In de winter iddquote:Op maandag 29 januari 2007 19:18 schreef Posdnous het volgende:
Normaal is het dak ook altijd dicht dus maakt niks uit.
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:49 schreef manny het volgende:
Het maakt niet uit wie er wint, nederland lacht toch om Vitesse.
Wees eens realistischquote:Op maandag 29 januari 2007 19:51 schreef GSbrder het volgende:
hahahaha... nec verliezen![]()
we maken faillietesse faliekant in jongeman...
kheb er alle vertrouwen in
En wij maar denken dat jullie mét ons lachtenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:49 schreef manny het volgende:
Het maakt niet uit wie er wint, nederland lacht toch om Vitesse.
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:30 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Niedzielan vs. Lazovic?
Reclamebord-vermorzelaar vs. huillie met smerige overtredingen?
Baretto vs. Janssen?
International vs. tandartspatient?
[...]
Nee andere maar als je One day fly wil zien kan dat wel hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 19:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Helaas doen de plaatjes 't niet. Maar ik doe een gokje: 'One day fly', 'Liever 4 jaar geen Europees, dan fan van die club van Cees', 'Kutnek' ??
die 2 spelers doen niet mee aan onze kant , hopelijk ben jij de scout van nek.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:03 schreef GSbrder het volgende:
en de vergelijking kan natuurlijk ook zo:
Hersi vs. Denneboom?
Swerts vs. Muslu?
meer geld is gelukkig niet altijd winst
Ja! Wil ik, wil ik!!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nee andere maar als je One day fly wil zien kan dat wel hoor![]()
nu ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 29 januari 2007 21:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nee andere maar als je One day fly wil zien kan dat wel hoor![]()
Ja, deze man schijnt onze nieuwe keeper te zijn:quote:Op maandag 29 januari 2007 21:45 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Heet die nieuwe keeper zo?
Dat is Vladimir Stojkovicquote:Op maandag 29 januari 2007 22:20 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ja, deze man schijnt onze nieuwe keeper te zijn:
[afbeelding]
Ohja? Je verwacht heel iemand anders bij zo'n naam.quote:
Kut.. dus geenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
die 2 spelers doen niet mee aan onze kant , hopelijk ben jij de scout van nek.
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:28 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ohja? Je verwacht heel iemand anders bij zo'n naam.
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:28 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ohja? Je verwacht heel iemand anders bij zo'n naam.
Moet kunnen in deze moeilijke tijd voor julliequote:
Maar wij hebben nu Davids, en we kunnen best Grot even terughalen voor zondag.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:38 schreef Rhinestone het volgende:
Met Winston Bogardo in het doel sowieso al geen nekker die ook maar in de buurt van onze helft durft te komen, of hij nu keeperskwaliteiten heeft of niet![]()
Jammer voor jullie dat Piet Velthuizen bij ons keept en dat Grot er helemaal niks van kanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Juist, er zijn dus ook verstandige Arnhemmers. Pleit voor jullie.
Jij bent gewoon een racist want blijkbaar heb je liever zwarte spelers.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Maar Piet is geen bad ass motherfucker, hij is zelfs een beetje een sukkeltje.
Daar heb je mequote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:36 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een racist want blijkbaar heb je liever zwarte spelers.![]()
Das niet echt een antwoord hequote:
Jullie gaan er alsmaar vanuit dat wij elke B-voetballer van vitesse door en door kennen, weet ik veel wie er beter is. Maar in een donker steegje maakt Guiliano Grot die hele Fred Benson af terwijl hij ondertussen 2 chicks versiert. Hij heeft gewoon meer street credit, je weet toch.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:47 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Das niet echt een antwoord he
Of vind jij wel dat Grot kan voetballen en beter is dan bijvoorbeeld Fredje Benson?![]()
Exact. Wat heeft Grot überhaupt met voetballen te maken?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:13 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Jullie gaan er alsmaar vanuit dat wij elke B-voetballer van vitesse door en door kennen, weet ik veel wie er beter is. Maar in een donker steegje maakt Guiliano Grot die hele Fred Benson af terwijl hij ondertussen 2 chicks versiert. Hij heeft gewoon meer street credit, je weet toch.
Ik heb het gezien @ TV Gelderland. Wát een trieste vertoning!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
hans kraay jr. met zen wie gaat Shakira dekken![]()
![]()
Volgens Hans Kraaij Junior speelt Pothuizen niet mee, maar speelt Been zelfquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:05 schreef Posdnous het volgende:
Benson is veel te snel voor Pothuizen, wat betekent dat hij veel pijn gaat krijgen.
Het lood en het oude ijzer deden het toch zeer behoorlijk tegen Ajaxquote:Op maandag 29 januari 2007 23:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Nec of vitesse is lood om oud ijzer
Je hebt gelijk, Arnhem is ook echt zo'n ghetto waar je streetcredit opbouwdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:13 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon meer street credit, je weet toch.
Dat is ook niet zo moeilijk de laatste jarenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:14 schreef ASroma het volgende:
er is nog altijd meer sfeer in de gelredome dan in de goffert![]()
Met zo'n dicht dak galmt het gelijk door de hele tent heen als 1 iemand wat roeptquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:14 schreef ASroma het volgende:
Want?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:19 schreef Strooper het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk de laatste jaren![]()
Dat maakt het effect niet minder. Misschien een leuk ideetje voor de Goffert?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Met zo'n dicht dak galmt het gelijk door de hele tent heen als 1 iemand wat roeptniet zo moeilijk dat er dan meer sfeer is.
een dak hoort open te zijn tijdens de wedstrijdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Met zo'n dicht dak galmt het gelijk door de hele tent heen als 1 iemand wat roeptniet zo moeilijk dat er dan meer sfeer is.
Mee eens!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een dak hoort open te zijn tijdens de wedstrijd
We zien er liever niet uit als een dik insect.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:15 schreef F.O.N.S. het volgende:
Misschien moeten ze eerst eens fatsoenlijke clubkleuren bedenken.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
We zien er liever niet uit als een dik insect.
[afbeelding].
Sfeer is voor mietjes en trommelaars. En NEC heeft het mooiste shirt in de wereld, altijd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:14 schreef ASroma het volgende:
Die van vroegah is beter. Hoewel die clubkleuren natuurlijk een combinatie van niks blijft.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:33 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Sfeer is voor mietjes en trommelaars. En NEC heeft het mooiste shirt in de wereld, altijd.
Dat feest zal in deel 2 plaatsvinden, gok ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:35 schreef DeVinger het volgende:
Degene die wint zondag kan dit topic echt heerlijk nazelen
Geluidsmeters? Arnhem laat je hooooooren? JEEEEEEEEEEEJ!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zijn die geluidsmeters er weer a.s. zondag?
Ik hoop het niet.
Zoiets.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:06 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Geluidsmeters? Arnhem laat je hooooooren? JEEEEEEEEEEEJ!
of wat?
Laten we het hopen, een paar gebrokken botten bij Pothuizen is nooit weggenomen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:08 schreef NMGN23 het volgende:
[afbeelding]
Hee, daar hebben we Febo janssen!! Zou hij zich weer zo op laten naaien?
Doet-ie dat dan? Volgens mij moet hij er altijd maar een beetje om lachen enzo.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:08 schreef NMGN23 het volgende:
[afbeelding]
In de 1e minuut en hij mag met rood terug naar huis woonwagen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Laten we het hopen, een paar gebrokken botten bij Pothuizen is nooit weggenomen natuurlijk.
Alleen als fietstas voor staat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Doet-ie dat dan? Volgens mij moet hij er altijd maar een beetje om lachen enzo.
Hihihi, fietstas, hihihi!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
In de 1e minuut en hij mag met rood terug naar huis woonwagen?
Ik teken ervoor!
[..]
Alleen als fietstas voor staat.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Doet-ie dat dan? Volgens mij moet hij er altijd maar een beetje om lachen enzo.
Kan me nog die neukgebaren naar het uitvak met Vitesse-supporters herinneren.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:20 schreef Klingon het volgende:
Volgens mij is Pothuizen de enige die zich laat opnaaien.
Hij stond nog na te genieten toen Hersi uit z'n rug wegliepquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Kan me nog die neukgebaren naar het uitvak met Vitesse-supporters herinneren.
En dan uiteindelijk toch verliezen.
Weet ik veel, als we maar winnen zondag.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:43 schreef Rhinestone het volgende:
Even ter beeldvorming: Hoeveel (jeugd)internationals heeft nek in de selectie?
Gunther Vanaudenaerde (Jong Belgie)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:43 schreef Rhinestone het volgende:
Even ter beeldvorming: Hoeveel (jeugd)internationals heeft nek in de selectie?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:57 schreef Rhinestone het volgende:
Het is mij helemaal duidelijk wat voor loserclub nek is ja, bedankt!
Ja, jij stelt kansloze vragen, krijg je een perfect antwoord, is het nog niet goed. Kom dan met je eigen fantastische wij-hebben-waardeloze-internationals-lijstje. Of durf je niet? Is dat het? Durft je niet, laf schaapje, durf je niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:57 schreef Rhinestone het volgende:
Het is mij helemaal duidelijk wat voor loserclub nek is ja, bedankt!
Als het toch zo gezellig is, waarom doen we niet een gezellige Vitesse - NEC FOK!-meet zo na de wedstrijd. Biertjes drinken, wedstrijd analyseren.. je kent het wel. Ik stem voor de Korenmarktquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:08 schreef hoM3r het volgende:
[..]
allemaal ******lijers, HAHAHAHAHAHA, tyf toch op joh, met je waardeloze kuthumor.
Theo Janssen reageert geniaal op die spreekkoren van de terminale patienten op de tribune van NEC.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:08 schreef NMGN23 het volgende:
[afbeelding]
Leuk gevondenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[afbeelding]
K. Ankersmit
Eéntje dus maar![]()
Ik geef het toe, ik moest lachenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[afbeelding]
K. Ankersmit
Eéntje dus maar![]()
Héhé, het is wel goed, ik bedank toch netjes?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:00 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ja, jij stelt kansloze vragen, krijg je een perfect antwoord, is het nog niet goed. Kom dan met je eigen fantastische wij-hebben-waardeloze-internationals-lijstje. Of durf je niet? Is dat het? Durft je niet, laf schaapje, durf je niet?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[afbeelding]
K. Ankersmit
Eéntje dus maar![]()
[afbeelding]
K. Ankersmit
Eéntje dus maar![]()
Dat mag dus niet he!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:12 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Theo Janssen reageert geniaal op die spreekkoren van de terminale patienten op de tribune van NEC.
Duim op de neus en met zijn vingers waaien![]()
Dan moet je je toch kut voelen als supporter, probeer je iemand woest uit te schelden en wordt je zelf te kakken gezet![]()
[afbeelding]
K. Ankersmit
Eéntje dus maar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[afbeelding]
K. Ankersmit
Eéntje dus maar![]()
[afbeelding]
K. Ankersmit
Eéntje dus maar![]()
Hij reageert dus luistert naar NEC-supporters.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:12 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Theo Janssen reageert geniaal op die spreekkoren van de terminale patienten op de tribune van NEC.
Duim op de neus en met zijn vingers waaien![]()
Dan moet je je toch kut voelen als supporter, probeer je iemand woest uit te schelden en wordt je zelf te kakken gezet![]()
De vlag van Belgie heeft evenveel overeenkomsten met de vlag van NEC als met die van Vitesse, dus daar kan ik niet om klagen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zondag,12.30 uur:
VITESSE - NEC -
Arbiter : P.Allaerts (Bel)
Ass.arbiters : C.Dams (Bel)
T.Dens (Bel)
Official : K.Saadouni (Bel)
Hierover gaan we toch niet klagen![]()
Verliezers hebben altijd een excuusquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:45 schreef hoM3r het volgende:
Verder is de schieds nu al een vuile hond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |