quote:Op zondag 28 januari 2007 12:55 schreef Piovan het volgende:
Djarum zal wel total loss zijn
ja geen kwartetten meer maar wel de hele dag baggerquote:Op zondag 28 januari 2007 12:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, mischien, maar dan zonder de kwartetten en zulks..Maar is toch een genereus gebaar..
![]()
Meer iets als een mooie wiki OP denk ik...quote:Op zondag 28 januari 2007 12:57 schreef Broekpaling het volgende:
Maar ik lees dat we een vaste OP krijgen?![]()
Mag het dan zo,
Vaste rokerts:
Vaste Passief meerokerts:
![]()
Kansloos![]()
Ik zat met lucifers in mijn ogen gisteravond.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet zo vroeg afhaken..![]()
Is toch te proberen ? Of 't verneukt wordt ligt aan ons zelf lijkt me.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja geen kwartetten meer maar wel de hele dag bagger
ben benieuwd hoelang dit stand houdt
de vraag is niet of maar wanneerquote:Op zondag 28 januari 2007 13:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Is toch te proberen ? Of 't verneukt wordt ligt aan ons zelf lijkt me.![]()
WOW! We love you Remlof!quote:Op zondag 28 januari 2007 12:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Remlof kwam met het lumineuze idee om een mooie OP te maken voor een *eventuele* vaste reeks..
![]()
Electriek gitaar neem ik aan ? Kan je een beetje Metallica pingelen ?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:04 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb net gedouched.![]()
Ga zo maar eens m'n snaren vervangen, gister niet aan beide dingen toe gekomen.![]()
realist in verzekerenquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ook een verstokt roker...Remlof for ONZ president..![]()
aah daarom je signaturequote:Op zondag 28 januari 2007 13:11 schreef Tezz het volgende:
Maarre is er intussen iemand bezig met het knutselen van een mooie OP? Ik kan dat echt niet hoor, ik weet net de aan- en uitknop van mijn computer te vinden en daar houdt het mee op.
Ik ook niet...mischien Djarum of Sebasser..of..of..quote:Op zondag 28 januari 2007 13:11 schreef Tezz het volgende:
Maarre is er intussen iemand bezig met het knutselen van een mooie OP? Ik kan dat echt niet hoor, ik weet net de aan- en uitknop van mijn computer te vinden en daar houdt het mee op.
lekker hehquote:Op zondag 28 januari 2007 13:13 schreef -skippybal- het volgende:![]()
Gister twee keer een peuk verkeerd om aan gestoken![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:13 schreef -skippybal- het volgende:![]()
Gister twee keer een peuk verkeerd om aan gestoken![]()
Viel op zich nog wel mee 7 halve liters ofzoquote:
Ja Djarum of Sebasser, de echte diehards van dit rookhoekje! Vote Vote Vote!quote:Op zondag 28 januari 2007 13:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ook niet...mischien Djarum of Sebasser..of..of..![]()
das idd best weinigquote:Op zondag 28 januari 2007 13:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Viel op zich nog wel mee 7 halve liters ofzo
Was niet bij te houden vannacht..quote:Op zondag 28 januari 2007 13:18 schreef Tezz het volgende:
Ik dacht dat het een grapje was, deel 12. Maar het is heul geen garpje!!!!!
Rookhoekje RULES!
RH 4 LIFE!quote:Op zondag 28 januari 2007 13:18 schreef Tezz het volgende:
Ik dacht dat het een grapje was, deel 12. Maar het is heul geen garpje!!!!!
Rookhoekje RULES!
Ik oefen hier op acoust, en dan bij een vriend van me lekker scheuren op een electrische.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Electriek gitaar neem ik aan ? Kan je een beetje Metallica pingelen ?![]()
Ja deeltje 1 was gezelli! Maar toen kreeg ik visite en nu kijk ik weer en heb ik dus gewoon 11 topics gemist!quote:Op zondag 28 januari 2007 13:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Was niet bij te houden vannacht..7 reacties per minuut ofzow..
![]()
Zal ik er is eentje proberen te painten?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:11 schreef Tezz het volgende:
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zal ik er is eentje proberen te painten?![]()
Christus, ben je er 11 topics niet geweest?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja deeltje 1 was gezelli! Maar toen kreeg ik visite en nu kijk ik weer en heb ik dus gewoon 11 topics gemist!
aah ik dacht al een mengpaneel te zien in je avaquote:Op zondag 28 januari 2007 13:20 schreef Zeurberus het volgende:
Meer dan 12 uur gerevalideerd en nog ben ik gaar (24 uur wakker, 4 uur slaap en weer 24 uur wakker inc een feest sloopt me nog meer dan ik dacht)
Ik denk dat ik zo maar eens wat plaatjes ga draaien om beetje goed wakker te worden
ja ik schaam me diep.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:22 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Christus, ben je er 11 topics niet geweest?
Vooral de eerste 6 waren magisch
Why not ? Weet niet wat je skills zijn tuuk..quote:Op zondag 28 januari 2007 13:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zal ik er is eentje proberen te painten?![]()
Ava is gejatquote:Op zondag 28 januari 2007 13:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah ik dacht al een mengpaneel te zien in je ava![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:23 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ava is gejat![]()
Alleen ging de orginele wat te langzaam dus heb er wat frames uitgesloopt.
Maar moet het eerste nummer wat zo op de VU meter eruit ziet nog tegenkomen
lijkt een dateqquote:Op zondag 28 januari 2007 13:23 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ava is gejat![]()
Alleen ging de orginele wat te langzaam dus heb er wat frames uitgesloopt.
Maar moet het eerste nummer wat zo op de VU meter eruit ziet nog tegenkomen
\quote:Op zondag 28 januari 2007 13:27 schreef Broekpaling het volgende:
Nog verdomd lastig ook, een leuke paint maken.
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:55 schreef Piovan het volgende:
Djarum zal wel total loss zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |