quote:Op zondag 28 januari 2007 12:55 schreef Piovan het volgende:
Djarum zal wel total loss zijn
ja geen kwartetten meer maar wel de hele dag baggerquote:Op zondag 28 januari 2007 12:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, mischien, maar dan zonder de kwartetten en zulks..Maar is toch een genereus gebaar..
![]()
Meer iets als een mooie wiki OP denk ik...quote:Op zondag 28 januari 2007 12:57 schreef Broekpaling het volgende:
Maar ik lees dat we een vaste OP krijgen?![]()
Mag het dan zo,
Vaste rokerts:
Vaste Passief meerokerts:
![]()
Kansloos![]()
Ik zat met lucifers in mijn ogen gisteravond.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet zo vroeg afhaken..![]()
Is toch te proberen ? Of 't verneukt wordt ligt aan ons zelf lijkt me.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja geen kwartetten meer maar wel de hele dag bagger
ben benieuwd hoelang dit stand houdt
de vraag is niet of maar wanneerquote:Op zondag 28 januari 2007 13:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Is toch te proberen ? Of 't verneukt wordt ligt aan ons zelf lijkt me.![]()
WOW! We love you Remlof!quote:Op zondag 28 januari 2007 12:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Remlof kwam met het lumineuze idee om een mooie OP te maken voor een *eventuele* vaste reeks..
![]()
Electriek gitaar neem ik aan ? Kan je een beetje Metallica pingelen ?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:04 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb net gedouched.![]()
Ga zo maar eens m'n snaren vervangen, gister niet aan beide dingen toe gekomen.![]()
realist in verzekerenquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ook een verstokt roker...Remlof for ONZ president..![]()
aah daarom je signaturequote:Op zondag 28 januari 2007 13:11 schreef Tezz het volgende:
Maarre is er intussen iemand bezig met het knutselen van een mooie OP? Ik kan dat echt niet hoor, ik weet net de aan- en uitknop van mijn computer te vinden en daar houdt het mee op.
Ik ook niet...mischien Djarum of Sebasser..of..of..quote:Op zondag 28 januari 2007 13:11 schreef Tezz het volgende:
Maarre is er intussen iemand bezig met het knutselen van een mooie OP? Ik kan dat echt niet hoor, ik weet net de aan- en uitknop van mijn computer te vinden en daar houdt het mee op.
lekker hehquote:Op zondag 28 januari 2007 13:13 schreef -skippybal- het volgende:![]()
Gister twee keer een peuk verkeerd om aan gestoken![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:13 schreef -skippybal- het volgende:![]()
Gister twee keer een peuk verkeerd om aan gestoken![]()
Viel op zich nog wel mee 7 halve liters ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |