Tip die ik van Nebelung heb gekregen en die bij ons werkt als een tiet:quote:Op maandag 5 februari 2007 20:26 schreef nikky het volgende:
Mevrouw is ongeduldig en opent daardoor haar mondje niet helemaal waardoor ze alleen mijn tepel in de mond heeft en de tepelhof doet dan niet meer mee. Ik zal daar eens wat beter op gaan letten.
Nee, ik denk vandaag. We hebben wel weer spruw in tha house!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:53 schreef Moonah het volgende:
[..]
Neuk, nieuwe kolf en spray al in tha house?
Aah gatverrrr...spruw is stout!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:06 schreef Neuk het volgende:
[..]
Nee, ik denk vandaag. We hebben wel weer spruw in tha house!Morgen heb ik een afspraak bij de HA, tevens voor de neusspray. Dit keer heb ik er ook veel last van. Wat kan dat pijn doen, zeg!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:54 schreef Mwanatabu het volgende:
en knuffel je ha eens idd.
Kolvuhquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:26 schreef Neuk het volgende:
Heerlijk!
En ik heb niet te weinig melk! Hartstikke veel juist! Goh....Ik was echt verbaasd
[afbeelding]kolvuh!!!!!!!!!!!!! [afbeelding]
Inderdaad even jezelf uitzetten en de rest om je heen laten gebeuren. Fleur helpt me tegenwoordig met de kolf. Zij zet hem aan en uit. En daardoor laat ze me tussendoor met rust, alhoewel ze wel vol fasinatie (heel vout geschrijft) kan kijken hoe de straatjes uit mijn borst komen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kolvuh![]()
Nu nog een tijdstip zien te vinden dat ik a) melk heb b) niemand zeikend aan mijn rok hangt of c) iemand belt. Of leren hier dwars doorheen te kolven, straks op mijn cursus zal de entourage ook niet als thuis zijn ws.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:54 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
*breekt even in*
Ik ben klaar met afbouwen, de LK komt binnenkort de kolf ophalen. Ik salueer nog één keer aan de bv-club:![]()
![]()
![]()
Ghehehequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:31 schreef Neuk het volgende:
![]()
ik wou bijna zeggen doei koei
damn die nieuwe kolf van mij is echt goei!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:54 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
*breekt even in*
Ik ben klaar met afbouwen, de LK komt binnenkort de kolf ophalen. Ik salueer nog één keer aan de bv-club:![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik het hier nog niet eens half liet blijken hoe hoog het me zat en ja aankoop van het jaar! Na het voeden kolf ik zo nog een flesje volquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:38 schreef Randa_v het volgende:
Fijn Neuk, goede aankoop dus.Trouwens wat goed dat je cursus niet doorgaat, ik voelde me stiekum ook wat opgelucht.
quote:
Blijven oefenen naast de live voedingen. 60 ml na een paar dagen is al ontzettend goed, dat bouwt vanzelf op. Wel oppassen dat het geen pijn gaat doen, de hele dag aan de kolf zitten is ook niet goed (en nodig).quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:47 schreef Mwanatabu het volgende:
Okay, wat is wijsheid?
Kolven gaat wel beter, maar ik krijg er bij lange na niet genoeg uit om voorraad op te bouwen voor de mini als ik straks hele dagen weg moet. Ik ben dan ook bang dat hele dag kolven gelijkstaat aan afbouwen.
Ik krijg prima tsr, dat is het punt dus niet, alleen de hoeveelheid valt erg tegen. Na 60 ml zijn mijn (kleine edoch bij live-voedingen prima functionerende) leeggekolfd. Madame krijgt er dan nog wel genoeg uit, maar die is er straks niet.
Moet ik maar veel gaan oefenen of juist de hele dag aanleggen om de productie op te voeren dat ik straks makkelijker kolf?
Hey Jarno,quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:31 schreef Jarno het volgende:
Kleintje, als ik me er als vent weer eens tegenaan mag bemoeien, koop niet op voorhand gelijk een dure electrische kolf. Ten eerste kun je die ook huren (bij de thuiszorg oid) en ten tweede zou ik eerst afwachten hoe e.e.a. loopt voordat je met een apparaat van een paar 100 euro zit.
Tevens tvp..
Eh, het gaat. Bedankt voor het vragen. We hebben besloten er net even iets relaxter mee om te gaan en ik heb de nachtvoeding overgenomen. Ze moet vooral zelf echt even bijslapen en bijkomen op het moment. Alhoewel het van de 4 nachten het er pas 2 nachten van is gekomen (1 x wegens krampjes en dan is echt alleen mama goed genoeg voor mevrouw), maar goed, ze pakt in ieder geval wat meer slaap zo.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:35 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Hey Jarno,
Vroeg me af hoe het met YPPY gaat en de voedingperikelen?
Goed zeg he, fijn dat het allemaal zo lukt, heerlijk gevoel moet dat toch zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 21:59 schreef snoopy het volgende:
Hier lukt het dubbelvoeden nog steeds. Het lijkt me heerlijk om 's nachts alleen de borst te hoeven geven. Ik begin daar altijd mee en dan lig ik zo heerlijk met mijn ogen dicht en doezel zo een beetje weg. Helaas moet er daarna nog een fles in en dat is dan wel weer zwaar. Maar zo lang het gaat, gaan we ermee door![]()
Nee hoor, is geen stomme vraag. Als ze eerst een flesje drinkt ben ik bang dat ze in slaap valt en te moe is voor de borst. Als ik eerst met de borst begin weet ik zeker dat ze daar zoveel mogelijk van krijgt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:50 schreef nebelung het volgende:
[..]
Goed zeg he, fijn dat het allemaal zo lukt, heerlijk gevoel moet dat toch zijnStomme vraag trouwens (
want er is vast een reden voor), waarom je de borst eerst doet? Kan het niet andersom dan kan je daarna lekker wegdoezelen?
hi!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:31 schreef Jarno het volgende:
Kleintje, als ik me er als vent weer eens tegenaan mag bemoeien, koop niet op voorhand gelijk een dure electrische kolf. Ten eerste kun je die ook huren (bij de thuiszorg oid) en ten tweede zou ik eerst afwachten hoe e.e.a. loopt voordat je met een apparaat van een paar 100 euro zit.
Tevens tvp..
Kijken naar je eigen meissie he Jarno. Is ze blij? Plast ze? Dokter verschiet niet groen als hij haar ziet? Dan is het ws gewoon een fijn poppie dat niet in de statistiekjes past. Veel succes met je nachtelijke taakquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:45 schreef Jarno het volgende:
Ja, dat is het ook, maar aan de andere kant vind ik het ook fijn dat ze straks 6 maanden is en we voorzichtig kunnen gaan bijvoeden. Bv is zo ongrijpbaar en zo eh, oncontroleerbaar, ik ben toch van de cijfers en getallen geloof ik..
Maar ik geloof dat we ons niet meer zo druk maken over het groeien. Dat zal wel goed komen.
(moet m'n moeder niet met paniekverhalen komen over baby's van een maand jonger en bijna een kilo ouder die in het ziekenhuis worden opgenomen wegens groeiproblemen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |