Haha! Ja, ik ben benieuwd naar zijn daadkracht bij de uitvoering van het gevolg van onze 'weddenschap'.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:05 schreef Erasmusch het volgende:
Razendsnel
Ik vind nog steeds dat DD Deventer Koek moet gaan bezorgen Bij Kromkamp en Gomes
Ja doenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik dacht ook nog aan TT: GAE topic #5 - Biet 'm in de rugge!
jammer... Was een Goede / Leuke Speler voor Go Ahead Eaglesquote:Loïc Loval verruilt met onmiddellijke ingang Go Ahead Eagles voor FC Utrecht. De 25-jarige aanvaller tekent, op voorwaarde dat hij in Utrecht door de medische keuring komt, een contract voor 2,5 jaar bij de eredivisionist. FC Utrecht betaalt Go Ahead Eagles een transfersom voor Loval. Beide clubs hebben afgesproken geen mededelingen te doen over de hoogte van de afkoopsom.
Loval kwam in de zomer van 2005 van De Graafschap over naar Go Ahead Eagles. De Franse aanvaller vond snel zijn draai in Deventer en groeide uit tot de lieveling van het publiek. Go Ahead Eagles wilde het contract met Loïc Loval graag tussentijds verlengen, maar Loval stelde nadrukkelijk dat hij de ambitie had om op korte termijn hogerop te spelen. Het contract tussen Go Ahead Eagles en Loïc Loval liep tot het einde van dit seizoen, al had Go Ahead Eagles wel de eenzijdige optie om de overeenkomst met één seizoen te verlengen. Hans de Vroome, voorzitter van de Raad van Commissarissen van Go Ahead Eagles, betreurt het dat de club Loïc Loval nu al kwijtraakt, maar vond dat Go Ahead Eagles de speler deze kans niet mocht ontnemen. ‘Toen wij Loïc Loval hebben overgenomen van De Graafschap hebben we met hem de mondelinge afspraak gemaakt dat wij zouden meewerken als een eredivisieclub hem zou willen hebben. Uiteraard met daarbij de voorwaarde dat die club de transfersom zou betalen, die wij zouden vragen. FC Utrecht was daartoe bereid.’
Indien Loval door de keuring komt bij FC Utrecht, zal Go Ahead Eagles trachten voor 31 januari de selectie te versterken.
Op Tien was ie er ook te zien vanavond (op de tribune in de Nieuwe Galgenwaard).quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:49 schreef Freshthinking het volgende:
Mooie OPLoïc schijnt nu op de tribune te zitten in Utrecht tegen Excelsior. Dus geen Loval in de stad vanavond
* Sassie ookquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:05 schreef Erasmusch het volgende:
Razendsnel
Ik vind nog steeds dat DD Deventer Koek moet gaan bezorgen Bij Kromkamp en Gomes
waar? kzie het niet..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
jaspah, ik heb je nog gemaild??
staat me niks van bij.. kheb em iig niet.. miss perongeluk gewist?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Naar e-mail die ook in je profiel staat, vorige week al..
1e dacht ik wat dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In welke klasse speelt het team waar je leider van bent?
met welk team?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat wilde ik even weten. Wilde misschien een oefenwedstrijd spelen tegen jullie, maar we gaan nu tegen Voorwaarts.
ja maar welk team van jou? welke club?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
E1.
Mja, ik ben ook geen fan, maar het wordt wel een mooie wedstrijd denk ik.
ah doe dan oefenwedstrijd tegen mij das wel tofquote:Op zondag 28 januari 2007 16:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Lycurgus E1 uit Groningen.
Dat wilde ik ook eigenlijk liever. We spelen wel het mooiste en beste voetbal in de noordelijke hoofdklasse (Eagles Style! Al die ventjes zijn voor Groningen whaha), dus Voorwaarts heeft de voorkeur qua sterkte. Als dat niet rond komt, kom ik bij jou terug, is dat goed?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:39 schreef jaspah het volgende:
[..]
ah doe dan oefenwedstrijd tegen mij das wel tof
ja is goed maar dan wel hier spelen hèquote:Op zondag 28 januari 2007 16:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook eigenlijk liever. We spelen wel het mooiste en beste voetbal in de noordelijke hoofdklasse, dus Voorwaarts heeft de voorkeur qua sterkte. Als dat niet rond komt, kom ik bij jou terug, is dat goed?
In Twello spelen sowieso. Na die tijd soep en hot dogs bij m'n moeder. Als we gezamenlijk feest van maken kan dat ook wel in de kantine.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:41 schreef jaspah het volgende:
[..]
ja is goed maar dan wel hier spelen hè
quote:28/01 (16:02) Go Ahead Eagles huurt Reza Ghoochannejhad voor de rest van het seizoen van sc Heerenveen. Hij wordt er de vervanger van de naar Utrecht vertrokken Loval.
Bij Heerenveen komt Ghoochannejhad vooralsnog niet aan spelen toe en die kans lijkt ook niet groot met de topscorer van Nederland (Alves) en de beste aangever van de Eredivisie (Nilsson) voor zich. Ghoochannejhad speelde tot nu toe slechts zeven minuten in het eerste elftal van sc Heerenveen. Dat was op 16 april 2006, in de thuiswedstrijd tegen AZ. Hij kwam toen als invaller in het veld.
Voorzitter Koos Formsma zegt op de officiële website van sc Heerenveen: ,,In onze visie moeten jonge talenten zoals Boy en Reza wedstrijden op niveau spelen om beter te kunnen worden.''
ben je alwel eens op de zuiderlaan geweest dan? nieuwe complex?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
In Twello spelen sowieso. Na die tijd soep en hot dogs bij m'n moeder. Als we gezamenlijk feest van maken kan dat ook wel in de kantine.
Ja, twee keer of zo. Ik vind het erg mooi.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:52 schreef jaspah het volgende:
[..]
ben je alwel eens op de zuiderlaan geweest dan? nieuwe complex?
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Speaker van Go Ahead vanavond met hoofdpijn naar bed.
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sassie! Goed dat je het topic weer gevonden hebt.
Jawel, het kan een PO ronde schelen.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:01 schreef Erasmusch het volgende:
Hoezo? Die stand gaat toch nergens meer over?
Zeer gaaf!!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:45 schreef Dylan Dog het volgende:
<---- Zoals beloofd...
Ik ook niet...quote:Op maandag 29 januari 2007 22:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik nou had moeten doen als het 8-0 was geworden.
Ja, net bevestigd.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:58 schreef Erasmusch het volgende:
Die Bakker komt nu ook definitief?
Aanvoerder van jong Oranje. Dus ik verwacht er wel iets van.quote:Geboortedatum: 20 september 1985
Geboorteplaats: Nijmegen
Lengte: 1.79 m.
Gewicht: 65 kg.
Positie: verdediger
Contract tot: 2007
Vroegere club: N.E.C. (eigen jeugd)
Debuut voor N.E.C. :
22 mei 2005, Heerenveen -N.E.C. (2-1)
Edit: Ik heb mij verkeerd ingelezen. Jong NECquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Aanvoerder van Jong Oranje? Serieus?
Nee bedanktquote:Op maandag 29 januari 2007 23:55 schreef jaspah het volgende:
pff kut wedstrijd.. maarja dan den bosch mar pakken
Ze hebben er niks meer direct achter zitten. Stel dat een van de twee een blessure oploopt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Opmerklijk genoeg gehaald voor een positie waar Go Ahead niet direct versterking nodig heeft. Parnela en Schoenmakers doen het dit seizoen niet slecht.
Even een VI'tje meenemen uit de winkel dan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat zijn z'n sterke punten?
De elftalfoto van Go Ahead is trouwens bij de VI de poster van de week.![]()
Sterke punten zou ik niet precies weten, daarvoor heb ik hem te weinig gezien. Hij heeft iig wel een goede mentaliteit, want vroeger stond hij niet te boek als een groot talent, maar hij zich toch tot de bank van het eerste weten te knokken. Was ook een tijdje aanvoerder van het tweede elftal.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat zijn z'n sterke punten?
Dat zijn de echte zwolse helden wel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:39 schreef Freshthinking het volgende:
Haha, wat een helden die ollenaren. Het waren kinderen van veertien uit Deventer die dus werden bedreigd door 18/19-jarige ollenaren![]()
Had 't gelezen ja, tegen Ierland -18 toch?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank Strooper!
Van der Wal is geselecteerd voor Oranje -18. Een mooie ervaring lijkt me dat.
WTF?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:45 schreef Dylan Dog het volgende:
<---- Zoals beloofd...
Altjd al van die helden geweest, jaar of 6 terug staken ze autobanden lek van ons, waar de parkeerplek zogenaamd bewaakt zou zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:39 schreef Freshthinking het volgende:
Haha, wat een helden die ollenaren. Het waren kinderen van veertien uit Deventer die dus werden bedreigd door 18/19-jarige ollenaren![]()
Al was het niet echt hardop, ze waren er idd wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:35 schreef SuperUli het volgende:
Nog een laatste ding: Oerwoudgeluiden in het stadion kwamen voor, maar die vond ik echt not done..
Je hebt niet verloren al kan ik begrijpen dat het wel zo voeltquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Was er helaas niet bij. Maar zover ik het hier begrijp, onverdiend verloren. Jammer!
Erg triest idd. Het zijn er één of twee die het doen, waarna wat meelopers dat ook zachtjes gaan schreeuwen. En een lol dat ze dan hebben.quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je hebt niet verloren al kan ik begrijpen dat het wel zo voelt
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik heb die Reza nog niet gezien, maar die is geloof ik ook donker?
[..]
![]()
*zucht*quote:Een 27-jarige man uit Twello werd aangehouden omdat hij met grind gooide naar de politie.
Daar staat volgens mij een stukje over op http://www.kowet.nl. Zwaar uit zijn verband getrokken.quote:
Het wordt waarschijnlijk Volendam.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:16 schreef Freshthinking het volgende:
Dan zou ik voor De Graafschap gaan
En de terugkeer van held Johan Pater in de Horst natuurlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Leuk. Ze hebben het wel altijd moeilijk tegen Volendam. Maar goed.. tegen de Graafschap ook.
Mooi, geen boete voor de Eagles.quote:VRIJSPRAAK IN HOGER BEROEP VOOR GA EAGLES
Go Ahead Eagles krijgt geen straf voor de kwetsende spreekkoren van de Eagles-aanhang richting RBC-trainer Robert Maaskant. De commissie van beroep van de KNVB heeft dit woensdagochtend, daags na de behandeling van het hoger beroep, aan de directie van Go Ahead Eagles laten weten.
Met deze uitspraak is een einde gekomen aan de slepende zaak, die een half jaar duurde. Begin september, tijdens het duel Go Ahead Eagles-RBC Roosendaal was Robert Maaskant het mikpunt van kwetsende spreekkoren. Ondanks het uitdelen van flyers en het maken van strikte afspraken vooraf met het arbitrale trio was de tuchtcommissie van de KNVB van mening dat Go Ahead Eagles er niet alles aan had gedaan om de kwetsende spreekkoren te voorkomen en zich niet voldoende had ingespannen om tijdens de wedstrijd een einde te maken aan de spreekkoren.
De commissie van beroep dacht daar anders over. Ook al omdat de aanklager na het bestuderen van de argumenten dinsdagavond van mening was dat Go Ahead Eagles wel degelijk veel energie had gestoken om de spreekkoren te voorkomen en te stoppen. Weliswaar was er niets omgroepen door de stadionspeaker, maar het flyeren vooraf en handelend optreden van de stewards richting de aanhangers die zich bezondigden aan de spreekkoren woog voor de commissie van beroep zwaar in de voor de club positieve uitspraak.
Go Ahead Eagles is tevreden met de uitspraak, maar directie en Raad van Commissarissen vragen de supporters van de club nadrukkelijk zich te onthouden van ongewenste spreekkoren. Directie en RvC wijzen er nadrukkelijk op dat kwetsende en/of discriminerende spreekkoren ernstige gevolgen zullen hebben voor de club. Niet alleen de imagoschade is groot; ook het nieuwe strafsysteem van de KNVB, kan ernstige consequenties hebben met boetes die kunnen oplopen tot tienduizenden euro’s. Bij herhaaldelijke spreekkoren (vijf keer in twee jaar) legt de tuchtcommissie een club de straf op van één wedstrijd zonder publiek.
Zou kunnen, al denk ik dat Parnela zich ook aardig in de kijker heeft gespeeld.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vosselman, Gilissen, Schotman.
Hij stopt, maar hij inderdaad nog prima mee kunnen draaien daar. Hij is overigens wel gevraagd...!quote:
Hoezo 'overigens'? Hij heeft dus geweigerd bedoel je?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:11 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hij stopt, maar hij inderdaad nog prima mee kunnen draaien daar. Hij is overigens wel gevraagd...!
Haha.. bij deze bedank ik je voor je sportiviteit. We willen Luca wel terug.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Stanley, hoe lang moet ik nog?
Eens. Daarnaast coacht Kevin zijn achterhoede ook goed en is hij gewoon een aardige persoonlijkheid.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben vooral blij dat GAE weer een fatsoenlijke keeper heeft. Het belang daarvan wordt nog wel eens onderschat. Moeliker houdt een hoop tegen en brengt rust.
Wat vind je er mooi aan dan ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:Van der Gouw stopt na dit seizoen volgens mij. Lijkt me mooi geweest ook. Hij begon als reserve achter Jongbloed bij Go Ahead. Jongbloed blijft met zijn 44 jaar de oudste actieve doelman ooit.
Het verschil tussen AGOVV en Manchester United werd ook besproken. Interessant verhaal wel. Sportpark Berg en Bos is prachtig trouwens.
Die had een slagaderlijke bloeding, leeft nog dankzij de buurvrouw en het feit dat zijn deur open stond.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je dat verhaal in VI gelezen een paar weken terug over die jongen van Willem II die z'n hand er bijna af sneed bij het verschonen van zijn vissenkom?
Ik ben ook niet de pr-man van GAE. Ik heb me weken lang vermaakt door de gigantische inzet van de heren, dit kan een keer gebeuren, maar die inzet viel me tegen Helmond zwaar tegen, verder waren ze ook veel te slordig. Dan mag ik kritisch zijn. De mensen moeten vooral naar de Eagles komen, het is er bijna altijd goed vertoeven, leuke sfeer enz!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:40 schreef HumbertoT het volgende:
Lekker voor de mensen die na de succesreeks denken, kom laat ik ook eens bij de Eagles kijken. Slechte pr.
Ik vond het elftal van Helmond naar kunnen spelen, die aanwinsten hebben het niveau wel opgekrikt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach je ken niet alles winnen. Wel verrassend deze verliespartij.
Ja, onenigheid met de technisch manager.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vanenburg toch ontslagen??
Nee, ik moest eigenlijk meteen weg, wilde nog even kijken. Heen en weer naar Purmerend geweest, nu net thuis. Althans in Deventer.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:51 schreef Gollemrulez het volgende:
Klopt.
Off-topic: maar je kon de pot vanmiddag niet aanzien?
Ongelooflijk na dit resultaat. Hij mag van mij Snoei wel vervangen of als assistent komen bij Go Ahead!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, onenigheid met de technisch manager.
Dat was vanmiddag echt onmogelijk. Geloof me ik was de slechtste man van het veld.quote:
Nou, ik ben nog niet overtuigd van z'n kunnen. Al kon hij dat bij HS amper laten zien. Bij GAE hoef ik hem gevoelsmatig niet te zien.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ongelooflijk na dit resultaat. Hij mag van mij Snoei wel vervangen of als assistent komen bij Go Ahead!
Vanenburg = verzorgd voetbal. De grote vraag is: kan hij het ook overbrengen? Eerst maar gewoon techniektrainer of zo dan..
Vanenburg was in zijn tijd als speler al mijn held. Maar om Snoei als trainer te vervangen? Nee. Ik was vanmorgen bij de training en zag daar hoe goed Snoei in de groep ligt. Het is een heel hecht team en mede te danken aan Mike.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ongelooflijk na dit resultaat. Hij mag van mij Snoei wel vervangen of als assistent komen bij Go Ahead!
Vanenburg = verzorgd voetbal. De grote vraag is: kan hij het ook overbrengen? Eerst maar gewoon techniektrainer of zo dan..
Sluit ik me dan toch bij aan. Snoei heeft blijkbaar het licht gezien of past goed bij Go Ahead.quote:Op zondag 18 februari 2007 04:02 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Vanenburg was in zijn tijd als speler al mijn held. Maar om Snoei als trainer te vervangen? Nee. Ik was vanmorgen bij de training en zag daar hoe goed Snoei in de groep ligt. Het is een heel hecht team en mede te danken aan Mike.
Boerebach én Vanenburg als assistenten lijkt mij wel super!![]()
In het begin had ik geen hoge pet van Snoei op. Maar nu ik het allemaal van wat dichterbij meemaak, zie ik gewoon dat hij een positieve invloed op de groep heeft en het tot een hecht collectief heeft gesmeed.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Sluit ik me dan toch bij aan. Snoei heeft blijkbaar het licht gezien of past goed bij Go Ahead.
Lijkt me dat ze die beter in de Horst kunnen spelenquote:(Gerucht) GA Eagles in Terwolde tegen Ajax
Het gerucht gaat al een tijdje rond, en we willen hem jullie toch niet onthouden nu hij ook op het forum staat. Op zaterdag 21 july gaat GA Eagles tegen Ajax oefenen in Terwolde.
Verdere informatie hebben we over dit bericht nog niet, maar waar rook is is vuur!
18 Feb 2007 door De Redactie
En dan pikken ze er weer een speler uit zeker.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geen AZ dit jaar? Jammer.
Wie zou dat kunnen zijn dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan pikken ze er weer een speler uit zeker.
Voor voetballiefhebbers niet hoor. Het was mooi om de afgelopen jaar de opbouw van AZ te zien, ook al deden ze niet altijd heel erg hun best. Herinner me bij voorbeeld een geniale Medunjanin.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:13 schreef Erasmusch het volgende:
Ajax lijkt me interessanter
Ja, de Zeeuw speelde die wedstrijd heel goed als laatste man.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan pikken ze er weer een speler uit zeker.
Trekt veel meer supporters natuurlijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Voor voetballiefhebbers niet hoor. Het was mooi om de afgelopen jaar de opbouw van AZ te zien, ook al deden ze niet altijd heel erg hun best. Herinner me bij voorbeeld een geniale Medunjanin.
Ajax is leuk omdat Ten Cate en Spijkerman er zitten en voor de kinderen is het leuk dat Huntelaar, Babel en Sneijder er zijn.
Ik probeerde een mooi gifje te maken van een GAE logo en een juichende Vosselman, maar ik kreeg maar geen goede fadesquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja inderdaad, helaas, moet wat aan geshopt worden.
Vanavond denk ik dat het gelijk wordt eigenlijk. TOP was thuis zo slecht nog niet en als ze eenmaal voor komen is het een prima ploeg.
Waar blijft je GAE plaatje onder je username Uli?
Moet je de achtergrond 'transparant maken (ik neem aan dat de smilie een gif is?).quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:08 schreef SuperUli het volgende:
Hm, die smilie is toch best lelijk met de Fok!-achtergrond...
Ja, maar dat is iets teveel moeite.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:40 schreef Sassie het volgende:
[..]
Moet je de achtergrond 'transparant maken (ik neem aan dat de smilie een gif is?).
Ik weet het.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Lekker optimistisch ben je.
Dat is sweet. Ik zie het serieus nog wel gebeuren.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:20 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Als je gelijk krijgt, geef ik je een rondje..
Nog 14 minuten, met 10 man...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat is sweet. Ik zie het serieus nog wel gebeuren.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
TOP Oss uit, altijd lastig.
Kijk, je woorden over Robbie sta ik helemaal achter maar dat laatste bevalt me dan weer minderquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Robbie, ga eens dood.Kut-brabo.
Met DeventerFM erbij?quote:
Komt door al die gloryhunters, zou TerroRobbie zeggen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Volgens mij is dit topic wel supersnel gegaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |