Wet Sand.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:27 schreef Kinz het volgende:
desecration smile is leuk!leuker dan hump de bump vind ik zelf, hoewel hump de bump wel weer dat funky gebeuren heeft..
Daar moeten ze van afblijvenquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:20 schreef Haunter het volgende:
Venice Queen
Wel tof als je niet helemaal helder bent. In éen shot gefilmd, ik vind het wel grappig. En ik kende het nummer nog niet, de hele cd nog niet trouwens.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
weer zo'n jammerlijk cheap videoclipje...![]()
oeh das wel een gemis hoor.. D'r staan toppers tussen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wel tof als je niet helemaal helder bent. In éen shot gefilmd, ik vind het wel grappig. En ik kende het nummer nog niet, de hele cd nog niet trouwens.
Ik vind de hele cd wel tof! Het is gewoon wat rustiger allemaal (paar nummers uitgezonderd)quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oeh das wel een gemis hoor.. D'r staan toppers tussen...
Dat is ook zeker mijn favoriete liedjequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:16 schreef Public_NME het volgende:
Ben stadium arcadium nu een beetje zat, heb hem helemaal grijs gedraaid op mijn mp3 speler. Mijn all-time favo song blijft toch altijd nog the Zephyr song. Als ik dat nr. hoor ben ik instant happy en kan ik de hele wereld aan! Echt mijn lieflied!
Zeker een tof lied. Ben nu wel een beetje uitgekeken op Stadium Arcadium (het album) Terwijl die oudere nog steeds vet zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:06 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dat is ook zeker mijn favoriete liedje
Die stond al op Mothers Milk. De eerste cd waarop John te horen is. Alleen is Fire nog opgenomen met Hillel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zeker een tof lied. Ben nu wel een beetje uitgekeken op Stadium Arcadium (het album) Terwijl die oudere nog steeds vet zijn.
Mijn ontdekking van de week:
RHCP heeft Fire van Jimi Hendrix gecoverd.
Had die CD (What Hits?!) al een tjidje op mn plank staan, maar nooit helemaal geluisterd
Fire is super ja. Ook de opname op dat Amerikaanse festival met die brandjes op t veld. T liep een beetje uit de hand dat optreden van de Peppers.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zeker een tof lied. Ben nu wel een beetje uitgekeken op Stadium Arcadium (het album) Terwijl die oudere nog steeds vet zijn.
Mijn ontdekking van de week:
RHCP heeft Fire van Jimi Hendrix gecoverd.
Had die CD (What Hits?!) al een tjidje op mn plank staan, maar nooit helemaal geluisterd
Mothers Milk heb ik nog niet. Die moet ik nog steeds kopen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:07 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Die stond al op Mothers Milk. De eerste cd waarop John te horen is. Alleen is Fire nog opgenomen met Hillel.
ze staan iig op Roskildequote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:40 schreef super-muffin het volgende:
Gaan ze nog touren door Europa of niet?
Helemaal mee eens... ik vind de videoclips nog het meest schrijnend...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:19 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik vind de videos die na 'Dani California' zijn gemaakt zo slecht en de single keuzes ook belabberd.
Videoclips zuigen sowieso. Veel leuker is het om ze live te zien (welke band dan ook trouwens) of je mp3 /cd hard aan te zetten en je eigen gevoel/fantasie erbij krijgen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... ik vind de videoclips nog het meest schrijnend...
mja maar deze videoclips zijn het aanzien niet waard... Die van Dani California of van Can't Stop of Otherside.. dat waren nog eens leuke videoclips...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:55 schreef Longmen het volgende:
[..]
Videoclips zuigen sowieso. Veel leuker is het om ze live te zien (welke band dan ook trouwens) of je mp3 /cd hard aan te zetten en je eigen gevoel/fantasie erbij krijgen!
Er zijn 0 staankaarten en ik wil graag staankaartenquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:38 schreef SlaggY het volgende:
http://www.ticketnet.fr/shop/en/manif.asp?idmanif=118126&idtier=139955#top
Hier heb ik ze besteld.
Oeh!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:18 schreef Grobbel het volgende:
Ze komen naar het Goffertpark in Nijmegen op 24 juni!
ben benieuwd naar de prijs...quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:18 schreef Grobbel het volgende:
http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=18019&magazines=18020&news=471997
Tickets zijn 47 en de voorverkoop begint op 17 februari.quote:
Tof! Daar wil ik zeker bij zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:18 schreef Grobbel het volgende:
mja stom overheen gelezenquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tickets zijn 47 en de voorverkoop begint op 17 februari.
Stond trouwens ook gewoon in het artikel waar ik naar had gelinkt...
denk niet dat het zo snel uitverkocht raakt..quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja stom overheen gelezen![]()
Ik moet dan volgende week zaterdag dan maar om 10:00 uur in de rij gaan staan..
ach bij het verkooppunt hier op de hoek is het nooit druk...quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:47 schreef denka het volgende:
[..]
denk niet dat het zo snel uitverkocht raakt..
Voor U2 heb ik in 2005 een nacht voor de deur gelegen voor veldkaarten. Aangezien het nu 1 groot veld is (toch?), is dat geen reden meer voor mij om te gaan blauwbekken. Heeft iemand ervaring met het SNEL kunnen bestellen van tickets via internet, of zou het toch verstandiger zijn naar een verkooppunt te lopen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:37 schreef MrMoon het volgende:
Ik moet dan volgende week zaterdag dan maar om 10:00 uur in de rij gaan staan..
Gezien het feit dat de peppers in 2004 ook niet direct uitverkocht waren, ze vorig jaar nog op pinkpop stonden, dit jaar ook nog op diverse festivals staan en concerten geven in Europa. En het is niet een band zoals u2, madonna of de stones. Markt is dan op zo'n kort termijn verzadigd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:16 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Voor U2 heb ik in 2005 een nacht voor de deur gelegen voor veldkaarten. Aangezien het nu 1 groot veld is (toch?), is dat geen reden meer voor mij om te gaan blauwbekken. Heeft iemand ervaring met het SNEL kunnen bestellen van tickets via internet, of zou het toch verstandiger zijn naar een verkooppunt te lopen?
En waarom zou het niet zo snel uitverkocht raken? Ik heb het idee dat best veel mensen hier op zitten te wachten...
waar zie je die prijzen staan dan? :Squote:Op donderdag 8 februari 2007 12:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tickets zijn 47 en de voorverkoop begint op 17 februari.
Stond trouwens ook gewoon in het artikel waar ik naar had gelinkt...
in de link onderaan, dus reken op 50 euro met servicekosten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:48 schreef Licko het volgende:
[..]
waar zie je die prijzen staan dan? :S
Ik doe het omdat ik de vorige keer via ticketservice wilde betalen, maar dat kon toen alleen met creditcard en die heb ik niet... Dus vandaar dat ik naar het postkantoor ga...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:54 schreef thettes het volgende:
Maar ik vraag me toch af waarom je nou naar het postkantoor moet. Als je gewoon zaterdagochtend via ticketservice bestelt kan er toch niks meer fout gaan?
Aangezien veel mensen wel meteen naar postkantoren en de FRS gaan blijkbaar dus wel, maar wat dan en waarom?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:18 schreef Grobbel het volgende:
http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=18019&magazines=18020&news=471997
Oeh. Twijfel slaat dan toe. Waar heb je dat vandaan?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:05 schreef Frenkel het volgende:
Ben er zeker bij
Hoorde dat Manu Chao support act is?
Ligt er op de Goffertwei behoorlijk aan waar je staat. In het midden heb je een lager gedeelte waar je meteen een stuk minder ziet, en het geluid ook heerlijk over je hoofd heen weg waait.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:55 schreef I_PANDA_I het volgende:
Hopen dat het geluid beter is dan Pinkpop vorig jaar,......
Inderdaad.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:23 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Ligt er op de Goffertwei behoorlijk aan waar je staat. In het midden heb je een lager gedeelte waar je meteen een stuk minder ziet, en het geluid ook heerlijk over je hoofd heen weg waait.
Maar de Peppers op fietsafstand wil ik ook niet missen.
Radio538 heeft vrijdag van 10:00 tot 17:00 presale.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:05 schreef Ska-te het volgende:
Voor de deur liggen hoeft niet denk ik. Zo snel zijn de Peppers nooit uitverkocht. Als je er om 10 uur staat moet opzich wel op tijd zijn.
Kan het inderdaad verder op internet nergens vinden, maar hoorde het van een neef van me en in het Nijmegen topic hebben ze het er ook over:quote:Op zondag 11 februari 2007 17:10 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Oeh. Twijfel slaat dan toe. Waar heb je dat vandaan?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:23 schreef Mark het volgende:
* Mark woont in de Hazenkamp, dus buiten de hekken is sowieso een optie.
Ik heb Pearl Jam al afgelopen jaar in Arnhem gezien, maar die brengen Incubus weer mee. Aan de andere kant is mevrouw Mark een liefhebster van Manu Chao, die met RHCP meekomt. Ik ben er dus nog niet uit, misschien kijken we allebei wel vanuit het park
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:37 schreef morgane het volgende:
ah, dus dát wordt de support act van RHCP. Aparte combinatie wel, al moet ik zeggen dat ik niet veel van Manu Chao gehoord heb. Ik ga zelf inderdaad vooral voor Incubus (ik ga ook al op 16 maart), Pearl Jam ken ik eigenlijk niet zo goed. Ik kan overigens als inwoonster van St. Anna inderdaad ook zowat in de achtertuin meeluisteren![]()
Hoe kom je bij 10 uur?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:34 schreef Thomas.... het volgende:
Voordat je op zaterdag zo vroeg op staat, de verkoop begint om 10 uur.
Ik zie dat je nu al tickets kan kopen maar dan moet je een RHCP lidmaatschap hebben a 30 euro =/
Het is inderdaad altijd zoals jeroenv zegt. Maar linkje heb je hier http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=18019&magazines=18020&news=471997quote:
Ik bedoel met hoeveel mensen je 's ochtends bij het postkantoor moet staan voor 8,9 mensen omdat we met 8 of 9 mensen gaan en dus ook zoveel kaarten nodig hebben...quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:57 schreef Ska-te het volgende:
Hoeveel je er gewoon nodig hebt misschien?
Ik heb zo'n grafhekel aan mensen die er veel opkopen en dan later voor het dubbele gaan verkopen
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:09 schreef Katana het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je er 4 pp kan halen
Doe het al jaren per post, nooit problemen mee gehad. Tickets gaan gewoon in een blanco envelop en heb je snel thuis.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:54 schreef I_PANDA_I het volgende:
Laten jullie de tickets per post, of elektronisch (pdf) versturen.
Ik vind het allebei niet zo'n fijn idee. Maarja om nou tot morgen te wachten met de kans dat ik ze mis loop ook niet.
Dat was alleen voor de speciale pre-sale. Voor as. zaterdag kan je per persoon 8 kaartjes halen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:09 schreef Katana het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je er 4 pp kan halen
Het wordt zeker vet!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:24 schreef kreuk050 het volgende:
Tickets zijn besteld! Wordt vet denk ik!
ik woon vanaf zondag praktisch naast het Goffert parkquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:55 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
![]()
40 minuutjes met de fiets vanaf hier, ben zeker aanwezig
![]()
![]()
5 minuten fietsen.. en morgen ga ik kaartjes verkopen (FRS wijchen, naast Nijmegen)... volgens mij wordt het enorm druk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:55 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
![]()
40 minuutjes met de fiets vanaf hier, ben zeker aanwezig
![]()
![]()
Wat scheelt is dat er maar 1 rang is, dus geen staan of zitplaatsen ed. Dus of je nu als eerst of laatste een kaartje hebt maakt niet uit.quote:
Waar dan??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:56 schreef Goalio het volgende:
Waarom kopen jullie ze niet gewoon nu al in de presale ipv morgen voor het postkantoor te gaan zitten?
Goffertpark heeft een capaciteit van zo'n 50.000 man, dan zal het toch niet om 10.00 uur gelijk *BOEM* zijn?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wat scheelt is dat er maar 1 rang is, dus geen staan of zitplaatsen ed. Dus of je nu als eerst of laatste een kaartje hebt maakt niet uit.
Iedereen die gaat morgen, succes. Ik sla het over.
Het zal je verbazen hoeveel publiek RHCP trekt hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Denk dat er dan nog wel kaarten zijn. Goffertpark is groot zat. En de RHCP is niet zo mainstream als bijv. Robbie Williams.
Jij ook alquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:18 schreef Lunar het volgende:
Tering, selecteer ik het aantal kaartjes, wordt ik weer in de wachtrij gezet!
En was het druk?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:29 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Ik heb de kaartjes
Net maar ff snel naar FRS gefietst
Hier ook. Ben je eindelijk aan de beurt, mag je weer achteraan staanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:18 schreef Lunar het volgende:
Tering, selecteer ik het aantal kaartjes, wordt ik weer in de wachtrij gezet!
In Oldenzaal waren er een stuk of 10 voor mij en na mij nog weer een stuk of 10quote:
Sterf kutsite! Sta ik daarvoor 20 min. in de wachtrijquote:De toegestane tijdslimiet is verstreken en de tickets zijn vrijgegeven.
Geef een nieuwe zoekopdracht en voer een nieuwe transatie uit.
Boven aan de bestelpagina wordt een tijdslimiet aangeven waarbinnen u dient te blijven. Het doel hiervan is om de beschikbaarheid van de tickets optimaal te houden voor zoveel mogelijk klanten. Onze excuses voor het ongemak.
Same here...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sterf kutsite! Sta ik daarvoor 20 min. in de wachtrijnadat ik al kaarten had geselecteerd!
Ik kreeg in eerste instantie ook een melding dat ik in de wachtrij stond en toen ook die fout. Belde ook al de hele tijd naar ticketservice.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:41 schreef Ruubstar het volgende:
ik heb zojuist via zo'n ticketsite 8 kaarten gekocht![]()
![]()
De verkoper hier in Oldenzaal vond het vreemd dat het zo lang doorverkocht kon wordenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:45 schreef Thomas.... het volgende:
Misschien mot ik maar naar FRS... Iemand idee hoeveel er nog over is?
Net was ik de enige, maar het was wel heeeel erg druk geweest zei ze.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:25 schreef Ska-te het volgende:
Ja inderdaad. Ik was om kwart over 9 bij het Postkantoor. Toen eenmaal de deuren opengingen stond er een rijNiet normaal zó lang.
En dan was ik expres naar een Postkantoor gegaan in een wijk waar weinig mensen wonen die naar concerten gaan.
De enige is relaxtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Net was ik de enige, maar het was wel heeeel erg druk geweest zei ze.
Jah I know, ik wilde ook vroeg gaan, maar ik kon niet uit mijn bed komenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:36 schreef Ska-te het volgende:
[..]
De enige is relaxtMaar dan heb je wel het risico gelopen dat je dus geen kaarten meer kon krijgen.
Ik moest en zou 100% zeker kaartjes hebben, dus vandaar
Peppersssssss
![]()
WTF. Anderhalf uur geslapen ofzo, en ze nu met gemak besteldquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:22 schreef Litso het volgende:
Ik ga weer slapen en probeer het straks nog een keer.
nee nog niet!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:33 schreef sound-storm het volgende:
is't al uitverkocht dan?
Laat mij nou ff blij zijn ja!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:31 schreef Joncho het volgende:
[..]
Zitplaatsen in het Goffert Park zijn dan ook moeilijk te vinden![]()
Dan doe je iets niet goed..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:33 schreef Misstique het volgende:
Vorige keer in de Arena moesten we zitten, dit keer dus niet, vandaar.
Volgens mij niet... maar ik las wel ergens dat de kaarten op rood stonden (dat er niet heel veel kaarten meer zijn), volgens een medewerker van een postkantoor. Ik weet niet of het klopt, maar dat is afwachtebquote:Op zondag 18 februari 2007 19:47 schreef Katana het volgende:
Is het al uiverkocht?
Dat meen je niet? Zit jij nu nog op dat uitgemolken Under the Bridge te wachten? Ik niet.. I Could Have Lied is sowiezo een veel beter nummer!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:41 schreef renz0r het volgende:
Wat een klote set, hits als Under the bridge enzo spelen ze niet
Niet live live (1 keer maar), maar wel te vaak op de radio, tv, internet etc etc... Ik vind het iets te overgewaardeerd.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:34 schreef Ska-te het volgende:
Under the Bridge blijft goed man! Net of je dat nummer al zóvaak live hebt gezien dat je het nu wel weet? Kan het me niet voorstellen
Sms anthony ff joh.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:42 schreef MrMoon het volgende:
Waarom spelen ze Wet Sand niet?Die moet echt gespeeld worden in Juni...
heb jij z'n nummer danquote:Op maandag 19 februari 2007 06:55 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Sms anthony ff joh.
Ik ga ook trouwens.
Under the bridge, Otherside, Around the world, Zephyr song en zo zijn er nog zoveel nummers/singles die er niet op staan... Jammer, maar ergens te begrijpen.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:38 schreef AgeEll het volgende:
die set vind ik niet zo. ik mis around the world en under the bridge
Ja precies. Er zijn zoveel nummers die goed zijn. Ze kunnen ze nooit allemaal spelen. En zelf willen ze vast ook wel nieuwe nummer spelen.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Under the bridge, Otherside, Around the world, Zephyr song en zo zijn er nog zoveel nummers/singles die er niet op staan... Jammer, maar ergens te begrijpen.
En we gaan elkaar allemaal voorbij lopen zonder op of om te kijkenquote:
ja klopt had ik ook ergens gelezen..quote:Op maandag 5 maart 2007 11:58 schreef Licko het volgende:
1 support act is al bekend dacht ik, the untuned
is een nederlandse band dacht ik, moet je maar even googlen
idd, daar heb je gelijk in, staat niet in verhoudingquote:Op maandag 5 maart 2007 12:00 schreef n0r het volgende:
Ja dat is de eerste band die zeg maar zeker komt.
Toch matig dat ze bij rhcp een nederlands onbekend bandje regelen, en dat ze bij Pearl Jam Incubus en Kings of Leon klaarzetten
mja ik had op zich Incubus ook wel willen zien bij de peppers..quote:Op maandag 5 maart 2007 12:00 schreef n0r het volgende:
Ja dat is de eerste band die zeg maar zeker komt.
Toch matig dat ze bij rhcp een nederlands onbekend bandje regelen, en dat ze bij Pearl Jam Incubus en Kings of Leon klaarzetten
precies, nu maar hopen dat die andere support act wel bekend isquote:Op maandag 5 maart 2007 12:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja ik had op zich Incubus ook wel willen zien bij de peppers..
Nou ben benieuwd.. ik verwacht het niet eigenlijk..quote:Op maandag 5 maart 2007 12:04 schreef Licko het volgende:
[..]
precies, nu maar hopen dat die andere support act wel bekend is
dude, ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op maandag 5 maart 2007 17:57 schreef Haunter het volgende:
Waarom gelooft iedereen nou dat the Untuned komt? Het is niet eens officieel bevestigd... het enige waar het op staat is last.fm, en wie weet is het een publiciteitsstunt van hun?
Nee, ik wil eerst officiële berichten zien voordat ik het ga geloven![]()
Dat hoop ik zelf ookquote:
Wat verstaan ze onder enkele...?quote:RED HOT CHILI PEPPERS NAAR GOFFERTPARK! Nadat vorige week het concert van Pearl Jam werd aangekondigd, is nu ook de komst van de Red Hot Chili Peppers naar Goffertpark in Nijmegen bevestigd. Red Hot Chili Peppers In the Park vindt plaats op zondag 24 juni 2007.
Naast hoofdact Red Hot Chili Peppers worden nog enkele acts aan de line up in het Goffertpark toegevoegd. De kaartverkoop voor Red Hot Chili Peppers In the Park start zaterdag 17 februari om 10.00 uur.
Ik ging voor de aardigheid eens kijken wat er allemaal op marktplaats stond een dag na de start van de voorverkoop. Sommigen durven gewoon 145 euro te vragen voor 1 kaartje. En als je dan kijkt op de website van zo'n gast (zo onprofessioneel als wat) , lopen de bedragen zelfs op tot over de 200 euro... echt zoo triest is dat he.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:39 schreef denka het volgende:
Kaarten staan al voor 100 euro per stuk te koop op marktplaats..![]()
en het trieste is dat er ook nog mensen zijn die 100 euro betalen![]()
iddquote:Op maandag 5 maart 2007 19:47 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik ging voor de aardigheid eens kijken wat er allemaal op marktplaats stond een dag na de start van de voorverkoop. Sommigen durven gewoon 145 euro te vragen voor 1 kaartje. En als je dan kijkt op de website van zo'n gast (zo onprofessioneel als wat) , lopen de bedragen zelfs op tot over de 200 euro... echt zoo triest is dat he.
![]()
Pure wanhoop.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:56 schreef denka het volgende:
[..]
idd![]()
Maar het trieste is nog dat er werkelijk mensen zijn die ook nog kaarten kopen voor die bedragen.
Dat zeker maar als men geen kaarten koopt dan kunnen de geldwolven hun kaarten niet kwijt met als gevolg dat de prijzen sterk dalen (zelfs onder verkoopprijs) en dan zullen ze het geen tweede keer meer doen..quote:Op maandag 5 maart 2007 20:19 schreef Haunter het volgende:
[..]
Pure wanhoop.
Ik vind dat ze dat soort mensen, die geldwolven, gewoon aan moeten pakken.
Ik hoop op Linkin Parkquote:Op maandag 5 maart 2007 18:32 schreef Frenkel het volgende:
Hoop ik ook inderdaad, heb op youtube een nummer van ze gehoord en vond er weinig aan..
Dit staat op peppersinthepark.nl
[..]
Wat verstaan ze onder enkele...?
Ga bijna voor LP naar PPquote:Op maandag 5 maart 2007 21:35 schreef Licko het volgende:
linkin park icm rhcp?
nah doe maar niet, tis al erg genoeg dat ze op pinkpop staan
Ik hoop eigenlijk wel op Incubus, maar acht die kans 0% aangezien die ook al bij Pearl Jam staan...quote:
Ja op marktplaats voor minstens 80 euro of zoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:31 schreef UrsusArctrosHoribillis het volgende:
Zijn er nog kaarten voor het concert in Nijmegen?
das klotequote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja op marktplaats voor minstens 80 euro of zo![]()
neehoor, hij wil alleen geen nummers spelen van One Hot Minutequote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:46 schreef Rasing het volgende:
Ik zie dat 'Nobody Weird Like Me' wordt gespeeld!! Ik dacht dat John nooit meer herinnerd wilde worden aan Mother's Milk?
ze spelen ook zelden nummers van die cd. laatst speelden ze ook higher ground, heel misschien spelen ze in nijmegen ook wel 1 van die nummers.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:46 schreef Rasing het volgende:
Ik zie dat 'Nobody Weird Like Me' wordt gespeeld!! Ik dacht dat John nooit meer herinnerd wilde worden aan Mother's Milk?
de is alleen voor de VSquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:37 schreef Duder het volgende:
http://stadium-arcadium.com/main/video/hump_de_bump_two.htm
hier is de nieuwe clip te zien
waarom zou hij die nooit gehoord hebben?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:45 schreef Dr.Funkenstein het volgende:
[..]
ze spelen ook zelden nummers van die cd. laatst speelden ze ook higher ground, heel misschien spelen ze in nijmegen ook wel 1 van die nummers.
en john weet waarschijnlijk niet eens hoe hij nummers van one hot minute moet spelen omdat hij die nummers nooit heeft gehoord
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:43 schreef Operc het volgende:
[..]
waarom zou hij die nooit gehoord hebben?
is hij te dom om een cd aan te zetten?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:57 schreef Da hopman het volgende:
Zou Alberto trouwens ook de park komen checken
[afbeelding]
ik vind dat nummer maar goedkoop afruksel van Tom Petty's "Mary Jane's Last Dance"quote:
Ik lees de bron net pas, Wikipedia....quote:
Helaas nietquote:Op maandag 9 april 2007 18:52 schreef Da hopman het volgende:
Is er nu al iets meer bekend over het voorprogramma op de Goffert?
Hooow, ik had ze ook zo van een ander forum overgenomen.. hehequote:Op dinsdag 10 april 2007 20:46 schreef Sport_Life het volgende:
die kikker? nou zie geen verschil hoor.. lijkt wel bel-spel op SBS6 dit
Kom je daar nu pas achter.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:03 schreef DANILXL het volgende:
alle kaarten RHCP uitverkocht
quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:40 schreef SlaggY het volgende:
Ik hoop op dit in 't goffertpark: http://www.youtube.com/watch?v=1NqguWt04eo
Blijft een geniaal optreden héquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:22 schreef this-is-life het volgende:
Of gewoon heel de line up van live @ slane castle
Nee dat is kut ja, terwijl ze het wel gespeeld hebben toenquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:07 schreef Shogo het volgende:
Om dan toch iets te klagen over slane castle, soul to squeeze staat er niet op.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:39 schreef kreuk050 het volgende:
Ze moeten wel vette support acts boeken, gewoon omdat Pearl Jam die ook heeft.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:14 schreef viagraap het volgende:
Ze moeten wel vette support acts boeken, gewoon omdat Pearl Jam die ook heeft en niet eens uitverkocht is.
http://www.last.fm/music/Dirty+Pretty+Thingsquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:33 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Eerste support-act bekend
Dirty Pretty Things
http://www.rhcp.nl/nieuws.htmlquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:50 schreef Frenkel het volgende:
[..]
http://www.last.fm/music/Dirty+Pretty+Things
hier kun je wat nummers van ze luisteren, klinkt best aardig..
Wu Tang Clan, liever daar in Italië dan hier als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:51 schreef Sybrandus het volgende:
05.01.07
Europe 2007 Support Acts Announced
Red Hot Chili Peppers are pleased to announce the following support acts for Europe.
Nijmegen, Holland on June 26: Dirty Pretty Things
Udine, Italy on June 28: Wu Tang Clan
Munich, Germany on June 29 and Hamburg, Germany on July 1: Soweto Gospel Choir and Dinosaur Jr.
Chorzow, Poland on July 3: Jet
Dresden, Germany on July 4: Soweto Gospel Choir
Paris, France on July 6: Dirty Pretty Things and Jet
Stay tuned for news on additional support acts as they are confirmed.
http://www.redhotchilipeppers.com/news/news.php?uid=469
Eeuh,quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:19 schreef stefan25 het volgende:
-edit- Daar is het forum niet voor. -edit-
The Roots zou wel gaaf zijn ja.. beter dan WTCquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:13 schreef Shogo het volgende:
Nog liever zou ik The Roots hebben, maar dat zit er niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |