En het is deze volstrekte onjuistheid die de beeldvorming bij het publiek verstoort. "exotische bruiden""kunnen niet gelijk een beroep doen op onze sociale voorzieningen. Dat is reeds lang geleden door de wet onmogelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:28 schreef evert het volgende:
[..]
ja ik begrijp het beleid, hoe vervelend het ook voor je is.
wat jammer voor je is maar volstrekt terecht is dat iedereen exotische bruiden binnenhaalt die daarna gelijk een beroep doen op onze sociale voorzieningen. heel vervelend voor jou maar dat is het verleden verpest door gelukzoekers en daar moet paal en perk aan gesteld worden.
kortom, ff hard werken, zoeken naar promotie of andere baan en dan is het binnen een paar maanden geregeld.
Dus moet iedereen maar binnengelaten worden?quote:Op maandag 5 februari 2007 08:13 schreef Vhiper het volgende:
En het is deze volstrekte onjuistheid die de beeldvorming bij het publiek verstoort. "exotische bruiden""kunnen niet gelijk een beroep doen op onze sociale voorzieningen. Dat is reeds lang geleden door de wet onmogelijk gemaakt.![]()
Niet per se, maar als argument tegen binnenlaten is het ietwat stupide, aangezien het niet geldt.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dus moet iedereen maar binnengelaten worden?
Iedereen die in Nederland niet op de sociale voorzieningen hoeft te teren (En dat kan dus al niet!) en zich netjes aan onze wet houd, ja, ik zie geen reden die buiten te sluiten.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dus moet iedereen maar binnengelaten worden?
'Ja; dan ben je minderjarig en seniel.'quote:Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef Vhiper het volgende:
Iemand anders die op die vraag misschien een serieus antwoord kan geven? Ik ben heel benieuwd....
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:11 schreef JAM het volgende:
[..]
'Ja; dan ben je minderjarig en seniel.'
Was getekend; Vadertje Staat.
Shokeerde mij ook. Ik weet dat de IND zelf dergelijke termen uit, maar van een politieke partij had ik ze nog niet gezien en het zelfs zien als "stimulans" om op te rotten uit je eigen land, dat is natuurlijk wel erg stuitend!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:29 schreef SCH het volgende:
Ik vind die brief van het CDA echt stuitend JAM.
Heb je de publiciteit gezocht of zal ik dat voor je doen?
Vooral dat zinnetje over 'je geluk in Japan gaan beproeven'
Ook als dat in strijd blijkt te zijn met de Europese richtlijnen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:32 schreef Picchia het volgende:
Als dit wordt gehandhaafd in hoger beroep, dan zal dit ter compensatie waarschijnlijk tot nog strengere regelgeving leiden dan voorheen. Dat kan ik je nu alvast zwart op wit geven. Het zal me niets verbazen als ze nu bijvoorbeeld de eis voor beide vormen van migratie op 120% stellen, om alles maar gelijk te trekken.
Dat lijkt me sterk, anders zou het wel genoemd zijn neem ik aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:45 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ook als dat in strijd blijkt te zijn met de Europese richtlijnen?
Dat is het wel. Een Europese richtlijn geeft geen richting aan, maar is gewoon keiharde regelgeving.quote:Nu geef ik toe dat een richtlijn geen regel is, maar dan nog...
Zie het persbericht:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, anders zou het wel genoemd zijn neem ik aan.
quote:De rechtbank bepaalde dat de 120-procentsnorm in strijd is met de Europese richtlijn voor gezinshereniging
Het enige wat er staat is dat de definitie van gezinsvorming onder gezinshereniging valt. Dus gelden de regels van gezinshereniging voor beiden. Maar dat staat los van de geldigheid van de daadwerkelijke percentages. En als dat het geval is, dan zal waarschijnlijk de gehele norm opgetrokken worden.quote:
http://beta.frontpage.fok(...)raal-pardon-aan.htmlquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:01 schreef raptorix het volgende:
Belachelijk, bedank de PVDA en consorten maar die het normaal vonden dat uitkeringen werden verstrekt aan mensen die nooit iets bijgeragen heeft, mensen als jou worden hier nu de dupe van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |