quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Prima gespeeld door GAE!
Tijd voor een nieuwe avatar.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tsja. Kaartjes voor GAE of PSV is allemaal wel leuk maar komt er toch niet van. Ik wil best een tijdje met een GAE-avatar lopen of zo, mocht het geen 5 goals verschil worden. Wat denk jij?
Ik vond mijn suggestie leukerquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
[..]
Tijd voor een nieuwe avatar.![]()
Het publiek bestaat bij dit soort wedstrijden voor 75% uit dagjesmensen en kleine kindjes. Laat ze lekker.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:35 schreef Freshthinking het volgende:
PSV, wat een kutpubliek zeg. Een wave doen op het moment dat je met 2-1 voorstaat tegen een club uit de Jupiler League. En na afloop feesten dat ze met 3-2 hebben gewonnen. Ze moeten zich schamen!
Wel een mooie avond gehad en genoten van de brutaliteit van de Eagles. Sprak nog een paar spelers na afloop en die waren behoorlijk teleurgesteld. Logisch, want wat als die allerlaatste kans erin was gegaan? Ze mogen terugkijken op een geweldige wedstrijd en hebben laten zien dat ze goed kunnen voetballen.
Proud to be an Eagle!
Heb je al een nieuwe avatar?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Prima gespeeld door GAE!
Nog niet. Als jij het wil regelen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe avatar?
Hmm, toch opvallend zo'n tussentijds vertrek.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:15 schreef Freshthinking het volgende:
In De Stentor staat dat Loïc Loval waarschijnlijk per direct naar FC Utrecht gaat. Mooi voor hem, want ik gun Loïc dat wel. Jammer voor ons
Eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hmm, toch opvallend zo'n tussentijds vertrek.
Hij heeft nog een contract tot 2008 volgens de stentor. Hoeveel zou utrecht er voor betalen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hmm, toch opvallend zo'n tussentijds vertrek.
Voorzitter Hans de Vroome heeft het vanmiddag op Radio Oost bevestigd. Dus het is waar.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:41 schreef Silver_Shark het volgende:
volgens mij klopt dat bericht niet want het staat niet op GAE site en van utrecht site
jaspah was een week op wintersport.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
jaspah, ik heb je nog gemaild??
Ruwandees talent.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In het tweede speelt ook een snelle neger rechtsbuiten, Justin Zikama!
Oh ja, had hij ook wel gezegd volgens mij..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:48 schreef SuperUli het volgende:
[..]
jaspah was een week op wintersport..
Ik heb 'm in de voorbereiding gezien, dat was behoorlijk indrukwekkend. Hij zal nog wel speelminuten pakken, zeker nu Loval verkocht is.quote:
Ik laat me maar niet uit over andere spelersquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:57 schreef HumbertoT het volgende:
Het zou me verbazen als Loval het volgende seizoen nog bij de Eagles speelt. Is daar geen belangstelling voor van ere-divisie of andere eerste divisie teams?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |