Zou kunnen, al denk ik dat Parnela zich ook aardig in de kijker heeft gespeeld.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vosselman, Gilissen, Schotman.
Hij stopt, maar hij inderdaad nog prima mee kunnen draaien daar. Hij is overigens wel gevraagd...!quote:
Hoezo 'overigens'? Hij heeft dus geweigerd bedoel je?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:11 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hij stopt, maar hij inderdaad nog prima mee kunnen draaien daar. Hij is overigens wel gevraagd...!
Haha.. bij deze bedank ik je voor je sportiviteit. We willen Luca wel terug.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Stanley, hoe lang moet ik nog?
Eens. Daarnaast coacht Kevin zijn achterhoede ook goed en is hij gewoon een aardige persoonlijkheid.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben vooral blij dat GAE weer een fatsoenlijke keeper heeft. Het belang daarvan wordt nog wel eens onderschat. Moeliker houdt een hoop tegen en brengt rust.
Wat vind je er mooi aan dan ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:Van der Gouw stopt na dit seizoen volgens mij. Lijkt me mooi geweest ook. Hij begon als reserve achter Jongbloed bij Go Ahead. Jongbloed blijft met zijn 44 jaar de oudste actieve doelman ooit.
Het verschil tussen AGOVV en Manchester United werd ook besproken. Interessant verhaal wel. Sportpark Berg en Bos is prachtig trouwens.
Die had een slagaderlijke bloeding, leeft nog dankzij de buurvrouw en het feit dat zijn deur open stond.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je dat verhaal in VI gelezen een paar weken terug over die jongen van Willem II die z'n hand er bijna af sneed bij het verschonen van zijn vissenkom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |