abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:01:22 #271
71115 Rnej
I walk the line
pi_46142813
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:46 schreef shilizous_88 het volgende:
Nou mensen, ik kan de sneeuw niet meer aanzien: ik ben weer even een weekend bijkomen in Wintergberg... Al kijk ik nou niet uit naar al die prachtige blauwe pistes...
blauwe pistes zijn chill ... ben k gek op, beetje cruisen...

maarreh, winterberg ziet er nu wat meer groen uit denk k...
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:40:25 #272
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_46144114
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:38 schreef Gstyles het volgende:
heeeerrrlijk nog 1 weekie en dan is t echt weer zo ver! oostenrijk here we come!
de beelden van dachstein-west zien er al erg goed uit van dachstein dus ik denk nu al dat de vakantie niet meer stuk kan!
Wow jij hebt echt vette mazzel. Toevallig ligt er in Dachstein wel iets van 3 meter sneeuw!
En in de rest van de Alpen is het zeer matig

Ik ga dit jaar trouwens ook nog in het Paasweekend (begin April) met 60 man van m'n werk naar Steinach am Brenner (onder Innsbruck). Iemand hier die het kent? Of weet welke gletscher daar in de buurt is (op ong. 20 minuten rijden heb ik begrepen)?
Age of fruity enlightenment!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:42:44 #273
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_46144208
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:45 schreef Steven184 het volgende:
Maak er wat mooi's van in je eerstwe week boarden. Is toch wel de mooiste week die er is, je eerste week. Daar verlang ik nog weleens naar terug
Nou ik dus echt niet. Ik begin het nu pas echt goed onder de knie te krijgen en daarmee juist veel leuker te vinden

(Maar dat komt mss ook omdat ik al met m'n ogen dicht kon skiën en dat ik een beetje hard wil gaan )
pi_46145457
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:40 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Wow jij hebt echt vette mazzel. Toevallig ligt er in Dachstein wel iets van 3 meter sneeuw!

Ik ga dit jaar trouwens ook nog in het Paasweekend (begin April) met 60 man van m'n werk naar Steinach am Brenner (onder Innsbruck). Iemand hier die het kent? Of weet welke gletscher daar in de buurt is (op ong. 20 minuten rijden heb ik begrepen)?
stubaier gletscher ligt daar in de buurt, ik weet niet of je die bedoelt. daar kun je goed snowboarden. vooral van het eerste overstapstation naar het parkeerterrein, onder de gondels door is een vette afdaling. ook als je naar het hoogste punt gaat (kan tegenwoordig eindelijk met een stoeltjes lift), kun je heel mooi offpiste afdalen door meteen onder de touwen door te duiken.

http://www.stubaier-gletscher.com/index.php?lang=en

kan helaas geen kaartje vinden van het skigebied anders kon ik ze je aanwijzen.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:27:55 #275
72282 360sjors
King of the Hill
pi_46145567
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik zit in La Joue de Loup, Superdevoluy. Kriebels........... !!!!!!

Ben echt bang voor net zo'n stoke als m'n eerste keer surfen
Je hebt 's avonds alle tijd om je kriebels tot rust te laten komen, geloof me, zo'n doods dorp heb je nog nooit gezien!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:32:01 #276
72282 360sjors
King of the Hill
pi_46145717
Volgende week gaat de vakantie naar Kirchberg overigens gewoon door. De sneeuwhoogtes zijn er echt slecht (26 cm op de berg, 5 cm dal), ook geen verbetering in weersvooruitziochten, maar op de webcams ziet het er nog te doen uit. Ook even gebeld met wat locals en die zeggen ook dat er weinig stenen etc. doorheen komen. Dus we nemen het risico maar gewoon. Als het echt slecht is huur ik gewoon skies, dan kan ik die verneuken

En met de uitmuntende apres ski daar verveel ik me toch niet
pi_46146240
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:32 schreef 360sjors het volgende:
Volgende week gaat de vakantie naar Kirchberg overigens gewoon door. De sneeuwhoogtes zijn er echt slecht (26 cm op de berg, 5 cm dal), ook geen verbetering in weersvooruitziochten, maar op de webcams ziet het er nog te doen uit. Ook even gebeld met wat locals en die zeggen ook dat er weinig stenen etc. doorheen komen. Dus we nemen het risico maar gewoon. Als het echt slecht is huur ik gewoon skies, dan kan ik die verneuken

En met de uitmuntende apres ski daar verveel ik me toch niet
100cm berg, 80 dal, zaterdag en zondag weer nieuwe sneeuw.

Val Thorens!
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:55:43 #278
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_46146438
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:24 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

stubaier gletscher ligt daar in de buurt, ik weet niet of je die bedoelt. daar kun je goed snowboarden. vooral van het eerste overstapstation naar het parkeerterrein, onder de gondels door is een vette afdaling. ook als je naar het hoogste punt gaat (kan tegenwoordig eindelijk met een stoeltjes lift), kun je heel mooi offpiste afdalen door meteen onder de touwen door te duiken.

Ok, thanks

Ziet er wel ok uit: http://www.stubaier-gletscher.com/index.php?lang=en
pi_46146687
misschien dat ik daar met pinksteren nog een weekje naar toe ga

is een van mijn favoriete skigebieden qua piste. apres ski is wat minder, maar ach.
pi_46161358
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:01 schreef Rnej het volgende:

[..]

blauwe pistes zijn chill ... ben k gek op, beetje cruisen...

maarreh, winterberg ziet er nu wat meer groen uit denk k...
Mwah, dat valt wel mee hoor:http://www.sauercams.tk/ de webcams van heel winterberg!

Twee weken geleden nog geweest, was heel goed te doen (beetje aan de kant van de pistes blijven en lekker knallen, forse schade aan mijn board maarja het is een gebruiksvoorwerp en het is alweer gerepareerd (daar heb ik belag voor he )

Overigens zijn de pistes in winterberg best te doen voor een paar dagen. Gewoon goed waxen en weinig remmen

Misschien volgende week zaterdag of zondag (of vrijdag als het meezit) nog een dagje heen. Mijn vrouw wil ook weer boarden, ik kan niet wachten tot mijn dochter oud genoeg is, lekker samen de berg af
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:26:35 #281
71115 Rnej
I walk the line
pi_46161452
als je OP de pistes schade oploopt dan is het wel erg slecht hoor....

noem me verwend, maar ik leg niet zomaar geld neer voor een liftpas...
pi_46161654
over 10 uur sta ik heerlijk op de piste om mn nieuwe nitro naturals uit te proberen
pi_46162220
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:37 schreef Byte_Me het volgende:
over 10 uur sta ik heerlijk op de piste om mn nieuwe nitro naturals uit te proberen
Veel plezier, krijgen we achteraf een verslagje?
-
-
pi_46166785
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:37 schreef Byte_Me het volgende:
Ik moet nog een uur of 18!
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_46166887
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 11:17 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ik moet nog een uur of 18!
Arme ziel. Ik ga dit jaar helemaal niet, moet het doen met een paar keer een dagje winterberg..
Ach, volgend jaar beter
-
-
  zaterdag 10 februari 2007 @ 11:23:59 #286
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46166904
Oh Kentaro, ik ben zelf vergeten om belachelijk te reageren. Dit topic: Lichtgevend snowboard? is natuurlijk wel weer een lichtend voorbeeld voor een zwamverhaal over lichten in je base inbouwen. Als je er zin in hebt
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_46167979
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 11:23 schreef XL het volgende:
Oh Kentaro, ik ben zelf vergeten om belachelijk te reageren. Dit topic: Lichtgevend snowboard? is natuurlijk wel weer een lichtend voorbeeld voor een zwamverhaal over lichten in je base inbouwen. Als je er zin in hebt
  zaterdag 10 februari 2007 @ 12:39:09 #288
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_46168826
quote:
Sommige mensen geloven echt alles wat je zegt
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_46168855
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:39 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Sommige mensen geloven echt alles wat je zegt
.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 10 februari 2007 @ 12:43:48 #290
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_46168967
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:40 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

.
Sloeg uiteraard niet op jou maar dat begreep je wel
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_46171076
quote:
Ik zie hier trouwens wel een markt voor. Na het 'pimpen' van eender artikel zal een snowboard echt nog wel gaan volgen gok ik.

Komen dan mischien ook wel boards met mistlampen 23497 kilowatt boom-boom installatie
  zaterdag 10 februari 2007 @ 14:53:51 #292
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_46172401
Kentaro - zaterdag 10 februari 2007 @ 14:26
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:21 schreef Guilin het volgende:

[..]

Dat spul geeft helemaal geen licht. Als je er licht achter zet dan laat het een hele mooie gloed door.

Kentaro: als je geen 10 euro hebt dan kun je dat gewoon zeggen hoor

heerlijk die mensen daar
  zaterdag 10 februari 2007 @ 14:54:46 #293
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46172420
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 14:53 schreef Basje_B het volgende:
Kentaro - zaterdag 10 februari 2007 @ 14:26
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:21 schreef Guilin het volgende:

[..]

Dat spul geeft helemaal geen licht. Als je er licht achter zet dan laat het een hele mooie gloed door.

Kentaro: als je geen 10 euro hebt dan kun je dat gewoon zeggen hoor

heerlijk die mensen daar
Wat zijn wij toch grappig he?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 10 februari 2007 @ 15:09:51 #294
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_46172827
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 14:54 schreef XL het volgende:

[..]

Wat zijn wij toch grappig he?
ja prutser
  zaterdag 10 februari 2007 @ 15:55:30 #295
71115 Rnej
I walk the line
pi_46174079
prutsers .. jezus...

"kan je dat dan gewoon op je board smeren"

nee je moet het erop pissen.... jeeezus
pi_46177328
Ik zoek een goede boardbag voor in het vliegtuig. Liefst eentje met een hardebodem (hoeft dus niet opvouwbaar te zijn).

Iemand die een linkje kan produceren naar een dergelijk model? Heb wat rond gekeken vandaag maar de meeste zijn allemaal zacht en opvouwbaar.

Ik bescherm de base van mn board graag tegen de bagage-afhandel-mongolen.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:54:33 #297
71115 Rnej
I walk the line
pi_46177564
je base zou ik mn niet zo zorgen om maken, tis meer je staalkant waar ze deuken in gooien....

maar een padded bag is meer dan genoeg hoor, denk je nou echt dat ze gaan smijten met zo'n gewicht?
bovendien ben je gewoon verzekerd (althans, dat neem ik aan, reisverzekering met wintersportdekking enzo... )

anyway, wat je nodig hebt is een wheelie condo o.i.d. dakine en burton hebben goeie wheelie bags met een harde kunststof bodem...

wheelie condo
http://www.burton.com/ProductDetail.aspx?pid=463

voordeel van zo'n bag is dat je echt ALLES in 1 tas kan proppen dus geen losse andere tassen meer...
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:25:25 #298
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_46178416
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:40 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

3 meter??? waarhaal je dat vandaan? was t maar zo! er ligt nu +/- 50 cm in dal en berg en r komt al moet ik de sneeuwverw8ing van sneeuwhoogte.nl geloven nog tussen de 10 en 25 cm bij.. anyway heb er vet zin in, kan niet anders zeggen
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_46179407
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:24 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

Ga ik heen bijna!!! Ik heb er zin in . Trouwens die afdaling onder de lift door is wel prachtig maar je moet wel aan de rechterkant blijven (van beneden naar boven gezien zeg maar) anders iets te vele gaten en spleten, dan moet je wel heel hard uitkijken, of andermans sporen volgen en dat wil je vast niet. En er zijn veel gavere offpiste afdalingen daar, maar dan is het wel handig met een gids te gaan. ( ik ga sowieso nooit zonder gids offpiste -want beetje mietje- maar daar kan je (behalve onder de lift) redelijk vast komen te zitten.

En ik probeerde een nieuwe broek te halen, allemaal uitverkocht!! alleen nog maar stomme broeken. mopper... misschien hebben ze in oostenrijk nog wel wat leuks.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:07:33 #300
71115 Rnej
I walk the line
pi_46179623
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:00 schreef Zolena het volgende:

ik ga sowieso nooit zonder gids offpiste -want beetje mietje- want dat is verdomde verstandig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')