abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 april 2007 @ 20:48:16 #201
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_47939408
Er zit geen verschil in bijvoorbeeld marijuana 1, 2 of 3.
O)))
pi_47949704
Ik ben een absolute computern00b, dus als ik op de link in de OP druk weet ik absoluut niet wat ik nu precies moet doen en downloaden om die bestanden af te spelen (op een gegeven moment had ik wel bestanden ergens staan maar met een onbekende extensie die windows niet kan afspelen, en ik krijg de melding dat ik een bepaald iets niet heb). Uitpakken helpt niet, je hebt blijkbaar eerst een programmaatje nodig om ze af te spelen ofzo?

Kan iemand me in heel eenvoudige taal uitleggen wat ik stap voor stap moet doen om die dingen op mn computer te krijgen -op welke soort download moet ik drukken bijv.- en hoe je ze afspeelbaar maakt?

Ik wil ze eik ook het liefst op mn MP3 speler zetten zodat ik ze op bed kan luisteren, zittend achter de computer in de huiskamer is toch minder....

Of zijn ze ook als mp3 ergens te downloaden bij een muziekdownloadprogramma ofzo?
Zou nog handiger zijn.

Alvast tnx

-EDIT- Jeeeeee hij werkt nu ook bij mij De reden dat ie het niet pakte was omdat bepaalde bestanden automatisch geblokkeerd werden door windows, stom winhoos ook af en toe
En ik maar denken 'ben ik nou echt zo ontzettend dom dat iedereen het kan openen en ik niet'.

Alleen 1 dingetje: kan je het volume ook regelen? Ik heb mn koptelefoon ingeplugd op mn computer (en mn koptelefoon heeft geen volumeknop) maar hij staat best wel erg loeihard, beetje bang dat ik zo gehoorschade oploop Zulk hard getril kan ook toch ook niet heel erg fijn zijn voor je trommelvliezen. Of kan het geen kwaad?
Ik zie niet waar je het volume wat zachter kan zetten....

[ Bericht 18% gewijzigd door tulpje6 op 03-04-2007 01:44:18 ]
pi_47950719
Ik heb een stereo pioneer koptelefoon, model SE-450, is dat goed genoeg?

Kutzooi dat geluid stond echt veel te hard, net een minuutje geluisterd maar ik hoorde nu net de computer kei raar en ik voel me echt een beetje doof, kan dat geluid echt geen kwaad voor je trommelvliezen? Zeker via zo'n koptelefoon komt het nogal recht je oor in.....

Hoe zet je dat geluid in godsnaam wat zachter, t zal niet de bedoeling zijn dat je het echt veel zachter kan zetten want dan werkt het waars niet goed meer maar dit leek me toch echt een beetje te schadelijk hard en dan zit je ook niet echt ontspannen erbij met steeds meer aanzwellend geluid in je kop.
pi_47950775
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:52 schreef wickedweirdo het volgende:
net extend geluisterd tot 62%.. nu heb ik nog steeds vet wazig geluid in m'n oren.. en ik hoor alles vet appart..

ben verder niet vaag in m'n hoofd ofzo, dit is ff vreemd
Miss dus omdat het geluid zo fucking hard staat, had ik net ook ff dat alles raar en wazig klonk, en ik had nog maar paar seconden geluisterd :-p (durf niet langer want geluid is gewoon te hard).
pi_47951965
eergister sleeping angel gedaan. het werkte ook nog

gister avond lucide dream gedaan maar daar niks van gemerkt. effe kijken welke ik nou ga proberen
  dinsdag 3 april 2007 @ 09:26:02 #206
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_47953055
goede ibood voor idoser vandaag lekker draadloos spacen.
http://www.ibood.com/site/nl/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2873
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:41:53 #207
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_47959108
So... ik sta dus daarnet midden op een vol verkeersplein, met me broek van me hol, te schreeuwen dat ik de wereld zo tof vind.

En dat allemaal door het beluisteren van ecstasy!
Woooow.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_47963113
Ik zeg: iets met torrent en spion..
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:45:46 #209
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_47963794
Het maakt niet uit of je geluid hard staat, gewoon een normaal volume is ook goed.
O)))
pi_47966593
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:45 schreef arucard het volgende:
Het maakt niet uit of je geluid hard staat, gewoon een normaal volume is ook goed.
Het werkt toch niet wou je zeggen?
  dinsdag 3 april 2007 @ 17:47:47 #211
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_47971551
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:51 schreef BlackRhino het volgende:

[..]

Het werkt toch niet wou je zeggen?
Nee, maar het werkt inderdaad niet.
O)))
pi_48089401
tjah bij mij werkt het wel...
niet dat ik nu zo uit me dak ga, maar je voelt wel daadwerkelijk je lichaam heel bewust...
warm, koud,... je hart...
tintelen..
ook 1 keer alsof me arm heel ver weg lag, terwijl hij gewoon naast me lag ...

ik vind het echt wel leuk om beetje mee te proberen.
enkel ik snap 1 ding niet...

geluid werkt met hz...
zo is een goede koptelefoon in staat om 20 hz te produceren.. lager niet...
hoe kan je dan toch zoals bij volgende omschrijving "genieten" van 8 tot 13 hz uit je koptelefoon?

Alpha / Pure (8 to 13 Hz) / 30 Minutes / This is produced when you are awake and fully conscious, but with your awareness focussed inside, such as when trying to remember something, or when your eyes are closed. For beginner meditation, etc, Alpha is the perfect starting point in moving forward in meditation. Alpha causes Slower brain waves that are conducive to creative problem solving, accelerated learning, mood elevation, stress reduction, etc, characterized by intuitive insights, creative juice, inspiration, motivation, daydreams etc. Relaxed, yet alert.

Volgens mij kan dit dus niet werken?
al doet het toch wel iets
Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
pi_48280525
niemand meer die dit nog gebruikt of?
Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
pi_48292545
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 19:46 schreef dromewaris het volgende:
ik vind het echt wel leuk om beetje mee te proberen.
enkel ik snap 1 ding niet...

geluid werkt met hz...
zo is een goede koptelefoon in staat om 20 hz te produceren.. lager niet...
hoe kan je dan toch zoals bij volgende omschrijving "genieten" van 8 tot 13 hz uit je koptelefoon?

Volgens mij kan dit dus niet werken?
al doet het toch wel iets
http://en.wikipedia.org/wiki/Binaural_beats
Op wiki staat wel een hoop uitgelegd. Heeft te maken met 2 verschillende frequenties voor links en rechts die in je hersenen gecombineerd worden oid.
pi_48292668
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 07:54 schreef dromewaris het volgende:
niemand meer die dit nog gebruikt of?
Ik gebruik het regelmatig, en het werkt verassend goed bij mij.
Grappig om mee te expirimenteren en ik heb met bepaalde doses
nogal wat hallucinaties gehad (met name bij trip en peyote).

Als je zelf eens aan wilt kloten met binaural beats kan je Brainwave Generator eens downloaden,
daarmee kan je je eigen doses maken.
pi_48293320
bij mij heeft het niet gewerkt, meerdere malen geprobeerd
pi_48339091
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 14:18 schreef Calyx het volgende:

[..]

Ik gebruik het regelmatig, en het werkt verassend goed bij mij.
Grappig om mee te expirimenteren en ik heb met bepaalde doses
nogal wat hallucinaties gehad (met name bij trip en peyote).

Als je zelf eens aan wilt kloten met binaural beats kan je Brainwave Generator eens downloaden,
daarmee kan je je eigen doses maken.
En is het nou echt zo 'ongevaarlijk'? Ok het heeft geen giftige stoffen en je kan geen overdosis binnenkrijgen etc zoals bij echte drugs, maar het doet toch iets met je. Iets stimuleert je hersenen en dat heeft effect op je brein en je lichaam, net als bij drugs. Kun je dan echt niet, als je al aanleg hebt om psychotisch te raken bijv, hier net zo psychotisch van raken als van paddo's of LSD of weet ik het? Een bad trip krijgen? Een paniekaanval?

Dat je serotonine niet opraakt etc. bij de XTC omdat het geen echte XTC is ok, dat zou nog kunnen maar een hallucinatie is ene hallucinatie, dus daar kun je dan toch ook van worden als je al een psychotische aanleg hebt ofzo?

Ben hier ook meteen uit je trip als je je koptelefoon afzet? -sneller dan bij gewone drugs neem ik aan- of kan het toch nog een paar uur of dagen nawerken? Het wordt bijv. toch wel afgeraden om meerdere doses achter elkaar te doen of om te gaan autorijden of zo meteen erna bij sommigen geloof ik. Het werkt nog wel enigszins na.
Ik vraag me toch af stel dat je erdoor gaat hallucineren, dan wil ik dat toch wel meteen kunnen stoppen wanneer ik dat wil en er geen nare/ vreemde gevoelens aan overhouden, maar kan dat dan?
  zondag 15 april 2007 @ 01:03:00 #218
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_48339142
quote:
Op zondag 15 april 2007 01:00 schreef tulpje6 het volgende:

[..]

En is het nou echt zo 'ongevaarlijk'? Ok het heeft geen giftige stoffen en je kan geen overdosis binnenkrijgen etc zoals bij echte drugs, maar hett doet toch iets met je waardoor je bijv. gaat hallucineren of bijv. een snellere pols krijgt etc. Iets stimuleert je hersenen en dat heeft effect op je brein en je lichaam, net als bij drugs. Kun je dan echt niet, als je al aanleg hebt om psychotisch te raken bijv, hier net zo psychotisch van raken als van paddo's of LSD of weet ik het? Een bad trip krijgen? Een paniekaanval?

Dat je serotonine niet opraakt etc. bij de XTC omdat het geen echte XTC is ok, dat zou nog kunnen maar een hallucinatie is ene hallucinatie, dus daar kun je dan toch ook van worden als je al een psychotische aanleg hebt ofzo?

Ben hier ook meteen uit je trip als je je koptelefoon afzet? -sneller dan bij gewone drugs neem ik aan- of kan het toch nog een paar uur of dagen nawerken? Het wordt bijv. toch wel afgeraden om meerdere doses achter elkaar te doen of om te gaan autorijden of zo meteen erna bij sommigen geloof ik. Het werkt nog wel enigszins na.
Ik vraag me toch af stel dat je erdoor gaat hallucineren, dan wil ik dat toch wel meteen kunnen stoppen wanneer ik dat wil en er geen nare/ vreemde gevoelens aan overhouden, maar kan dat dan?
Wat wel zo is, ze zeggen dat het product opzich niet verslavend werkt, kan kloppen, maar stel je gebruikt Peyote en het doet iets met je, ben je wel misschien geneigd om het eens in het echt te gebruiken. En op die manier toch verslaafd te raken.
pi_48358166
Zit ik net in een vette crystal meth trip gaat de tel.

Maargoed tot nu toe merkte ik er weinig van, behalve dat het klinkt alsof je dichtbij een machine staat in een fabriek en op de achtergrond mensen hoort praten. Ik schrok wel heel erg van de telefoon omdat ik me erg op die idoser shit aan het concentreren was.

Mss vanaovnd nog maar eens proberen.
pi_48358621
quote:

[..]

En is het nou echt zo 'ongevaarlijk'? Ok het heeft geen giftige stoffen en je kan geen overdosis binnenkrijgen etc zoals bij echte drugs, maar het doet toch iets met je. Iets stimuleert je hersenen en dat heeft effect op je brein en je lichaam, net als bij drugs. Kun je dan echt niet, als je al aanleg hebt om psychotisch te raken bijv, hier net zo psychotisch van raken als van paddo's of LSD of weet ik het? Een bad trip krijgen? Een paniekaanval?

Klik
  zondag 15 april 2007 @ 21:24:21 #221
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_48360959
Uhm mensen... aangezien de (neurologische) invloed van psychedelische drugs zoals LSD en Peyote op het menselijke brein nog steeds een groot en complex raadsel is, is het natuurlijk een onmogelijke opgave om deze effecten simpelweg na te bootsen of te kopieren met geluidsgolven.

100% hoax dus.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_48361173
quote:
Op zondag 15 april 2007 21:24 schreef HAL9000S het volgende:
Uhm mensen... aangezien de (neurologische) invloed van psychedelische drugs zoals LSD en Peyote op het menselijke brein nog steeds een groot en complex raadsel is, is het natuurlijk een onmogelijke opgave om deze effecten simpelweg na te bootsen of te kopieren met geluidsgolven.

100% hoax dus.
hehe, je doet hopelijk toch niet het gehele binaural beats fenomeen als hoax af?
  zondag 15 april 2007 @ 23:43:17 #223
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_48366841
Ik had het meer over dit soort verhalen:
quote:
[quote]Op zondag 15 april 2007 01:00 schreef tulpje6 het volgende:

[..]

Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  maandag 4 juni 2007 @ 14:07:18 #224
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50090714
hmm, eens een keertje proberen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 4 juni 2007 @ 14:22:43 #225
82589 S-Two
barba macacu
pi_50091100
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
hmm, eens een keertje proberen
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 4 juni 2007 @ 14:23:30 #226
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_50091126
vette kick

anyway, kansloze shit dit. merk er zelf niets van.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 14:09:22 #227
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_50126631
Mensen ik raad dit echt niet aan.
Kijk uit voor deze drugs!

Ik heb 2 maanden geleden 3 x in 1 week naar verschillende deuntjes geluisterd en ik kan sinds dien niet meer zonder.
Ik steel geld, en functioneer niet meer normaal op mijn werk. Volgens vrienden en kennissen ben ik geen leuk persoon meer om mee om te gaan, sinds ik dit gebruikt hebt.
Het grootste probleem is ook dat ik niet meer zonder kan. Constant zit ik met mijn iPod en de deuntjes op, als ik langer dan 20 minuten niets luister dan begint mijn lichaam te trillen en krijg ik kippevel.

Ik wou dat niemand me dit ooit had aangeraden.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_50127187
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:09 schreef Ticker het volgende:

Ik heb 2 maanden geleden 3 x in 1 week naar verschillende deuntjes geluisterd en ik kan sinds dien niet meer zonder.
Ik steel geld, en functioneer niet meer normaal op mijn werk. Volgens vrienden en kennissen ben ik geen leuk persoon meer om mee om te gaan, sinds ik dit gebruikt hebt.
Het grootste probleem is ook dat ik niet meer zonder kan. Constant zit ik met mijn iPod en de deuntjes op, als ik langer dan 20 minuten niets luister dan begint mijn lichaam te trillen en krijg ik kippevel.

daar kan jij nog een spreekwoordelijk puntje aan zuigen!
pi_50127318
quote:
pi_50333795
Vanavond is proberen.. Best leuk volgens mij
pi_50337490
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:33 schreef Ventilator het volgende:
Vanavond is proberen.. Best leuk volgens mij
neh.
pi_50337520
quote:

echt
pi_50337688
quote:

donderdag 21 juni 2007 @ 23:04:55 #234
120991 billy-bob
loco in de toko
pi_50709907
quote:

[..]

...
Een tijdje terug sprak ik een gozer die beweerde na bepaalde bineurale beat experimenten psychotisch te zijn geworden.
Geen flauw idee of die experimenten te vergelijken waren met iDoser en wat er nog meer in het spel was, maar het had hoe dan ook een bepaalde impact gehad volgens hem.
Dit wil ik wel eventjes relativeren want ik geloof dat of bineurale beats nou werken of niet iDoser gebruiken sowieso een functie vervult: je moet stil gaan liggen met het liefst je ogen dicht en ondertussen hoor je een hele tijd vage geluiden. Zonder de geluiden alleen al ben je eigenlijk een beetje bezig met een vorm van meditatie, maar de geluiden maken het nog wat hypnotiserender zodat het nog net even wat beter werkt - en zelfs dan alleen maar bij bepaalde gevoelige mensen. En ik denk dat die gevoelige mensen soms ook zelfs latent psychotisch zijn en door een dergelijke vorm van meditatie alleen al kunnen gaan flippen. Dat wil niet zeggen dat iDoser gevaarlijk zou zijn, maar of het de druppel kan zijn die een emmer kan laten overlopen? Wie zal het zeggen.
The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...
  zondag 1 juli 2007 @ 21:26:05 #235
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_51038955
quote:

ligt meer aan de persoon dan aan het programma denk ik.
pi_51042154
OMG!
Cocaine1 is cool
OMG BBQ! WTF?
  zondag 1 juli 2007 @ 22:48:18 #237
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_51042371
Ik heb nu Hand Of God gedownload, schijnt zelfs gevaarlijk te zijn om te gebruiken, en kost dan ook $200. Let's put it to a test.
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
  zondag 1 juli 2007 @ 22:52:37 #238
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_51042543
Heb het weleens geprobeerd maar merkte er niet veel van. Hoe moet je je equalizer eigenlijk instellen als je dit beluisterd?
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zondag 1 juli 2007 @ 22:54:15 #239
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_51042620
Ik had net trouwens heel even Trip 3 gebruikt, zag wel wat flikkeren.
  zondag 1 juli 2007 @ 23:15:02 #240
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_51043463
Omg, ik kan geen hoeken zien.
  zondag 1 juli 2007 @ 23:30:36 #241
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_51044093
Laat ik het zelf ook eens proberen! (Don't get high on your own supply )
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 1 juli 2007 @ 23:34:27 #242
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_51044215
Ok, 30 minuten geluisterd, het enige effect was dat ik één bepaalde hoek niet kon zien.
pi_51096348
damn ik word er misselijk van.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 16:35:02 #244
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_51098156
werkt het zonder koptelefoon ook goed? en is het de bedoeling dat je ontspannend met je ogen dicht gaat zitten of kan je ondertussen nog gewoon door FOK!en? nu merk ik namelijk niks.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 16:38:24 #245
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_51098274
quote:

Even een update!!

Het lijkt erop dat de enge beestjes niet meer terug komen. Ze zijn nu al 2 weken niet meer onder mijn bed gezien.
Gelukkig is mijn eet lust weer iets beter, ook slapen wil langer dan een uur achter elkaar.

Ik dank dit alles aan GOD, ik ben niet gestopt met bidden sinds dit alles begon.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 16:59:38 #246
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_51098967
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:38 schreef Ticker het volgende:

[..]

Even een update!!

Het lijkt erop dat de enge beestjes niet meer terug komen. Ze zijn nu al 2 weken niet meer onder mijn bed gezien.
Gelukkig is mijn eet lust weer iets beter, ook slapen wil langer dan een uur achter elkaar.

Ik dank dit alles aan GOD, ik ben niet gestopt met bidden sinds dit alles begon.
.
pi_51099770
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:38 schreef Ticker het volgende:

[..]

Even een update!!

Je zag het topic bovenaan staan in MyAt en dacht "Laat ik mn onzin verhaal afmaken"?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:28:25 #248
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_51099874
Heb het nu paar keer geprobeerd, maar het doet dus echt geen ene fuck, ik val er trouwens wel telkens halverwege door in slaap
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:59:27 #249
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_51100971
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 17:25 schreef Niek. het volgende:

[..]

Je zag het topic bovenaan staan in MyAt en dacht "Laat ik mn onzin verhaal afmaken"?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:07:29 #250
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_51101204
Een echt drugs-effect zal het niet geven, niet the real deal in ieder geval.

Maar het heeft wel degelijk effect op je bewustzijn.. bepaalde (combinaties van) frequenties triggeren reacties van je hersenen en je onderbewustzijn. Als je een paar minuten aandachtig luistert naar zo'n "dose" dan voel je je waarschijnlijk een beetje slaperig en ongeconcentreerd worden.

Dit soort technieken gebruiken ze ook in o.a. marteling/ondervraging.. Hele lage subbassen (aantal Hz weet ik zo niet meer), die uren lang in je oren gepompt worden, waardoor je een musical mindfuck krijgt, en er verschillende organen op den duur gaan meetrillen (wat oa weer buikpijn/darmklachten kan veroorzaken).. Guantanamo Bay is een goed voorbeeld
Dubstep FTW
-je avatar vroeg om een login, niet terugplaatsen-
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:40:53 #251
87680 Mirel
pi_51102262
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:07 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Een echt drugs-effect zal het niet geven, niet the real deal in ieder geval.

Maar het heeft wel degelijk effect op je bewustzijn.. bepaalde (combinaties van) frequenties triggeren reacties van je hersenen en je onderbewustzijn. Als je een paar minuten aandachtig luistert naar zo'n "dose" dan voel je je waarschijnlijk een beetje slaperig en ongeconcentreerd worden.

Dit soort technieken gebruiken ze ook in o.a. marteling/ondervraging.. Hele lage subbassen (aantal Hz weet ik zo niet meer), die uren lang in je oren gepompt worden, waardoor je een musical mindfuck krijgt, en er verschillende organen op den duur gaan meetrillen (wat oa weer buikpijn/darmklachten kan veroorzaken).. Guantanamo Bay is een goed voorbeeld
Zag het bij 24 bij de zoon van Heller.
pi_51102732
ff proberen
pi_51212906
k heb het zelf ook, alleen die nitrous werkt een beetje, k krijg er een lachkick van....Die hand of god werkt niet bij me, net zoals Dexies, Ecstacy en Opium... Et zou leuk zijn als het werkte
  donderdag 1 november 2007 @ 22:24:37 #254
145255 Rumboon
OK, ik doe normaal...
pi_54306962
Zo. Dat waren dan 35 minuten van mijn leven die ik nooit meer terug krijg. Nu maar een echt biertje dan.
...maar ik bats wél met je moeder
pi_54307827
tvp, ken t al maar staan paar goeie links in t topic
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_54312188
Brainwashing... Nee dank je.
pi_54333242
Gisternacht geprobeert toen k in bed lag. Op een gegevenmoment steeds stuiptrekkingen in mn benen. Daarna viel k in slaap.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  zaterdag 3 november 2007 @ 15:44:38 #258
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_54339001
IK weet niet wat het is maar ik ben wel benieuwd.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 3 november 2007 @ 22:03:47 #259
145255 Rumboon
OK, ik doe normaal...
pi_54347192
Net even de CalmMe dose gedaan, omdat ik nogal zat te stressen vanwege een drukke afgelopen en aankomende week. Het placebo effect werkt wel een beetje, maar volgens mij ben ik niet vatbaar voor dit programma. Snap werkelijk niet dat er zulke lovende reacties bestaan...
  zaterdag 3 november 2007 @ 22:04:51 #260
145255 Rumboon
OK, ik doe normaal...
pi_54347220
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:22 schreef SolidArt het volgende:
Brainwashing... Nee dank je.
Ja. Brainwashen ja.
pi_54352802
werkt niet, heb 't een jaar geleden of zo iets geprobeert
Geilt op sg's *fapfap*
Bier :9
  zondag 4 november 2007 @ 12:25:05 #262
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_54386004
mensen het werkt gewoon niet....duidelijke bullshit..
4 8 15 16 23 42
pi_54387853
ff een snelle TVP, zometeen het maar eens proberen op m'n eigen pc (A)
pi_54532037
T werkt wel. Inhalant zorgde bij mij voor tintelingen door mijn lijf, met daarbij ook een beetje euforie. Het effect was een kwartier na aflopen wel weg. Misschien is het een mindfuck, maar ik voelde wel wat.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  woensdag 30 december 2009 @ 01:04:41 #266
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76206886
Kick
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_76207340
quote:
Op woensdag 30 december 2009 01:04 schreef Twizu het volgende:
Kick
Bedankt.

Welterusten.

Play hard, go pro.
  woensdag 30 december 2009 @ 01:34:12 #268
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_76207665
Da's lang geleden
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 30 december 2009 @ 10:29:29 #269
87680 Mirel
pi_76212233
Hier had ik uiteindelijk 1000en rapidshare points voor gekregen. Bedankt iedereen
  woensdag 30 december 2009 @ 10:57:21 #270
271589 fristl
onder de elf bepaalt zelf
pi_76213071
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:29 schreef Mirel het volgende:
Hier had ik uiteindelijk 1000en rapidshare points voor gekregen. Bedankt iedereen
Haha

Het werkt niet, zit tussen de oortjes, jammer genoeg
pi_76220276
wowww dit is heftuggg man. Echt spacend trippen dezuh shit
pi_81501058
nieuw i-doser forum geopend!
http://idoser.forumotion.com/
  zondag 16 mei 2010 @ 20:20:13 #274
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_81503519
Oh, twerkt niet.. Fijn.. Lees ik net aan het eind van het doorlezen van het topic (ook pas op 't eind dat hij uit 2007 komt )
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:24:48 #275
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
pi_84381863
tvp
Pics van me nichtje: http://tinyurl.com/y8ufsnp
  maandag 26 juli 2010 @ 22:51:24 #276
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_84526304
Heb het net voor het eerst geprobeerd met een aantal dingen (lsd, marijuana, orgasme, en alcohol) en vooral bij lsd had ik vage ervaringen. Ik lag op mijn rug op bed, en het voelde alsof mijn ogen ongeveer door m'n schedel heen gedrukt werden. Ziek, maar zeker wel een boeiende ervaring.

Overigens merk ik dat ik nu zeer snel geirriteerd ben. :')
  maandag 26 juli 2010 @ 23:14:52 #277
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_84527428
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:51 schreef Darkestrah het volgende:
Heb het net voor het eerst geprobeerd met een aantal dingen (lsd, marijuana, orgasme, en alcohol) en vooral bij lsd had ik vage ervaringen. Ik lag op mijn rug op bed, en het voelde alsof mijn ogen ongeveer door m'n schedel heen gedrukt werden. Ziek, maar zeker wel een boeiende ervaring.

:')
O)))
  maandag 26 juli 2010 @ 23:21:13 #278
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_84527777
quote:
Op maandag 26 juli 2010 22:51 schreef Darkestrah het volgende:

Kanker jij bent zo dom je houdt jezelf voor de gek :')

Placebo. SLOTJE.
  maandag 26 juli 2010 @ 23:25:39 #279
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_84527957
Ja sorry jongens, ik voelde het toch echt. :') Placebo of niet.
  maandag 26 juli 2010 @ 23:45:58 #280
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_84528704
Ik ga het ook gewoon proberen joh.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 27 juli 2010 @ 00:15:43 #281
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_84529930
kutkick