Drugs zijn niet tof, als je er niet je complete persoonlijke leven mee kan verliezen, om te eindigen als uitgemergeld wrak achter de Kentucky Fried chicken, die de kipbakkers lastig valt voor botrestjes om 'sieraden' mee te maken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:12 schreef Mirel het volgende:
de makerts zeggen van niet
Hier ook eentje.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:47 schreef arucard het volgende:
tvp
ben benieuwdquote:Extend
Sexual (Moderate)
20 Minutes
When the mood is right, you want and need to LAST! Extend is the perfect supplement to any sexual endeavor. Designed to be a quick dose right before sexual activity, it will leave you feeling refreshed, ready, and able to go all the way and more. Finish too soon? Can't finish at all? Never get started? Extend may be the dose you need.
En het ging ook spontaan sneeuwen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:08 schreef RainofDeath het volgende:
Hmmz, Ik hoor ruis, gepiep enzo, en ook stemmen op de achtergrond?Schopje naar tru?
Wtf?ik hoeste net en opeens hoorde ik een vaag geluid? Freaky.
![]()
![]()
![]()
Hey...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:15 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
En het ging ook spontaan sneeuwen?![]()
quote:3x Masochist
$2.75
Masochist / Sexual (VERY VERY Strong) / 30 Minutes / This is NOT for the faint of heart. This is for that special breed of man or woman who associates sexual pleasure and PAIN! First, it forces the brain and body to release numbing opiates at a 2.5hz range, sending pleasure opium-like waves through the body. Just when your entire body falls numb, we surge you with hot beams of ecstasy where users have reported near-orgasm-like feelings in their sexual organs at 15hz with wetness, erections, uncontrollable sexual thoughts and feelings… finally, just as your body is wilting in sexual bliss, we administer the pain: .20-.26hz causes pain in the body. Reports of pings of pain in your teeth (like drilling,) under your skin (feeling as if you were getting a tattoo,) and vice-grip like sensations on parts of your body are not uncommon… this pain, mixed with the euphoria and ecstasy, make this a very powerful, painful, sexual experience that is NOT intended for all users. Use ONLY if you want an intense experience like no other. POWERFUL BEYOND BELIEF!
Oehquote:
Ik had na out of body, zonet dusquote:Op zondag 28 januari 2007 04:05 schreef ImTheBase het volgende:
Ik had er een paar geprobeerd, ik merkte niks enzo. Ben ik net gaan tandenpoetsen, waarbij er een spiegel voor me is. Dus ik kijk richting de spiegel maar omlaag, maar ik hallucineerde dat ik (in de spiegel aan de andere kant) me echt recht in de ogen aankeek, terwijl ik dus niet zo keek, dus die spiegeling kon niet zo zijn. Ik dacht ff van 'wow'
Maar ik ga nu slapen, heb Lucid Dreaming gedaan, moet voor het slapen, kijken of dat werkt en of ik dus lekker lucide droom dalijk, laters!
die uitleg is overbodig.quote:Op zondag 28 januari 2007 09:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
Hij geeft aan dat die doses niet meer te gebruiken zijn als je ze een keer afgespeeld hebt, is dit ook juist? Wilde even 'snel' luisteren wat het was, maar vind het zonde om 't te verknoeien. Om nou die files te gaan kopen vind ik ook weer zo wat
Edit: Ik zie net in de folder van de doses een txt bestandje met uitleg. Nevermind...
of het werkt of niet merk je toch echt wel binnen de 10 minuten.quote:Op zondag 28 januari 2007 09:10 schreef 205_Lacoste het volgende:
@Sebasser... nadat ik de file afspeelde bleek ik 'm inderdaad gelijk weer af te kunnen spelen. Wel zo handig!
Hoop ruis in die files(French Roast...) Hopelijk helpt het, want ik moet vandaag nog wel een uurtje of wat aan de studie!
Even bij gebrek aan een goede headset heb ik de speakers 5 minuten lang tegen m'n oren gehoudenquote:Op zondag 28 januari 2007 09:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
of het werkt of niet merk je toch echt wel binnen de 10 minuten.
Hoe heb je het beluisterd?
Dat had ik ook door, was ook niet serieus bedoeld van mij.quote:Die ruis hoort trouwens
Hoe zet je het dan naar wave ?quote:Op zondag 28 januari 2007 10:45 schreef 205_Lacoste het volgende:
Zou het trouwens zin hebben om ze om te zetten naar MP3, of worden er dan belangrijke frequenties weggefilterd? Als Wave file ben je met 5 minuten namelijk al 50MB verder, en ik wilde nou net de Lucid Dream van 30 minuten (naast andere bestanden) op m'n telefoon zetten. SD kaartje is dan te vol.
Van www.downloads.com heb ik "Easy MP3 recorder" gedownload, een gratis programma waarmee je de muziek die je afdraait op je pc naar een bestand (Wave, MP3) kan converteren. Het is een gratis volledig functionerend programma.quote:
Ik heb dat bestand nu in system32 staan, maar ik heb geen idee waar de 'Start' button isquote:Error Message: "Component 'COMDLG32.OCX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid."
1. Close the I-Doser application.
2. Download this file COMDLG32.OSX
3. Copy COMDLG32.OSX to the WINDOWSsystem32 directory on your C: drive (for Windows 95, 98, or ME: windowssystem) (for Windows NT or 2000: WINNTsystem32)
4. Click on the "Start" button and then click on "Run".
5. According to your Operating System, type the following command to register this library file:
Windows 95, 98, or Me:
regsvr32 windowssystemCOMDLG32.OCX
Windows NT or 2000:
regsvr32 WINNTsystem32COMDLG32.OCX
Windows XP:
regsvr32 windowssystem32COMDLG32.OCX
6. You should see a message saying "DllRegisterServer ... succeeded"
7. Open the I-Doser application.
Linksonderin de taakbalk, die grote knop met 'start' er opquote:Op zondag 28 januari 2007 12:13 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ik heb dat bestand nu in system32 staan, maar ik heb geen idee waar de 'Start' button isIk krijg het bestand zelf niet geopend...
Het is de bedoeling dat je het in rustige omgeving doet zonder storende factoren... een beetje Fokken helpt dan niet echt mee natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:26 schreef ImTheBase het volgende:
Ik aan Trip3, zit nu op 25%Voel me een beetje lam
Je moet ook niet het 'officiële' bestand downloaden, maar die file waarnaar de TS linkt. Deze heeft al vele doses beschikbaar en hoeft ook niet geïnstalleerd te worden.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:13 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik heb dat bestand nu in system32 staan, maar ik heb geen idee waar de 'Start' button isIk krijg het bestand zelf niet geopend...
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:35 schreef Rutger1983 het volgende:
ik ben nu met opium bezig, heb in ear plug op, zodat ik alleen dat kan horen...
Via je boxjes kan het ook niet... het MOET met oortelefoontjes/koptelefoon.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:52 schreef Rutger1983 het volgende:
nee, maar dan hoor ik het geluid optimaal zegmaar..
Hè jammer, ik was wel benieuwdquote:Op zondag 28 januari 2007 08:14 schreef Sebasser het volgende:
ah, kut.
die masochist zit niet in het zipje uit de OP.
neen, zijn wel iets anders dacht ik.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:19 schreef arucard het volgende:
Dat 1, 2 of 3 maakt niet uit want dat is hetzelfde.
Als je ze legaal download krijg je ze in pakketjes van 3 omdat ze na een keer luisteren verwijderd worden.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Drugs zijn niet tof, als je er niet je complete persoonlijke leven mee kan verliezen, om te eindigen als uitgemergeld wrak achter de Kentucky Fried chicken, die de kipbakkers lastig valt voor botrestjes om 'sieraden' mee te maken.
De admin van i-doser forum heeft dit gepost:quote:Op maandag 29 januari 2007 14:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neen, zijn wel iets anders dacht ik.
tenminste..
ik had laatst 1 (weet niet meer wat) en dan was nummer 1 eentje die keihard begon.
en dan had je dezelfde maar dan nummer 2, en die begon zachter..
Dit is de link van het topic.quote:When you order a dose from the I-Doser.com store, which is currently under construction, the doses come in a 3-dose pack, so they are numbered 1-3. There is no difference.
I assume you obtained these illegally since you didn't know?
huh?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:11 schreef arucard het volgende:
[..]
De admin van i-doser forum heeft dit gepost:
[..]
Dit is de link van het topic.
http://www.i-doser.com/forum/viewtopic.php?t=104
Gebruik de downloadlink uit de openingspost eens... (niet de link naar de site van i-dose dusquote:Op maandag 29 januari 2007 16:13 schreef Parafernalia het volgende:
hoe komen jullie aan de samples? ik heb geen creditcard
ahaaaquote:Op maandag 29 januari 2007 16:23 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Gebruik de downloadlink uit de openingspost eens... (niet de link naar de site van i-dose dus)
Dat is het ook...quote:Op maandag 29 januari 2007 16:32 schreef Parafernalia het volgende:
ahaaadie had ik al, maar ik dacht dat dat het programma was
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:19 schreef Tabu het volgende:
ga het nu proberen, post zo wel ff een tripreport![]()
ben nu aan de marihunanna, ben benieuwd hoe snel ik het voel..quote:SCOTT on the NITROUS DOSE: About halfway in, i felt a sense of euphoria. this only lasted about 20 seconds. about a minute after i felt sort of paranoid and i freaked out a bit.
Kun je doen, maar dan merk je er barweinig van.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:00 schreef Ewaldus het volgende:
http://www.i-doser.com/readexp.htm
ik wil even creatief zijn, wat moet ik dan gebruiken?![]()
[..]
ben nu aan de marihunanna, ben benieuwd hoe snel ik het voel..
kan ik ondertussen wel andere dingen doen? (fok! ed.) met mn koptelefoon op?
Meer info?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:22 schreef dialMforMonkey het volgende:
iDoser en DXM is ronduit eng!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |