vondeling van Al Qaida zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:49 schreef andre347 het volgende:
[..]
Alle mensen uit Saudië en Arabië zijn agressief, dat weet je tog![]()
Schapen en kammen enzo.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:49 schreef andre347 het volgende:
[..]
Alle mensen uit Saudië en Arabië zijn agressief, dat weet je tog![]()
oh god, daar gaat de Arenaquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zal vasty wel een vondeling van Al Qaida zijn.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:23 schreef sjimz het volgende:
Vandaag geen FM voor mij. Heb veel te hard moeten werken
Droopy skinquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:33 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Mag ik zo vrij zijn om te vragen welke skin je gebruikt?![]()
Cavenaghi is in 07 minder goed dan in voorgaande jaren maar toch blijft het mijn favoriet!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wedstrijden tegen de rivalen gaan dit seizoen goed, 6-1 tegen Ajax en nu al 5-1 tegen FeyenoordHopelijk in de winterstop v. Persie bij de club, hij is gecharmeerd van m'n interesse. Cavenaghi kan transfervrij komen einde van 't seizoen, doen?
Ik heb Johnson, Milevsky, Vitti en Elias maar alleen Johnson presteert eigenlijk regelmatig. Met v. Persie erbij komt er misschien al meer stootkracht. Ach, ik denk dat ik 'm aantrek en dan kan ik nog altijd iemand verkopen
Mokoena moet ik ook nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb 'm maar aangetrokken ja, benieuwd of ie me helemaal invincible kan maken
Ook Mokoena komt transfervrij naar PSV, al heb ik 't nooit zo in 'm gezien op één of andere manier
Dan kan ik Hallelujah als club aanradenquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:45 schreef sjimz het volgende:
Ik ga toch maar een gamepje doen.
Ik ga denk ik in Zuid-Korea beginnen![]()
Wel andere buitenlanders?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:59 schreef sjimz het volgende:
Ik mag niet eens een buitenlandse doelman aantrekken..wat een regel![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja wel op andere posities maar niet de doelman
Je kan je spelers minder afstandsschoten laten doen, je aanvallers zwaarder trainen op shooting en een goede coach toewijzen, of zoeken naar betere spitsenquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik heb een probleem met de afwerking van mijn spelers. Per wedstrijd lost mijn team ongeveer 10 schoten, maar daarvan gaat er vaak maar 1tje op goal.
Iemand die weet hoe je dit kan oplossen?
De mijne is bijna twee gig groot door een megapack en graphic updates.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:40 schreef donroyco het volgende:
Even een vraagje: zou iemand een RAR/ZIP-file willen maken van de volgende map:
C:|...|FM2007|data|graphics|pictures De picturesmap dus...
> maakt niet uit of ie standaard is, als ie maar werkt, want die van mij wil het niet meer doen![]()
Alvast bedankt![]()
OK gaan we proberen. Merciquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:44 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Je kan je spelers minder afstandsschoten laten doen, je aanvallers zwaarder trainen op shooting en een goede coach toewijzen, of zoeken naar betere spitsen.
dat zou een goeie grap zijn jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:41 schreef jna het volgende:
Zit eraan te denken om te solliciteren bij de Duitsers (die gast is ontslagen terwijl ie de finale haalde)
Alleen om de knvb te focken![]()
7 keer, 3 keer een Yong en 4 keer een Leequote:Op donderdag 1 februari 2007 09:28 schreef melluk het volgende:
hoe vaak Kim
haha ja was te verwachten :pquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
7 keer, 3 keer een Yong en 4 keer een Lee
Ikzelf heb natuurlijk de toepasselijke managernaam. Mister Miyagiquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:42 schreef melluk het volgende:
[..]
haha ja was te verwachten :p
ja Lee is geblesseerd....vervolgens scoort Lee en wordt Lee voor Lee gewisseld
haha
haha kijk maar uit dat ze geen karate-trappen gaan uitvoeren op het veldquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ikzelf heb natuurlijk de toepasselijke managernaam. Mister Miyagi
Ach ja, alles kanquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:43 schreef Jasza het volgende:
AA Gent
3-0 en 6-1 van gewonnen, dat die in de CL zitten
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ach ja, alles kan![]()
seizoen 06/07:
Zoek met Ajax nog een rechtermiddenvelder (nationaliteit: NL aub), en tevens een spits, type stormram/pinch-hitter gezocht (ook nationaliteit: NL aub) budget 14 mln... Wil een Nederlands Ajax vormen, zo meteen post ik mijn transfers wel...![]()
4quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:28 schreef Jasza het volgende:
Sjim hoeveel seizoenen zat je bij Shakhtar?
Ik probeer Feyenoord ook zoveel mogelijk Nederlands te houden. Of eigenlijk meer Europees, want er loopt ook wel een enkele Belg, een Noor, een Griek, een Wit-Rus en twee Engelsmannen rondquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:50 schreef donroyco het volgende:
seizoen 06/07:
Zoek met Ajax nog een rechtermiddenvelder (nationaliteit: NL aub), en tevens een spits, type stormram/pinch-hitter gezocht (ook nationaliteit: NL aub) budget 14 mln... Wil een Nederlands Ajax vormen, zo meteen post ik mijn transfers wel...![]()
Oh ja, er is ook nog een Ajax-jeugd.. of Poeponquote:
Screen dan maar + wedstrijdstatistiekenquote:
Lekkere stats voor een Zu-Koquote:
Dat is ook gelijk mijn enige goede voetballerquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:37 schreef andre347 het volgende:
Wow, wist niet dat er goeie voetballers uit Z-Ko komen
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:31 schreef andre347 het volgende:
Met welke positie in de Championship promoveer je naar de Premier League?
Mijn transfers met Ajax:quote:Er spelen 24 teams in de Football League Championship, die een volledige competitie spelen. Aan het eind van het seizoen promoveren de nummers 1, 2 en de winnaar van de play-offs naar de Premier League. In de play-offs spelen eerst in de halve finales de nummers 3 en 6, en 4 en 5 volgens het knockout-systeem tegen elkaar. De onderste 3 teams degraderen naar de Football League One en worden vervangen door de nummers 1, 2 en de winnaar van de play-offs van deze divisie.
Is het je niet opgevallen dat ik alleen Nederlanders heb gecontracteerdquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:55 schreef jna het volgende:
14,5M voor John? Daar kan je een veel betere spits voor halen
Was me inderdaad nog niet opgevallenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is het je niet opgevallen dat ik alleen Nederlanders heb gecontracteerd![]()
Marnix Kolder, Nikos Machlas (als je al Chari hebtquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:58 schreef pekel het volgende:
Het gaat trouwens bagger met Feyenoord.. Ik heb een spits nodig, alleen geen geld. (600k)
.
Jawel, die heb ik ook, Rosenberg niet meer.. mijn hele eerste elftal bestaat uit Nederlanders...quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:59 schreef jna het volgende:
[..]
Was me inderdaad nog niet opgevallenHeb je Huntelaar niet meer?
Ja zeker!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:00 schreef jna het volgende:
Weet iemand trouwens of Henry voor veel shirtverkoop gaat zorgen als je hem koopt?
11,5M voor een speler van Arsenal B is toch een beetje te veel van het goede. Nu maar proberen Ribery te halenquote:
Maar Henry zeg...quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:23 schreef jna het volgende:
[..]
11,5M voor een speler van Arsenal B is toch een beetje te veel van het goede. Nu maar proberen Ribery te halen
Ik doe alleen een poging tot een aansnijding van het onderwerpquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:01 schreef andre347 het volgende:
Geef suggesties.. dan zeggen wij wel of we het ermee eens zijn![]()
Ja, ben ik een keer vroeg thuis dan wordt er amper gepostquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik doe alleen een poging tot een aansnijding van het onderwerp![]()
Die was in FM2006 nog een super AML als regenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:21 schreef andre347 het volgende:
die laatste dikkert is egt niet 19 jaar.. Blanke Ronaldo![]()
Allemaal regens/freds dusquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:21 schreef andre347 het volgende:
die laatste dikkert is egt niet 19 jaar.. Blanke Ronaldo![]()
Ik weet niet of het helpt, maar doe Skin Cache eens uitvinken en die daaronder staat (Skin herladen bij bevestiging) wel aanvinken, misschien helpt dat..quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:07 schreef BobbyHill het volgende:
Ik probeer al de hele tijd een paar opties te veranderen, maar het wil niet echt lukken. Bijvoorbeeld van dollar naar euro. Vervolgens sla ik de veranderingen op, restart het spel, maar ik zie niks veranderen
Die rechtsonderfoto is zeker op maandagmorgen genomen zeg.. heeft ie nog te diep in het glaasje gekeken...quote:
Ik mag zeker niet klagen, het voetbal is niet altijd geweldig, maar toch 3x op rij kampioen geworden, in seizoen 2 en 3 de beker gewonnen en ook Europees kom ik telkens best ver.. M'n jonge talenten doen het ook goed, m'n enige 'probleem' is de ontzettend grote selectie voor 3 elftallen (Onder-19, Reserves en Eerste Elftal), maar juist dat heeft me aan het eind van dit seizoen ook weer gered.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gaat lekker daar in Friesland zeg!
Zou je effe moeten kijken bij 't bestuur of je nog 'n keer kunt "aanvragen".. Ik heb dit nog nooit gehad, maar ik heb 't wel eerder gezien hieroquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
B.A.G.G.E.R.
[afbeelding]
Geen idee eerlijk gezegd wat nu te doen, de papieren molen gaat door?
Erg frustrerend fenomeen wat zelfs in Fm05 al voorkwam. In 07 nog weinig last van gehad, maar ik heb nog geen game langer dan een seizoen gespeeld...quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
B.A.G.G.E.R.
[afbeelding]
Geen idee eerlijk gezegd wat nu te doen, de papieren molen gaat door?
Misschien wordt dat aan het einde van het seizoen verrekend?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:08 schreef tha_dark het volgende:
Hoe kan het dat je in Spanje geen prijzengeld krijgt als je een ronde verder bent in de beker?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:05 schreef jna het volgende:
Anders wordt Barcelona even uitgeschakeld in de voorronde CL door Helsingin Jalkapalloklubi
Screen dan maarquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Jochen Hoffmann is vast een regen, maar hij wordt wel mooi de nieuwe Rudi Voller genoemd en heeft prima stats voor een 17-jarige
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:22 schreef Piet_Veerman het volgende:
Blijven oefenen jongens, blijven oefenen!
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:22 schreef Piet_Veerman het volgende:
Niet onaardig nee... laat 'm wel veel leren van andere spelers; want voor een spits zijn afwerken - koppen (kan) - techniek - anticipatie - beslissingen o.a. belangrijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Is nu net teruggekeerd van vakantie en blijkt net 18 te zijn geworden (ik had niet goed gekeken toen ik 'm aantrok, nu is 'ie toch al bijna een jaar ouder dan ik dacht, maar afijn.. in 1e instantie ook maar een 1-jarig contract gedaan (just in case)). Hij moet nog veel leren, maar zonder bal is al optimaal en fysiek gaat het ook best aardig.. Passing is goed, hij is snel en heeft inzicht. Ik zal er wel geen verstand van hebben, maar voor transfervrij vind ik dit best een aardige speler
[afbeelding]
lolquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:22 schreef Piet_Veerman het volgende:
Daar heb ik met FM2005 nog eens mee gespeeld, toen ze nog Lodigiani heettenquote:
Ja zeker...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:42 schreef Wopper1 het volgende:
Nog niet een heel seizoen gespeeld in de Nederlandse competitie maar zitten de play-offs er eigenlijk in bij FM 2007?![]()
Lekker team danquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:57 schreef sjimz het volgende:
Ik heb gewoon moekoena naar korea weten te strikken![]()
Hij wilde komen omdat vilakazi er ook was.
Nu heb ik mijn maximum van 3 buitenlanders in de selectie.
Voor de rest ga ik constant mijn jeugdopleiding verbeteren om zo over 3 jaar een dik scala aan talenten te hebben. Aangezien de regels in Zuid Korea niet zo soepel zijn.quote:
Gaat dat nou nooit vervelen? Wéér dezelfde spelers halen..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:57 schreef sjimz het volgende:
Ik heb gewoon moekoena naar korea weten te strikken![]()
Nou ik heb hem gekocht om hem met dikke winst door te verkopen eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:08 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Gaat dat nou nooit vervelen? Wéér dezelfde spelers halen..
Ik ben overigens niet kapot van 'm. Als spits was hij niet dodelijk genoeg en als AMC was hij te weinig creatief..
Dan heb ik niets gezegd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
En ik heb trouwens Mokoena alleen nog maar bij Torpedo gehadniet bij mijn Swansea game.
Moet je je skin opnieuw ladenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:45 schreef Jasza het volgende:
Iemand die weet hoe je de kits en logo's goedkrijgt, ik had ze gedownload voor Ukraine maar op de 1 of andere manier zie ik ze niet als ik ze volgens mij wel in de juiste folder zet
staat je skin cache aan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Helpt niet, kennelijk klopt er toch iets niet aan ofzo![]()
Done, Skin Cache moest dus uitquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar zelfs als ik FM opnieuw opstart komen ze er niet, klopt niet denk ik?
Charisteas schoot er vorig seizoen 40 in, dit seizoen een stuk minder ook door blessures. Ik denk niet dat ik hem al ga verkopen. Huysegems mag weg jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:19 schreef Jasza het volgende:
Chraisteas en Huysegems ga je verkopen dus?
Netjes.. In m'n vorige manager met Ajax heb ik zoiets ook wel gehad, allerlei jonge talenten aangetrokken en vervolgens blijkt Wesley Sneijder je oudste speler te zijn, dat idee... Geen idee wat toen de gemiddelde leeftijd was.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kampioen geworden met 'n elftal van gemiddeld 22 jaar![]()
Dat soort agressiviteit heeft niks met zelfbeheersing oid. te maken. Het geeft aan hoe goed de speler is in op ballen jagen en vol voor de bal te gaan. Erg handige stat dus voor middenvelders, alhoewel een erg hoge agressiviteit kan leiden tot het te hard doorzetten om de bal en de speler zo een overtreding kan maken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:58 schreef reconnect het volgende:
Als bij aggresiviteit 17 (redelijk hoog dus) staat, betekent dit dat de speler wel aardig aggresief is, of juist niet?
ohw oke, ik heb tackles altijd op hard staan, maar sommige spelers gaan dan iets te verquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:22 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Dat soort agressiviteit heeft niks met zelfbeheersing oid. te maken. Het geeft aan hoe goed de speler is in op ballen jagen en vol voor de bal te gaan. Erg handige stat dus voor middenvelders, alhoewel een erg hoge agressiviteit kan leiden tot het te hard doorzetten om de bal en de speler zo een overtreding kan maken.
Dit doe ik ook vaak wanneer het schema het toelaat. Werkt uitstekend voor me team wanneer ik wat wedstrijden moeilijk tot winst/scoren kom.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:43 schreef BobbyHill het volgende:
Ah gelukkig, Hleb doet het weer
edit: Laat maar, ik sta nu bij rust 1-1 tegen KloetingeSpitsen verprutsen alles en Vlaar speelt een terugspeelbal achter Henk Timmer
![]()
Ja, is een goeie manier. Ik doe het ook wel eens door het seizoen heen. Alleen heeft feyenoord z'n vorm er nog niet mee terug. Gelukkig wel m'n eerste competitiewedstrijd gewonnen van NEC.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:37 schreef Wopper1 het volgende:
Dit doe ik ook vaak wanneer het schema het toelaat. Werkt uitstekend voor me team wanneer ik wat wedstrijden moeilijk tot winst/scoren kom.
Zijn er nog meer van dit soort dingen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Fake.inc verwijderen, Oranje heeft zn rechten exclusief aan Konami verkocht. En aangezien die niet de makers van dit spel zijn, zit er geen Nederlands elftal in FM07. Maar met Fake.inc verwijderen (en een nieuwe game beginnen) is dit opgelost.
Of fake inc. openen met wordpad, de enen in nulletjes veranderd en Jens Musterman vervangen voor Oliver Kahn. Toch? Dat heb ik gedaan in ieder geval. Hoefde niet eens opnieuw te beginnen met m'n spel. Nederland en Duitsland worden dan langzaam aan 'echt'.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Fake.inc verwijderen, Oranje heeft zn rechten exclusief aan Konami verkocht. En aangezien die niet de makers van dit spel zijn, zit er geen Nederlands elftal in FM07. Maar met Fake.inc verwijderen (en een nieuwe game beginnen) is dit opgelost.
Dat is ook een optie, maar ik ben meer van het snelle werkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:07 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Of fake inc. openen met wordpad, de enen in nulletjes veranderd en Jens Musterman vervangen voor Oliver Kahn. Toch? Dat heb ik gedaan in ieder geval. Hoefde niet eens opnieuw te beginnen met m'n spel. Nederland en Duitsland worden dan langzaam aan 'echt'.
Je hebt nog een nepclub in Wales/Engeland, Harchester ofzo, maar daar heb ik nooit last van gehad. Volgens mij wordt die ook standaard uitgeschakeld (door de patch?).quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zijn er nog meer van dit soort dingen?
Nou er zit er een tussen die ik geen 'zooi' noem.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:11 schreef andre347 het volgende:
[[url=http://xs312.xs.to/xs312/07055/pne.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Mijn selectie van Preston North End, seizoen 2, 1e seizoen in de Premier Division. Met dit zootje moet ik tegen degredatie vechten, en dan volgend seizoen middenmoot.
Kreeg trouwens wel een hoog transferbudget (8ml)
Uitblinker hierquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Nou er zit er een tussen die ik geen 'zooi' noem.
The flying Fin, Mika Äaritalo![]()
Dat is toch logisch? Heel andere cultuur ed. In LLM moet je vooral in de directe omgeving zoeken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:14 schreef Mr-Sander het volgende:
Waarom wil niemand naar de Tsjechische Tweede Divisie komen?Argentijnse Tweede divisionisten willen niet komen, zelfs Nederlandse amateurs (!) willen niet komen
KV Mechelen in de 2e Klasse van Belgie? 2e divisie Frankrijk is ook heel aardig, gezonde clubs, leuk voetbalquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:15 schreef UnclePhil het volgende:
Wil een nieuwe game gaan beginnen, na een mislukt avontuur met Wolves. Weet iemand een leuk team, niet een topclub...
Ja, heb ik gemerkt. Maar spelers uit de Oekraïnse Tweede Divisie willen ook wel komenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is toch logisch? Heel andere cultuur ed. In LLM moet je vooral in de directe omgeving zoeken.
Bedankt voor de suggesties..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Peru, Zuid-Afrika, Australië, Singapore, Hong Kong
Aaron Huntquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:15 schreef AminBen het volgende:
Werder Bremen wil mijn Victor Zapata. Ik kijk bij de selectie van hun, zie ik een Hunt die een verzoek heeft gedaan om op de transferlijst te mogen, omdat hij zo weinig speelt. Heb een ruil voorgesteld, zij gaan akkoord met 1M bijbetalen van mij![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
Dan zal ik maar een complete data update posten.
Al weer deel 3 van de FuckTheRef Dataupdate maar zelfs vandaag nog hard aan is gewerkt. Stevens bij HSV e.d. bijvoorbeeld. Zeker het proberen waard.
Klikje
Zuid Koreaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:24 schreef donroyco het volgende:
Weet iemand nog een leuke club om mee te beginnen of competitie ergens ver weg...
quote:
Ik ben net pas terug van werkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
.. die reactie zag ik al aankomen
Misschien morgen
Weltrusten iedereen
![]()
Hoezo Bots we beginnen dus nu ook te batellen met updates?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
Dan zal ik maar een complete data update posten.
Al weer deel 3 van de FuckTheRef Dataupdate maar zelfs vandaag nog hard aan is gewerkt. Stevens bij HSV e.d. bijvoorbeeld. Zeker het proberen waard.
Klikje
Dat zijn juist de leukste uitdagingen (vind ik dan)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:50 schreef VoreG het volgende:
Ik wil Nottingham weer naar de top brengen, maar deze hebben nogal een grote schuld. Is het dan wel leuk om mee te spelen?
Commonsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:50 schreef VoreG het volgende:
Ik wil Nottingham weer naar de top brengen, maar deze hebben nogal een grote schuld. Is het dan wel leuk om mee te spelen?
Ben ik nu ook aan het proberen. FC Metz, titelkandidaad en ze hebben standaard al een Chinese sattelietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:18 schreef AminBen het volgende:
[..]
2e divisie Frankrijk is ook heel aardig, gezonde clubs, leuk voetbal![]()
Zelfs zonder versterkingen moet het mogelijk zijn te promoveren naar he Championship. Waarschijnlijk wel via de playofs. Ze hebben een groot stadion waar zelfs op het niveau waar ze nu zitten, nog altijd zo'n dikke twintigduizend supporters op afkomen. Kan je nagaan als ze in het Premiership komen *KITJINNGG*quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:50 schreef VoreG het volgende:
Zóó héé, dat was waarschijnlijk billenknijpen de hele wedstrijdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:48 schreef BobbyHill het volgende:
Feyenoord heeft zich geplaatst voor de CL met twee nipte overwinningen op Grazer AK...4-0 en 7-0
Pass de tactiek dan maarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:47 schreef Jasza het volgende:
Voor het eerst in 58 cmpetitieduels verloren, omdat me keeper in de 94e minuut rood krijgt en zij een pingel scoren
Shakhtar in eigen land, heb je geen wereldtactiek voor nodig.quote:
Oh danquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Shakhtar in eigen land, heb je geen wereldtactiek voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |