Miss dus omdat het geluid zo fucking hard staat, had ik net ook ff dat alles raar en wazig klonk, en ik had nog maar paar seconden geluisterd :-p (durf niet langer want geluid is gewoon te hard).quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:52 schreef wickedweirdo het volgende:
net extend geluisterd tot 62%.. nu heb ik nog steeds vet wazig geluid in m'n oren.. en ik hoor alles vet appart..
ben verder niet vaag in m'n hoofd ofzo, dit is ff vreemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
Het werkt toch niet wou je zeggen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:45 schreef arucard het volgende:
Het maakt niet uit of je geluid hard staat, gewoon een normaal volume is ook goed.
Nee, maar het werkt inderdaad niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:51 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Het werkt toch niet wou je zeggen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Binaural_beatsquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:46 schreef dromewaris het volgende:
ik vind het echt wel leuk om beetje mee te proberen.
enkel ik snap 1 ding niet...
geluid werkt met hz...
zo is een goede koptelefoon in staat om 20 hz te produceren.. lager niet...
hoe kan je dan toch zoals bij volgende omschrijving "genieten" van 8 tot 13 hz uit je koptelefoon?
Volgens mij kan dit dus niet werken?
al doet het toch wel iets
Ik gebruik het regelmatig, en het werkt verassend goed bij mij.quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:54 schreef dromewaris het volgende:
niemand meer die dit nog gebruikt of?
En is het nou echt zo 'ongevaarlijk'? Ok het heeft geen giftige stoffen en je kan geen overdosis binnenkrijgen etc zoals bij echte drugs, maar het doet toch iets met je. Iets stimuleert je hersenen en dat heeft effect op je brein en je lichaam, net als bij drugs. Kun je dan echt niet, als je al aanleg hebt om psychotisch te raken bijv, hier net zo psychotisch van raken als van paddo's of LSD of weet ik het? Een bad trip krijgen? Een paniekaanval?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:18 schreef Calyx het volgende:
[..]
Ik gebruik het regelmatig, en het werkt verassend goed bij mij.
Grappig om mee te expirimenteren en ik heb met bepaalde doses
nogal wat hallucinaties gehad (met name bij trip en peyote).
Als je zelf eens aan wilt kloten met binaural beats kan je Brainwave Generator eens downloaden,
daarmee kan je je eigen doses maken.![]()
Wat wel zo is, ze zeggen dat het product opzich niet verslavend werkt, kan kloppen, maar stel je gebruikt Peyote en het doet iets met je, ben je wel misschien geneigd om het eens in het echt te gebruiken. En op die manier toch verslaafd te raken.quote:Op zondag 15 april 2007 01:00 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
En is het nou echt zo 'ongevaarlijk'? Ok het heeft geen giftige stoffen en je kan geen overdosis binnenkrijgen etc zoals bij echte drugs, maar hett doet toch iets met je waardoor je bijv. gaat hallucineren of bijv. een snellere pols krijgt etc. Iets stimuleert je hersenen en dat heeft effect op je brein en je lichaam, net als bij drugs. Kun je dan echt niet, als je al aanleg hebt om psychotisch te raken bijv, hier net zo psychotisch van raken als van paddo's of LSD of weet ik het? Een bad trip krijgen? Een paniekaanval?
Dat je serotonine niet opraakt etc. bij de XTC omdat het geen echte XTC is ok, dat zou nog kunnen maar een hallucinatie is ene hallucinatie, dus daar kun je dan toch ookvan worden als je al een psychotische aanleg hebt ofzo?
Ben hier ook meteen uit je trip als je je koptelefoon afzet? -sneller dan bij gewone drugs neem ik aan- of kan het toch nog een paar uur of dagen nawerken? Het wordt bijv. toch wel afgeraden om meerdere doses achter elkaar te doen of om te gaan autorijden of zo meteen erna bij sommigen geloof ik. Het werkt nog wel enigszins na.
Ik vraag me toch af stel dat je erdoor gaat hallucineren, dan wil ik dat toch wel meteen kunnen stoppen wanneer ik dat wil en er geen nare/ vreemde gevoelens aan overhouden, maar kan dat dan?
Klikquote:Op zondag 15 april 2007 01:00 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
En is het nou echt zo 'ongevaarlijk'? Ok het heeft geen giftige stoffen en je kan geen overdosis binnenkrijgen etc zoals bij echte drugs, maar het doet toch iets met je. Iets stimuleert je hersenen en dat heeft effect op je brein en je lichaam, net als bij drugs. Kun je dan echt niet, als je al aanleg hebt om psychotisch te raken bijv, hier net zo psychotisch van raken als van paddo's of LSD of weet ik het? Een bad trip krijgen? Een paniekaanval?
Dat je serotonine niet opraakt etc. bij de XTC omdat het geen echte XTC is ok, dat zou nog kunnen maar een hallucinatie is ene hallucinatie, dus daar kun je dan toch ookvan worden als je al een psychotische aanleg hebt ofzo?
Ben hier ook meteen uit je trip als je je koptelefoon afzet? -sneller dan bij gewone drugs neem ik aan- of kan het toch nog een paar uur of dagen nawerken? Het wordt bijv. toch wel afgeraden om meerdere doses achter elkaar te doen of om te gaan autorijden of zo meteen erna bij sommigen geloof ik. Het werkt nog wel enigszins na.
Ik vraag me toch af stel dat je erdoor gaat hallucineren, dan wil ik dat toch wel meteen kunnen stoppen wanneer ik dat wil en er geen nare/ vreemde gevoelens aan overhouden, maar kan dat dan?
hehe, je doet hopelijk toch niet het gehele binaural beats fenomeen als hoax af?quote:Op zondag 15 april 2007 21:24 schreef HAL9000S het volgende:
Uhm mensen... aangezien de (neurologische) invloed van psychedelische drugs zoals LSD en Peyote op het menselijke brein nog steeds een groot en complex raadsel is, is het natuurlijk een onmogelijke opgave om deze effecten simpelweg na te bootsen of te kopieren met geluidsgolven.
100% hoax dus.
quote:[quote]Op zondag 15 april 2007 01:00 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
En is het nou echt zo 'ongevaarlijk'? Ok het heeft geen giftige stoffen en je kan geen overdosis binnenkrijgen etc zoals bij echte drugs, maar het doet toch iets met je. Iets stimuleert je hersenen en dat heeft effect op je brein en je lichaam, net als bij drugs. Kun je dan echt niet, als je al aanleg hebt om psychotisch te raken bijv, hier net zo psychotisch van raken als van paddo's of LSD of weet ik het? Een bad trip krijgen? Een paniekaanval?
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
hmm, eens een keertje proberen
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:09 schreef Ticker het volgende:
Mensen ik raad dit echt niet aan.
Kijk uit voor deze drugs!
Ik heb 2 maanden geleden 3 x in 1 week naar verschillende deuntjes geluisterd en ik kan sinds dien niet meer zonder.
Ik steel geld, en functioneer niet meer normaal op mijn werk. Volgens vrienden en kennissen ben ik geen leuk persoon meer om mee om te gaan, sinds ik dit gebruikt hebt.
Het grootste probleem is ook dat ik niet meer zonder kan. Constant zit ik met mijn iPod en de deuntjes op, als ik langer dan 20 minuten niets luister dan begint mijn lichaam te trillen en krijg ik kippevel.
Ik wou dat niemand me dit ooit had aangeraden.
neh.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:33 schreef Ventilator het volgende:
Vanavond is proberen.. Best leuk volgens mij
Ik heb 2 maanden geleden 3 x in 1 week naar verschillende deuntjes geluisterd en ik kan sinds dien niet meer zonder.
Ik steel geld, en functioneer niet meer normaal op mijn werk. Volgens vrienden en kennissen ben ik geen leuk persoon meer om mee om te gaan, sinds ik dit gebruikt hebt.
Het grootste probleem is ook dat ik niet meer zonder kan. Constant zit ik met mijn iPod en de deuntjes op, als ik langer dan 20 minuten niets luister dan begint mijn lichaam te trillen en krijg ik kippevel.
Een tijdje terug sprak ik een gozer die beweerde na bepaalde bineurale beat experimenten psychotisch te zijn geworden.quote:Op zondag 15 april 2007 01:00 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
...
ligt meer aan de persoon dan aan het programma denk ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:09 schreef Ticker het volgende:
Even een update!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:09 schreef Ticker het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:38 schreef Ticker het volgende:
[..]
Even een update!!
Het lijkt erop dat de enge beestjes niet meer terug komen. Ze zijn nu al 2 weken niet meer onder mijn bed gezien.
Gelukkig is mijn eet lust weer iets beter, ook slapen wil langer dan een uur achter elkaar.
Ik dank dit alles aan GOD, ik ben niet gestopt met bidden sinds dit alles begon.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:38 schreef Ticker het volgende:
[..]
Even een update!!
Het lijkt erop dat de enge beestjes niet meer terug komen. Ze zijn nu al 2 weken niet meer onder mijn bed gezien.
Gelukkig is mijn eet lust weer iets beter, ook slapen wil langer dan een uur achter elkaar.
Ik dank dit alles aan GOD, ik ben niet gestopt met bidden sinds dit alles begon.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:25 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je zag het topic bovenaan staan in MyAt en dacht "Laat ik mn onzin verhaal afmaken"?
![]()
Zag het bij 24 bij de zoon van Heller.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:07 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Een echt drugs-effect zal het niet geven, niet the real deal in ieder geval.
Maar het heeft wel degelijk effect op je bewustzijn.. bepaalde (combinaties van) frequenties triggeren reacties van je hersenen en je onderbewustzijn. Als je een paar minuten aandachtig luistert naar zo'n "dose" dan voel je je waarschijnlijk een beetje slaperig en ongeconcentreerd worden.
Dit soort technieken gebruiken ze ook in o.a. marteling/ondervraging.. Hele lage subbassen (aantal Hz weet ik zo niet meer), die uren lang in je oren gepompt worden, waardoor je een musical mindfuck krijgt, en er verschillende organen op den duur gaan meetrillen (wat oa weer buikpijn/darmklachten kan veroorzaken).. Guantanamo Bay is een goed voorbeeld
Ja. Brainwashen ja.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:22 schreef SolidArt het volgende:
Brainwashing... Nee dank je.
Hahaquote:Op woensdag 30 december 2009 10:29 schreef Mirel het volgende:
Hier had ik uiteindelijk 1000en rapidshare points voor gekregen. Bedankt iedereen
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:51 schreef Darkestrah het volgende:
Heb het net voor het eerst geprobeerd met een aantal dingen (lsd, marijuana, orgasme, en alcohol) en vooral bij lsd had ik vage ervaringen. Ik lag op mijn rug op bed, en het voelde alsof mijn ogen ongeveer door m'n schedel heen gedrukt werden. Ziek, maar zeker wel een boeiende ervaring.
Overigens merk ik dat ik nu zeer snel geirriteerd ben.
Kanker jij bent zo dom je houdt jezelf voor de gekquote:Op maandag 26 juli 2010 22:51 schreef Darkestrah het volgende:
Heb het net voor het eerst geprobeerd met een aantal dingen (lsd, marijuana, orgasme, en alcohol) en vooral bij lsd had ik vage ervaringen. Ik lag op mijn rug op bed, en het voelde alsof mijn ogen ongeveer door m'n schedel heen gedrukt werden. Ziek, maar zeker wel een boeiende ervaring.
Overigens merk ik dat ik nu zeer snel geirriteerd ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |