]quote:Op zondag 28 januari 2007 13:51 schreef TwyLight het volgende:
Zeg Tezz, jij had nog pics belooft weet je nog.
ja dan denk ik dat ik ook in zo'n huis ben ofzoquote:Op zondag 28 januari 2007 13:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
k Heb het hier ook ijskoud, maar ik zit heus in een huis hihi
Misschien ben je wel hierquote:Op zondag 28 januari 2007 13:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan denk ik dat ik ook in zo'n huis ben ofzo
We vallen in herhaling, nu moet Djarum nog even een post neer gooien.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja dankje, zal ik straks ook even doen
Dat ligt niet aan jouquote:Op zondag 28 januari 2007 13:53 schreef Stommie het volgende:
ik kan niet meer lezen...
net wakker, probeer beetje laatste pagina topic door te lezen, maar snap er nog steeds niks van![]()
gaat over paar uur vast beter![]()
Ik denk niet dat ie daar toe in staat is vandaagquote:Op zondag 28 januari 2007 13:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We vallen in herhaling, nu moet Djarum nog even een post neer gooien.![]()
dan had ik het vast niet koudquote:
Gezien het feit dat ik 11 topics gemist heb van het rookhoekjequote:Op zondag 28 januari 2007 13:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie daar toe in staat is vandaag
Waar heb jij het nou weer over. jij was nog geneens lid waar ik het over hebquote:Op zondag 28 januari 2007 13:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zij was er niet bij toen wij dronken waren hoor, maar nice try
Ik denk hetquote:Op zondag 28 januari 2007 13:54 schreef Stommie het volgende:
[..]
betekend dat nu dat ik vandaag geen kater heb?![]()
Hij zoop redelijk veel en is dronken leukquote:Op zondag 28 januari 2007 13:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ik 11 topics gemist heb van het rookhoekje: wat is er met Djarum in godsnaam aan de hand???
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja ho es, mijn truien deel ik niet
Dat worden dan Pics van pa en ma Tezz denk...quote:Op zondag 28 januari 2007 13:51 schreef TwyLight het volgende:
Zeg Tezz, jij had nog pics belooft weet je nog.
Nou, pas je erin?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ook niet als ik met hele lieve puppy ogen smekend naar je kijk?![]()
Oh ja, dat was in 1 van de eerste delen aan bod toch?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat worden dan Pics van pa en ma Tezz denk...Toch ?
Of heb je het andere plan toch uitgevoerd Tezz...
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie daar toe in staat is vandaag
mijn arm welquote:
Ok ok, omdat iedereer je negeertquote:Op zondag 28 januari 2007 13:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik drink warme chocolademelk
Zeer leuk.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij zoop redelijk veel en is dronken leuk
neequote:Op zondag 28 januari 2007 13:57 schreef Piovan het volgende:
MIJN GOEDE TOPIC
Verzin een onderschrift bij...
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij zoop redelijk veel en is dronken leuk
quote:Ik denk het Vind je dat erg?
My god ! Wat een pic trouwens...quote:Op zondag 28 januari 2007 13:57 schreef Piovan het volgende:
MIJN GOEDE TOPIC
Verzin een onderschrift bij...
Ja, maar nu hoor je er niet helemaal bij hèquote:Op zondag 28 januari 2007 13:58 schreef Stommie het volgende:
[..]
![]()
[..]
nee, eigenlijk voelt het best goed![]()
help danquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh ja, dat was in 1 van de eerste delen aan bod toch?
whehehe viswijfquote:Op zondag 28 januari 2007 13:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ok ok, omdat iedereer je negeert
Oooh wat vet tof meeeeen, smaakt het een beetje?
What can I doquote:
Die heeft een poes, of was het nou een kater?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ik 11 topics gemist heb van het rookhoekje: wat is er met Djarum in godsnaam aan de hand???
Omg, door mij krijg je de aandacht die je zo graag wilde, en zo bedank je me? Tsk, ik stem jou weg.quote:
* schaamt zich diepquote:Op zondag 28 januari 2007 13:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, maar nu hoor je er niet helemaal bij hè
Ja, jij mag pizzakop zn plek hihihiquote:Op zondag 28 januari 2007 14:01 schreef Stommie het volgende:
[..]
* schaamt zich diep![]()
mag ik hier nou nog wel roken?![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die heeft een poes, of was het nou een kater?
Een flinke roes in ieder geval.![]()
Plan uitgevoerd, ha ha ha ha!quote:Op zondag 28 januari 2007 13:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat worden dan Pics van pa en ma Tezz denk...Toch ?
Of heb je het andere plan toch uitgevoerd Tezz...
![]()
doe dan een dansjequote:Op zondag 28 januari 2007 14:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
What can I doKan mn truien niet ineens groter maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |