5 minuten fietsen.. en morgen ga ik kaartjes verkopen (FRS wijchen, naast Nijmegen)... volgens mij wordt het enorm druk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:55 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
![]()
40 minuutjes met de fiets vanaf hier, ben zeker aanwezig
![]()
![]()
Wat scheelt is dat er maar 1 rang is, dus geen staan of zitplaatsen ed. Dus of je nu als eerst of laatste een kaartje hebt maakt niet uit.quote:
Waar dan??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:56 schreef Goalio het volgende:
Waarom kopen jullie ze niet gewoon nu al in de presale ipv morgen voor het postkantoor te gaan zitten?
Goffertpark heeft een capaciteit van zo'n 50.000 man, dan zal het toch niet om 10.00 uur gelijk *BOEM* zijn?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wat scheelt is dat er maar 1 rang is, dus geen staan of zitplaatsen ed. Dus of je nu als eerst of laatste een kaartje hebt maakt niet uit.
Iedereen die gaat morgen, succes. Ik sla het over.
Het zal je verbazen hoeveel publiek RHCP trekt hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Denk dat er dan nog wel kaarten zijn. Goffertpark is groot zat. En de RHCP is niet zo mainstream als bijv. Robbie Williams.
Jij ook alquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:18 schreef Lunar het volgende:
Tering, selecteer ik het aantal kaartjes, wordt ik weer in de wachtrij gezet!
En was het druk?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:29 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Ik heb de kaartjes
Net maar ff snel naar FRS gefietst
Hier ook. Ben je eindelijk aan de beurt, mag je weer achteraan staanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:18 schreef Lunar het volgende:
Tering, selecteer ik het aantal kaartjes, wordt ik weer in de wachtrij gezet!
In Oldenzaal waren er een stuk of 10 voor mij en na mij nog weer een stuk of 10quote:
Sterf kutsite! Sta ik daarvoor 20 min. in de wachtrijquote:De toegestane tijdslimiet is verstreken en de tickets zijn vrijgegeven.
Geef een nieuwe zoekopdracht en voer een nieuwe transatie uit.
Boven aan de bestelpagina wordt een tijdslimiet aangeven waarbinnen u dient te blijven. Het doel hiervan is om de beschikbaarheid van de tickets optimaal te houden voor zoveel mogelijk klanten. Onze excuses voor het ongemak.
Same here...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sterf kutsite! Sta ik daarvoor 20 min. in de wachtrijnadat ik al kaarten had geselecteerd!
Ik kreeg in eerste instantie ook een melding dat ik in de wachtrij stond en toen ook die fout. Belde ook al de hele tijd naar ticketservice.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:41 schreef Ruubstar het volgende:
ik heb zojuist via zo'n ticketsite 8 kaarten gekocht![]()
![]()
De verkoper hier in Oldenzaal vond het vreemd dat het zo lang doorverkocht kon wordenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:45 schreef Thomas.... het volgende:
Misschien mot ik maar naar FRS... Iemand idee hoeveel er nog over is?
Net was ik de enige, maar het was wel heeeel erg druk geweest zei ze.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:25 schreef Ska-te het volgende:
Ja inderdaad. Ik was om kwart over 9 bij het Postkantoor. Toen eenmaal de deuren opengingen stond er een rijNiet normaal zó lang.
En dan was ik expres naar een Postkantoor gegaan in een wijk waar weinig mensen wonen die naar concerten gaan.
De enige is relaxtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Net was ik de enige, maar het was wel heeeel erg druk geweest zei ze.
Jah I know, ik wilde ook vroeg gaan, maar ik kon niet uit mijn bed komenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:36 schreef Ska-te het volgende:
[..]
De enige is relaxtMaar dan heb je wel het risico gelopen dat je dus geen kaarten meer kon krijgen.
Ik moest en zou 100% zeker kaartjes hebben, dus vandaar
Peppersssssss
![]()
WTF. Anderhalf uur geslapen ofzo, en ze nu met gemak besteldquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:22 schreef Litso het volgende:
Ik ga weer slapen en probeer het straks nog een keer.
nee nog niet!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:33 schreef sound-storm het volgende:
is't al uitverkocht dan?
Laat mij nou ff blij zijn ja!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:31 schreef Joncho het volgende:
[..]
Zitplaatsen in het Goffert Park zijn dan ook moeilijk te vinden![]()
Dan doe je iets niet goed..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:33 schreef Misstique het volgende:
Vorige keer in de Arena moesten we zitten, dit keer dus niet, vandaar.
Volgens mij niet... maar ik las wel ergens dat de kaarten op rood stonden (dat er niet heel veel kaarten meer zijn), volgens een medewerker van een postkantoor. Ik weet niet of het klopt, maar dat is afwachtebquote:Op zondag 18 februari 2007 19:47 schreef Katana het volgende:
Is het al uiverkocht?
Dat meen je niet? Zit jij nu nog op dat uitgemolken Under the Bridge te wachten? Ik niet.. I Could Have Lied is sowiezo een veel beter nummer!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:41 schreef renz0r het volgende:
Wat een klote set, hits als Under the bridge enzo spelen ze niet
Niet live live (1 keer maar), maar wel te vaak op de radio, tv, internet etc etc... Ik vind het iets te overgewaardeerd.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:34 schreef Ska-te het volgende:
Under the Bridge blijft goed man! Net of je dat nummer al zóvaak live hebt gezien dat je het nu wel weet? Kan het me niet voorstellen
Sms anthony ff joh.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:42 schreef MrMoon het volgende:
Waarom spelen ze Wet Sand niet?Die moet echt gespeeld worden in Juni...
heb jij z'n nummer danquote:Op maandag 19 februari 2007 06:55 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Sms anthony ff joh.
Ik ga ook trouwens.
Under the bridge, Otherside, Around the world, Zephyr song en zo zijn er nog zoveel nummers/singles die er niet op staan... Jammer, maar ergens te begrijpen.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:38 schreef AgeEll het volgende:
die set vind ik niet zo. ik mis around the world en under the bridge
Ja precies. Er zijn zoveel nummers die goed zijn. Ze kunnen ze nooit allemaal spelen. En zelf willen ze vast ook wel nieuwe nummer spelen.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Under the bridge, Otherside, Around the world, Zephyr song en zo zijn er nog zoveel nummers/singles die er niet op staan... Jammer, maar ergens te begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |