Hij heeft het zichzelf moeilijk gemaakt met die belachelijke begin opstelling.quote:Ten Cate kan zijn geluk niet op
Ajax-trainer Henk ten Cate is bijzonder content met de zwaarbevochten 2-3 uitzege op FC Groningen van vanmiddag. "Na de pauze kwamen we uitstekend terug, het geluk was ditmaal met ons," aldus de oefenmeester tegenover Radio 1.
"Ik ben inderdaad zeer gelukkig met de zege. Ik had er na de 2-0 niet meer op gerekend. Maar de aansluitingstreffer van Stam en de gelijkmaker ging ik er toch op hopen. Ik ben zeer content dat we alsnog de overwinning uit het vuur sleepten."
"Ik kan deze wedstrijd eigenlijk in een notendop samenvatten. Voor de pauze waren zij veel sterker en werden wij volledig afgebluft op agressiviteit. Na rust waren de rollen omgedraaid. Wij kwamen goed terug in de wedstrijd en komen gewoon goed weg. Het geluk was met ons."
"De spelers waren voor rust inderdaad niet scherp genoeg. Pas na rust konden we een vuist maken. Zij gingen achterover leunen en wij namen risico. Ik heb in ieder geval een fantastische voetbalwedstrijd gezien met een heel behoorlijk niveau."
Van mij precies zoquote:Op zondag 28 januari 2007 17:37 schreef Messenga het volgende:
Van een hels kut gevoel naar euforisch..
Dat is ongeveer mijn middag.
Hahahaha, wat een sukkel zeg!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:46 schreef Jasza het volgende:
HIERBIJ GAAT DE JOKERAWARD NAAR:
RONALD DIKKE KOEMAN
Wat een joker die gast, gaat ie boos worden omdat Roda doorspeelt bij een blessure.
Eigen schuld dikke kneus, moetje dat maar niet zeggen he.
Zo belachelijk was hij niet hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij heeft het zichzelf moeilijk gemaakt met die belachelijke begin opstelling.
Nou, ik had Maduro er sowieso al niet ingezet, en gewoon Heitinga als vanouds op die plek gezet. Ogararu gewoon rechtsback. Dan had het al aardig in de goede richting gekomen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:43 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Zo belachelijk was hij niet hoor.
Begin je hem al te mogen erwt?quote:
Ik snap sowieso niet waarom Heitinga WEER van plaats wordt verwisseld. Laat die gast nou eens staan. Deed 't toch goed dacht ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nou, ik had Maduro er sowieso al niet ingezet, en gewoon Heitinga als vanouds op die plek gezet. Ogararu gewoon rechtsback. Dan had het al aardig in de goede richting gekomen.
Je gaat hem toch geen held vinden, dat kan je echt niet maken zegquote:Op zondag 28 januari 2007 17:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als hij volgende week de winnende maakt is hij een stapje dichterbij![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je gaat hem toch geen held vinden, dat kan je echt niet maken zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |