abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45978847
Schoenmaat: 43
Lengte: 1m88
Gewicht: 74 kg
Regular

Board: Salomon Burner 162
Bindingen: Salomon SPX 55
Boots: Salomon Malamute's
Goggle: Dragon DX
Gloves: Burton Ronin huppeldepup
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_45980929
Schoenmaat: 45
Lengte: 1m88
Gewicht: 84 kg
Goofy (juiste graden moet ik nog uitzoeken)

Board: Völkl Pulse 159 06/07
Bindingen: Burton Custom's 06/07
Boots: Nitro Defiant 04/05
Goggle: Oakley O-Frame
Helm: Red Clash
Bump pants: Booster Pro
pi_45983709
quote:
Op zondag 4 februari 2007 15:16 schreef ForumGek het volgende:
Kijk eens aan !

Ik zal alle gegevens opslaan in een word documentje en ordenen, en dan zal ik ze jou (GenesiZ) wel aanleveren als ik zo goed als alles heb. Kan jij d'r wat moois van maken verder ! !
Deal

Mijn setup:

Schoenmaat: 44
Lengte: 1m79
Gewicht: 89 kg
Regular

Board: F2 Gothic 155
Bindingen: Burton Cartel
Boots: Burton Hail
Goggle: Oakley Wisdom
Helmet: Red Hifi
Gloves: Dakine wanten & Burton Pipe Gloves.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_45984944
Laatste tijd wat minder tijd om te posten. Maar bij deze..

Schoenmaat: 41
Lengte: 1m75
Gewicht: 70 kg
Stance: 21 / -12
Regular

Board: Burtom Custom X 164
Boots: Burton Driver X
Outerwear: Burton AK
Goggle: Oakley A Frame
Helmet: Red Frequency
pi_45986763
Ik ben dan niet echt een die-hard regular hier. Maar laten we het lijstje ook algemener maken inc. de iets-minder-die-hard-posters

Schoenmaat: 42
Lengte: 1m80
Gewicht: 80 kg
Stance: 9 / 9
Regular

Board: Nitro Suprateam 160 ('06/'07) & Nitro Storm 158 (oud en staat in de kast)
Bindingen: Burton Mission Cap-Strap
Boots: Burton Ruler
Goggle: Oakley A Frame (oranje lens) & Adidas Robin (Spherical, blauwe lens)
Helmet: Giro Nine.9

En nog wat gear zoals rugzak inc kameel etc.

[ Bericht 2% gewijzigd door _Arthur op 05-02-2007 07:55:39 ]
pi_45987720
Schoenmaat: 44
Lengte: 1m80
Gewicht: 85 kg
Stance: regular

Board: Nitro Naturals 161 05/06
Bindingen: Santa Cruz (weet type niet)
Schoenen: Burton Ruler
Goggle: Uvex
Jas: Burton Phantom
Broek: O'Neill Launch
pi_45990072
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:29 schreef ForumGek het volgende:
Gefeliciteerd met je aankoop, laat even weten hoe het beviel !
Thanks en ik zal het zeker even laten weten!

En zitten jullie ook elke dag de sites in de gaten te houden met de sneeuwhoogtes? En dan maar blijven hopen dat het nog ff keihard gaat sneeuwen voordat je zelf op wintersport gaat.
pi_45990110
Ik zit hier ook te kijken naar de maten van de snowboard en de lengtes van de persoon, het valt me op dat ik dan toch een relatief klein board heb? Of kan dat gewoon (makkelijk) ?
pi_45991621
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:07 schreef Maxxieh het volgende:
Ik zit hier ook te kijken naar de maten van de snowboard en de lengtes van de persoon, het valt me op dat ik dan toch een relatief klein board heb? Of kan dat gewoon (makkelijk) ?
dat is toch een jibbordje, dan kan het makkelijk
pi_45992746
Naja ik wil er ook gewoon relaxt mee cruisen, dat kan toch ook gewoon?:)
pi_45992999
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:03 schreef Maxxieh het volgende:
Naja ik wil er ook gewoon relaxt mee cruisen, dat kan toch ook gewoon?:)
tuurlijk hoor, kan makkelijk, ik had tot voor kort een 156 bordje
pi_45993257
Schoenmaat: 39
Lengte: 1m70
Gewicht: 65 kg
Stance: regular 9 / -9

Board: Sapient Identity 153 06/07
Bindingen: Rome 390 05/06
Schoenen: Vans Omni
Goggle: Oakley O-frame XS (ja, extra small )

Ik houd alleen de relevante gegevens bij, deze zijn als volgt en ook in deze volgorde:

Schoenmaat:
Lengte:
Gewicht:
Stance:

Board:
Bindingen:
Schoenen:
Goggle:
Protectie:

Welke kleur/maat/merk/model broek/jas/muts/onderbroek/handschoen bespreken jullie maar in LIV

[ Bericht 41% gewijzigd door ForumGek op 05-02-2007 00:26:27 ]
Fingerspitzgefühl
pi_46001874
Schoenmaat: 46
Lengte: 1m94
Gewicht: 83 kg
Stance: Regular

Board: Burton Frontier 1.66 en jeenyus rentall 1.61
Bindingen: Drake F-50
Schoenen: Burton Driver X
Protectie: Red helmpie en Demon full skeleton vest.
pi_46002451
wat was die site waar je een sticker voor je snowboard kan ontwerpen en bestellen? heb daar vorig jaar eens naar gekeken, maar kan het niet meer vinden.
heb wel deze gevonden, maar ik dacht dat er ook een nederlandse site was.

[ Bericht 32% gewijzigd door Byte_Me op 05-02-2007 11:57:34 ]
  maandag 5 februari 2007 @ 14:19:20 #195
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_46006530
Schoenmaat: 41
Lengte:175
Gewicht:77
Stance: 15/-15

Board:Bataleon Evil Twin 07 & Burton Shaun White 05
Bindingen:Bataleon The Allies 07 & Burton Cartel 05
Schoenen: 32 Lashed
Goggle: Dragon DX & Electric EG5
Protectie: Helm Giro SST (bijna niet gebruikt) en backprotector (altijd om)
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_46007834
iemand trouwens nog tips om de schroeven van je bindingen los te krijgen. Die dingen zitten bij mij echt muur vast met van dat "loctide" spul en door de kou/warmte wisselingen zijn ze niet echt van plan los te komen... Zijn er trucjes voor ofzo?
pi_46008149
Locktide op je schroeven gedaan??? Succes met losmaken. Je kunt er een grote schroevendraaier opzetten en iets vaster draaien en daarna proberen losser te draaien. Je kan ook de schroef laten schrikken door even met een hamer op het schroevendraaier te slaan, maar denk niet dat dat veel uit gaat maken.

Locktide moet je nooit gebruiken. Je kunt beter wat kaarsvet op je schroefdraad druppelen en daarna vastdraaien. Werkt net zo goed en krijg je wel los op het moment dat je het wilt.
pi_46008817
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:00 schreef Bramvanlith het volgende:
iemand trouwens nog tips om de schroeven van je bindingen los te krijgen. Die dingen zitten bij mij echt muur vast met van dat "loctide" spul en door de kou/warmte wisselingen zijn ze niet echt van plan los te komen... Zijn er trucjes voor ofzo?
warm maken met heet water of zo, en dan nog eens proberen. wel zorgen dat zoveel mogelijk je snowboard wordt opgewarmd en je schroef minder. dan evt nog eens met de hamer erop tikken, dan losdraaien.
  maandag 5 februari 2007 @ 17:07:30 #199
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_46012145
Ik ga naar Val Thorens maar zal ik die grote skipas nodig hebben? Moet je namelijk voor bijbetalen. Ligt park in "normale" gebied?
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_46013880
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:07 schreef Basje_B het volgende:
Ik ga naar Val Thorens maar zal ik die grote skipas nodig hebben? Moet je namelijk voor bijbetalen. Ligt park in "normale" gebied?
Park ligt in het normale gebied. Persoonlijk zou ik altijd de grote skipas nemen omdat ik ervan hou om lekkere lange tochten te maken en dat kan perfecrt in les trois vallees. Het breidt je mogelijkheiden echt enorm uit. Maar zit je veel in het park en hou je daarnaast lekker van sjeezen dan kan je wel af met een pas voor val thorens alleen, tenminste dat begreep ik van anderen uit dit topic.

Ik heb zelf alleen nog maar de complete pas gehad en had die eigenlijk elke keer ook wel ruimschoot mogelijk. Heb dan ook nagenoeg heel het gebied daar gezien inmiddels.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 5 februari 2007 @ 18:16:41 #201
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46014295
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:07 schreef Basje_B het volgende:
voor je trip eind april zou ik een pas voor alleen Val Tho pakken. Als de verbindingen naar andere gebieden nog open zouden zijn is de sneeuw daar gegarandeerd slechter.

Zelf ben ik 1 x in januari in Val Thorens geweest. Toen had ik een pas voor alleen Val Tho. Alles op en rond de Peclet was (de hele week) afgesloten ivm grote lawines die de pistes vernield hadden. Desondanks was het gebied mooi en groot zat om zonder uitbreiding toe te kunnen. Ik had wel 5 dagen beschikking over een gids in de middag. Ik had dus sowieso het trois-vallees gebied niet ver in kunnen gaan, moest elke middag op tijd terug in Val Tho zijn voor de trip met de gids. Die reed vervolgens 5 dagen first tracks met ons in het gebied van Val Tho excl Peclet. De behoefte om trois vallees in te gaan ontbrak ook volledig. Val Tho heeft een mooi en afwisselend gebied van zichzelf.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_46015886
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:10 schreef GenesiZ het volgende:
Locktide op je schroeven gedaan??? Succes met losmaken. Je kunt er een grote schroevendraaier opzetten en iets vaster draaien en daarna proberen losser te draaien. Je kan ook de schroef laten schrikken door even met een hamer op het schroevendraaier te slaan, maar denk niet dat dat veel uit gaat maken.

Locktide moet je nooit gebruiken. Je kunt beter wat kaarsvet op je schroefdraad druppelen en daarna vastdraaien. Werkt net zo goed en krijg je wel los op het moment dat je het wilt.
T was geen locktide zoals je bij staal gebruikt, maar voor van die speciale lijm, voor kou enzo... Naja ik ga het wel gewoon ff proberen met warm water enz..
pi_46019523
Lees wel altijd maar ben ook niet zo'n poster ... maar hier dan mijn lijstje:

Schoenmaat: 43
Lengte: 1m82
Gewicht: 85 kg
Stance: 25 / 12
Regular

Board: Burtom Omen 168
Boots: Burton Ruler
Outerwear: Nike ACG
Helmet: Red Tantrum

Nu nog kijken of ik wat vaker kan posten
Er gaat niks boven een groot wit poederveld ....
  maandag 5 februari 2007 @ 23:50:34 #204
71115 Rnej
I walk the line
pi_46027300
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:04 schreef Bramvanlith het volgende:

[..]

T was geen locktide zoals je bij staal gebruikt, maar voor van die speciale lijm, voor kou enzo... Naja ik ga het wel gewoon ff proberen met warm water enz..
dude... NOOOIT meer doen, je sloopt je inserts ermee......

sorry dat ik zo bijdehand doe maar damn, als je je inserts uit je board schroeft moet je er nieuwe in laten zetten enzo.. kutkarwei en je krijgt gaten in je board...
pi_46033007
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:10 schreef GenesiZ het volgende:

Met een hamer op de schroevendraaier slaan werkt idd, en eerst een schroevendraaier pakken die precies op de schroeven past, want anders draai je de schroeven gewoon stuk. Dan twee drie tikken erop en heel hard draaien. Been there.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_46036935
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:50 schreef Rnej het volgende:

[..]

dude... NOOOIT meer doen, je sloopt je inserts ermee......

sorry dat ik zo bijdehand doe maar damn, als je je inserts uit je board schroeft moet je er nieuwe in laten zetten enzo.. kutkarwei en je krijgt gaten in je board...
Ik heb ook gaten in me board. 16 om precies te zijne
  dinsdag 6 februari 2007 @ 12:48:23 #207
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_46037169
Goeiemiddag. Ons lange weekje boarden in Laax was zeer relaxed.

We hebben echt vet mazzel gehad met de sneeuw en het weer. Toen we aankwamen op zaterdag 26 januari sneeuwde het nog en de rest van de week hebben we alleen maar zon gezien aan een strakblauwe hemel. Er lag helaas niet echt veel sneeuw, dus dalafdalingen werden vooral de 2e helft van de week problematisch. Heb één keertje een volledige dalafdaling gedaan die niet met sneeuwkannonen werd bijgehouden en waar de stenen, gras, struiken en ötzi's door het dunne sneeuwlaagje naar boven kwamen. Ik had na 1 minuut al spijt dat ik die was gaan doen

Ik had overigens een Forum Raider 160 board gehuurd, met Burton Progression bindingen. Fijnste board dat ik tot nu toe heb gehad. Ik had ook zwaar relaxte schoenen van Burton gehuurd. Zaten hele dunne veters in, maar je hoefde ze niet te strikken. Kon ze gewoon aan beide kanten aantrekken en dan in een klemmetje trekken. Echt top.
Age of fruity enlightenment!
pi_46037366
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:48 schreef FlowDesign het volgende:
Goeiemiddag. Ons lange weekje boarden in Laax was zeer relaxed.

We hebben echt vet mazzel gehad met de sneeuw en het weer. Toen we aankwamen op zaterdag 26 januari sneeuwde het nog en de rest van de week hebben we alleen maar zon gezien aan een strakblauwe hemel. Er lag helaas niet echt veel sneeuw, dus dalafdalingen werden vooral de 2e helft van de week problematisch. Heb één keertje een volledige dalafdaling gedaan die niet met sneeuwkannonen werd bijgehouden en waar de stenen, gras, struiken en ötzi's door het dunne sneeuwlaagje naar boven kwamen. Ik had na 1 minuut al spijt dat ik die was gaan doen
Whehe, ik ga over 2 weken. Was me al een beetje zorgen aan het maken over de dalafdalingen, jammer dat daar nog steeds echt zo weinig ligt. Hoop echt dat het nog even gaat sneeuwen.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:17:21 #209
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_46037812
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:57 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Whehe, ik ga over 2 weken. Was me al een beetje zorgen aan het maken over de dalafdalingen, jammer dat daar nog steeds echt zo weinig ligt. Hoop echt dat het nog even gaat sneeuwen.
Ik help het je hopen. Van Crap Sogn Gion naar Curnius was heel de week wel te doen, maar van Curnius naar Larnags was officieel gesloten. Daar ben ik dus 1 keertje vanaf gegaan, maar daar kreeg ik gauw spijt van De FIS-afdaling van Crap naar Laax was wel open, maar vooral aan het einde van de dag was het gewoon een schaatsbaan. Van Crap naar Alp Dado (ankerlift) was het onderste deel ook afgesloten omdat daar een meertje ligt dat niet dichtgevroren/dichtgesneeuwd is en bij Nagens kwam het bruin er ook alweer door. Je kun het beste bij Siala en Vorab gaan of de Noordhellingen van Masegn naar Plaun pakken. Daar is het allemaal goed te doen
Age of fruity enlightenment!
pi_46037986
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:17 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ik help het je hopen. Van Crap Sogn Gion naar Curnius was heel de week wel te doen, maar van Curnius naar Larnags was officieel gesloten. Daar ben ik dus 1 keertje vanaf gegaan, maar daar kreeg ik gauw spijt van De FIS-afdaling van Crap naar Laax was wel open, maar vooral aan het einde van de dag was het gewoon een schaatsbaan. Van Crap naar Alp Dado (ankerlift) was het onderste deel ook afgesloten omdat daar een meertje ligt dat niet dichtgevroren/dichtgesneeuwd is en bij Nagens kwam het bruin er ook alweer door. Je kun het beste bij Siala en Vorab gaan of de Noordhellingen van Masegn naar Plaun pakken. Daar is het allemaal goed te doen
Vorab heeft wel leuke pistes idd. Lekker breed, en ook een mooie zwarte. Ik zit dit jaar in Laax (vorig jaar in Flims) dus ben blij dat die piste nog een beetje te doen is. Ben vorig jaar nog even de halfpipe bij Vorab ingestapt. Was best hoog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')