Doet-ie dat dan? Volgens mij moet hij er altijd maar een beetje om lachen enzo.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:08 schreef NMGN23 het volgende:
[afbeelding]
Hee, daar hebben we Febo janssen!! Zou hij zich weer zo op laten naaien?
In de 1e minuut en hij mag met rood terug naar huis woonwagen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Laten we het hopen, een paar gebrokken botten bij Pothuizen is nooit weggenomen natuurlijk.
Alleen als fietstas voor staat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Doet-ie dat dan? Volgens mij moet hij er altijd maar een beetje om lachen enzo.
Hihihi, fietstas, hihihi!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
In de 1e minuut en hij mag met rood terug naar huis woonwagen?
Ik teken ervoor!
[..]
Alleen als fietstas voor staat.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Doet-ie dat dan? Volgens mij moet hij er altijd maar een beetje om lachen enzo.
Kan me nog die neukgebaren naar het uitvak met Vitesse-supporters herinneren.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:20 schreef Klingon het volgende:
Volgens mij is Pothuizen de enige die zich laat opnaaien.
Hij stond nog na te genieten toen Hersi uit z'n rug wegliepquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Kan me nog die neukgebaren naar het uitvak met Vitesse-supporters herinneren.
En dan uiteindelijk toch verliezen.
Weet ik veel, als we maar winnen zondag.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:43 schreef Rhinestone het volgende:
Even ter beeldvorming: Hoeveel (jeugd)internationals heeft nek in de selectie?
Gunther Vanaudenaerde (Jong Belgie)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:43 schreef Rhinestone het volgende:
Even ter beeldvorming: Hoeveel (jeugd)internationals heeft nek in de selectie?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:57 schreef Rhinestone het volgende:
Het is mij helemaal duidelijk wat voor loserclub nek is ja, bedankt!
Ja, jij stelt kansloze vragen, krijg je een perfect antwoord, is het nog niet goed. Kom dan met je eigen fantastische wij-hebben-waardeloze-internationals-lijstje. Of durf je niet? Is dat het? Durft je niet, laf schaapje, durf je niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:57 schreef Rhinestone het volgende:
Het is mij helemaal duidelijk wat voor loserclub nek is ja, bedankt!
Als het toch zo gezellig is, waarom doen we niet een gezellige Vitesse - NEC FOK!-meet zo na de wedstrijd. Biertjes drinken, wedstrijd analyseren.. je kent het wel. Ik stem voor de Korenmarktquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:08 schreef hoM3r het volgende:
[..]
allemaal ******lijers, HAHAHAHAHAHA, tyf toch op joh, met je waardeloze kuthumor.
Theo Janssen reageert geniaal op die spreekkoren van de terminale patienten op de tribune van NEC.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:08 schreef NMGN23 het volgende:
[afbeelding]
Hee, daar hebben we Febo janssen!! Zou hij zich weer zo op laten naaien?
Leuk gevondenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[afbeelding]
K. Ankersmit
Eéntje dus maar![]()
Ik geef het toe, ik moest lachenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[afbeelding]
K. Ankersmit
Eéntje dus maar![]()
Héhé, het is wel goed, ik bedank toch netjes?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:00 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ja, jij stelt kansloze vragen, krijg je een perfect antwoord, is het nog niet goed. Kom dan met je eigen fantastische wij-hebben-waardeloze-internationals-lijstje. Of durf je niet? Is dat het? Durft je niet, laf schaapje, durf je niet?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[afbeelding]
K. Ankersmit
Eéntje dus maar![]()
[afbeelding]
K. Ankersmit
Eéntje dus maar![]()
Dat mag dus niet he!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:12 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Theo Janssen reageert geniaal op die spreekkoren van de terminale patienten op de tribune van NEC.
Duim op de neus en met zijn vingers waaien![]()
Dan moet je je toch kut voelen als supporter, probeer je iemand woest uit te schelden en wordt je zelf te kakken gezet![]()
[afbeelding]
K. Ankersmit
Eéntje dus maar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[afbeelding]
K. Ankersmit
Eéntje dus maar![]()
[afbeelding]
K. Ankersmit
Eéntje dus maar![]()
Hij reageert dus luistert naar NEC-supporters.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:12 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Theo Janssen reageert geniaal op die spreekkoren van de terminale patienten op de tribune van NEC.
Duim op de neus en met zijn vingers waaien![]()
Dan moet je je toch kut voelen als supporter, probeer je iemand woest uit te schelden en wordt je zelf te kakken gezet![]()
De vlag van Belgie heeft evenveel overeenkomsten met de vlag van NEC als met die van Vitesse, dus daar kan ik niet om klagen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zondag,12.30 uur:
VITESSE - NEC -
Arbiter : P.Allaerts (Bel)
Ass.arbiters : C.Dams (Bel)
T.Dens (Bel)
Official : K.Saadouni (Bel)
Hierover gaan we toch niet klagen![]()
Verliezers hebben altijd een excuusquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:45 schreef hoM3r het volgende:
Verder is de schieds nu al een vuile hond.
Je wordt oud jongen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:47 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik kom er mijn nest niet meer voor uit. De "derby" is dood.
U vraagt wij draaien!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:30 schreef F.O.N.S. het volgende:
Noem eens voorbeelden dan?
Theo beweert altijd dat hij zijn beste wedstrijden in de Goffert speelt, terwijl hij de laatste 8 keer 6 keer heeft verloren, 1 keer gelijk gespeeld, en 1 keer gewonnen met de play offs.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:17 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien!
Seizoen 2004-2005 waar Thea na spreekkoor "Je moeder is een hoer" zich gigantisch op stond te winden bij de scheidsrechter.
Ik ook!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:10 schreef Klingon het volgende:
[..]
Als het toch zo gezellig is, waarom doen we niet een gezellige Vitesse - NEC FOK!-meet zo na de wedstrijd. Biertjes drinken, wedstrijd analyseren.. je kent het wel. Ik stem voor de Korenmarkt![]()
![]()
In elke wedstrijd waarin ie een nekker schopt , speelt ie een goede wedstrijd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:22 schreef hoM3r het volgende:
Theo beweert altijd dat hij zijn beste wedstrijden in de Goffert speelt, terwijl hij de laatste 8 keer 6 keer heeft verloren, 1 keer gelijk gespeeld, en 1 keer gewonnen met de play offs.
O nee, je overtreft jezelf weer met de zielige reacties... O mij god, wat ben jij sneuquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
In elke wedstrijd waarin ie een nekker schopt , speelt ie een goede wedstrijd.
Ook al zo'n goede inhoudelijke reactiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:44 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
O nee, je overtreft jezelf weer met de zielige reacties... O mij god, wat ben jij sneu![]()
Uhmmm, je doet er aan mee hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:54 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Ook al zo'n goede inhoudelijke reactie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |