draai dan ff man!quote:Op zondag 28 januari 2007 03:51 schreef BeeDee het volgende:
Ik ging nog steeds roken, maar moet nog draaien. Laat me nou eens met rust !![]()
Niet veel meer volgens mij, denk dat veel mensen van het volle vorige topic gebruik maken om te verkassen..quote:Op zondag 28 januari 2007 03:50 schreef Djarum het volgende:
en weer verder!
Als ie vanochtend thuis komt ga ik het meteen vertellenquote:Op zondag 28 januari 2007 03:48 schreef Djarum het volgende:
[..]
zal ie ook wel fijn vinden om te horen denk ik ja!![]()
Je bent fijn meewerkendquote:
waar issie nu dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 03:52 schreef PrintScreen het volgende:
Als ie vanochtend thuis komt ga ik het meteen vertellen
Werken... nachtdienst.quote:
En je bekent meteen dat je een nachtbraker bent?quote:
dat weet jij toch wel?quote:Op zondag 28 januari 2007 03:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En je bekent meteen dat je een nachtbraker bent?
Was toch bekend..quote:Op zondag 28 januari 2007 03:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En je bekent meteen dat je een nachtbraker bent?
chill.. eindelijk weer een roker erbij..quote:
It takes one to know onequote:
it takes one badass to get a badass..quote:
je gaat me toch niet vertellen dat hier niet-rokers postenquote:Op zondag 28 januari 2007 03:56 schreef Djarum het volgende:
[..]
chill.. eindelijk weer een roker erbij..
het werd al eenzaam aan het rokerstafeltje...
Was en isquote:
ben wel wat gewend... en het begint nu aardig uit te werken..quote:Op zondag 28 januari 2007 03:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als jij gezopen hebt wat je beweerd hou je 't aardig uit Djarum !![]()
Ik heb totaal geen badassquote:Op zondag 28 januari 2007 03:57 schreef Djarum het volgende:
[..]
it takes one badass to get a badass..
dan val ik wel dood neer...quote:
vuige rekel!!quote:
gheghe.. eerste google-afbeeldingen hit:quote:
owh.. das pizza!quote:
hehequote:Op zondag 28 januari 2007 04:03 schreef Djarum het volgende:
[..]
owh.. das pizza!
dacht ff dat het iets bloederigs was..!!
je was me voorquote:Op zondag 28 januari 2007 04:02 schreef Djarum het volgende:
[..]
gheghe.. eerste google-afbeeldingen hit:
[afbeelding]
quote:
ff nog...quote:Op zondag 28 januari 2007 04:04 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben moe
Ga eens slapen jullie... dan kan ik ook gaan
Was ook in een programma met Penny de Jagerquote:Op zondag 28 januari 2007 04:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heeft ooit zo'n soort van ease your mind cd gemaakt dacht ik...![]()
haha, BeeDee.. wild jij niet een tijdje geleden wegvluchten?quote:
Ik doe nog 1 peukie en dan heel misschien ben ik slapen.quote:
Dat zou kunnen, ben ff te lui om te zoeken naar een linkquote:Op zondag 28 januari 2007 04:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Was ook in een programma met Penny de Jager
waar hangt dat vanaf dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 04:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik doe nog 1 peukie en dan heel misschien ben ik slapen.
Of ik mijn bed lekkerder vind dan Fok!quote:
Ze dedeb samen Toppopquote:Op zondag 28 januari 2007 04:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ben ff te lui om te zoeken naar een link![]()
![]()
gheghe.. nou.. ik denk dat ik mijn bed op dit moment lekkerder vindt..quote:Op zondag 28 januari 2007 04:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of ik mijn bed lekkerder vind dan Fok!
Puik Plan!quote:Op zondag 28 januari 2007 04:12 schreef remlof het volgende:
Hey als jullie nu eens met een leuke standaard OP komen kan dit *misschien* wel een centraal SC topic worden
De gevolgen van roken in de OP kan dus een reeks opleveren?quote:Op zondag 28 januari 2007 04:12 schreef remlof het volgende:
Hey als jullie nu eens met een leuke standaard OP komen kan dit *misschien* wel een centraal SC topic worden
Moeten we in de groep gooien idd...quote:Op zondag 28 januari 2007 04:12 schreef remlof het volgende:
Ik heb een leeg bed momenteelquote:Op zondag 28 januari 2007 04:12 schreef Djarum het volgende:
[..]
gheghe.. nou.. ik denk dat ik mijn bed op dit moment lekkerder vindt..
idd.. moeten we even met het "rookgroepje" overleggen!quote:
Mag ik tegen je aankruipen?quote:
dan maar geen SC PI'tjequote:Op zondag 28 januari 2007 04:16 schreef BeeDee het volgende:
En dan geen tijdlimiet, zoals NB dat 't alleen na 00:00 mag..![]()
nee idd! dat is zoooo 2006...quote:Op zondag 28 januari 2007 04:16 schreef BeeDee het volgende:
maak ik wat?quote:Op zondag 28 januari 2007 04:16 schreef Djarum het volgende:
Maak jij em Sebasser!?
een vette OP!quote:
nee, want roken doe je niet alleen 's nachtsquote:Op zondag 28 januari 2007 04:16 schreef BeeDee het volgende:
quote:
Pcies, ik wil ook weleens voor twaalven gaan slapen...quote:Op zondag 28 januari 2007 04:17 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, want roken doe je niet alleen 's nachts
whehequote:
vette shizzle manquote:Op zondag 28 januari 2007 04:22 schreef Sebasser het volgende:
omg zo vet
Mooi!quote:Op zondag 28 januari 2007 04:22 schreef PrintScreen het volgende:
[afbeelding]
Is dit misschien een onderdeel van een start?
truste!quote:
Da's goed meedenken !quote:Op zondag 28 januari 2007 04:22 schreef PrintScreen het volgende:
[afbeelding]
Is dit misschien een onderdeel van een start?
Sweet dreamsquote:
Ben niet zo thuis in de wiki, fotoshop ed..maargoed..het initiatief is erquote:Op zondag 28 januari 2007 04:23 schreef Djarum het volgende:
[..]
truste!
tot morgen he! roken we een peukie en maken we een dope OP
initiatief is altijd goed toch!quote:Op zondag 28 januari 2007 04:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ben niet zo thuis in de wiki, fotoshop ed..maargoed..het initiatief is er![]()
![]()
one long nap...quote:
Ik ben alleen nog maar actief in 2 van de 10 dagenquote:
ah joh.. en als we nou eens lief vragen om morgenavond ook even hoi te zeggen?quote:Op zondag 28 januari 2007 04:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog maar actief in 2 van de 10 dagen
You dig itquote:Op zondag 28 januari 2007 04:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ow ja..nachtdienst van je eega..trusten..tot later.
![]()
![]()
Dan denk ik eroverquote:Op zondag 28 januari 2007 04:28 schreef Djarum het volgende:
[..]
ah joh.. en als we nou eens lief vragen om morgenavond ook even hoi te zeggen?
Ik ook in jouwe!quote:Op zondag 28 januari 2007 04:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan denk ik erover
Ik heb iig wel in je fobo gepost
Ik 2 maal terugquote:
hey sebasser.. waarom heb je trouwens dat fobo-icoontje uit staan?......quote:Op zondag 28 januari 2007 04:34 schreef Sebasser het volgende:
k
Truste!quote:Op zondag 28 januari 2007 04:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik 2 maal terug
* PrintScreen is slapen
Trusten allemaal...
ja, omdat ik er toch geen foto's inheb.quote:Op zondag 28 januari 2007 04:36 schreef Djarum het volgende:
[..]
hey sebasser.. waarom heb je trouwens dat fobo-icoontje uit staan?......
zal vast wel een goede reden achter zitten...![]()
zie je! een goede redenquote:Op zondag 28 januari 2007 04:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ja, omdat ik er toch geen foto's inheb.
en chatten kan in elk bagger topic wel, ik verschijn toch altijd wel
en anders kan altijd nog in fobo.
moet je alleen ff intoetsen
fiertquote:Op zondag 28 januari 2007 04:39 schreef Sebasser het volgende:
patat1! met fiert !!
oh.. jij lag in bed!!..quote:
DAMN ! 'T is toch nog vroeg man !quote:Op zondag 28 januari 2007 10:52 schreef Piovan het volgende:
WAAR ZIJN JULLIE
Donnie Darko ? Je was iets te relaxed vannacht ?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:23 schreef Piovan het volgende:
Ik ga maar eens die film kijken, waaraan ik gisteren niet toekwam
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Donnie Darko ? Je was iets te relaxed vannacht ?![]()
Waarom teruggeven...je hebt de rekening toch leeggehaald neem ik aan ?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:27 schreef TheSorrow het volgende:
Ik moest ff mams pinpas teruggeven, maar ik duik er ook nog ff in
neubquote:Op zondag 28 januari 2007 12:35 schreef master_X het volgende:
hehe ik rook helemaal niet en toch heb ik hier gepost![]()
Middagquote:Op zondag 28 januari 2007 12:31 schreef Tezz het volgende:
goedemorgen lieve rokertjes!
Tezz heeft heerlijk uitgeslapen (zie tijdstip) en is toe aan een lekker bakkie koffie+ peukje!
Allemaal goed geslapen?
Mogguh Tezz, de meesten slapen nog denk...maar ik heb goed geslapen iig..quote:Op zondag 28 januari 2007 12:31 schreef Tezz het volgende:
goedemorgen lieve rokertjes!
Tezz heeft heerlijk uitgeslapen (zie tijdstip) en is toe aan een lekker bakkie koffie+ peukje!
Allemaal goed geslapen?
Passief roken mag ook..quote:Op zondag 28 januari 2007 12:35 schreef master_X het volgende:
hehe ik rook helemaal niet en toch heb ik hier gepost![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:50 schreef Broekpaling het volgende:
Sodemieter, gewoon 6 delen ofzo gemist.
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:47 schreef Tezz het volgende:
Nog wat gebeurd hier vannacht wat ik zeker moet weten??
Remlofquote:Op zondag 28 januari 2007 12:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Remlof kwam met het lumineuze idee om een mooie OP te maken voor een *eventuele* vaste reeks..
![]()
Je moet dan ook niet zo vroeg afhaken..quote:Op zondag 28 januari 2007 12:53 schreef Zeurberus het volgende:
Ik had deel 18 voorspeld dus vind het nog een beetje matig dat het maar 6 delen zijn
dus nu is er een vervanging voor NBquote:
ik ben ook zo nd tering heequote:Op zondag 28 januari 2007 12:55 schreef Piovan het volgende:
Djarum zal wel total loss zijn
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:55 schreef Piovan het volgende:
ja geen kwartetten meer maar wel de hele dag baggerquote:Op zondag 28 januari 2007 12:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, mischien, maar dan zonder de kwartetten en zulks..Maar is toch een genereus gebaar..
![]()
Meer iets als een mooie wiki OP denk ik...quote:Op zondag 28 januari 2007 12:57 schreef Broekpaling het volgende:
Maar ik lees dat we een vaste OP krijgen?![]()
Mag het dan zo,
Vaste rokerts:
Vaste Passief meerokerts:
![]()
Kansloos![]()
Ik zat met lucifers in mijn ogen gisteravond.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet zo vroeg afhaken..![]()
Is toch te proberen ? Of 't verneukt wordt ligt aan ons zelf lijkt me.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja geen kwartetten meer maar wel de hele dag bagger
ben benieuwd hoelang dit stand houdt
de vraag is niet of maar wanneerquote:Op zondag 28 januari 2007 13:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Is toch te proberen ? Of 't verneukt wordt ligt aan ons zelf lijkt me.![]()
WOW! We love you Remlof!quote:Op zondag 28 januari 2007 12:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Remlof kwam met het lumineuze idee om een mooie OP te maken voor een *eventuele* vaste reeks..
![]()
Electriek gitaar neem ik aan ? Kan je een beetje Metallica pingelen ?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:04 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb net gedouched.![]()
Ga zo maar eens m'n snaren vervangen, gister niet aan beide dingen toe gekomen.![]()
realist in verzekerenquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ook een verstokt roker...Remlof for ONZ president..![]()
aah daarom je signaturequote:Op zondag 28 januari 2007 13:11 schreef Tezz het volgende:
Maarre is er intussen iemand bezig met het knutselen van een mooie OP? Ik kan dat echt niet hoor, ik weet net de aan- en uitknop van mijn computer te vinden en daar houdt het mee op.
Ik ook niet...mischien Djarum of Sebasser..of..of..quote:Op zondag 28 januari 2007 13:11 schreef Tezz het volgende:
Maarre is er intussen iemand bezig met het knutselen van een mooie OP? Ik kan dat echt niet hoor, ik weet net de aan- en uitknop van mijn computer te vinden en daar houdt het mee op.
lekker hehquote:Op zondag 28 januari 2007 13:13 schreef -skippybal- het volgende:![]()
Gister twee keer een peuk verkeerd om aan gestoken![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:13 schreef -skippybal- het volgende:![]()
Gister twee keer een peuk verkeerd om aan gestoken![]()
Viel op zich nog wel mee 7 halve liters ofzoquote:
Ja Djarum of Sebasser, de echte diehards van dit rookhoekje! Vote Vote Vote!quote:Op zondag 28 januari 2007 13:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ook niet...mischien Djarum of Sebasser..of..of..![]()
das idd best weinigquote:Op zondag 28 januari 2007 13:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Viel op zich nog wel mee 7 halve liters ofzo
Was niet bij te houden vannacht..quote:Op zondag 28 januari 2007 13:18 schreef Tezz het volgende:
Ik dacht dat het een grapje was, deel 12. Maar het is heul geen garpje!!!!!
Rookhoekje RULES!
RH 4 LIFE!quote:Op zondag 28 januari 2007 13:18 schreef Tezz het volgende:
Ik dacht dat het een grapje was, deel 12. Maar het is heul geen garpje!!!!!
Rookhoekje RULES!
Ik oefen hier op acoust, en dan bij een vriend van me lekker scheuren op een electrische.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Electriek gitaar neem ik aan ? Kan je een beetje Metallica pingelen ?![]()
Ja deeltje 1 was gezelli! Maar toen kreeg ik visite en nu kijk ik weer en heb ik dus gewoon 11 topics gemist!quote:Op zondag 28 januari 2007 13:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Was niet bij te houden vannacht..7 reacties per minuut ofzow..
![]()
Zal ik er is eentje proberen te painten?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:11 schreef Tezz het volgende:
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zal ik er is eentje proberen te painten?![]()
Christus, ben je er 11 topics niet geweest?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja deeltje 1 was gezelli! Maar toen kreeg ik visite en nu kijk ik weer en heb ik dus gewoon 11 topics gemist!
aah ik dacht al een mengpaneel te zien in je avaquote:Op zondag 28 januari 2007 13:20 schreef Zeurberus het volgende:
Meer dan 12 uur gerevalideerd en nog ben ik gaar (24 uur wakker, 4 uur slaap en weer 24 uur wakker inc een feest sloopt me nog meer dan ik dacht)
Ik denk dat ik zo maar eens wat plaatjes ga draaien om beetje goed wakker te worden
ja ik schaam me diep.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:22 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Christus, ben je er 11 topics niet geweest?
Vooral de eerste 6 waren magisch
Why not ? Weet niet wat je skills zijn tuuk..quote:Op zondag 28 januari 2007 13:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zal ik er is eentje proberen te painten?![]()
Ava is gejatquote:Op zondag 28 januari 2007 13:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah ik dacht al een mengpaneel te zien in je ava![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:23 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ava is gejat![]()
Alleen ging de orginele wat te langzaam dus heb er wat frames uitgesloopt.
Maar moet het eerste nummer wat zo op de VU meter eruit ziet nog tegenkomen
lijkt een dateqquote:Op zondag 28 januari 2007 13:23 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ava is gejat![]()
Alleen ging de orginele wat te langzaam dus heb er wat frames uitgesloopt.
Maar moet het eerste nummer wat zo op de VU meter eruit ziet nog tegenkomen
\quote:Op zondag 28 januari 2007 13:27 schreef Broekpaling het volgende:
Nog verdomd lastig ook, een leuke paint maken.
hee bee!quote:
Denk dat ik 't antwoord dan al weet...quote:Op zondag 28 januari 2007 13:36 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe wou remlof de OP eigenlijk hebben?
Laat hem het lekker doen!
ik ookquote:
Waar ben jijquote:Op zondag 28 januari 2007 13:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook
half
ik ga zo maar eens naar huis, een beetje slapen enzo
Hihi.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Broekpaling, Peezzuzuzuzuz, BeeDee
HOOOOOOOOI!!! Hihi
daar ben ik zelf ook nog niet helemaal uitquote:
Verkeerde been of verkeerde bed hihiihihhhiiquote:Op zondag 28 januari 2007 13:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar ben ik zelf ook nog niet helemaal uit![]()
mot je?quote:
Ben benieuwd wanneer Djaro z'n gezicht laat zien..quote:Op zondag 28 januari 2007 13:43 schreef Queen_Bee het volgende:
HOOOOOOOOI!!! Hihi
Nou, je maakt me bang.quote:
de benen waren wel oke, het bed niet zoquote:Op zondag 28 januari 2007 13:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Verkeerde been of verkeerde bed hihiihihhhii
Als ie niet loog, dan verwacht ik dat ookquote:Op zondag 28 januari 2007 13:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer Djaro z'n gezicht laat zien..![]()
Zo'n gezicht denk ik..[afbeelding]
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hoe oud ben jijquote:Op zondag 28 januari 2007 13:45 schreef Zeurberus het volgende:
je schattige lachje maakt het dan weer goed Q_B
Ik ga ff bowlen op de Wii hier, broer loopt irritant te doen
Scheer je ze?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
de benen waren wel oke, het bed niet zo
![]()
Daar wachten we ook op jah...quote:Op zondag 28 januari 2007 13:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als ie niet loog, dan verwacht ik dat ookIk zeg, PICS!!
![]()
En ikquote:Op zondag 28 januari 2007 13:43 schreef Queen_Bee het volgende:
HOOOOOOOOI!!! Hihi
oei da's dan pijnlijk. Probeer je het nog wel te achterhalen vandaag? Is wel zo handig natuurlijk...quote:Op zondag 28 januari 2007 13:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben geen wielrennerquote:
Jij kreeg al eenquote:
ik denk dat ik het zo wel merk als ik de deur uitstapquote:Op zondag 28 januari 2007 13:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
oei da's dan pijnlijk. Probeer je het nog wel te achterhalen vandaag? Is wel zo handig natuurlijk...
Ja, nouen, t was een grapjequote:Op zondag 28 januari 2007 13:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben geen wielrenner![]()
bovendien had ik het niet over mijn benen
Ik duim voor je dat je niet in een luchtballon zit!quote:Op zondag 28 januari 2007 13:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat ik het zo wel merk als ik de deur uitstap
![]()
Niet eens gezienquote:Op zondag 28 januari 2007 13:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij kreeg al eenvan me, mn eerste post vandaag nog wel
![]()
mijn humor is nog niet opgestartquote:
Sinds wanneer zitten daar deuren in danquote:Op zondag 28 januari 2007 13:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik duim voor je dat je niet in een luchtballon zit!
Ik vergeef het jou Pezuzuuzuzquote:Op zondag 28 januari 2007 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn humor is nog niet opgestart
![]()
sowwy![]()
Zo'n koddig rieten 'deurtje' in het mandje natuurlijk!quote:Op zondag 28 januari 2007 13:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sinds wanneer zitten daar deuren in dan
Aber naturlich, hoe kon ik dat vergetenquote:Op zondag 28 januari 2007 13:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zo'n koddig rieten 'deurtje' in het mandje natuurlijk!
tis hier wel fris maar ik weet bijna wel zeker dat ik me niet in de lucht bevindtquote:Op zondag 28 januari 2007 13:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik duim voor je dat je niet in een luchtballon zit!
Zij was er niet bij toen wij dronken waren hoor, maar nice tryquote:Op zondag 28 januari 2007 13:51 schreef TwyLight het volgende:
Zeg Tezz, jij had nog pics belooft weet je nog.
k Heb het hier ook ijskoud, maar ik zit heus in een huis hihiquote:Op zondag 28 januari 2007 13:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis hier wel fris maar ik weet bijna wel zeker dat ik me niet in de lucht bevindt
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis hier wel fris maar ik weet bijna wel zeker dat ik me niet in de lucht bevindt
Ja dankje, zal ik straks ook even doenquote:Op zondag 28 januari 2007 13:51 schreef Broekpaling het volgende:
Ben er weer, even het konijntje water gegeven.
Ik heb 't lekker warm.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
k Heb het hier ook ijskoud, maar ik zit heus in een huis hihi
]quote:Op zondag 28 januari 2007 13:51 schreef TwyLight het volgende:
ja dan denk ik dat ik ook in zo'n huis ben ofzoquote:Op zondag 28 januari 2007 13:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
k Heb het hier ook ijskoud, maar ik zit heus in een huis hihi
Misschien ben je wel hierquote:Op zondag 28 januari 2007 13:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan denk ik dat ik ook in zo'n huis ben ofzo
We vallen in herhaling, nu moet Djarum nog even een post neer gooien.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja dankje, zal ik straks ook even doen
Dat ligt niet aan jouquote:Op zondag 28 januari 2007 13:53 schreef Stommie het volgende:
ik kan niet meer lezen...
net wakker, probeer beetje laatste pagina topic door te lezen, maar snap er nog steeds niks van![]()
gaat over paar uur vast beter![]()
Ik denk niet dat ie daar toe in staat is vandaagquote:Op zondag 28 januari 2007 13:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We vallen in herhaling, nu moet Djarum nog even een post neer gooien.![]()
dan had ik het vast niet koudquote:
Gezien het feit dat ik 11 topics gemist heb van het rookhoekjequote:Op zondag 28 januari 2007 13:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie daar toe in staat is vandaag
Waar heb jij het nou weer over. jij was nog geneens lid waar ik het over hebquote:Op zondag 28 januari 2007 13:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zij was er niet bij toen wij dronken waren hoor, maar nice try
Ik denk hetquote:Op zondag 28 januari 2007 13:54 schreef Stommie het volgende:
[..]
betekend dat nu dat ik vandaag geen kater heb?![]()
Hij zoop redelijk veel en is dronken leukquote:Op zondag 28 januari 2007 13:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ik 11 topics gemist heb van het rookhoekje: wat is er met Djarum in godsnaam aan de hand???
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja ho es, mijn truien deel ik niet
Dat worden dan Pics van pa en ma Tezz denk...quote:Op zondag 28 januari 2007 13:51 schreef TwyLight het volgende:
Nou, pas je erin?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ook niet als ik met hele lieve puppy ogen smekend naar je kijk?![]()
Oh ja, dat was in 1 van de eerste delen aan bod toch?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat worden dan Pics van pa en ma Tezz denk...Toch ?
Of heb je het andere plan toch uitgevoerd Tezz...
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie daar toe in staat is vandaag
mijn arm welquote:
Ok ok, omdat iedereer je negeertquote:Op zondag 28 januari 2007 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik drink warme chocolademelk
Zeer leuk.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij zoop redelijk veel en is dronken leuk
neequote:Op zondag 28 januari 2007 13:57 schreef Piovan het volgende:
MIJN GOEDE TOPIC
Verzin een onderschrift bij...
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij zoop redelijk veel en is dronken leuk
quote:Ik denk het Vind je dat erg?
My god ! Wat een pic trouwens...quote:Op zondag 28 januari 2007 13:57 schreef Piovan het volgende:
MIJN GOEDE TOPIC
Verzin een onderschrift bij...
Ja, maar nu hoor je er niet helemaal bij hèquote:Op zondag 28 januari 2007 13:58 schreef Stommie het volgende:
[..]
![]()
[..]
nee, eigenlijk voelt het best goed![]()
help danquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh ja, dat was in 1 van de eerste delen aan bod toch?
whehehe viswijfquote:Op zondag 28 januari 2007 13:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ok ok, omdat iedereer je negeert
Oooh wat vet tof meeeeen, smaakt het een beetje?
What can I doquote:
Die heeft een poes, of was het nou een kater?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ik 11 topics gemist heb van het rookhoekje: wat is er met Djarum in godsnaam aan de hand???
Omg, door mij krijg je de aandacht die je zo graag wilde, en zo bedank je me? Tsk, ik stem jou weg.quote:
* schaamt zich diepquote:Op zondag 28 januari 2007 13:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, maar nu hoor je er niet helemaal bij hè
Ja, jij mag pizzakop zn plek hihihiquote:Op zondag 28 januari 2007 14:01 schreef Stommie het volgende:
[..]
* schaamt zich diep![]()
mag ik hier nou nog wel roken?![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die heeft een poes, of was het nou een kater?
Een flinke roes in ieder geval.![]()
Plan uitgevoerd, ha ha ha ha!quote:Op zondag 28 januari 2007 13:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat worden dan Pics van pa en ma Tezz denk...Toch ?
Of heb je het andere plan toch uitgevoerd Tezz...
![]()
doe dan een dansjequote:Op zondag 28 januari 2007 14:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
What can I doKan mn truien niet ineens groter maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |