Dealquote:Op zondag 4 februari 2007 15:16 schreef ForumGek het volgende:
Kijk eens aan !
Ik zal alle gegevens opslaan in een word documentje en ordenen, en dan zal ik ze jou (GenesiZ) wel aanleveren als ik zo goed als alles heb. Kan jij d'r wat moois van maken verder !!
Thanks en ik zal het zeker even laten weten!quote:Op zondag 4 februari 2007 14:29 schreef ForumGek het volgende:
Gefeliciteerd met je aankoop, laat even weten hoe het beviel !
dat is toch een jibbordje, dan kan het makkelijkquote:Op zondag 4 februari 2007 22:07 schreef Maxxieh het volgende:
Ik zit hier ook te kijken naar de maten van de snowboard en de lengtes van de persoon, het valt me op dat ik dan toch een relatief klein board heb? Of kan dat gewoon (makkelijk) ?
tuurlijk hoor, kan makkelijk, ik had tot voor kort een 156 bordjequote:Op zondag 4 februari 2007 23:03 schreef Maxxieh het volgende:
Naja ik wil er ook gewoon relaxt mee cruisen, dat kan toch ook gewoon?:)
warm maken met heet water of zo, en dan nog eens proberen. wel zorgen dat zoveel mogelijk je snowboard wordt opgewarmd en je schroef minder. dan evt nog eens met de hamer erop tikken, dan losdraaien.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:00 schreef Bramvanlith het volgende:
iemand trouwens nog tips om de schroeven van je bindingen los te krijgen. Die dingen zitten bij mij echt muur vast met van dat "loctide" spul en door de kou/warmte wisselingen zijn ze niet echt van plan los te komen... Zijn er trucjes voor ofzo?
Park ligt in het normale gebied. Persoonlijk zou ik altijd de grote skipas nemen omdat ik ervan hou om lekkere lange tochten te maken en dat kan perfecrt in les trois vallees. Het breidt je mogelijkheiden echt enorm uit. Maar zit je veel in het park en hou je daarnaast lekker van sjeezen dan kan je wel af met een pas voor val thorens alleen, tenminste dat begreep ik van anderen uit dit topic.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:07 schreef Basje_B het volgende:
Ik ga naar Val Thorens maar zal ik die grote skipas nodig hebben? Moet je namelijk voor bijbetalen. Ligt park in "normale" gebied?
voor je trip eind april zou ik een pas voor alleen Val Tho pakken. Als de verbindingen naar andere gebieden nog open zouden zijn is de sneeuw daar gegarandeerd slechter.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:07 schreef Basje_B het volgende:
Ik ga naar Val Thorens maar zal ik die grote skipas nodig hebben? Moet je namelijk voor bijbetalen. Ligt park in "normale" gebied?
T was geen locktide zoals je bij staal gebruikt, maar voor van die speciale lijm, voor kou enzo... Naja ik ga het wel gewoon ff proberen met warm water enz..quote:Op maandag 5 februari 2007 15:10 schreef GenesiZ het volgende:
Locktide op je schroeven gedaan??? Succes met losmaken. Je kunt er een grote schroevendraaier opzetten en iets vaster draaien en daarna proberen losser te draaien. Je kan ook de schroef laten schrikken door even met een hamer op het schroevendraaier te slaan, maar denk niet dat dat veel uit gaat maken.
Locktide moet je nooit gebruiken. Je kunt beter wat kaarsvet op je schroefdraad druppelen en daarna vastdraaien. Werkt net zo goed en krijg je wel los op het moment dat je het wilt.
dude... NOOOIT meer doen, je sloopt je inserts ermee......quote:Op maandag 5 februari 2007 19:04 schreef Bramvanlith het volgende:
[..]
T was geen locktide zoals je bij staal gebruikt, maar voor van die speciale lijm, voor kou enzo... Naja ik ga het wel gewoon ff proberen met warm water enz..
Met een hamer op de schroevendraaier slaan werkt idd, en eerst een schroevendraaier pakken die precies op de schroeven past, want anders draai je de schroeven gewoon stuk. Dan twee drie tikken erop en heel hard draaien. Been there.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:10 schreef GenesiZ het volgende:
Locktide op je schroeven gedaan??? Succes met losmaken. Je kunt er een grote schroevendraaier opzetten en iets vaster draaien en daarna proberen losser te draaien. Je kan ook de schroef laten schrikken door even met een hamer op het schroevendraaier te slaan, maar denk niet dat dat veel uit gaat maken.
Locktide moet je nooit gebruiken. Je kunt beter wat kaarsvet op je schroefdraad druppelen en daarna vastdraaien. Werkt net zo goed en krijg je wel los op het moment dat je het wilt.
Ik heb ook gaten in me board. 16 om precies te zijnequote:Op maandag 5 februari 2007 23:50 schreef Rnej het volgende:
[..]
dude... NOOOIT meer doen, je sloopt je inserts ermee......![]()
sorry dat ik zo bijdehand doe maar damn, als je je inserts uit je board schroeft moet je er nieuwe in laten zetten enzo.. kutkarwei en je krijgt gaten in je board...
Whehe, ik ga over 2 weken. Was me al een beetje zorgen aan het maken over de dalafdalingen, jammer dat daar nog steeds echt zo weinig ligt. Hoop echt dat het nog even gaat sneeuwen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:48 schreef FlowDesign het volgende:
Goeiemiddag. Ons lange weekje boarden in Laax was zeer relaxed.![]()
We hebben echt vet mazzel gehad met de sneeuw en het weer. Toen we aankwamen op zaterdag 26 januari sneeuwde het nog en de rest van de week hebben we alleen maar zon gezien aan een strakblauwe hemel.Er lag helaas niet echt veel sneeuw, dus dalafdalingen werden vooral de 2e helft van de week problematisch. Heb één keertje een volledige dalafdaling gedaan die niet met sneeuwkannonen werd bijgehouden en waar de stenen, gras, struiken en ötzi's door het dunne sneeuwlaagje naar boven kwamen. Ik had na 1 minuut al spijt dat ik die was gaan doen
Ik help het je hopen. Van Crap Sogn Gion naar Curnius was heel de week wel te doen, maar van Curnius naar Larnags was officieel gesloten. Daar ben ik dus 1 keertje vanaf gegaan, maar daar kreeg ik gauw spijt vanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:57 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Whehe, ik ga over 2 weken. Was me al een beetje zorgen aan het maken over de dalafdalingen, jammer dat daar nog steeds echt zo weinig ligt. Hoop echt dat het nog even gaat sneeuwen.
Vorab heeft wel leuke pistes idd. Lekker breed, en ook een mooie zwarte. Ik zit dit jaar in Laax (vorig jaar in Flims) dus ben blij dat die piste nog een beetje te doen is. Ben vorig jaar nog even de halfpipe bij Vorab ingestapt. Was best hoogquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Van Crap Sogn Gion naar Curnius was heel de week wel te doen, maar van Curnius naar Larnags was officieel gesloten. Daar ben ik dus 1 keertje vanaf gegaan, maar daar kreeg ik gauw spijt vanDe FIS-afdaling van Crap naar Laax was wel open, maar vooral aan het einde van de dag was het gewoon een schaatsbaan. Van Crap naar Alp Dado (ankerlift) was het onderste deel ook afgesloten omdat daar een meertje ligt dat niet dichtgevroren/dichtgesneeuwd is en bij Nagens kwam het bruin er ook alweer door. Je kun het beste bij Siala en Vorab gaan of de Noordhellingen van Masegn naar Plaun pakken. Daar is het allemaal goed te doen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |