Heb er ook gelijk maar de TT aan verbondenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:08 schreef Jasza het volgende:
Dat laatste moeten we dan maar als een reele optie zien idd
Goede speler in mijn game.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:40 schreef AminBen het volgende:
Iemand ervaringen met Daniel Fredheim Holm? Heb hem gratis gehaald..
Nee hoeft nietquote:Op maandag 29 januari 2007 13:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goede speler in mijn game.
Heeft de eigenschap altijd tegen mij te scoren![]()
Ik kan je wel een screentje geven van het seizoen 2011/12 als je wilt.
Dit jaar ga ik voor de landstitel,FA cup en UEFA cup!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:45 schreef AminBen het volgende:
[..]
Nee hoeft nietGa jij nou maar verder met Swansea, of heb je al de wereldbeker gewonnen
![]()
damn je gaat echt goed man!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik voor de landstitel,FA cup en UEFA cup!![]()
Ik krijg nu waarschijnlijk ook nog van Persie met een vrije transfer binnen![]()
Hem wegpestenquote:Op maandag 29 januari 2007 14:59 schreef tha_dark het volgende:
Kijk ik net even op de loonlijst van mijn team, blijkt de fransman Luccin bij mij het op Torres na hoogste salaris te hebben! (105.000 pond per week!) En hij zit niet eens in mijn selectie!![]()
Even kijken hoe ik die weg ga krijgen
Zou ik ook wel ff willen zien iddquote:Op maandag 29 januari 2007 15:02 schreef AminBen het volgende:
sjimz, mag ik misschien een screen van je selectie nu. Ben wel benieuwd![]()
U vraagt, wij draaienquote:Op maandag 29 januari 2007 15:02 schreef AminBen het volgende:
sjimz, mag ik misschien een screen van je selectie nu. Ben wel benieuwd![]()
Niet slecht voor een league one ploegje als Swansea hequote:Op maandag 29 januari 2007 15:12 schreef tha_dark het volgende:
Mooie selectie!
Sergio Garcia speelt vooral in het B team.quote:
Jammer dat je alleen oost-europeanen en zuid-amerikanen kan krijgen.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:19 schreef Jasza het volgende:
Sjimz:
Die Elano is echt tyfus goed zeg
Lekker team ook dat Shakhtar
Jou ken ikquote:Op maandag 29 januari 2007 16:23 schreef koolstrab het volgende:
Leer mij counteren, ik kan dat voor geen meter.
Niet teveel gaan kopen he, dan duurt het langer voordat de selectie op mekaar ingespeeld raakt...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kampioen gewordne met Ajax in mijn eerste seizoen, nu bezig met mijn selectie beter te maken:
Van de vaart, Quincy, Yemerenko, Kanu, Lucas, Boumsong, Sankoh, Zuiverloon, Davids en nog wat jonge spelers gehaald welke ook weer naar satelietclubs gestuurd zijn. Sateliet clubs zijn: Cannes, Perugia, Almeria en Omniworld.
Van Persie heeft zijn contract verbroken bij Arsenal omdat hij te weinig speelde.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niet teveel gaan kopen he, dan duurt het langer voordat de selectie op mekaar ingespeeld raakt...
>> en waarom deze topictitel...![]()
@ sjimz.. hoe heb je Von Sperzie weten los te weken?![]()
Aha.. inderdaad, soms zijn die bugs wel vervelend...quote:Op maandag 29 januari 2007 17:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van Persie heeft zijn contract verbroken bij Arsenal omdat hij te weinig speelde.
Toen wilde hij maar al te graag naar mij.
Laat hij nou net een hattrick tegen Arsenal maken![]()
Ik win er met 7-1 van![]()
[afbeelding]
De topictitel verwijst naar een van de laatste post in het vorige topic
Nazarenko en Rusol heb ik met Kiev ook gehaald. Leuke spelers voor in de breedte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |