Iedereen ligt al in bed, want ze moeten morgen naar school. Dus morgen zal het hier vollopen met reacties.quote:
*raakt aan*quote:Op maandag 29 januari 2007 21:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoi, ik ben Pub Radio DJ. Wie wil mij aanraken?
Krijg ik dan AIDSquote:Op maandag 29 januari 2007 21:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik hebt al mn eigen PUBradio DJquote:Op maandag 29 januari 2007 21:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Dat is radio Bendeleider muts. PUB radio is alleen op de dagen en tijden die in de eerste post staan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:41 schreef Frederiqueske het volgende:
*logt uit*
log wel weer in bij fatsoenlijke muziek hehe
Het staat er ook alleen maar met grote letters achter.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat is radio Bendeleider muts. PUB radio is alleen op de dagen en tijden die in de eerste post staan.
oh ik zie het haha ik had het niet eens gelezenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat is radio Bendeleider muts. PUB radio is alleen op de dagen en tijden die in de eerste post staan.
Zondag van 8 tot 9quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:41 schreef Frederiqueske het volgende:
*logt uit*
log wel weer in bij fatsoenlijke muziek hehe
wat voor muziek draai jij???quote:
Wat niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:58 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
wat voor muziek draai jij???
Zachte Gquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:24 schreef Elvanera het volgende:
Vanavond maar weer eens luisteren
Naar de mooie zachte g van Chrisje
Idd, of dit is wat christiaan altijd luistertquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alleen maar duitse muziek, geen gepraat
Dat er serieus iemand naar die teringherrie luistertsquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:35 schreef MrNGm het volgende:
Nee, dit is Radio Bendeleider... Met andere woorden, Christiaan draait vanavond waarschijnlijk niet, en ik zal maar niet wagen te gaan draaien
@ no1uknow: PM Dark_Angelus eventjes. Ik kan na 24 uur mijn berichten niet meer aanpassen.
Nee jij hebt een datequote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik kan nog niet garanderen dat de show vanavond doorgaat
Ach, we zien wel. Misschien dat ze wat later is dan kan het wel doorgaan en anders maar een uurtjequote:
Je vriendin opzij zetten voor een online radiodingquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, we zien wel. Misschien dat ze wat later is dan kan het wel doorgaan en anders maar een uurtje
Niet 'de' vriendin maar 'een' vriendin.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je vriendin opzij zetten voor een online radioding
Weet ik, driemaaldaagsquote:
Ja. Kutmuziekquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:41 schreef Nashje het volgende:
Draait Radio Bendeleider nou ook hierop?
Nee, PUB Radio draait op Bendeleider radio.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:41 schreef Nashje het volgende:
Draait Radio Bendeleider nou ook hierop?
OMG, ik zeg alvast: it wasn't mequote:
Doe je toch maar een uurtje, of half uurtje ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tsja weet ik nog niet, ik ben wel vrij naar de klote zeg maar
Nicequote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Joah ga ik wel doen! 9 uur denk
Ik ook !quote:
saampjesquote:
Ik hoorde mijn naamquote:
ik niet..quote:
Dan moet ik 20 keer klikken, Yeah rightquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:10 schreef Monotomo het volgende:
http://media.putfile.com/Vitesse---Rosalyn
Draaien D_A!
Alsjeblieft!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan moet ik 20 keer klikken, Yeah right
Ik zet hem iets harderquote:
Veel koffie en ADHHDHDHDHDquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Komt goed!
Ik ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik hoorde mijn naam !
Bijna gelijk na elkaar... hmmmquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik hoorde mijn naam !
lis is veeeul lieverquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:36 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ik ook
Maar wat hoor ik nou, heb je met lis gezoend?
En ik dan?
Tsssquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lis is veeeul liever![]()
Volgens D_A heb jij mij afgewezen
![]()
volgens half oNZ heb ik jou ook afgewezenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lis is veeeul liever![]()
Volgens D_A heb jij mij afgewezen
![]()
mee eensquote:
TUududduduuudududududududuuuuuquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:46 schreef eQuaL het volgende:
Nou vooruit, als je een leuk liedje wil:
Zombie Nation - Kernkraft 400
Volgens mij heb je dat niet gedaanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:41 schreef liiszle het volgende:
[..]
volgens half oNZ heb ik jou ook afgewezen
Wel toen het gros van PUB er nog wasquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat niet gedaan![]()
![]()
![]()
dies vet jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:46 schreef eQuaL het volgende:
Nou vooruit, als je een leuk liedje wil:
Zombie Nation - Kernkraft 400
ik weet er écht niets vanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel toen het gros van PUB er nog was
Om nou 2 keer dezelfde artiest te gaan draaien op één avondquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:55 schreef eQuaL het volgende:
Dit is ook wel een goed nummer![]()
Hey Boy hey Girl, mag die ook bij de nominaties?![]()
Neuj ook niet eensquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel toen het gros van PUB er nog was
Nee, maar van dat zoenen wist je een paar uur geleden ook niksquote:
Dat draaien we nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil trouwens wel iets van hardcore horen![]()
Mag jij liegen van je moederquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj ook niet eensMaarjah gaat je niets aan hihi
![]()
Wel, ik ben het op dat punt wel met hem eensquote:
Dan moet je niet luisteren naar Pub Radio kennelijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel, ik ben het op dat punt wel met hem eensHet is verdomme zaterdagavond
jekyll and hyde dan ?quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:02 schreef eQuaL het volgende:
Ow ow ow ik heb nog zo'n vet nummertje
Junk van Ferry Corsten ft. Guru
Heb je die? Anders moet ik hem uploaden
DOEN WE NIET>quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jekyll and hyde dan ?![]()
Damn, die is al oudquote:
En terechtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach joh, ik ben niet zo van de hardcore.
Iddquote:
ik wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
pff ik ontken niet dat ik met liiszle gezoend heb![]()
quote:
toen in de burger kingquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd
Al is het alleenmaar om Jordy te jennen
Bart heeft kort geslapen he, moet je beetje rekening houdenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
pff ik ontken niet dat ik met liiszle gezoend heb![]()
Ja wtfquote:
Die wil ik ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:09 schreef Nashje het volgende:
Heeft Radio Bendeleider misschien nog dat zipje met allerlei Kankerkachel nummers?
hahahahahah dat was ook een mooie meet toenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja wtfIk kon mn lachen niet inhouden
Hij helemaal uit zn plaat en jij wegrennen
Legendarisch
Palmquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:11 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Da Rude op de PUB-R. Dommelsch op me bureau.![]()
doen wequote:
Jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:13 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahahahahah dat was ook een mooie meet toen![]()
HOU NOU OPquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja
Maar een hoop minder gezoen
Goed planquote:
Is bijna opquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bier bier bier!
Ja, en Jimbo meeten en BaBoLi-en en en enquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:15 schreef liiszle het volgende:
[..]
HOU NOU OPanders ga ik krassen
![]()
maar goed, we gaan binnenkort gewoon weer even Pubmeeten
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:17 schreef Bravebart het volgende:
[afbeelding]
&
[afbeelding]
Jalalalala
Ja ik ga met Jimbo nog skienquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, en Jimbo meeten en BaBoLi-en en en en
Alleen heb ik gene tijd
XBM heeft alleen tering vette muziekquote:
Ja, dan zit ik in Madridquote:
Word.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
XBM heeft alleen tering vette muziek
Die kwam gister ook met pokemon achtige muziek aanzettenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
XBM heeft alleen tering vette muziek
das ook vetquote:
Truequote:
JIJ bedanktquote:
quote:
ZIt is niet zo te flirtenquote:
Dab ken je S-F nog nietquote:
quote:
Waar ga je het allemaal over hebben ?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Jullie gaan wel luisteren vanavond hoor!
Weet ik niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar ga je het allemaal over hebben ?![]()
Nederlands talig voor meneer komt er aanquote:Op zondag 11 februari 2007 20:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zullen we er dan maar eens een leuk nederlandstalig muziekje doorheen gooien ?Maakt niet uit wat
Nog niet ingesteldquote:Op zondag 11 februari 2007 21:26 schreef no1uknow het volgende:
Stream is up at 96 kbps with 3 of 25 listeners (3 unique)
Huh, weer 96Ik dacht dat 'we' over waren gegaan naar 128 kb/s (mijn geniale idee jeweights).
Wel 3 luisteraars
Lekkerquote:Op zondag 11 februari 2007 22:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat een paupermuziek.
Ik ben nu al een tijdje zwaaar goed bezig!quote:
BAAANNN! BANNN!! BANNNN!!!! BANNNN!!!!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:00 schreef no1uknow het volgende:
Roy zegt:
ik wou zeggen: Sander ik hou van je
Roy zegt:
maar er luisteren meer mensen![]()
![]()
Sander zegt:
je mag wel voor je gevoelens uitkomen hoor
21:00 uur toch ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ha vanavond! Ha! Radio! Ha Valentijn, rock plaatjes, dance plaatjes. Nog meer meuk. Luisteren dus.! Ha!
Doe maar 20:30.quote:
Moeten wij waarschijnlijk koptelefoon/oortjes in zekerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik kan nog niet terug skypen maar uiteraard wel even kletsen met jullie
Winamp aanquote:
Die wordt ook altijd aangevraagdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:39 schreef Afzuigkap het volgende:
Wij vragen bij deze een nummer aan
The Fratellies - Chelsea Dagger
En wat is dat voor een nummer ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:39 schreef Afzuigkap het volgende:
Wij vragen bij deze een nummer aan
The Fratellies - Chelsea Dagger
Uhm, nou is ook een goed nummerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:40 schreef duncannn het volgende:
[..]
Die wordt ook altijd aangevraagd
Een goed nummer.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En wat is dat voor een nummer ?![]()
Och dit nummerquote:
Sterv.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:47 schreef Zuen het volgende:
LEES DIT NIET.
Je zal gekust worden op de eerstkomende vrijdag door de liefde van je leven.
Morgen is de laatste dag van je leven.
Mits je dit bericht in drie andere topics plaatst, dan sterf je binnen twee dagen.
Kopieer en plak dit bericht om gered te worden.
Eensch, oja D_A, reminderquote:
Heftige shit, zit de stuiterern hierquote:
Leen mij watquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heftige shit, zit de stuiterern hier
15 Maart.quote:
Tussen al die ICT-ertjes gaan stuiterenquote:
Na SKA Pquote:
Ach, ik denk dat de rest er beter mee kan stoppen, want er wordt alleen maar naar jou geluisterd en als ik het een keer vergeet is er geen haan die er naar kraait.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
maandag: vrij, wie weet wat voor jou?
dinsdag: B_BOY
woensdag: Christiaan
donderdag: vrij, wie weet wat voor jou?
vrijdag: MrNGm
zaterdag: Dark_Angelus
zondag: RoOoytjuh
Hoever klopt dit nog want ik heb de laatste 2 weken alleen maar mijn eigen show gehoord en de rest helemaal niet.
* meldtquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
En dat is ééééén
Hoe laat begin jequote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh ik luister zelf ook denk
Dank je.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Als ik zin heb, misschien krijg ik wel helemaal geen zin. maar ik wilde even peilingen trekken van hoe en wat. Ik ga me niet uitsloven waar niemand naar luistert
Jij bent liefquote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hè shit dan zal ik hem zo maar eens aangooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |