Voor U2 heb ik in 2005 een nacht voor de deur gelegen voor veldkaarten. Aangezien het nu 1 groot veld is (toch?), is dat geen reden meer voor mij om te gaan blauwbekken. Heeft iemand ervaring met het SNEL kunnen bestellen van tickets via internet, of zou het toch verstandiger zijn naar een verkooppunt te lopen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:37 schreef MrMoon het volgende:
Ik moet dan volgende week zaterdag dan maar om 10:00 uur in de rij gaan staan..
Gezien het feit dat de peppers in 2004 ook niet direct uitverkocht waren, ze vorig jaar nog op pinkpop stonden, dit jaar ook nog op diverse festivals staan en concerten geven in Europa. En het is niet een band zoals u2, madonna of de stones. Markt is dan op zo'n kort termijn verzadigd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:16 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Voor U2 heb ik in 2005 een nacht voor de deur gelegen voor veldkaarten. Aangezien het nu 1 groot veld is (toch?), is dat geen reden meer voor mij om te gaan blauwbekken. Heeft iemand ervaring met het SNEL kunnen bestellen van tickets via internet, of zou het toch verstandiger zijn naar een verkooppunt te lopen?
En waarom zou het niet zo snel uitverkocht raken? Ik heb het idee dat best veel mensen hier op zitten te wachten...
waar zie je die prijzen staan dan? :Squote:Op donderdag 8 februari 2007 12:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tickets zijn 47 en de voorverkoop begint op 17 februari.
Stond trouwens ook gewoon in het artikel waar ik naar had gelinkt...
in de link onderaan, dus reken op 50 euro met servicekosten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:48 schreef Licko het volgende:
[..]
waar zie je die prijzen staan dan? :S
Ik doe het omdat ik de vorige keer via ticketservice wilde betalen, maar dat kon toen alleen met creditcard en die heb ik niet... Dus vandaar dat ik naar het postkantoor ga...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:54 schreef thettes het volgende:
Maar ik vraag me toch af waarom je nou naar het postkantoor moet. Als je gewoon zaterdagochtend via ticketservice bestelt kan er toch niks meer fout gaan?
Aangezien veel mensen wel meteen naar postkantoren en de FRS gaan blijkbaar dus wel, maar wat dan en waarom?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:18 schreef Grobbel het volgende:
Ze komen naar het Goffertpark in Nijmegen op 24 juni!
http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=18019&magazines=18020&news=471997
Oeh. Twijfel slaat dan toe. Waar heb je dat vandaan?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:05 schreef Frenkel het volgende:
Ben er zeker bij
Hoorde dat Manu Chao support act is?
Ligt er op de Goffertwei behoorlijk aan waar je staat. In het midden heb je een lager gedeelte waar je meteen een stuk minder ziet, en het geluid ook heerlijk over je hoofd heen weg waait.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:55 schreef I_PANDA_I het volgende:
Hopen dat het geluid beter is dan Pinkpop vorig jaar,......
Inderdaad.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:23 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Ligt er op de Goffertwei behoorlijk aan waar je staat. In het midden heb je een lager gedeelte waar je meteen een stuk minder ziet, en het geluid ook heerlijk over je hoofd heen weg waait.
Maar de Peppers op fietsafstand wil ik ook niet missen.
Radio538 heeft vrijdag van 10:00 tot 17:00 presale.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:05 schreef Ska-te het volgende:
Voor de deur liggen hoeft niet denk ik. Zo snel zijn de Peppers nooit uitverkocht. Als je er om 10 uur staat moet opzich wel op tijd zijn.
Kan het inderdaad verder op internet nergens vinden, maar hoorde het van een neef van me en in het Nijmegen topic hebben ze het er ook over:quote:Op zondag 11 februari 2007 17:10 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Oeh. Twijfel slaat dan toe. Waar heb je dat vandaan?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:23 schreef Mark het volgende:
* Mark woont in de Hazenkamp, dus buiten de hekken is sowieso een optie.
Ik heb Pearl Jam al afgelopen jaar in Arnhem gezien, maar die brengen Incubus weer mee. Aan de andere kant is mevrouw Mark een liefhebster van Manu Chao, die met RHCP meekomt. Ik ben er dus nog niet uit, misschien kijken we allebei wel vanuit het park
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:37 schreef morgane het volgende:
ah, dus dát wordt de support act van RHCP. Aparte combinatie wel, al moet ik zeggen dat ik niet veel van Manu Chao gehoord heb. Ik ga zelf inderdaad vooral voor Incubus (ik ga ook al op 16 maart), Pearl Jam ken ik eigenlijk niet zo goed. Ik kan overigens als inwoonster van St. Anna inderdaad ook zowat in de achtertuin meeluisteren![]()
Hoe kom je bij 10 uur?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:34 schreef Thomas.... het volgende:
Voordat je op zaterdag zo vroeg op staat, de verkoop begint om 10 uur.
Ik zie dat je nu al tickets kan kopen maar dan moet je een RHCP lidmaatschap hebben a 30 euro =/
Het is inderdaad altijd zoals jeroenv zegt. Maar linkje heb je hier http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=18019&magazines=18020&news=471997quote:
Ik bedoel met hoeveel mensen je 's ochtends bij het postkantoor moet staan voor 8,9 mensen omdat we met 8 of 9 mensen gaan en dus ook zoveel kaarten nodig hebben...quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:57 schreef Ska-te het volgende:
Hoeveel je er gewoon nodig hebt misschien?
Ik heb zo'n grafhekel aan mensen die er veel opkopen en dan later voor het dubbele gaan verkopen
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:09 schreef Katana het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je er 4 pp kan halen
Doe het al jaren per post, nooit problemen mee gehad. Tickets gaan gewoon in een blanco envelop en heb je snel thuis.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:54 schreef I_PANDA_I het volgende:
Laten jullie de tickets per post, of elektronisch (pdf) versturen.
Ik vind het allebei niet zo'n fijn idee. Maarja om nou tot morgen te wachten met de kans dat ik ze mis loop ook niet.
Dat was alleen voor de speciale pre-sale. Voor as. zaterdag kan je per persoon 8 kaartjes halen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:09 schreef Katana het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je er 4 pp kan halen
Het wordt zeker vet!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:24 schreef kreuk050 het volgende:
Tickets zijn besteld! Wordt vet denk ik!
ik woon vanaf zondag praktisch naast het Goffert parkquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:55 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
![]()
40 minuutjes met de fiets vanaf hier, ben zeker aanwezig
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |