's Nachts werken is eigenlijk heel rustgevend, vind ik. Alleen je ritme gaat na een tijdje naar de maan.quote:
And Jesse James gotta lot of customers but don't know their names.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:20 schreef Apropos het volgende:
quote:
Ik ga om 21.00 Top Gear kijken op de BBC.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:32 schreef Aoristus het volgende:
ik ga maar eens kijken of ik de Nationale cultuurtest 2007 (Spelshow voor fijnproevers én cultuurbarbaren).op 2 snap
Denk dat dat de doorslaggevende zap geeftquote:Op zondag 28 januari 2007 20:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ga om 21.00 Top Gear kijken op de BBC.
Lekker sneu zegquote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb tegenwoordig elke keer een minuut lang een deja-vu, als ik een film kijk waar reclame in zit.
(Ze spoelen de band een minuut terug tijdens de reclame, erg irritant)
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:08 schreef pberends het volgende:
Kijk, dit zijn de betere foto's:
[afbeelding]
Ik heb een chronisch deja-vu gevoel als ik de tv aanzet...er worden tegenwoodig alleen maar herhalingen uitgezonden, in de winter bijna net zo erg als in de zomer..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb tegenwoordig elke keer een minuut lang een deja-vu, als ik een film kijk waar reclame in zit.
(Ze spoelen de band een minuut terug tijdens de reclame, erg irritant)
Vroeger was alles beter.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb een chronisch deja-vu gevoel als ik de tv aanzet...er worden tegenwoodig alleen maar herhalingen uitgezonden, in de winter bijna net zo erg als in de zomer..![]()
Nou ja, ik heb wel de indruk dat het terugloopt met de programmering.......dat wel.....Jij niet?quote:
De banden.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:56 schreef sigme het volgende:
Au, au au au
-Castreren, alle mannen. Dan gaan ze ook niet meer met raketmotoren racen. Gekken.
Echt wel!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel de indruk dat het terugloopt met de programmering.......dat wel.....Jij niet?
Nu is het winters ook een en al herhaling, was een paar jaar terug echt niet zo...![]()
quote:Yet, with a fifth of the world's population, China consumes only 4% of the world's daily oil output, importing about three million barrels a day.
But its unrelenting economic growth will continue to fuel a voracious appetite for energy.
Current plans call for the opening of a new power station every week, most of them coal-fired.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/6306881.stm
Nee, ik kan al zo 10 programma's opnoemen die ik nog minder leuk vind dan de huidige belspellen.quote:
prachtige uitspraak!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:00 schreef sigme het volgende:
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is.
Het was ook sarcastisch bedoeldquote:Op zondag 28 januari 2007 22:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, ik kan al zo 10 programma's opnoemen die ik nog minder leuk vind dan de huidige belspellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |