blauwe pistes zijn chill ... ben k gek op, beetje cruisen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:46 schreef shilizous_88 het volgende:
Nou mensen, ik kan de sneeuw niet meer aanzien: ik ben weer even een weekend bijkomen in Wintergberg... Al kijk ik nou niet uit naar al die prachtige blauwe pistes...
Wow jij hebt echt vette mazzel. Toevallig ligt er in Dachstein wel iets van 3 meter sneeuw!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:38 schreef Gstyles het volgende:
heeeerrrlijk nog 1 weekie en dan is t echt weer zo ver! oostenrijk here we come!
de beelden van dachstein-west zien er al erg goed uit van dachstein dus ik denk nu al dat de vakantie niet meer stuk kan!![]()
Nou ik dus echt niet. Ik begin het nu pas echt goed onder de knie te krijgen en daarmee juist veel leuker te vindenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:45 schreef Steven184 het volgende:
Maak er wat mooi's van in je eerstwe week boarden. Is toch wel de mooiste week die er is, je eerste week. Daar verlang ik nog weleens naar terug
stubaier gletscher ligt daar in de buurt, ik weet niet of je die bedoelt. daar kun je goed snowboarden. vooral van het eerste overstapstation naar het parkeerterrein, onder de gondels door is een vette afdaling. ook als je naar het hoogste punt gaat (kan tegenwoordig eindelijk met een stoeltjes lift), kun je heel mooi offpiste afdalen door meteen onder de touwen door te duiken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wow jij hebt echt vette mazzel. Toevallig ligt er in Dachstein wel iets van 3 meter sneeuw!![]()
En in de rest van de Alpen is het zeer matig
Ik ga dit jaar trouwens ook nog in het Paasweekend (begin April) met 60 man van m'n werk naar Steinach am Brenner (onder Innsbruck). Iemand hier die het kent? Of weet welke gletscher daar in de buurt is (op ong. 20 minuten rijden heb ik begrepen)?
Je hebt 's avonds alle tijd om je kriebels tot rust te laten komen, geloof me, zo'n doods dorp heb je nog nooit gezien!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik zit in La Joue de Loup, Superdevoluy. Kriebels........... !!!!!!
Ben echt bang voor net zo'n stoke als m'n eerste keer surfen![]()
100cm berg, 80 dal, zaterdag en zondag weer nieuwe sneeuw.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:32 schreef 360sjors het volgende:
Volgende week gaat de vakantie naar Kirchberg overigens gewoon door. De sneeuwhoogtes zijn er echt slecht (26 cm op de berg, 5 cm dal), ook geen verbetering in weersvooruitziochten, maar op de webcams ziet het er nog te doen uit. Ook even gebeld met wat locals en die zeggen ook dat er weinig stenen etc. doorheen komen. Dus we nemen het risico maar gewoon. Als het echt slecht is huur ik gewoon skies, dan kan ik die verneuken
En met de uitmuntende apres ski daar verveel ik me toch niet![]()
Ok, thanksquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:24 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
stubaier gletscher ligt daar in de buurt, ik weet niet of je die bedoelt. daar kun je goed snowboarden. vooral van het eerste overstapstation naar het parkeerterrein, onder de gondels door is een vette afdaling. ook als je naar het hoogste punt gaat (kan tegenwoordig eindelijk met een stoeltjes lift), kun je heel mooi offpiste afdalen door meteen onder de touwen door te duiken.
http://www.stubaier-gletscher.com/index.php?lang=en
kan helaas geen kaartje vinden van het skigebied anders kon ik ze je aanwijzen.
Mwah, dat valt wel mee hoor:http://www.sauercams.tk/ de webcams van heel winterberg!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:01 schreef Rnej het volgende:
[..]
blauwe pistes zijn chill ... ben k gek op, beetje cruisen...
maarreh, winterberg ziet er nu wat meer groen uit denk k...![]()
Veel plezier, krijgen we achteraf een verslagje?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:37 schreef Byte_Me het volgende:
over 10 uur sta ik heerlijk op de piste om mn nieuwe nitro naturals uit te proberen
Ik moet nog een uur of 18!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:37 schreef Byte_Me het volgende:
over 10 uur sta ik heerlijk op de piste om mn nieuwe nitro naturals uit te proberen
Arme ziel. Ik ga dit jaar helemaal niet, moet het doen met een paar keer een dagje winterberg..quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:23 schreef XL het volgende:
Oh Kentaro, ik ben zelf vergeten om belachelijk te reageren. Dit topic: Lichtgevend snowboard? is natuurlijk wel weer een lichtend voorbeeld voor een zwamverhaal over lichten in je base inbouwen. Als je er zin in hebt![]()
Sommige mensen geloven echt alles wat je zegtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:23 schreef XL het volgende:
Oh Kentaro, ik ben zelf vergeten om belachelijk te reageren. Dit topic: Lichtgevend snowboard? is natuurlijk wel weer een lichtend voorbeeld voor een zwamverhaal over lichten in je base inbouwen. Als je er zin in hebt![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:39 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Sommige mensen geloven echt alles wat je zegt
Sloeg uiteraard niet op jou maar dat begreep je welquote:
Ik zie hier trouwens wel een markt voor. Na het 'pimpen' van eender artikel zal een snowboard echt nog wel gaan volgen gok ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:23 schreef XL het volgende:
Wat zijn wij toch grappig he?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:53 schreef Basje_B het volgende:
Kentaro - zaterdag 10 februari 2007 @ 14:26
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:21 schreef Guilin het volgende:
[..]
Dat spul geeft helemaal geen licht. Als je er licht achter zet dan laat het een hele mooie gloed door.
Kentaro: als je geen 10 euro hebt dan kun je dat gewoon zeggen hoor
![]()
![]()
![]()
heerlijk die mensen daar
ja prutserquote:
3 meter??? waarhaal je dat vandaan? was t maar zo! er ligt nu +/- 50 cm in dal en berg en r komt al moet ik de sneeuwverw8ing van sneeuwhoogte.nl geloven nog tussen de 10 en 25 cm bij.. anyway heb er vet zin in, kan niet anders zeggenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wow jij hebt echt vette mazzel. Toevallig ligt er in Dachstein wel iets van 3 meter sneeuw!![]()
En in de rest van de Alpen is het zeer matig
Ik ga dit jaar trouwens ook nog in het Paasweekend (begin April) met 60 man van m'n werk naar Steinach am Brenner (onder Innsbruck). Iemand hier die het kent? Of weet welke gletscher daar in de buurt is (op ong. 20 minuten rijden heb ik begrepen)?
Ga ik heen bijna!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:24 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
stubaier gletscher ligt daar in de buurt, ik weet niet of je die bedoelt. daar kun je goed snowboarden. vooral van het eerste overstapstation naar het parkeerterrein, onder de gondels door is een vette afdaling. ook als je naar het hoogste punt gaat (kan tegenwoordig eindelijk met een stoeltjes lift), kun je heel mooi offpiste afdalen door meteen onder de touwen door te duiken.
http://www.stubaier-gletscher.com/index.php?lang=en
kan helaas geen kaartje vinden van het skigebied anders kon ik ze je aanwijzen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:00 schreef Zolena het volgende:
ik ga sowieso nooit zonder gids offpiste -want beetje mietje- want dat is verdomde verstandig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |