Iedereen ligt al in bed, want ze moeten morgen naar school. Dus morgen zal het hier vollopen met reacties.quote:
*raakt aan*quote:Op maandag 29 januari 2007 21:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoi, ik ben Pub Radio DJ. Wie wil mij aanraken?
Krijg ik dan AIDSquote:Op maandag 29 januari 2007 21:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik hebt al mn eigen PUBradio DJquote:Op maandag 29 januari 2007 21:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Dat is radio Bendeleider muts. PUB radio is alleen op de dagen en tijden die in de eerste post staan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:41 schreef Frederiqueske het volgende:
*logt uit*
log wel weer in bij fatsoenlijke muziek hehe
Het staat er ook alleen maar met grote letters achter.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat is radio Bendeleider muts. PUB radio is alleen op de dagen en tijden die in de eerste post staan.
oh ik zie het haha ik had het niet eens gelezenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat is radio Bendeleider muts. PUB radio is alleen op de dagen en tijden die in de eerste post staan.
Zondag van 8 tot 9quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:41 schreef Frederiqueske het volgende:
*logt uit*
log wel weer in bij fatsoenlijke muziek hehe
wat voor muziek draai jij???quote:
Wat niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:58 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
wat voor muziek draai jij???
Zachte Gquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:24 schreef Elvanera het volgende:
Vanavond maar weer eens luisteren
Naar de mooie zachte g van Chrisje
Idd, of dit is wat christiaan altijd luistertquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alleen maar duitse muziek, geen gepraat
Dat er serieus iemand naar die teringherrie luistertsquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:35 schreef MrNGm het volgende:
Nee, dit is Radio Bendeleider... Met andere woorden, Christiaan draait vanavond waarschijnlijk niet, en ik zal maar niet wagen te gaan draaien
@ no1uknow: PM Dark_Angelus eventjes. Ik kan na 24 uur mijn berichten niet meer aanpassen.
Nee jij hebt een datequote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik kan nog niet garanderen dat de show vanavond doorgaat
Ach, we zien wel. Misschien dat ze wat later is dan kan het wel doorgaan en anders maar een uurtjequote:
Je vriendin opzij zetten voor een online radiodingquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, we zien wel. Misschien dat ze wat later is dan kan het wel doorgaan en anders maar een uurtje
Niet 'de' vriendin maar 'een' vriendin.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je vriendin opzij zetten voor een online radioding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |