Tip die ik van Nebelung heb gekregen en die bij ons werkt als een tiet:quote:Op maandag 5 februari 2007 20:26 schreef nikky het volgende:
Mevrouw is ongeduldig en opent daardoor haar mondje niet helemaal waardoor ze alleen mijn tepel in de mond heeft en de tepelhof doet dan niet meer mee. Ik zal daar eens wat beter op gaan letten.
Nee, ik denk vandaag. We hebben wel weer spruw in tha house!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Neuk, nieuwe kolf en spray al in tha house?
Aah gatverrrr...spruw is stout!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:06 schreef Neuk het volgende:
[..]
Nee, ik denk vandaag. We hebben wel weer spruw in tha house!Morgen heb ik een afspraak bij de HA, tevens voor de neusspray. Dit keer heb ik er ook veel last van. Wat kan dat pijn doen, zeg!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:54 schreef Mwanatabu het volgende:
en knuffel je ha eens idd.
Kolvuhquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:26 schreef Neuk het volgende:
Heerlijk!
En ik heb niet te weinig melk! Hartstikke veel juist! Goh....Ik was echt verbaasd
[afbeelding]kolvuh!!!!!!!!!!!!! [afbeelding]
Inderdaad even jezelf uitzetten en de rest om je heen laten gebeuren. Fleur helpt me tegenwoordig met de kolf. Zij zet hem aan en uit. En daardoor laat ze me tussendoor met rust, alhoewel ze wel vol fasinatie (heel vout geschrijft) kan kijken hoe de straatjes uit mijn borst komen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kolvuh![]()
Nu nog een tijdstip zien te vinden dat ik a) melk heb b) niemand zeikend aan mijn rok hangt of c) iemand belt. Of leren hier dwars doorheen te kolven, straks op mijn cursus zal de entourage ook niet als thuis zijn ws.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:54 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
*breekt even in*
Ik ben klaar met afbouwen, de LK komt binnenkort de kolf ophalen. Ik salueer nog één keer aan de bv-club:![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |