Drugs zijn niet tof, als je er niet je complete persoonlijke leven mee kan verliezen, om te eindigen als uitgemergeld wrak achter de Kentucky Fried chicken, die de kipbakkers lastig valt voor botrestjes om 'sieraden' mee te maken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:12 schreef Mirel het volgende:
de makerts zeggen van niet
Hier ook eentje.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:47 schreef arucard het volgende:
tvp
ben benieuwdquote:Extend
Sexual (Moderate)
20 Minutes
When the mood is right, you want and need to LAST! Extend is the perfect supplement to any sexual endeavor. Designed to be a quick dose right before sexual activity, it will leave you feeling refreshed, ready, and able to go all the way and more. Finish too soon? Can't finish at all? Never get started? Extend may be the dose you need.
En het ging ook spontaan sneeuwen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:08 schreef RainofDeath het volgende:
Hmmz, Ik hoor ruis, gepiep enzo, en ook stemmen op de achtergrond?Schopje naar tru?
Wtf?ik hoeste net en opeens hoorde ik een vaag geluid? Freaky.
![]()
![]()
![]()
Hey...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:15 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
En het ging ook spontaan sneeuwen?![]()
quote:3x Masochist
$2.75
Masochist / Sexual (VERY VERY Strong) / 30 Minutes / This is NOT for the faint of heart. This is for that special breed of man or woman who associates sexual pleasure and PAIN! First, it forces the brain and body to release numbing opiates at a 2.5hz range, sending pleasure opium-like waves through the body. Just when your entire body falls numb, we surge you with hot beams of ecstasy where users have reported near-orgasm-like feelings in their sexual organs at 15hz with wetness, erections, uncontrollable sexual thoughts and feelings… finally, just as your body is wilting in sexual bliss, we administer the pain: .20-.26hz causes pain in the body. Reports of pings of pain in your teeth (like drilling,) under your skin (feeling as if you were getting a tattoo,) and vice-grip like sensations on parts of your body are not uncommon… this pain, mixed with the euphoria and ecstasy, make this a very powerful, painful, sexual experience that is NOT intended for all users. Use ONLY if you want an intense experience like no other. POWERFUL BEYOND BELIEF!
Oehquote:
Ik had na out of body, zonet dusquote:Op zondag 28 januari 2007 04:05 schreef ImTheBase het volgende:
Ik had er een paar geprobeerd, ik merkte niks enzo. Ben ik net gaan tandenpoetsen, waarbij er een spiegel voor me is. Dus ik kijk richting de spiegel maar omlaag, maar ik hallucineerde dat ik (in de spiegel aan de andere kant) me echt recht in de ogen aankeek, terwijl ik dus niet zo keek, dus die spiegeling kon niet zo zijn. Ik dacht ff van 'wow'
Maar ik ga nu slapen, heb Lucid Dreaming gedaan, moet voor het slapen, kijken of dat werkt en of ik dus lekker lucide droom dalijk, laters!
die uitleg is overbodig.quote:Op zondag 28 januari 2007 09:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
Hij geeft aan dat die doses niet meer te gebruiken zijn als je ze een keer afgespeeld hebt, is dit ook juist? Wilde even 'snel' luisteren wat het was, maar vind het zonde om 't te verknoeien. Om nou die files te gaan kopen vind ik ook weer zo wat
Edit: Ik zie net in de folder van de doses een txt bestandje met uitleg. Nevermind...
of het werkt of niet merk je toch echt wel binnen de 10 minuten.quote:Op zondag 28 januari 2007 09:10 schreef 205_Lacoste het volgende:
@Sebasser... nadat ik de file afspeelde bleek ik 'm inderdaad gelijk weer af te kunnen spelen. Wel zo handig!
Hoop ruis in die files(French Roast...) Hopelijk helpt het, want ik moet vandaag nog wel een uurtje of wat aan de studie!
Even bij gebrek aan een goede headset heb ik de speakers 5 minuten lang tegen m'n oren gehoudenquote:Op zondag 28 januari 2007 09:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
of het werkt of niet merk je toch echt wel binnen de 10 minuten.
Hoe heb je het beluisterd?
Dat had ik ook door, was ook niet serieus bedoeld van mij.quote:Die ruis hoort trouwens
Hoe zet je het dan naar wave ?quote:Op zondag 28 januari 2007 10:45 schreef 205_Lacoste het volgende:
Zou het trouwens zin hebben om ze om te zetten naar MP3, of worden er dan belangrijke frequenties weggefilterd? Als Wave file ben je met 5 minuten namelijk al 50MB verder, en ik wilde nou net de Lucid Dream van 30 minuten (naast andere bestanden) op m'n telefoon zetten. SD kaartje is dan te vol.
Van www.downloads.com heb ik "Easy MP3 recorder" gedownload, een gratis programma waarmee je de muziek die je afdraait op je pc naar een bestand (Wave, MP3) kan converteren. Het is een gratis volledig functionerend programma.quote:
Ik heb dat bestand nu in system32 staan, maar ik heb geen idee waar de 'Start' button isquote:Error Message: "Component 'COMDLG32.OCX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid."
1. Close the I-Doser application.
2. Download this file COMDLG32.OSX
3. Copy COMDLG32.OSX to the WINDOWSsystem32 directory on your C: drive (for Windows 95, 98, or ME: windowssystem) (for Windows NT or 2000: WINNTsystem32)
4. Click on the "Start" button and then click on "Run".
5. According to your Operating System, type the following command to register this library file:
Windows 95, 98, or Me:
regsvr32 windowssystemCOMDLG32.OCX
Windows NT or 2000:
regsvr32 WINNTsystem32COMDLG32.OCX
Windows XP:
regsvr32 windowssystem32COMDLG32.OCX
6. You should see a message saying "DllRegisterServer ... succeeded"
7. Open the I-Doser application.
Linksonderin de taakbalk, die grote knop met 'start' er opquote:Op zondag 28 januari 2007 12:13 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ik heb dat bestand nu in system32 staan, maar ik heb geen idee waar de 'Start' button isIk krijg het bestand zelf niet geopend...
Het is de bedoeling dat je het in rustige omgeving doet zonder storende factoren... een beetje Fokken helpt dan niet echt mee natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:26 schreef ImTheBase het volgende:
Ik aan Trip3, zit nu op 25%Voel me een beetje lam
Je moet ook niet het 'officiële' bestand downloaden, maar die file waarnaar de TS linkt. Deze heeft al vele doses beschikbaar en hoeft ook niet geïnstalleerd te worden.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:13 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik heb dat bestand nu in system32 staan, maar ik heb geen idee waar de 'Start' button isIk krijg het bestand zelf niet geopend...
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:35 schreef Rutger1983 het volgende:
ik ben nu met opium bezig, heb in ear plug op, zodat ik alleen dat kan horen...
Via je boxjes kan het ook niet... het MOET met oortelefoontjes/koptelefoon.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:52 schreef Rutger1983 het volgende:
nee, maar dan hoor ik het geluid optimaal zegmaar..
Hè jammer, ik was wel benieuwdquote:Op zondag 28 januari 2007 08:14 schreef Sebasser het volgende:
ah, kut.
die masochist zit niet in het zipje uit de OP.
neen, zijn wel iets anders dacht ik.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:19 schreef arucard het volgende:
Dat 1, 2 of 3 maakt niet uit want dat is hetzelfde.
Als je ze legaal download krijg je ze in pakketjes van 3 omdat ze na een keer luisteren verwijderd worden.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Drugs zijn niet tof, als je er niet je complete persoonlijke leven mee kan verliezen, om te eindigen als uitgemergeld wrak achter de Kentucky Fried chicken, die de kipbakkers lastig valt voor botrestjes om 'sieraden' mee te maken.
De admin van i-doser forum heeft dit gepost:quote:Op maandag 29 januari 2007 14:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neen, zijn wel iets anders dacht ik.
tenminste..
ik had laatst 1 (weet niet meer wat) en dan was nummer 1 eentje die keihard begon.
en dan had je dezelfde maar dan nummer 2, en die begon zachter..
Dit is de link van het topic.quote:When you order a dose from the I-Doser.com store, which is currently under construction, the doses come in a 3-dose pack, so they are numbered 1-3. There is no difference.
I assume you obtained these illegally since you didn't know?
huh?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:11 schreef arucard het volgende:
[..]
De admin van i-doser forum heeft dit gepost:
[..]
Dit is de link van het topic.
http://www.i-doser.com/forum/viewtopic.php?t=104
Gebruik de downloadlink uit de openingspost eens... (niet de link naar de site van i-dose dusquote:Op maandag 29 januari 2007 16:13 schreef Parafernalia het volgende:
hoe komen jullie aan de samples? ik heb geen creditcard
ahaaaquote:Op maandag 29 januari 2007 16:23 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Gebruik de downloadlink uit de openingspost eens... (niet de link naar de site van i-dose dus)
Dat is het ook...quote:Op maandag 29 januari 2007 16:32 schreef Parafernalia het volgende:
ahaaadie had ik al, maar ik dacht dat dat het programma was
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:19 schreef Tabu het volgende:
ga het nu proberen, post zo wel ff een tripreport![]()
ben nu aan de marihunanna, ben benieuwd hoe snel ik het voel..quote:SCOTT on the NITROUS DOSE: About halfway in, i felt a sense of euphoria. this only lasted about 20 seconds. about a minute after i felt sort of paranoid and i freaked out a bit.
Kun je doen, maar dan merk je er barweinig van.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:00 schreef Ewaldus het volgende:
http://www.i-doser.com/readexp.htm
ik wil even creatief zijn, wat moet ik dan gebruiken?![]()
[..]
ben nu aan de marihunanna, ben benieuwd hoe snel ik het voel..
kan ik ondertussen wel andere dingen doen? (fok! ed.) met mn koptelefoon op?
Meer info?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:22 schreef dialMforMonkey het volgende:
iDoser en DXM is ronduit eng!
Ben net klaar, kreeg het na een tijdje wel wat kouder en kippenvel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:28 schreef yosander het volgende:
Ben nu anesthesia aan het proberen en krijg wel een slap gevoel in m'n handen.
Ben op 37%.
quote:Anesthesia
Sedative (VERY Strong)
30 Minutes
Let's not beat around the bush: Anesthesia will mess you up. DO NOT get in a car after this dose! Not like you can, since the only thing you will want to do is drop to the floor and let the world swirl around you. Testers have called it a "short lived, but a crazy numbing experience." You can use it for any form of pain (toothache, headache, etc.) and it works great, or simply get it for a good example of what an i-doser dose can do. Just make sure your bed isn't far from your computer. Trust us.
Zal ik vanavond eens proberen ben dan toch alleen thuis.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:53 schreef dialMforMonkey het volgende:
Proberen jullie i-doser eens uit in een donkere ruimte, met de dreammachine simulator op je monitor. (met je ogen dicht naar kijken!)
http://www.netliberty.net/dreamachine-view.html#
Ja, gewoon opnemen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:56 schreef qinq het volgende:
Heeft iemand ook iets op mp3 staan. Voor op de ipod:)
Kan het zelf niet vinden. Ik heb 2 uur overal op gezocht.
Mag je wel fokken onder het luisteren?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:28 schreef yosander het volgende:
Ben nu anesthesia aan het proberen en krijg wel een slap gevoel in m'n handen.
Ben op 37%.
Geen idee of het dan beter werkt, maar ga het vanavond eens met die 'dreammachine' proberen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mag je wel fokken onder het luisteren?
Je had toch wel je ogen dicht?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:34 schreef yosander het volgende:
Nou ben net klaar met 'de Trip' (i.c.m. met 'de dreammachine'), maar merkte vrijwel niets.
Alleen toen ik net zo'n 20 min bezig was ging de koekoeksklok en die hoorde ik na tien minuten nog.
Ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:39 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Je had toch wel je ogen dicht?
als je die ene uit de OP hebt gedownload blijft het gewoon staan. anders niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:43 schreef VoreG het volgende:
Als je iets luistert kan je het daarna nog een keer luisteren of ben je het daarna kwijt?
quote:This is for those of you Who don't have the cracked or "Magic Keyed" version of I-Doser.
For unlimited Doses, follow these steps:
1. create a folder on your desktop and put all of your doses in it
2. right click on the folder and Send To > My Documents
Alternate method:
After you use up a dose, open the dose with WOrdpad or Notepad. Now change a few characters
on the first line. This seems to work with some, but not all, doses .
You will now have fully working duplicate doses! Proceed to frying your brain with virtual drugs!!!!
Ik denk niet dat dat zo goed gaat i.c.m. mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:00 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Volgende keer wat DXM erbij nemen.![]()
backuppenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:43 schreef VoreG het volgende:
Als je iets luistert kan je het daarna nog een keer luisteren of ben je het daarna kwijt?
Nee, ik ben afgekickt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:52 schreef Maaark het volgende:
[..]
yup!
of zouden alle gebruikers nu dood zijn![]()
jah, ik ging gisteren dood.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:52 schreef Maaark het volgende:
[..]
yup!
of zouden alle gebruikers nu dood zijn![]()
30 minuten+ irritante piepjes. Mischien wordt je een beetje draaierig op het einde.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:07 schreef Alpine69 het volgende:
heeft iemand reports van genesis?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Programmaatje kiezen. Cocaïne ofzo. Koptelefoon op doen en op bed gaan liggen naar die trippende geluiden?![]()
Niet zo gek om dit te geloven nee, als je je er maar van bewust bent dat je daarmee de waarschijnlijkheid dat het bij je zou kunnen werken aanzienlijk verkleint. Wat ook weer niet wil zeggen dat je het allemaal maar moet geloven. Blijft alleen onhandig om op voorbaat zo je eigen ruiten in te gooien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor effect dit op me gaat hebben, zeker als je nooit drugs gebruikt. Veel te dure shit als je het mij vraagt..
Ik geloof er eerlijk gezegd geen zak van dat het werkt...
Dus instructie is?
Programmaatje kiezen. Cocaïne ofzo. Koptelefoon op doen en op bed gaan liggen naar die trippende geluiden?![]()
OK of ik ben er niet gevoelig voor (handig excuus van de makers trouwens) of het is bullshit IMEquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef billy-bob het volgende:
Ga het dadelijk even proberen en heb vanmiddag LSD genomen - laat wel weten of het wat uitmaakt...
Beetje sceptisch is ieder weldenkend mens toch wel toch? Misschien is het net zo'n marketing poeha als de Biostabil.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef billy-bob het volgende:
[..]
Niet zo gek om dit te geloven nee, als je je er maar van bewust bent dat je daarmee de waarschijnlijkheid dat het bij je zou kunnen werken aanzienlijk verkleint. Wat ook weer niet wil zeggen dat je het allemaal maar moet geloven. Blijft alleen onhandig om op voorbaat zo je eigen ruiten in te gooien.
Ga het dadelijk even proberen en heb vanmiddag LSD genomen - laat wel weten of het wat uitmaakt...
Ik hoorde trouwens wel laatst van een gozer dat hij compleet psychotisch was geworden van binaurale beats![]()
maar ja typisch zo'n geval van daar zit meer achter natuurlijk...
ff op mn laptop zetten heb het namelijk ook met vista, zijn oordopjes ook goed?quote:
Zijn juist goed, koptelefoon nog beter. Al werkte het bij mij de eerste keer niet (ook in slaap gevallen thoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:35 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
ff op mn laptop zetten heb het namelijk ook met vista, zijn oordopjes ook goed?
al die verschillende soorten maken sowieso geen hol uitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:08 schreef wickedweirdo het volgende:
die cijfers erachter maken geen hol uit hoor
Ik krijg wel een beetje het gevoel dat op een paddotrip lijkt, maar veeeeel minder heftig. Zoals me puddingnek enzo, typisch paddoachtig, maar stukken milder.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:30 schreef Parafernalia het volgende:
hehe
ja ik voel me tijdens het luisteren ook wel vaag. meer door de vage geluiden dan door t soort geluiden denk ik vooralsnog. ik heb nog geen enkele dose als een type drugservaring kunnen herkennen.
en het is ook voorbij zodra het geluid stopt
En daarna zo misselijk als je avatar?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:50 schreef woeeiiii het volgende:
Nouw het werkte echt voor geen meter. 3 kwartier verspild aan Marijhuana. Met koptelefoon en die flitswebsite op..
wat maakt het uit of je het via de pc door je koptelefoon luisterd of dat je het via mp3speler via koptelefoon luisterd? lijkt me totaal geen verschil te maken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:57 schreef Alpine69 het volgende:
moet met koptelefoon, anders werkt het zowiezo niet, en ik raad niet aan om het via computer te doen, regel een mp3 file, en zet op mp3 speler, met goede kwaliteit oortjes kan het tot hele heftige ervaring leiden....
black sunshine op mn ipod, was best heftig
Wel als je kijkt naar hoe ze beweren dat het werkt. Er worden 2 geluidsgolven opgewekt, waarvan er 1 (of beide) langzaam van frequentie verandert. Het verschil tussen die frequenties wordt opgepikt door je hersenen, die gaan 'meetrillen' door resonantie. Ik weet niet of dit betekent dat het nog steeds via je gehoor gaat of dat het puur om dit vibreren gaat... Maar stel de ene golf is 140 Hz en de andere 148 Hz op een bepaald moment. Dan zouden je hersenen het verschil (8 Hz dus) oppikken, wat gelijkstaat aan een bepaalde staat van bewustzijn. Je hebt alfa beta delta en theta golven die corresponderen met diepe slaap, concentratie of meditatie, enz.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:04 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
wat maakt het uit of je het via de pc door je koptelefoon luisterd of dat je het via mp3speler via koptelefoon luisterd? lijkt me totaal geen verschil te maken.
Als je het via je pc mét koptelefoon luisterd, of via je mp3speler mét dezelfde koptelefoon, dan maakt het toch geen verschil? of ben ik nou gekquote:Op donderdag 8 maart 2007 03:07 schreef billy-bob het volgende:
[..]
Wel als je kijkt naar hoe ze beweren dat het werkt. Er worden 2 geluidsgolven opgewekt, waarvan er 1 (of beide) langzaam van frequentie verandert. Het verschil tussen die frequenties wordt opgepikt door je hersenen, die gaan 'meetrillen' door resonantie. Ik weet niet of dit betekent dat het nog steeds via je gehoor gaat of dat het puur om dit vibreren gaat... Maar stel de ene golf is 140 Hz en de andere 148 Hz op een bepaald moment. Dan zouden je hersenen het verschil (8 Hz dus) oppikken, wat gelijkstaat aan een bepaalde staat van bewustzijn. Je hebt alfa beta delta en theta golven die corresponderen met diepe slaap, concentratie of meditatie, enz.
Er zijn schijnbaar onderzoeksresultaten die erop duiden dat deze resonantie echt werkt, wat zou betekenen dat dingen als I-doser in principe geen bullshit zijn en echt effect (kunnen) hebben. Je moet maar even zoeken met google, maar dit allemaal afdoen als een mythe is geloof ik een overhaaste conclusie. Maar: in hoeverre de bewustzijnsverandering die optreedt te vergelijken is met "the real deal" is nog maar de vraag...
Anyway... je kan je misschien wel voorstellen dat de manier waarop de methode werkt afhankelijk is van hoe goed je die resonantie tot stand kan brengen. Een koptelefoon gebruiken scheelt al vreselijk veel, maar het moet ook een aardig goeie zijn, anders is het frequentiebereik te klein en kan je koptelefoon de benodigde trilling niet opwekken. Stel hij kan alleen geluid > 1 kHz maken, dan buigen die trillingen allemaal om je hersenpan heen en merk je sowieso 0,0.
Ik was ook erg sceptisch naar de binaurale beats theorie in het begin, maar het lijkt er sterk op dat het mislukken van een I-doser poging gemakkelijk kan komen door een slechte opzet.
ik heb een fatboy op halve meter afstand dus dat haal ik makkelijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:02 schreef Alpine69 het volgende:
op zich heeft het geen verschil, computer of mp3 met zelfde oortjes, maar aangezien je computer (in sommige gevallen) storend geluid kan maken of af kan leiden, en niet iedereen binnen oortjeskabel-afstand van de computer een bed heeft, is het gewoon simpeler om met mp3 speler te doen
geluid niet te hard, comfortabel niveau is het beste zegt de idoser site, en ik raad zelf aan om ogen gesloten te houden, zodat je je volledig kan focussen op het geluid
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:51 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Noch MacOSX![]()
Niemand een Mp3'tje?![]()
Ik heb Opium en French Toast, intresse?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:54 schreef Parafernalia het volgende:
ja ik wil ook mp3s voor mijn minidisc![]()
Grappig, ik kreeg het ook koud.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:42 schreef Nee het volgende:
Ik heb gisteren de Out Of Body gedaan, het was alles behalve een lichaamsuitreding.
Na 24 minuten raakte ik voor 4 minuten verlamd aan m'n linker arm en been, ik trilde van de kou en alle hoeken van objecten zagen er enorm scherp uit, verder had ik een soort trippend gevoel, het gevoel dat alles enorm intens was.
Ik denk zelf dat er sprake was van een REM slaap, aangezien ik zo'n 10 minuten in slaap ben gevallen.
Dit verklaard heel misschien de verlamming, maar niet de (licht) typerende trip effecten, imo.
Zoek bij google even op placebo effect en je vind zat info.quote:Op maandag 2 april 2007 18:35 schreef dialMforMonkey het volgende:
bron? Lees eerst eens wat meer over binaural beats.
Verder nog steeds niemand geëxperimenteert met DXM/Ketamine in combinatie met i-doser.
quote:Op maandag 2 april 2007 19:19 schreef Niek. het volgende:
[..]
Zoek bij google even op placebo effect en je vind zat info.
Miss dus omdat het geluid zo fucking hard staat, had ik net ook ff dat alles raar en wazig klonk, en ik had nog maar paar seconden geluisterd :-p (durf niet langer want geluid is gewoon te hard).quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:52 schreef wickedweirdo het volgende:
net extend geluisterd tot 62%.. nu heb ik nog steeds vet wazig geluid in m'n oren.. en ik hoor alles vet appart..
ben verder niet vaag in m'n hoofd ofzo, dit is ff vreemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
Het werkt toch niet wou je zeggen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:45 schreef arucard het volgende:
Het maakt niet uit of je geluid hard staat, gewoon een normaal volume is ook goed.
Nee, maar het werkt inderdaad niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:51 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Het werkt toch niet wou je zeggen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Binaural_beatsquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:46 schreef dromewaris het volgende:
ik vind het echt wel leuk om beetje mee te proberen.
enkel ik snap 1 ding niet...
geluid werkt met hz...
zo is een goede koptelefoon in staat om 20 hz te produceren.. lager niet...
hoe kan je dan toch zoals bij volgende omschrijving "genieten" van 8 tot 13 hz uit je koptelefoon?
Volgens mij kan dit dus niet werken?
al doet het toch wel iets
Ik gebruik het regelmatig, en het werkt verassend goed bij mij.quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:54 schreef dromewaris het volgende:
niemand meer die dit nog gebruikt of?
En is het nou echt zo 'ongevaarlijk'? Ok het heeft geen giftige stoffen en je kan geen overdosis binnenkrijgen etc zoals bij echte drugs, maar het doet toch iets met je. Iets stimuleert je hersenen en dat heeft effect op je brein en je lichaam, net als bij drugs. Kun je dan echt niet, als je al aanleg hebt om psychotisch te raken bijv, hier net zo psychotisch van raken als van paddo's of LSD of weet ik het? Een bad trip krijgen? Een paniekaanval?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:18 schreef Calyx het volgende:
[..]
Ik gebruik het regelmatig, en het werkt verassend goed bij mij.
Grappig om mee te expirimenteren en ik heb met bepaalde doses
nogal wat hallucinaties gehad (met name bij trip en peyote).
Als je zelf eens aan wilt kloten met binaural beats kan je Brainwave Generator eens downloaden,
daarmee kan je je eigen doses maken.![]()
Wat wel zo is, ze zeggen dat het product opzich niet verslavend werkt, kan kloppen, maar stel je gebruikt Peyote en het doet iets met je, ben je wel misschien geneigd om het eens in het echt te gebruiken. En op die manier toch verslaafd te raken.quote:Op zondag 15 april 2007 01:00 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
En is het nou echt zo 'ongevaarlijk'? Ok het heeft geen giftige stoffen en je kan geen overdosis binnenkrijgen etc zoals bij echte drugs, maar hett doet toch iets met je waardoor je bijv. gaat hallucineren of bijv. een snellere pols krijgt etc. Iets stimuleert je hersenen en dat heeft effect op je brein en je lichaam, net als bij drugs. Kun je dan echt niet, als je al aanleg hebt om psychotisch te raken bijv, hier net zo psychotisch van raken als van paddo's of LSD of weet ik het? Een bad trip krijgen? Een paniekaanval?
Dat je serotonine niet opraakt etc. bij de XTC omdat het geen echte XTC is ok, dat zou nog kunnen maar een hallucinatie is ene hallucinatie, dus daar kun je dan toch ookvan worden als je al een psychotische aanleg hebt ofzo?
Ben hier ook meteen uit je trip als je je koptelefoon afzet? -sneller dan bij gewone drugs neem ik aan- of kan het toch nog een paar uur of dagen nawerken? Het wordt bijv. toch wel afgeraden om meerdere doses achter elkaar te doen of om te gaan autorijden of zo meteen erna bij sommigen geloof ik. Het werkt nog wel enigszins na.
Ik vraag me toch af stel dat je erdoor gaat hallucineren, dan wil ik dat toch wel meteen kunnen stoppen wanneer ik dat wil en er geen nare/ vreemde gevoelens aan overhouden, maar kan dat dan?
Klikquote:Op zondag 15 april 2007 01:00 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
En is het nou echt zo 'ongevaarlijk'? Ok het heeft geen giftige stoffen en je kan geen overdosis binnenkrijgen etc zoals bij echte drugs, maar het doet toch iets met je. Iets stimuleert je hersenen en dat heeft effect op je brein en je lichaam, net als bij drugs. Kun je dan echt niet, als je al aanleg hebt om psychotisch te raken bijv, hier net zo psychotisch van raken als van paddo's of LSD of weet ik het? Een bad trip krijgen? Een paniekaanval?
Dat je serotonine niet opraakt etc. bij de XTC omdat het geen echte XTC is ok, dat zou nog kunnen maar een hallucinatie is ene hallucinatie, dus daar kun je dan toch ookvan worden als je al een psychotische aanleg hebt ofzo?
Ben hier ook meteen uit je trip als je je koptelefoon afzet? -sneller dan bij gewone drugs neem ik aan- of kan het toch nog een paar uur of dagen nawerken? Het wordt bijv. toch wel afgeraden om meerdere doses achter elkaar te doen of om te gaan autorijden of zo meteen erna bij sommigen geloof ik. Het werkt nog wel enigszins na.
Ik vraag me toch af stel dat je erdoor gaat hallucineren, dan wil ik dat toch wel meteen kunnen stoppen wanneer ik dat wil en er geen nare/ vreemde gevoelens aan overhouden, maar kan dat dan?
hehe, je doet hopelijk toch niet het gehele binaural beats fenomeen als hoax af?quote:Op zondag 15 april 2007 21:24 schreef HAL9000S het volgende:
Uhm mensen... aangezien de (neurologische) invloed van psychedelische drugs zoals LSD en Peyote op het menselijke brein nog steeds een groot en complex raadsel is, is het natuurlijk een onmogelijke opgave om deze effecten simpelweg na te bootsen of te kopieren met geluidsgolven.
100% hoax dus.
quote:[quote]Op zondag 15 april 2007 01:00 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
En is het nou echt zo 'ongevaarlijk'? Ok het heeft geen giftige stoffen en je kan geen overdosis binnenkrijgen etc zoals bij echte drugs, maar het doet toch iets met je. Iets stimuleert je hersenen en dat heeft effect op je brein en je lichaam, net als bij drugs. Kun je dan echt niet, als je al aanleg hebt om psychotisch te raken bijv, hier net zo psychotisch van raken als van paddo's of LSD of weet ik het? Een bad trip krijgen? Een paniekaanval?
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
hmm, eens een keertje proberen
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:09 schreef Ticker het volgende:
Mensen ik raad dit echt niet aan.
Kijk uit voor deze drugs!
Ik heb 2 maanden geleden 3 x in 1 week naar verschillende deuntjes geluisterd en ik kan sinds dien niet meer zonder.
Ik steel geld, en functioneer niet meer normaal op mijn werk. Volgens vrienden en kennissen ben ik geen leuk persoon meer om mee om te gaan, sinds ik dit gebruikt hebt.
Het grootste probleem is ook dat ik niet meer zonder kan. Constant zit ik met mijn iPod en de deuntjes op, als ik langer dan 20 minuten niets luister dan begint mijn lichaam te trillen en krijg ik kippevel.
Ik wou dat niemand me dit ooit had aangeraden.
neh.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:33 schreef Ventilator het volgende:
Vanavond is proberen.. Best leuk volgens mij
Ik heb 2 maanden geleden 3 x in 1 week naar verschillende deuntjes geluisterd en ik kan sinds dien niet meer zonder.
Ik steel geld, en functioneer niet meer normaal op mijn werk. Volgens vrienden en kennissen ben ik geen leuk persoon meer om mee om te gaan, sinds ik dit gebruikt hebt.
Het grootste probleem is ook dat ik niet meer zonder kan. Constant zit ik met mijn iPod en de deuntjes op, als ik langer dan 20 minuten niets luister dan begint mijn lichaam te trillen en krijg ik kippevel.
Een tijdje terug sprak ik een gozer die beweerde na bepaalde bineurale beat experimenten psychotisch te zijn geworden.quote:Op zondag 15 april 2007 01:00 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
...
ligt meer aan de persoon dan aan het programma denk ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:09 schreef Ticker het volgende:
Even een update!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:09 schreef Ticker het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:38 schreef Ticker het volgende:
[..]
Even een update!!
Het lijkt erop dat de enge beestjes niet meer terug komen. Ze zijn nu al 2 weken niet meer onder mijn bed gezien.
Gelukkig is mijn eet lust weer iets beter, ook slapen wil langer dan een uur achter elkaar.
Ik dank dit alles aan GOD, ik ben niet gestopt met bidden sinds dit alles begon.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:38 schreef Ticker het volgende:
[..]
Even een update!!
Het lijkt erop dat de enge beestjes niet meer terug komen. Ze zijn nu al 2 weken niet meer onder mijn bed gezien.
Gelukkig is mijn eet lust weer iets beter, ook slapen wil langer dan een uur achter elkaar.
Ik dank dit alles aan GOD, ik ben niet gestopt met bidden sinds dit alles begon.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:25 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je zag het topic bovenaan staan in MyAt en dacht "Laat ik mn onzin verhaal afmaken"?
![]()
Zag het bij 24 bij de zoon van Heller.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:07 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Een echt drugs-effect zal het niet geven, niet the real deal in ieder geval.
Maar het heeft wel degelijk effect op je bewustzijn.. bepaalde (combinaties van) frequenties triggeren reacties van je hersenen en je onderbewustzijn. Als je een paar minuten aandachtig luistert naar zo'n "dose" dan voel je je waarschijnlijk een beetje slaperig en ongeconcentreerd worden.
Dit soort technieken gebruiken ze ook in o.a. marteling/ondervraging.. Hele lage subbassen (aantal Hz weet ik zo niet meer), die uren lang in je oren gepompt worden, waardoor je een musical mindfuck krijgt, en er verschillende organen op den duur gaan meetrillen (wat oa weer buikpijn/darmklachten kan veroorzaken).. Guantanamo Bay is een goed voorbeeld
Ja. Brainwashen ja.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:22 schreef SolidArt het volgende:
Brainwashing... Nee dank je.
Hahaquote:Op woensdag 30 december 2009 10:29 schreef Mirel het volgende:
Hier had ik uiteindelijk 1000en rapidshare points voor gekregen. Bedankt iedereen
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:51 schreef Darkestrah het volgende:
Heb het net voor het eerst geprobeerd met een aantal dingen (lsd, marijuana, orgasme, en alcohol) en vooral bij lsd had ik vage ervaringen. Ik lag op mijn rug op bed, en het voelde alsof mijn ogen ongeveer door m'n schedel heen gedrukt werden. Ziek, maar zeker wel een boeiende ervaring.
Overigens merk ik dat ik nu zeer snel geirriteerd ben.
Kanker jij bent zo dom je houdt jezelf voor de gekquote:Op maandag 26 juli 2010 22:51 schreef Darkestrah het volgende:
Heb het net voor het eerst geprobeerd met een aantal dingen (lsd, marijuana, orgasme, en alcohol) en vooral bij lsd had ik vage ervaringen. Ik lag op mijn rug op bed, en het voelde alsof mijn ogen ongeveer door m'n schedel heen gedrukt werden. Ziek, maar zeker wel een boeiende ervaring.
Overigens merk ik dat ik nu zeer snel geirriteerd ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |