Hij heeft het zichzelf moeilijk gemaakt met die belachelijke begin opstelling.quote:Ten Cate kan zijn geluk niet op
Ajax-trainer Henk ten Cate is bijzonder content met de zwaarbevochten 2-3 uitzege op FC Groningen van vanmiddag. "Na de pauze kwamen we uitstekend terug, het geluk was ditmaal met ons," aldus de oefenmeester tegenover Radio 1.
"Ik ben inderdaad zeer gelukkig met de zege. Ik had er na de 2-0 niet meer op gerekend. Maar de aansluitingstreffer van Stam en de gelijkmaker ging ik er toch op hopen. Ik ben zeer content dat we alsnog de overwinning uit het vuur sleepten."
"Ik kan deze wedstrijd eigenlijk in een notendop samenvatten. Voor de pauze waren zij veel sterker en werden wij volledig afgebluft op agressiviteit. Na rust waren de rollen omgedraaid. Wij kwamen goed terug in de wedstrijd en komen gewoon goed weg. Het geluk was met ons."
"De spelers waren voor rust inderdaad niet scherp genoeg. Pas na rust konden we een vuist maken. Zij gingen achterover leunen en wij namen risico. Ik heb in ieder geval een fantastische voetbalwedstrijd gezien met een heel behoorlijk niveau."
Van mij precies zoquote:Op zondag 28 januari 2007 17:37 schreef Messenga het volgende:
Van een hels kut gevoel naar euforisch..
Dat is ongeveer mijn middag.
Hahahaha, wat een sukkel zeg!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:46 schreef Jasza het volgende:
HIERBIJ GAAT DE JOKERAWARD NAAR:
RONALD DIKKE KOEMAN
Wat een joker die gast, gaat ie boos worden omdat Roda doorspeelt bij een blessure.
Eigen schuld dikke kneus, moetje dat maar niet zeggen he.
Zo belachelijk was hij niet hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij heeft het zichzelf moeilijk gemaakt met die belachelijke begin opstelling.
Nou, ik had Maduro er sowieso al niet ingezet, en gewoon Heitinga als vanouds op die plek gezet. Ogararu gewoon rechtsback. Dan had het al aardig in de goede richting gekomen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:43 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Zo belachelijk was hij niet hoor.
Begin je hem al te mogen erwt?quote:
Ik snap sowieso niet waarom Heitinga WEER van plaats wordt verwisseld. Laat die gast nou eens staan. Deed 't toch goed dacht ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nou, ik had Maduro er sowieso al niet ingezet, en gewoon Heitinga als vanouds op die plek gezet. Ogararu gewoon rechtsback. Dan had het al aardig in de goede richting gekomen.
Je gaat hem toch geen held vinden, dat kan je echt niet maken zegquote:Op zondag 28 januari 2007 17:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als hij volgende week de winnende maakt is hij een stapje dichterbij![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je gaat hem toch geen held vinden, dat kan je echt niet maken zeg![]()
Oja tuurlijk ja, Leonardo blijft natuurlijk een "kakkerlak" vooral niet je eigen teamspelers aanmoedigen, blijf ze kakkerlak noemen!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dit in mijn avatar is een held, een echte Ajacied![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oja tuurlijk ja, Leonardo blijft natuurlijk een "kakkerlak" vooral niet je eigen teamspelers aanmoedigen, blijf ze kakkerlak noemen!![]()
![]()
Dat had idd gekunnen. Maar dat wil niet zeggen dat de begin opstelling belachelijk was. Het leek mee eerder een kwestie van instelling dat we zo slecht speelden.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nou, ik had Maduro er sowieso al niet ingezet, en gewoon Heitinga als vanouds op die plek gezet. Ogararu gewoon rechtsback. Dan had het al aardig in de goede richting gekomen.
Dan fluit jij hem maar lekker uit!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
feyenoord is mijn cloep, die worden hoor ik nog steeds hoor![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef Nashje het volgende:
Ogararu ---- Stam Heitinga --- Grygera (Vermaelen) ---- Emanuelson
------------------------------Davids-----------------------------------------------
----------------- Gabri ------------------- Sneijder ------------------------------
---De Mul----------------Huntelaar------------------Babel(Leo)----------------
Ik fluit nooit mensen uitquote:Op zondag 28 januari 2007 17:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan fluit jij hem maar lekker uit!![]()
Waarom niet? Omdat dat van de stoere die hard supporters niet mag? Het gaat om het voetbal, als Leonardo een goede voetballer is, dan is hij dat ongeacht waar hij vandaan komt of heen gaat. Een beetje objectiviteit zou je sieren.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik fluit nooit mensen uit![]()
Je gaat iemand toch niet je held maken die ex kakkerlak is zeg.
Dat is niet eens zo'n ondenkbaar scenario.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als hij volgende week de winnende maakt is hij een stapje dichterbij![]()
Een held zal hij nooit worden nee. Maar ik hoop heel erg dat hij het verschil gaat maken volgende week, puur om die kakkerlakken nog zieker te maken.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je gaat hem toch geen held vinden, dat kan je echt niet maken zeg![]()
Nee in mijn avatar dat is pas een held, kom op Jasza een beetje meer niveau.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dit in mijn avatar is een held, een echte Ajacied![]()
Dat is ook een held, maar je kan niet snappen dat je een ex kakkerlak een held kan vinden. Bij mij zal hij dat nooit worden, leuk als hij scoort en goed speelt maar toch zal er altijd een minpunt bij zittenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee in mijn avatar dat is pas een held, kom op Jasza een beetje meer niveau.
Ik ben het in een zekere mate wel met je eens, maar als Dallas meer geld had had Edgar nu gewoon in de VS gespeelt hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat is ook een held, maar je kan niet snappen dat je een ex kakkerlak een held kan vinden. Bij mij zal hij dat nooit worden, leuk als hij scoort en goed speelt maar toch zal er altijd een minpunt bij zitten![]()
Het zal ook nooit een held voor mij worden, maar ik support hem wel omdat het gewoon een ongelooflijk goede voetballer is. Beetje dom om iemand dan een kakkerlak te noemen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat is ook een held, maar je kan niet snappen dat je een ex kakkerlak een held kan vinden. Bij mij zal hij dat nooit worden, leuk als hij scoort en goed speelt maar toch zal er altijd een minpunt bij zitten![]()
Dat bedoel ik dus precies in 1 zinnetje.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:02 schreef Vakkie_W het volgende:
Prachtig weer om te zien hoe ajax supporters zijn. Leo nu al een held noemenGeen clubgevoel?
Gelukkig ergerden er zich ook al een aantal Ajacieden aan hier.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:02 schreef Vakkie_W het volgende:
Prachtig weer om te zien hoe ajax supporters zijn. Leo nu al een held noemenGeen clubgevoel?
Ach die mensen die dat roepen zullen wel niet eens een seizoenskaart hebben (hoop ik voor jullie).quote:Op zondag 28 januari 2007 18:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus precies in 1 zinnetje.
Heb je helemaal gelijk in, als hij gewoon lekker speelt en zoals vandaag beslissend is boeit het mij geen flikker dat hij een feyenoord verleden heeftquote:Op zondag 28 januari 2007 18:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja de spelers van je eigen team kakkerlak noemen, dát is pas echt clubgevoel, lekker lang boos blijven over alles, lekker lang iemand "haten" omdat ie een feyenoord verleden heeft...
Nee hem meteen een HELD noemen... Daar straalt veel clubgevoel vanaf! Of kom jij naar het stadion om naar een leuke wedstrijd te kijken?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja de spelers van je eigen team kakkerlak noemen, dát is pas echt clubgevoel, lekker lang boos blijven over alles, lekker lang iemand "haten" omdat ie een feyenoord verleden heeft...
Niet iedereen is zo fanatiek kennelijk hequote:Op zondag 28 januari 2007 18:07 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Nee hem meteen een HELD noemen... Daar straalt veel clubgevoel vanaf! Of kom jij naar het stadion om naar een leuke wedstrijd te kijken?
Ja, vreemd he?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:07 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Nee hem meteen een HELD noemen... Daar straalt veel clubgevoel vanaf! Of kom jij naar het stadion om naar een leuke wedstrijd te kijken?
Jij bent dus typisch zo'n supporter die 5 minuten voor de wedstrijd het stadion in komt en op zijn vaste stoeltje gaat zitten.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:06 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, als hij gewoon lekker speelt en zoals vandaag beslissend is boeit het mij geen flikker dat hij een feyenoord verleden heeft
Oei, volgens mij ben jij een stoere die hard supporter hé? Iemand die het hart wel op de goede plek heeft in tegenstelling tot de vele supporters met de huisvader mentaliteit?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:08 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jij bent dus typisch zo'n supporter die 5 minuten voor de wedstrijd het stadion in komt en op zijn vaste stoeltje gaat zitten.
10 minuten voor tijd weggaan waarschijnlijk ook maargoedquote:Op zondag 28 januari 2007 18:08 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jij bent dus typisch zo'n supporter die 5 minuten voor de wedstrijd het stadion in komt en op zijn vaste stoeltje gaat zitten.
Zijn mislukkende acties soms, er gaan soms 4 mislukkingen aan een succesvolle actie vooraf.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat zou HtC als reden hebben om Leonardo nog geen basisplaats te geven?
Tja dat heb je met spelers die de confrontatie wel aangaan natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:09 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zijn mislukkende acties soms, er gaan soms 4 mislukkingen aan een succesvolle actie vooraf.
Gelukkig zat jij vanmiddag wel in het stadionquote:Op zondag 28 januari 2007 18:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo fanatiek kennelijk he![]()
Dan hebben we een ander clubgevoel dusquote:Op zondag 28 januari 2007 18:09 schreef De_Ananas het volgende:
Ja het is gek het beste voor je club voor te hebben zeg
Anders denk je ff aan de club en niet aan 1 speler![]()
Als ie goed is speelt ie, als ie slecht is speelt ie niet.
Kakkerlak of geen kakkerlak
Clubgevoel is het beste voor je club voorhebben, hoe, dat maakt niet uit.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan hebben we een ander clubgevoel dus![]()
Omdat ze nep zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 18:11 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik snap ECHT niet waarom veel mensen 5 minuten voor het einde al weggaan bij wedstrijden.
Met jou kan ik praten.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:10 schreef Suijk het volgende:
Weer die kansloze discussie over welke supporter het 'beste' is. Laat iedereen het toch op zijn eigen manier beleven. Ik was ook niet al te gelukkig met Leo maar geef hem de kans om te bewijzen dat hij van waarde kan zijn voor Ajax. Eigen spelers uitfluiten doe ik nooit.
Spelers fluit ik nooit uit, hij mag van waarde zijn door goed te voetballen maar een held zal hij never en nooit worden voor mequote:Op zondag 28 januari 2007 18:10 schreef Suijk het volgende:
Weer die kansloze discussie over welke supporter het 'beste' is. Laat iedereen het toch op zijn eigen manier beleven. Ik was ook niet al te gelukkig met Leo maar geef hem de kans om te bewijzen dat hij van waarde kan zijn voor Ajax. Eigen spelers uitfluiten doe ik nooit.
Dat snap ik ook niet.. Soms denk ik echt dat ze de uitgangen 5 minuten voor tijd maar moeten sluiten..quote:Op zondag 28 januari 2007 18:11 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik snap ECHT niet waarom veel mensen 5 minuten voor het einde al weggaan bij wedstrijden.
Was jij trouwens niet degene die het vorige topic opende met de ijzersterke TT: KKMADURO OPROTTEN!!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Spelers fluit ik nooit uit, hij mag van waarde zijn door goed te voetballen maar een held zal hij never en nooit worden voor me![]()
Ik heb in al die tijden dat ik naar Ajax ga ook maar 2 helden gehad, dus dan moet er wel heel veel gebeuren om dat te worden.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Spelers fluit ik nooit uit, hij mag van waarde zijn door goed te voetballen maar een held zal hij never en nooit worden voor me![]()
Schandalig is het. Alleen bij Ajax - psv bleef het vol tot het eind.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:11 schreef Aanvoerder het volgende:
Heerlijk hoe Henk altijd kan juichen.quote:
Ik kom uit '87, en mijn Ajax-helden zijn denk ik alleen Litmanen en Chivu.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb in al die tijden dat ik naar Ajax ga ook maar 2 helden gehad, dus dan moet er wel heel veel gebeuren om dat te worden.
Aub zeg, dat is dus een hele andere situatie hequote:Op zondag 28 januari 2007 18:14 schreef wolferl het volgende:
Zou Johan Cruijff ook een kakkerlak zijn bij jullie?
Ik vind het fantastisch dat Leo tot nu toe iedereen de mond heeft gesnoerd.
Bergkamp?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:15 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik kom uit '87, en mijn Ajax-helden zijn denk ik alleen Litmanen en Chivu.
Bergkamp is een held. Maar ik heb nooit bewust meegemaakt bij Ajax, dus voor mij persoonlijk is het geen Ajax-held. Maar dat Bergkamp een magistrale voetballer is daar is iedereen het wel over eens.quote:
Dan vind je me maar triest, ik moet hem nietquote:Op zondag 28 januari 2007 18:17 schreef koemleit het volgende:
zeg Jasza doe es niet zo zielig zeg.
"een hekel aan iemand hebben omdat ie bij feyenoord gevoetbald heeft"
Voor Haarlem @ supp. home voor het eerst die 100 mooiste doelpunten van Bergkamp gezien. Zag alleen maar doelpunten van Arsenal, maar wat een genot om te kijken naar die speler.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:17 schreef S-Two het volgende:
[..]
Bergkamp is een held. Maar ik heb nooit bewust meegemaakt bij Ajax, dus voor mij persoonlijk is het geen Ajax-held. Maar dat Bergkamp een magistrale voetballer is daar is iedereen het wel over eens.
Aan hem kunnen jullie een voorbeeld nemen, hij is tenminste iemand met zelfrespect en hij houdt van z'n club.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:17 schreef koemleit het volgende:
zeg Jasza doe es niet zo zielig zeg.
"een hekel aan iemand hebben omdat ie bij feyenoord gevoetbald heeft"
De hoeveelheid haat naar feyenoord is een afspiegeling van de liefde voor ajax? Rot eens heel snel op jijquote:Op zondag 28 januari 2007 18:19 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Aan hem kunnen jullie een voorbeeld nemen, hij is tenminste iemand met zelfrespect en hij houdt van z'n club.
Jij houd van feyenoord, wie moet er nou optiefen zegquote:Op zondag 28 januari 2007 18:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De hoeveelheid haat naar feyenoord is een afspiegeling van de liefde voor ajax? Rot eens heel snel op jij
Was het maar zo makkelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 18:21 schreef Ordinair het volgende:
Leuk dat Leonardo een mooie rol op het laatst had, maar om hem nu al een held te noemen.
Volgende week winnen tegen Feyenoord en hopen dat AZ wint van PSV.Dan lijkt het seizoen toch nog goed te komen!
Jullie geven niets om de 'ziel' van Ajax alleen om de successen. Al stond Marc Dutroux in de spits zolang ie maar scoorde was het jullie held.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De hoeveelheid haat naar feyenoord is een afspiegeling van de liefde voor ajax? Rot eens heel snel op jij
Ik hou van feyenoord?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij houd van feyenoord, wie moet er nou optiefen zeg![]()
Hoe kan je sympathie voor hun hebben![]()
Vriend van me smste me ook al dat het een buitenspel goal was. Vanavond maar eens kijken dan.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:18 schreef denthemen het volgende:
HAHAHA een gefrustreerde supporter, van welke club laat ik maar in het midden
Volgens mij ben jij ook een verkapte az supporterquote:Op zondag 28 januari 2007 18:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik hou van feyenoord?Ik hou van voetbal!
Is makkelijk gezegd ja als je eigen club al jarenlang geen klote heeft gepresteerd. Tief toch even snel op kneus.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:22 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Jullie geven niets om de 'ziel' van Ajax alleen om de successen. Al stond Marc Dutroux in de spits zolang ie maar scoorde was het jullie held.
Het zal best wel maar 1. Ajax was de gehele 2e helft de baas dus had de scheidsrechter écht niet nodig. 2. Als je "journalistje" wilt spelen moet je objectief zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 18:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Vriend van me smste me ook al dat het een buitenspel goal was. Vanavond maar eens kijken dan.
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:15 schreef denthemen het volgende:
http://xs411.xs.to/xs411/07040/henkkkkkk.gif kan iemand hier een Avatar van maken voor mij?
hehe, heel erg bedankt man!!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat uitgerekend een grunn supporter dat dan weer moet doen...
Zodra je ze leert kennen vallen sommige wel mee ja, maar over het algemeen wil ik ze toch in hun nek spugenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:34 schreef koemleit het volgende:zeg Jasza je hebt zeker ook al automatisch een hekel aan feyenoord supporter zonder ze te kennen?
Ik ben heel goed bevriend met een aantal feyenoord supporters en ja we zitten elkaar vaak er over op te naaien, maar hebben d'r nooit ruzie over.
Echte supporters (mensen eigenlijk) denken iets verder na dan ajax/feyenoord wit/zwart lang/kort.
conclussie feyenoorders kunnen aardig zijn al zou jij liever zien van niet
amen
omdat?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:36 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zodra je ze leert kennen vallen sommige wel mee ja, maar over het algemeen wil ik ze toch in hun nek spugen
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Omdat ze dat misselijke shirt dragen
Bij profiel/Webicon:quote:Op zondag 28 januari 2007 18:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik kan m alleen niet instellen als avatarHij is te groot zegt ie
Ik word onpasselijk van dat shirt ja. Mag je triest vinden, maar het is wel zo.quote:
owkeejquote:Op zondag 28 januari 2007 18:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Omdat ze dat misselijke shirt dragen
Jongen, hij heeft symphatie voor feyenoord, ga er nou maar niet opin.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik word onpasselijk van dat shirt ja. Mag je triest vinden, maar het is wel zo.
Jij valt in de catogorie sucses supporter.quote:
wss beleef jij de hele maatschappij anders als ikquote:Op zondag 28 januari 2007 18:37 schreef Jasza het volgende:
Koemleit hou nou maar op, ik beleef Ajax anders dan jij.
Waar maak je uit op dat ik geen ajaxfan ben als ze verliezen?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jij valt in de catogorie sucses supporter.
Er is ook veel succes ja de afgelopen jarenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
omdat niet iedereen die voor ajax is gelijk feyenoorders haat zijn het successupporters?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ga is naar het 010 topic en kom terug, dan zie je wat we bedoelenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er is ook veel succes ja de afgelopen jaren
![]()
![]()
![]()
![]()
Was jij degene die eigen spelers uitscheld op een forum?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:40 schreef Jasza het volgende:
WIE ZIJN AL DEZE NIEUWE (nep)JODEN DIE DENKEN DAT ZE HET WEL BETER WETEN EIGENLIJK?
ik lees hier altijd. (geen behoefte om te posten) maar dit debiele geplaat "alles wat feyenoord is, is kut" kon ik ff niet meer tegenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:40 schreef Jasza het volgende:
WIE ZIJN AL DEZE NIEUWE (nep)JODEN DIE DENKEN DAT ZE HET WEL BETER WETEN EIGENLIJK?
Zal ik het vuurtje nog meer aanwakkeren? Ik heb ook sympathie voor AZ, Twente, Groningen, PSV en elke andere voetballende ploeg, weetje waarom? Omdat ik voetbal leuk vind!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ga is naar het 010 topic en kom terug, dan zie je wat we bedoelen![]()
Omdat ik te fanatiek ben tijdens een wedstrijd ja, ik kan me niet inhouden en word nogal parra als een speler weer loopt te kloten.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was jij degene die eigen spelers uitscheld op een forum?![]()
Samenvatting: Stopt allen hierover
juist! en ik ben voor ajaxquote:Op zondag 28 januari 2007 18:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zal ik het vuurtje nog meer aanwakkeren? Ik heb ook sympathie voor AZ, Twente, Groningen, PSV en elke andere voetballende ploeg, weetje waarom? Omdat ik voetbal leuk vind!
Erwt.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:36 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zodra je ze leert kennen vallen sommige wel mee ja, maar over het algemeen wil ik ze toch in hun nek spugen
Ach Feyenoorders zullen best aardige mensen zijn, maar zodra ze beginnen over Feyenoord mogen ze oprotten.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
omdat niet iedereen die voor ajax is gelijk feyenoorders haat zijn het successupporters?
successupporters zouden al een jaar of 5 voor psv moeten zijn lijkt me
That make´s two, overigens zegt mijn sympathie voor feyenoord niks over mijn hart voor ajaxquote:Op zondag 28 januari 2007 18:43 schreef koemleit het volgende:
[..]
juist! en ik ben voor ajaxen ben dus blij als ze winnen. Gniffel ook wel als feyenoord verliest, maar verder gaat het niet
Vanavond maar eens kijken (of zal Talpa het niet uitzendenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:33 schreef VoreG het volgende:
Ik heb geen buitenspel goal gezien hoor.
want? jij praat nooit over ajax?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach Feyenoorders zullen best aardige mensen zijn, maar zodra ze beginnen over Feyenoord mogen ze oprotten.
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er is ook veel succes ja de afgelopen jaren
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, ken er een paar en zijn gewoon relaxed maar zodra de wedstrijd eraan komt of ze Ajax gaan uitlachen word ik toch wel pissed en kunnen ze beter weggaanquote:Op zondag 28 januari 2007 18:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach Feyenoorders zullen best aardige mensen zijn, maar zodra ze beginnen over Feyenoord mogen ze oprotten.
Dat doet het wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
That make´s two, overigens zegt mijn sympathie voor feyenoord niks over mijn hart voor ajax
Als je 010 respecteert moet je niet over een Ajax hart beginnen hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 18:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
That make´s two, overigens zegt mijn sympathie voor feyenoord niks over mijn hart voor ajax
dus als je voor ajax bent, moet je dus automatisch 100% anti feyenoord zijn?quote:
hij doet het, thnxquote:Op zondag 28 januari 2007 18:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bij profiel/Webicon:
dit neerzetten: http://i16.tinypic.com/2ldzosm.gif
Nee, maar er blijkt wel uit dat je geen 100 % Ajax hart hebt. En dan zie ik liever wat mensen op de tribune die fanatiek zijn en zingen voor hun club ipv mensen die komen voor het mooie voetbal(als dat er isquote:Op zondag 28 januari 2007 18:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
dus als je voor ajax bent, moet je dus automatisch 100% anti feyenoord zijn?
en @ jasza
alsof jij geen opmerkingen maakt als feyenoord verliest, en dat maakt het juist leuk elkaar een beetje sarren.
waarom zou hij niet zingen voor z'n club en 100% voor ajax zijn en fanatiek enzo. En tegekertijd geen gruwelijke hekel aan feyenoord hebbeN?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee, maar er blijkt wel uit dat je geen 100 % Ajax hart hebt. En dan zie ik liever wat mensen op de tribune die fanatiek zijn en zingen voor hun club ipv mensen die komen voor het mooie voetbal(als dat er is)
Dat kan niet, als je 100% voor Ajax bent dan ben je ook 100% anti feyenoord anders klopt er zeker iets niet aan jequote:Op zondag 28 januari 2007 18:49 schreef koemleit het volgende:
[..]
waarom zou hij niet zingen voor z'n club en 100% voor ajax zijn en fanatiek enzo. En tegekertijd geen gruwelijke hekel aan feyenoord hebbeN?
Ga jij ook maar lekker naar AZ daar zoeken ze nog mensen zoals julliequote:Op zondag 28 januari 2007 18:49 schreef koemleit het volgende:
[..]
waarom zou hij niet zingen voor z'n club en 100% voor ajax zijn en fanatiek enzo. En tegekertijd geen gruwelijke hekel aan feyenoord hebbeN?
Volgens mij klopt er iets niet aan je als je iemand haat...quote:Op zondag 28 januari 2007 18:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat kan niet, als je 100% voor Ajax bent dan ben je ook 100% anti feyenoord anders klopt er zeker iets niet aan je![]()
Ja en vanavond nog een keer voor Palermo - Lazio (0-3).quote:
wat een familliequote:Op zondag 28 januari 2007 18:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat kan niet, als je 100% voor Ajax bent dan ben je ook 100% anti feyenoord anders klopt er zeker iets niet aan je![]()
Zelfs me pa, die toch niet fanatiek is maar wel gewoon elk thuisduel gaat die haat die Rotterdammers en hij is 55![]()
Welke goal zou buitenspel zijn geweest dan? Die van Heitinga? Dat is onzin. Leo stond ook niet buitenspel. En Stam al helemaal niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:44 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Vanavond maar eens kijken (of zal Talpa het niet uitzenden)
Vriend van me smste mij ook dat het buitenspel was. Ik zag niemand hier wat zeggen over een eventuele buitenspelgoal, dus ik dacht dat het onzin was. Maar nu melde dus hier ook iemand dat die goal buitenspel zou zijn geweest.
mensen haten om waar ze geboren zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 18:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Een echte Ajax familie ja en damn proud of it![]()
Stoere jongen ben je.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:53 schreef koemleit het volgende:
[..]
mensen haten om waar ze geboren zijn
ik zal maar niet vragen naar je opleidingsniveau
Doe es niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:53 schreef koemleit het volgende:
[..]
mensen haten om waar ze geboren zijn
ik zal maar niet vragen naar je opleidingsniveau
Denk je dat een Litmanen bijv 100% anti Feyenoord is?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zelfs me pa, die toch niet fanatiek is maar wel gewoon elk thuisduel gaat die haat die Rotterdammers en hij is 55![]()
Snap ik, maar gaat sympatie niet een beetje ver?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:55 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wat een ongelooflijk onzinnige discussie hierboven zeg.
Ik eet, slaap, drink, droom en weet ik veel wat nog meer allemaal AJAX.
Als het slecht gaat ben ik niet te genieten voor m'n omgeving, m'n humeur wordt er simpelweg door bepaalt.
Elke wedstrijd sta ik de zingen, springen en schreeuwen voor mijn Mokumse trots.
Ik ben een Amsterdamse jongen en in hart en nieren Ajacied. Maar heb geen haat tegen Feyenoord.. Wel heb ik soms een hekel aan die club, maar het woord haat gaat veeeeel te ver.
Ga mij nu niet vertellen dat ik geen Ajacied ben.
Vaak zijn het juist die boertjes (hoe dichter bij Rotterdam ze wonen, hoe erger) die met die DIEP TRIESTE 1000 procent anti-kakkerlakken shirts lopen als we NIET tegen die havenslaafjes spelen.
Ik haat Feyenoord niet, ik hou van AJAX.
Rivaliteit is iets anders dan haatquote:Op zondag 28 januari 2007 18:56 schreef Riro het volgende:
Als je het rivaliteits gevoel bij Ajax en feyenoord niet hebt, heb je gewoon een heel andere beleving en heeft het geen zin om er over te discussieren omdat je elkaar toch nooit gaat begrijpen.
Die mensen komen waarschijnlijk gewoon echt voor het (mooie) voetbal en niet voor de rest eromheen.
rivitaliteits gevoel is er natuurlijk wel. En de strijd zal er altijd zijn. Maar niet zo extreem als jullie die Leonardo niet moeten omdat ie van feyenoord komtquote:Op zondag 28 januari 2007 18:56 schreef Riro het volgende:
Als je het rivaliteits gevoel bij Ajax en feyenoord niet hebt, heb je gewoon een heel andere beleving en heeft het geen zin om er over te discussieren omdat je elkaar toch nooit gaat begrijpen.
Die mensen komen waarschijnlijk gewoon echt voor het (mooie) voetbal en niet voor de rest eromheen.
Zijn er nog FOK!kers bij je langsgeweest, voor die meeting?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:57 schreef Riro het volgende:
[..]
Snap ik, maar gaat sympatie niet een beetje ver?
Mooie woorden, vooral de laatste.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:55 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Als het slecht gaat ben ik niet te genieten voor m'n omgeving, m'n humeur wordt er simpelweg door bepaalt.
Elke wedstrijd sta ik de zingen, springen en schreeuwen voor mijn Mokumse trots.
Ik ben een Amsterdamse jongen en in hart en nieren Ajacied. Maar heb geen haat tegen Feyenoord.. Wel heb ik soms een hekel aan die club, maar het woord haat gaat veeeeel te ver.
Vaak zijn het juist die boertjes (hoe dichter bij Rotterdam ze wonen, hoe erger) die met die DIEP TRIESTE 1000 procent anti-kakkerlakken shirts lopen als we NIET tegen die havenslaafjes spelen.
Feyenoord? Hou ik me niet zo mee bezig. Ik hou van AJAX, fuck de rest.
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:55 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Ik haat Feyenoord niet, ik hou van AJAX.
Haha, nee niemand komen opdagenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zijn er nog FOK!kers bij je langsgeweest, voor die meeting?
Ik wil niet alleen boven Feyenoord eindigen, ik wil ze het liefst daar ook nog bij vernederen.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:57 schreef koemleit het volgende:
[..]
rivitaliteits gevoel is er natuurlijk wel. En de strijd zal er altijd zijn. Maar niet zo extreem als jullie die Leonardo niet moeten omdat ie van feyenoord komt.
Tuurlijk is het heel belangrijk om boven feyenoord te eindigen maar verder niets.
Mooi gezegd.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:55 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Feyenoord? Hou ik me niet zo mee bezig. Ik hou van AJAX, fuck de rest.
Er is natuurlijk een verschil tussen gezonde rivaliteit en haat.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:56 schreef Riro het volgende:
Ja oke, ik voel ook geen haat , maar sympatie (zoals Pizzakoppo zegt) gaat gewoon veel te ver.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:59 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen gezonde rivaliteit en haat.
Inderdaad, ik quote een beetje te laat.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:00 schreef Roeni3 het volgende:
Jammer van je edit, door_passie_gedreven. De door StarGazer gequote opmerking was het mooist.
Tuurlijk heb je gelijk, maar je kan niet ontkennen dat ook jij tijdens een Ajax-feyenoord een ander gevoel hebt en meer scheld op spelers van de tegenstanders toch?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:02 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Grappige is juist dat bij Ajacieden de liefde voor Ajax puur bij de club of Amsterdam zijn oorsprong vindt. Bij andere clubs (Feyenoord, PSV, FC Utrecht, ADO Den Haag, FC Groningen, AZ, etc.) worden ze vooral fan omdat ze Ajax zo haten.
Er zijn weinig (geen?) mensen die Ajax-fan zijn omdat ze Feyenoord zo haten. Nee, omdat ze van Ajax houden!
Laten wij daarom niet tot het niveau van bovenstaande provincieverenigingen vervallen. Laat het zoals het altijd geweest is: wij houden van Ajax, wat de rest doet kan ons niks schelen.
Voor jou dan nog een keer:quote:Op zondag 28 januari 2007 19:00 schreef Roeni3 het volgende:
Jammer van je edit, door_passie_gedreven. De door StarGazer gequote opmerking was het mooist.
dit is niet wat je daarstraks zeiquote:Op zondag 28 januari 2007 19:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je gelijk, maar je kan niet ontkennen dat ook jij tijdens een Ajax-feyenoord een ander gevoel hebt en meer scheld op spelers van de tegenstanders toch?
Eens. Maar dat heet volgens mij rivaliteit, geen haat toch? In Rotterdam is het seizoen goed als ze 8e eindigen en Ajax 9e. Andersom niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je gelijk, maar je kan niet ontkennen dat ook jij tijdens een Ajax-feyenoord een ander gevoel hebt en meer scheld op spelers van de tegenstanders toch?
Rosiquote:Debuut Rosenberg bij Werder Bremen
Markus Rosenberg heeft vandaag in de thuiswedstrijd tegen Hannover zijn debuut gemaakt bij Werder Bremen. 'Rosi', zoals zijn nieuwe bijnaam luidt, kwam in de 83ste minuut in het veld voor Diego. Werder won met 3-0, dankzij goals van Borowski, Almeida en Mertesacker.
Nee. Volgens mij is het bij "de Roos" geblevenquote:
Stoerquote:Op zondag 28 januari 2007 19:12 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EMIRZI8qaSI
Bij zo'n filmpje, en dat filmpje van die Utrechters die een anti-Ajax liedje op de melodie van Frans Bauer zingen zijn ze al snel zelf degene die in hun hemd staan, i.p.v. degene waar ze over zingenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:12 schreef Jasza het volgende:
Wat schattig!quote:Op zondag 28 januari 2007 19:12 schreef Jasza het volgende:
Ach volgende week mogen ze huilen om leo..quote:Op zondag 28 januari 2007 19:12 schreef Jasza het volgende:
Leo zal zelf wel gaan huilenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:19 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ach volgende week mogen ze huilen om leo..
Neuh het gaat hier om een ex Feyenoorder die na 2 wedstrijden een held is voor vele Ajacieden hierquote:
Voor wie is hij een held dan? Kom maar met quotes.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Neuh het gaat hier om een ex Feyenoorder die na 2 wedstrijden een held is voor vele Ajacieden hier
En kom jij huilen dat hij niet meer bij jouw clubje speelt?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Neuh het gaat hier om een ex Feyenoorder die na 2 wedstrijden een held is voor vele Ajacieden hier
Lees het topic eens opnieuw.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Samenvatting moet nog komen ja.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:36 schreef Ordinair het volgende:
Samenvatting is toch nog niet geweest? Of ben ik alweer te laat?
Prachtig inderdaad.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tering ik zie nu die goal van Shota
Niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:52 schreef twi het volgende:
Overigens, eerlijk is eerlijk. De kleine clubs hadden rood gekregen voor een overtreding zoals die van Maduro.
Zoals de laatste 15 minuten?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:56 schreef Messenga het volgende:
Ik wil Leo-Babel-De Mul wel eens zien.
En over een paar maanden sta je weer te juichen wanneer 'ie de winnende maakt in de playoffsquote:Op zondag 28 januari 2007 19:54 schreef Bananenman het volgende:
Jammer, van mij had ie er ook afgemogen. Hij doet ook niks goed meer die gast
Na de wedstrijd tegen Haarlem vond iedereen hem hier weer geweldigquote:Op zondag 28 januari 2007 19:54 schreef Bananenman het volgende:
Jammer, van mij had ie er ook afgemogen. Hij doet ook niks goed meer die gast
Ik juich voor Ajax, niet voor spelers.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
En over een paar maanden sta je weer te juichen wanneer 'ie de winnende maakt in de playoffs
Brilletje op doen voortaan. Hij raakt de bal niet met z'n arm.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:00 schreef Vakkie_W het volgende:
Man Man Man hansbal man! Vlaar kreeg vandaag voor minder een pingel tegen en een gele kaart.
Nee, daar zat ik niet bij, dus hou je domme aannames maar even voor jezelf.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:00 schreef twi het volgende:
Dat weet je niet. Je zat ongetwijfeld ook bij de meute die vorig jaar zo over Heitinga aan het blaten waren, waar je 'm nu weer geweldig vindt.
Het was wel ramp voetbal inderdaad. Maar het is wel een bewegende aanval. zeker omdat KJH niet zo behoorlijk in vorm is.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:00 schreef Vakkie_W het volgende:
Man man man handsbal man! Vlaar kreeg vandaag voor minder een pingel tegen en een gele kaart.
Dat van Stam bij die goal bedoel je? of die vrije trap?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:00 schreef Vakkie_W het volgende:
Man man man handsbal man! Vlaar kreeg vandaag voor minder een pingel tegen en een gele kaart.
Als het niet zo is, sorry daarvoor. Maar zo komt het bij 99% van de Maduro-bashers wel over. Niet iedereen speelt op z'n 22e al de sterren van de hemel, en Maduro is een hele tijd slecht bezig. Maar hoe 'n debiel Vakkie_W ook is, hij snijdt wel een goed punt aan van het oppertunisme. We hebben vervanging voor Maduro, zeker nu Davids komt.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee, daar zat ik niet bij, dus hou je domme aannames maar even voor jezelf.
Die bij die vrije trap kon je bij tien iig niet goed zien. Die andere iets beter en leek mij geen hands, maar dat durf ik ook niet voor de volle 100% te zeggen.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat van Stam bij die goal bedoel je? of die vrije trap?
Die vrije trap was op ze voet en bij die goal was het op zijn middel dus wat blaat je![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Stam is wel oud aan het worden zeg, wat een fouten maakt die gozer.
Bij milan deed die dat echt nooit , ja alleen bij psv-milan![]()
Nou zeg, alsof jij altijd alles goed doet.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zie hem net dingen fout doen in de samenvatting zeg....
Dan zul je wel balen dat hij volgende week geschorst is.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zie hem net dingen fout doen in de samenvatting zeg....
Nah, ik vind Vlaar beter dit seizoen dan stam...quote:Op zondag 28 januari 2007 20:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou zeg, alsof jij altijd alles goed doet.
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nah, ik vind Vlaar beter dit seizoen dan stam...
ergste is hij meent het waarschijnlijk ook nog serieus.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:26 schreef Vakkie_W het volgende:
Het kan raar klinken maar ik deel de mening van Jorien wel. Vlaar is erg stabiel en niet op fouten te betrappen. Stam maakt steeds meer knullige fouten (tenminste van wat ik zie in de samenvattingen). Stam zal voor het team wel belangrijker zijn omdat hij spelers kan coachen.
Schrijft 'ie een normale reactie, komt er zoiets achteraan.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef Freak187 het volgende:
[..]
![]()
Feyenoord speelt 4 niveau's lager, hoe kan je dat vergelijken?
Vlaar heeft mindere spelers om zich heen dan Stam, dus wie doet het dan beter?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef Freak187 het volgende:
[..]
![]()
Feyenoord speelt 4 niveau's lager, hoe kan je dat vergelijken?
Tja, je verwacht toch geen serieuze reactie op jou geblaat?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je mening bestaat alleen maar uit smiles ?![]()
quote:Debuut Rosenberg bij Werder Bremen
Markus Rosenberg heeft vandaag in de thuiswedstrijd tegen Hannover zijn debuut gemaakt bij Werder Bremen. 'Rosi', zoals zijn nieuwe bijnaam luidt, kwam in de 83ste minuut in het veld voor Diego. Werder won met 3-0, dankzij goals van Borowski, Almeida en Mertesacker.
Jezus man wat zijn jullie voor een volk. De ene dag kan het 30 graden zijn en de dag erna kan het vriezen. PSV verliest een keer en meteen is Koeman weer een slechte trainer. Voor de winterstop heeft hij het anders toch aardig goed gedaan.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Ronald Koeman is bij PSV weer goed op weg een van oorsprong goede ploeg af te breken, ik zie de competitie nog wel kantelen bovenin.. zeker met
<--- erbij![]()
Hoeveel heeft Vlaar gespeeld? Hoeveel goals heeft Feyenoord tegen?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:26 schreef Vakkie_W het volgende:
Het kan raar klinken maar ik deel de mening van Jorien wel. Vlaar is erg stabiel en niet op fouten te betrappen. Stam maakt steeds meer knullige fouten (tenminste van wat ik zie in de samenvattingen). Stam zal voor het team wel belangrijker zijn omdat hij spelers kan coachen.
En wat kan jij daarover zeggen dan? Sta jij wel elke week bij de trainingen?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:35 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jezus man wat zijn jullie voor een volk. De ene dag kan het 30 graden zijn en de dag erna kan het vriezen. PSV verliest een keer en meteen is Koeman weer een slechte trainer. Voor de winterstop heeft hij het anders toch aardig goed gedaan.
En wie weet kan Davids wel helemaal niet meer voetballen, of kwam je dagelijks op de training van Tottenham? Hij had daar namelijk geen basisplek.
Word zo moe van die gasten die met de waan van de dag weer wat anders vinden.
Onnodige kutopmerking.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:34 schreef koningdavid het volgende:
OMG, wat een dag.![]()
Ik was vanmiddag weg, dus ik kon de wedstrijd niet zien.
Totaan de samenvatting net bij De Wedstrijden wist ik niet wat de uitslag, maar teringggggg wat spannend. Bij de 3-2 van Leo was er zo'n vreugde-uitbarsting dat ik spontaan vergeten was dat ik een spierverrekking heb in mijn nek, ik opspringen enzo....![]()
Ik heb zoveel pijn nu, maar het kan me niet boeien.
AJAX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die goals tegen liggen ook echt aan Vlaarquote:Op zondag 28 januari 2007 20:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Vlaar gespeeld? Hoeveel goals heeft Feyenoord tegen?
De belachelijkste opmerking van vandaag
Gast...quote:
Dus nou roepen omdat Stam 1 wedstrijd slecht speelt dat Vlaar (quote:Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Die goals tegen liggen ook echt aan VlaarJe speeld een wedstrijd met 11 man. Weet jij wel dat een bal rond is?
Niets, daarom zeg ik er ook niets overquote:Op zondag 28 januari 2007 20:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
En wat kan jij daarover zeggen dan? Sta jij wel elke week bij de trainingen?
Ja hoor dat basseren we op deze wedstrijdquote:Op zondag 28 januari 2007 20:35 schreef Vakkie_W het volgende:
PSV verliest een keer en meteen is Koeman weer een slechte trainer.
Ik weet wel een oplossing. Oprotten.quote:Word zo moe van die gasten die met de waan van de dag weer wat anders vinden.
Seizoen Club Wedstrijden Goalsquote:Op zondag 28 januari 2007 20:29 schreef TornadoDK het volgende:
hij maakt amper fouten, maar toch hebben ze al ruim 40 tegengoals. of ligt het een supertalent bahia, alles kunner timmer of aan waarom speelt hij niet al lang in oranje green.
Stam werd binnen gehaald als een verlosser. Ik had eerlijk gezegt meer verwacht van Stam dan dat hij dit seizoen heeft laten zien.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dus nou roepen omdat Stam 1 wedstrijd slecht speelt dat Vlaar () beter is?
Reageer niet op hem, hij is feyenoord en psv fan tegelijk, best zwak tochquote:
Hey ik DENK het he. Zeg niet dat het zeker gaat gebeuren ofzoquote:Op zondag 28 januari 2007 20:35 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jezus man wat zijn jullie voor een volk. De ene dag kan het 30 graden zijn en de dag erna kan het vriezen. PSV verliest een keer en meteen is Koeman weer een slechte trainer. Voor de winterstop heeft hij het anders toch aardig goed gedaan.
En wie weet kan Davids wel helemaal niet meer voetballen, of kwam je dagelijks op de training van Tottenham? Hij had daar namelijk geen basisplek.
Word zo moe van die gasten die met de waan van de dag weer wat anders vinden.
Neequote:
Het gaat er niet om om wat jij verwacht, het gaat om wat je zegtquote:Op zondag 28 januari 2007 20:39 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Stam werd binnen gehaald als een verlosser. Ik had eerlijk gezegt meer verwacht van Stam dan dat hij dit seizoen heeft laten zien.
Stam heeft gemiddeld meer persoonlijke fouten gemaakt dan Vlaar dit seizoenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het gaat er niet om om wat jij verwacht, het gaat om wat je zegt
Ow oke, volgende week zondag beter dan maar hequote:Op zondag 28 januari 2007 20:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee![]()
Helaas niet, mijn nek trekt die kerkstoelen op dit moment nogal slecht denk ik.
ik hou me niet zo bezig met feynoord. maar dan al zeggen dat hij beter is dan stam???quote:Op zondag 28 januari 2007 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Seizoen Club Wedstrijden Goals
2006/07 Feyenoord 8 1
Vlaar heb pas 8 wedstrijden gespeeld dit seizoen![]()
Jouw avaterquote:Op zondag 28 januari 2007 20:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dus nou roepen omdat Stam 1 wedstrijd slecht speelt dat Vlaar () beter is?
Rot toch op, pannekoek. Ron Vlaar is niet goed genoeg voor de Top 3 en daarom speelt hij bij jullie.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:40 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Stam heeft gemiddeld meer persoonlijke fouten gemaakt dan Vlaar dit seizoen
Ja tochquote:Op zondag 28 januari 2007 20:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Rot toch op, pannekoek. Ron Vlaar is niet goed genoeg voor de Top 3 en daarom speelt hij bij jullie.
Ja weer een zeer nuttig bijdrage. En dan maar klagen dat de Feyenoorders jullie topic verzieken.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Rot toch op, pannekoek. Ron Vlaar is niet goed genoeg voor de Top 3 en daarom speelt hij bij jullie.
Als die maar niet tegen ons speelt. die gozer heeft wat met Feyenoordquote:Op zondag 28 januari 2007 20:45 schreef Longmen het volgende:
Zo was er even uit...
Netjes van Ajax, met name de 2e helft. En tja KJ moet denk vrezen voor zn basisplaats. Hij was bijzonder matig vandaag. Met Leo en Babel liep het een stuk beter de 2e helft...
En dat baseer jij op samenvattingen? Of op de 8 wedstrijden waarin Vlaar meegespeeld heeft?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:40 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Gemiddeld meer, wat is dat nou weer voor een uitspraak?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:40 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waarom noem je ons zo, kan je dat uitleggen ?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Klaas is altijd op zijn scherpst tegen de cucharachas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |