Je hebt gelijk, Arnhem is ook echt zo'n ghetto waar je streetcredit opbouwdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:13 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon meer street credit, je weet toch.
Dat is ook niet zo moeilijk de laatste jarenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:14 schreef ASroma het volgende:
er is nog altijd meer sfeer in de gelredome dan in de goffert![]()
Met zo'n dicht dak galmt het gelijk door de hele tent heen als 1 iemand wat roeptquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:14 schreef ASroma het volgende:
Want?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:19 schreef Strooper het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk de laatste jaren![]()
Dat maakt het effect niet minder. Misschien een leuk ideetje voor de Goffert?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Met zo'n dicht dak galmt het gelijk door de hele tent heen als 1 iemand wat roeptniet zo moeilijk dat er dan meer sfeer is.
een dak hoort open te zijn tijdens de wedstrijdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Met zo'n dicht dak galmt het gelijk door de hele tent heen als 1 iemand wat roeptniet zo moeilijk dat er dan meer sfeer is.
Mee eens!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een dak hoort open te zijn tijdens de wedstrijd
We zien er liever niet uit als een dik insect.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:15 schreef F.O.N.S. het volgende:
Misschien moeten ze eerst eens fatsoenlijke clubkleuren bedenken.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
We zien er liever niet uit als een dik insect.
[afbeelding].
Sfeer is voor mietjes en trommelaars. En NEC heeft het mooiste shirt in de wereld, altijd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:14 schreef ASroma het volgende:
Die van vroegah is beter. Hoewel die clubkleuren natuurlijk een combinatie van niks blijft.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:33 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Sfeer is voor mietjes en trommelaars. En NEC heeft het mooiste shirt in de wereld, altijd.
Dat feest zal in deel 2 plaatsvinden, gok ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:35 schreef DeVinger het volgende:
Degene die wint zondag kan dit topic echt heerlijk nazelen
Geluidsmeters? Arnhem laat je hooooooren? JEEEEEEEEEEEJ!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zijn die geluidsmeters er weer a.s. zondag?
Ik hoop het niet.
Zoiets.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:06 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Geluidsmeters? Arnhem laat je hooooooren? JEEEEEEEEEEEJ!
of wat?
Laten we het hopen, een paar gebrokken botten bij Pothuizen is nooit weggenomen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:08 schreef NMGN23 het volgende:
[afbeelding]
Hee, daar hebben we Febo janssen!! Zou hij zich weer zo op laten naaien?
Doet-ie dat dan? Volgens mij moet hij er altijd maar een beetje om lachen enzo.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:08 schreef NMGN23 het volgende:
[afbeelding]
Hee, daar hebben we Febo janssen!! Zou hij zich weer zo op laten naaien?
In de 1e minuut en hij mag met rood terug naar huis woonwagen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Laten we het hopen, een paar gebrokken botten bij Pothuizen is nooit weggenomen natuurlijk.
Alleen als fietstas voor staat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Doet-ie dat dan? Volgens mij moet hij er altijd maar een beetje om lachen enzo.
Hihihi, fietstas, hihihi!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
In de 1e minuut en hij mag met rood terug naar huis woonwagen?
Ik teken ervoor!
[..]
Alleen als fietstas voor staat.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Doet-ie dat dan? Volgens mij moet hij er altijd maar een beetje om lachen enzo.
Kan me nog die neukgebaren naar het uitvak met Vitesse-supporters herinneren.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:20 schreef Klingon het volgende:
Volgens mij is Pothuizen de enige die zich laat opnaaien.
Hij stond nog na te genieten toen Hersi uit z'n rug wegliepquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Kan me nog die neukgebaren naar het uitvak met Vitesse-supporters herinneren.
En dan uiteindelijk toch verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |