abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 februari 2007 @ 21:53:01 #201
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46022519
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:26 schreef nikky het volgende:
Mevrouw is ongeduldig en opent daardoor haar mondje niet helemaal waardoor ze alleen mijn tepel in de mond heeft en de tepelhof doet dan niet meer mee. Ik zal daar eens wat beter op gaan letten.
Tip die ik van Nebelung heb gekregen en die bij ons werkt als een tiet:
Bied je tepel tussen haar neusje en mondje aan. Dan moet ze een echt grote hap nemen!

En welkom bij de Campinatietenclub!

Neuk, nieuwe kolf en spray al in tha house?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46022811
Nikky, wat fijn dat het zo goed loopt die bv. Nu het happen nog wat verbeteren en dan is het helemaal fijn

Hier lukt het dubbelvoeden nog steeds. Het lijkt me heerlijk om 's nachts alleen de borst te hoeven geven. Ik begin daar altijd mee en dan lig ik zo heerlijk met mijn ogen dicht en doezel zo een beetje weg. Helaas moet er daarna nog een fles in en dat is dan wel weer zwaar. Maar zo lang het gaat, gaan we ermee door

PM, hoe is het daar? Nog steeds last?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 6 februari 2007 @ 07:06:47 #203
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46030892
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:53 schreef Moonah het volgende:

[..]
Neuk, nieuwe kolf en spray al in tha house?
Nee, ik denk vandaag. We hebben wel weer spruw in tha house! Morgen heb ik een afspraak bij de HA, tevens voor de neusspray. Dit keer heb ik er ook veel last van. Wat kan dat pijn doen, zeg!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_46031509
Dat spruw is wel een rotding Neuk Ik hoop dat je er snel weer vanaf bent.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 10:18:53 #205
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46033057
Wat goed Snoopy, dat het zo lukt he! En dat flesje 's nachts, ik kan er helemaal inkomen....

Neuk, he gatver al weer. Balen zeg, hopen dat het vlug weer overwaait!

Hier heb ik iets minder last, maar wel velletjes op de tepel en soms ineens wel erge pijn. Dus zometeen even overleg met ha.
Mijn kolf doet overigens vreemd (typisch, het gebeurt alleen op het werk). Het deel boven het membraam loopt vol, het membraam opent niet meer zomaar, alsof het geplakt zit. Op den duur loopt de melk dus de schelp in en dus het slangetje naar de motor
Iemand bekend met dit probleem en vooral de oplossing?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46034135
Getver, wéér spruw! Sterkte Neuk. When it rains, it pours....

Pm, ik heb het zelf nooit gehad maar ik zou wel alvast een nieuw membraampje aanvragen. Die sturen ze meestal zo op en dan kan je het morgen of overmorgen al in huis hebben.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 11:07:32 #207
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46034209
Goede tip Owlet! Ik heb er zelf nog 2 reserve liggen, dus nu hoeft het niet, maar misschien in de toekomst wel eens! Ik zal de andere er eens opzetten.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46037261
Hoei, ik heb net met mijn kewle nieuwe apparaatje ruim 40 ml gekolfd uit een bijna lege borst waar nooit iets uitkwam met mijn oude martelwerktuigen.
Kleine stapjes zijn ook stapjes he. En de volgende keer doe ik het dus op een moment dat de baby niet ligt te jengelen, nog een beperkende factor die vlekkeloos omspeeld werd
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_46037290
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 07:06 schreef Neuk het volgende:

[..]

Nee, ik denk vandaag. We hebben wel weer spruw in tha house! Morgen heb ik een afspraak bij de HA, tevens voor de neusspray. Dit keer heb ik er ook veel last van. Wat kan dat pijn doen, zeg!
Aah gatverrrr...spruw is stout!
Bij mijn eerste vreselijk gehad, tot aan het op zakdoeken kauwen bij het voeden toe... Let heel goed op hoe je aanlegt en knuffel je ha eens idd. Sterkte!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:17:27 #210
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46039649
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:54 schreef Mwanatabu het volgende:
en knuffel je ha eens idd.

Kut Neuk.
Bij ons is het ook nog steeds niet helemaal weg, maar gelukkig geen last meer ervan.
Let je op met evt melk invriezen nu? Die moet je merken he!

Mwana, kewl!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:29:02 #211
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46041815
Zo'n grote voorraad heb ik niet meer. Door alle stress verbruikt, Moonah.
Stress is wel effe voorbij hihihihihihihi Om een lang verhaal kort te maken: De cursus is afgezegd/uitgesteld Ik kreeg begrip voor de situatie Er viel letterlijk een last van mijn schouders

En de nieuwe kolf? Mooi apparaatskie! Kolft liters meer (ben het nu aan het doen voor het eerst, kinky he? )
Iedere golf van de zee,
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:36:43 #212
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46042075
Neuk!
Wat geweldig voor jullie! gefeliciteerd!
pi_46042359
neuk de opluchting straalt uit je schrijfseltje. Fijn joh!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:46:25 #214
108648 cattie
lieve moeder
pi_46042436
Neuk, geweldig , wat zal dat een opluchting zijn!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:48:58 #215
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46042522
Neuk wat ontzettend fijn voor je!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_46043813
Neuk, dat is goed nieuws
  dinsdag 6 februari 2007 @ 16:30:19 #217
24188 Belana
kloon van belana
pi_46043907
Neuk, wat goed zeg! goed nieuws!
stormy waters...
sailin'
pi_46044084
Mooi zo Neuk! Lekker he?
  dinsdag 6 februari 2007 @ 17:26:14 #219
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46045928
Heerlijk!

En ik heb niet te weinig melk! Hartstikke veel juist! Goh.... Ik was echt verbaasd

kolvuh!!!!!!!!!!!!!
Iedere golf van de zee,
pi_46047857
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:26 schreef Neuk het volgende:
Heerlijk!

En ik heb niet te weinig melk! Hartstikke veel juist! Goh.... Ik was echt verbaasd

[afbeelding]kolvuh!!!!!!!!!!!!! [afbeelding]
Kolvuh
Nu nog een tijdstip zien te vinden dat ik a) melk heb b) niemand zeikend aan mijn rok hangt of c) iemand belt. Of leren hier dwars doorheen te kolven, straks op mijn cursus zal de entourage ook niet als thuis zijn ws.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:24:49 #221
144006 chacama
Ondernemend!
pi_46052428
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 18:29 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Kolvuh
Nu nog een tijdstip zien te vinden dat ik a) melk heb b) niemand zeikend aan mijn rok hangt of c) iemand belt. Of leren hier dwars doorheen te kolven, straks op mijn cursus zal de entourage ook niet als thuis zijn ws.
Inderdaad even jezelf uitzetten en de rest om je heen laten gebeuren. Fleur helpt me tegenwoordig met de kolf. Zij zet hem aan en uit. En daardoor laat ze me tussendoor met rust, alhoewel ze wel vol fasinatie (heel vout geschrijft) kan kijken hoe de straatjes uit mijn borst komen.

Nikky fijn dat het zo lekker loopt. Te veel melk, kan inderdaad heel veel krampjes opleveren, Maud had daar ook last van, maar inmiddels is productie afgesteld op vraag. Gelukkig

Neuk...pffffffffff dat was mijn zucht van verlichting. Ik ben zo blij dat er even rust is voor je. En super dat je kolf het zo goed doet.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:54:12 #222
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46053735
*breekt even in*
Ik ben klaar met afbouwen, de LK komt binnenkort de kolf ophalen. Ik salueer nog één keer aan de bv-club:

[ Bericht 4% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 06-02-2007 21:00:06 ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_46054945
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 20:54 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
*breekt even in*
Ik ben klaar met afbouwen, de LK komt binnenkort de kolf ophalen. Ik salueer nog één keer aan de bv-club:
pi_46054992
  dinsdag 6 februari 2007 @ 21:31:41 #225
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46055225

ik wou bijna zeggen doei koei

damn die nieuwe kolf van mij is echt goei!
Iedere golf van de zee,
pi_46055542
Fijn Neuk, goede aankoop dus. Trouwens wat goed dat je cursus niet doorgaat, ik voelde me stiekum ook wat opgelucht.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 21:49:27 #227
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46056025
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 21:31 schreef Neuk het volgende:

damn die nieuwe kolf van mij is echt goei!
Ghehehe
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_46056321
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 20:54 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
*breekt even in*
  dinsdag 6 februari 2007 @ 21:59:19 #229
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46056438
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 21:38 schreef Randa_v het volgende:
Fijn Neuk, goede aankoop dus. Trouwens wat goed dat je cursus niet doorgaat, ik voelde me stiekum ook wat opgelucht.
Ik denk dat ik het hier nog niet eens half liet blijken hoe hoog het me zat en ja aankoop van het jaar! Na het voeden kolf ik zo nog een flesje vol
Mijn voorraad groeit zo lekker
Iedere golf van de zee,
  dinsdag 6 februari 2007 @ 23:44:14 #230
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46060645
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 21:31 schreef Neuk het volgende:

Ik hou het maar beschaafd: Doei PV!

Cool Neuk, dat het zo lekker gaat!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 23:47:49 #231
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_46060768
Fijn Neuk!

En Snoop nog steeds dubbelvoeden. Knap hoor!!! Straks, als Lisje (met een bietje geluk) wat minder nachtvoedingen nodig heeft, volstaat die borst misschien wel. Zou heerlijk zijn hè?!
pi_46066431
Okay, wat is wijsheid?
Kolven gaat wel beter, maar ik krijg er bij lange na niet genoeg uit om voorraad op te bouwen voor de mini als ik straks hele dagen weg moet. Ik ben dan ook bang dat hele dag kolven gelijkstaat aan afbouwen.
Ik krijg prima tsr, dat is het punt dus niet, alleen de hoeveelheid valt erg tegen. Na 60 ml zijn mijn (kleine edoch bij live-voedingen prima functionerende) leeggekolfd. Madame krijgt er dan nog wel genoeg uit, maar die is er straks niet.
Moet ik maar veel gaan oefenen of juist de hele dag aanleggen om de productie op te voeren dat ik straks makkelijker kolf?
pi_46066535
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:47 schreef Mwanatabu het volgende:
Okay, wat is wijsheid?
Kolven gaat wel beter, maar ik krijg er bij lange na niet genoeg uit om voorraad op te bouwen voor de mini als ik straks hele dagen weg moet. Ik ben dan ook bang dat hele dag kolven gelijkstaat aan afbouwen.
Ik krijg prima tsr, dat is het punt dus niet, alleen de hoeveelheid valt erg tegen. Na 60 ml zijn mijn (kleine edoch bij live-voedingen prima functionerende) leeggekolfd. Madame krijgt er dan nog wel genoeg uit, maar die is er straks niet.
Moet ik maar veel gaan oefenen of juist de hele dag aanleggen om de productie op te voeren dat ik straks makkelijker kolf?
Blijven oefenen naast de live voedingen. 60 ml na een paar dagen is al ontzettend goed, dat bouwt vanzelf op. Wel oppassen dat het geen pijn gaat doen, de hele dag aan de kolf zitten is ook niet goed (en nodig).
Als je straks hele dagen weg bent kolf je overdag makkelijker omdat er niet ook nog gedronken wordt. Die melk kan je dan weer gebruiken voor de volgende dag, eventueel aangevuld met vooraad.
En wat Nune overdag misschien te weinig uit de fles haalt/krijgt heeft ze 'savonds en eventueel snachts zo weer ingehaald.
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:11:52 #234
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46071824
Snoop, ik moest bij de eerst nachtvoeding vannacht aan je denken. Ik ben zo blij dat ik Thies gewoon even snel kan aanleggen, beetje doorsoezen en hem dan weer terug kan leggen.
Dikke voor jou!

Succes Mwana. Mij valt het ook tegen. Ik ben nu, voor de zoveelste keer , met 'structureel' kolven begonnen....
pi_46073483
Neuk wat fijn!
dag PV, (tot een volgende keer?)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_46074097
ho stop... lees hier weer dingen over 'nieuwe kolf is echt goed'.
VERTEL... welke hebben jullie?

Ik geloof dat ik er wel een beetje uit ben dat ik in ieder geval voor electrisch ga. Maar dan nog... er zijn er zoveel... pffff
pi_46074285
Kleintje, als ik me er als vent weer eens tegenaan mag bemoeien, koop niet op voorhand gelijk een dure electrische kolf. Ten eerste kun je die ook huren (bij de thuiszorg oid) en ten tweede zou ik eerst afwachten hoe e.e.a. loopt voordat je met een apparaat van een paar 100 euro zit.

Tevens tvp. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_46074375
Ik heb nog een Avent Isis handmatige kolf liggen. Heb er ook een avent koeltas bij met elementjes. Ook nog kolfzakjes om in te vriezen. Wie interesse heeft om over te nemen tegen een leuk bedrag, kan mij pm-en.
pi_46074384
Renz en Moonah, het mooie is dat ik echt wat heb aan alle aanmoedigingen hier. Bedankt
pi_46074401
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:31 schreef Jarno het volgende:
Kleintje, als ik me er als vent weer eens tegenaan mag bemoeien, koop niet op voorhand gelijk een dure electrische kolf. Ten eerste kun je die ook huren (bij de thuiszorg oid) en ten tweede zou ik eerst afwachten hoe e.e.a. loopt voordat je met een apparaat van een paar 100 euro zit.

Tevens tvp. .
Hey Jarno,

Vroeg me af hoe het met YPPY gaat en de voedingperikelen?
pi_46074494
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:35 schreef Stiekemurd het volgende:

[..]

Hey Jarno,

Vroeg me af hoe het met YPPY gaat en de voedingperikelen?
Eh, het gaat. Bedankt voor het vragen. We hebben besloten er net even iets relaxter mee om te gaan en ik heb de nachtvoeding overgenomen. Ze moet vooral zelf echt even bijslapen en bijkomen op het moment. Alhoewel het van de 4 nachten het er pas 2 nachten van is gekomen (1 x wegens krampjes en dan is echt alleen mama goed genoeg voor mevrouw), maar goed, ze pakt in ieder geval wat meer slaap zo.

Anna drinkt in ieder geval als een tierelier (flesje van 180cc bv gaat binnen 10 minuten op, al is het midden in de nacht) en daar gaat het vooral om. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_46074609
Ow wat fijn voor jullie
Goede nachtrust is wel echt heel belangrijk zeker als je moet gaan werken.
Vind het echt heel goed van haar dat ze zo standvastig is en wil doorgaan ermee!
pi_46074687
Ja, dat is het ook, maar aan de andere kant vind ik het ook fijn dat ze straks 6 maanden is en we voorzichtig kunnen gaan bijvoeden. Bv is zo ongrijpbaar en zo eh, oncontroleerbaar, ik ben toch van de cijfers en getallen geloof ik. .

Maar ik geloof dat we ons niet meer zo druk maken over het groeien. Dat zal wel goed komen.

(moet m'n moeder niet met paniekverhalen komen over baby's van een maand jonger en bijna een kilo ouder die in het ziekenhuis worden opgenomen wegens groeiproblemen )
pi_46074852
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:59 schreef snoopy het volgende:

Hier lukt het dubbelvoeden nog steeds. Het lijkt me heerlijk om 's nachts alleen de borst te hoeven geven. Ik begin daar altijd mee en dan lig ik zo heerlijk met mijn ogen dicht en doezel zo een beetje weg. Helaas moet er daarna nog een fles in en dat is dan wel weer zwaar. Maar zo lang het gaat, gaan we ermee door
Goed zeg he, fijn dat het allemaal zo lukt, heerlijk gevoel moet dat toch zijn Stomme vraag trouwens ( want er is vast een reden voor), waarom je de borst eerst doet? Kan het niet andersom dan kan je daarna lekker wegdoezelen?

Neuk, echt fantastisch joh Misschien heb je zelfs wel een precedent geschapen voor vrouwen ná jou!!!

PV, doeg! Je hebt het geweldig gedaan!

Hoi Jarno, groeten aan YPPY!
Variety is the spice of life
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:53:07 #245
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46074915
Jarno (en Yppy) ik kan me nog herrinneren dat Alicia van Knorretje en Danny ook altijd onder het onderste lijntje lag. Dat was (en is) ook zo'n fijn poppetje.. Ze mankeerde niks, ze was alleen licht
Zulke kleintjes komen echt vaker voor, zo blijkt

Fijn dat Yppy zo af en toe nu een beetje bij kan slapen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_46075128
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:50 schreef nebelung het volgende:

[..]

Goed zeg he, fijn dat het allemaal zo lukt, heerlijk gevoel moet dat toch zijn Stomme vraag trouwens ( want er is vast een reden voor), waarom je de borst eerst doet? Kan het niet andersom dan kan je daarna lekker wegdoezelen?
Nee hoor, is geen stomme vraag. Als ze eerst een flesje drinkt ben ik bang dat ze in slaap valt en te moe is voor de borst. Als ik eerst met de borst begin weet ik zeker dat ze daar zoveel mogelijk van krijgt.
pi_46075177
Ja dat slapen is even belangrijk. Zodat ze weer wat energie op kan doen. En zo erg vind die nachtvoeding niet, ik lig meestal binnen het half uur weer in bed.

En over dat groeien, tsja, ik ben bijna zover dat ik me er geen zorgen meer over maak. We gaan ook niet meer (extra) naar de kinderarts ofzo, volgende week hebben we weer een reguliere afspraak en dan zullen we wel weer zien.
  donderdag 8 februari 2007 @ 11:53:35 #248
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46100557
Fijn zeg, dat jullie de zorgen wat meer los kunnen laten Jarno en Yppy! En die nachtrust is ook erg fijn!
Is Yppy even Fok!moe? Heb haar al een paar dagen niet gezien....

Vraagje:
Ik heb nu ook zo'n Blokker ijsblokjesvormding gekocht. Maar mijn hemel, wat stinkt dat ding zeg.
Beïnvloedt dat niet de smaak? Gaat die geur vanzelf weg?
Hij zit nu in de sterilisator.
pi_46100770
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:31 schreef Jarno het volgende:

Tevens tvp. .
hi!
Jij als vent mag je er best tegenaan bemoeien.
Ik had hier al geïnformeerd bij de thuiszorg. Ze hebben er maar 3 en er zijn al een aantal mensen die zich hebben gemeld voor begin juli. Dus het is even afwachten of ik hem kan gebruiken.
Dus ik heb van iemand een handmatige geleend om daarmee te proberen in het begin. Maar stel dat het dus goed loopt dan komt er toch een electrische.
Maar ik probeer me er gewoon vast op voor te bereiden en door dus vergelijkend waren onderzoek te doen.
Dan weet je gewoon vast wat meer en kan ik straks makkelijker een keuze maken...
vandaar!

Eerst maar zien of het straks inderdaad gaat lopen...
pi_46100972
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:45 schreef Jarno het volgende:
Ja, dat is het ook, maar aan de andere kant vind ik het ook fijn dat ze straks 6 maanden is en we voorzichtig kunnen gaan bijvoeden. Bv is zo ongrijpbaar en zo eh, oncontroleerbaar, ik ben toch van de cijfers en getallen geloof ik. .

Maar ik geloof dat we ons niet meer zo druk maken over het groeien. Dat zal wel goed komen.

(moet m'n moeder niet met paniekverhalen komen over baby's van een maand jonger en bijna een kilo ouder die in het ziekenhuis worden opgenomen wegens groeiproblemen )
Kijken naar je eigen meissie he Jarno. Is ze blij? Plast ze? Dokter verschiet niet groen als hij haar ziet? Dan is het ws gewoon een fijn poppie dat niet in de statistiekjes past. Veel succes met je nachtelijke taak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')