duuuuz...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:42 schreef erkel het volgende:
[..]
Goed en welk nummer?
Ik doe er wel ff een plaatje bij:
No Diggity niet goed, dat andere nummer van hun![]()
nieuwe edit -quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Yo yo yo in the hood nigga?
na dat woord nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:00 schreef TradeMarkie het volgende:
sex
Niggaahh...* doet boks met Hi_Flyerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:02 schreef Hi_flyer het volgende:
fix
Fixx. Dit nummer vind ik beter van hun, lekker gitaartje erin.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:04 schreef Homdeck het volgende:
ik ken alleen no diggity
Leuk verzonnen! Maar niet goed.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:06 schreef DiviFilius het volgende:
de misdadigers op een schip kielhalen / overboord pleuren ?
Daar Heb je me ff verkeerd gequotequote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:08 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Fox was dus geen goed antwoord, vuige editter![]()
oja ken ik toch wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Fixx. Dit nummer vind ik beter van hun, lekker gitaartje erin.
Nee ook niet. Hintje, het heeft niks met een varend schip te makenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:11 schreef erkel het volgende:
De vervanging van de complete bemanning als het schip in de haven heeft aangelegd?
Editten was ff noodzaak omdat Fox echt een mosterd na de maaltijd post was..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:10 schreef Hi_flyer het volgende:
Consigliere, het is niet toegestaan een antwoord te editten (en opzoeken)! Zie OP
voortaan gewoon laten staan, want nu lijkt het alsof je eerder antwoordde dan ik, en stel dat we hetzelfde antwoord hadden gegeven, had jij de punten gehad.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:12 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Editten was ff noodzaak omdat Fox echt een mosterd na de maaltijd post was..
Ik doelde er niet op dat je dingen opzocht, sorry, maar wel dat je VOC als antwoord editte, nadat iemand anders al een kielhaalantwoord gegeven had. Dat kan verkeerd opgevat worden, schnappie?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:12 schreef Consigliere het volgende:
[..]
maar opzoeken doe ik niet vriend, dat is echt te kansloos en flauw .. daarbij mijn algemene kennis is best groot, dus hoeft ook niet..
Maargoed, ik zei --> Vanuit VOC kringen..
Je dat mag dus niet...Moet gewoon in een nieuwe post. Als je gaat editten weet niemand wie er nou eerder was.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:12 schreef Consigliere het volgende:
[..]
maar opzoeken doe ik niet vriend, dat is echt te kansloos en flauw .. daarbij mijn algemene kennis is best groot, dus hoeft ook niet..
Maargoed, ik zei --> Vanuit VOC kringen..
Warmerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:31 schreef Steincity87 het volgende:
Heeft het iets met geloof te maken? Weet geen details..maar meen dat het daar vandaan kwam..
Dat schip inderdaad ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:36 schreef DiviFilius het volgende:
schip als in gedeelte van een kerk ?
Nee. Hintje: De biecht had er alles en niks mee te makenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:37 schreef Attitude het volgende:
Dat je biecht afgenomen is, dat je dat een nieuwe strat kan maken?
ja heerlijke hintquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:38 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Nee. Hintje: De biecht had er alles en niks mee te maken![]()
Mwah, je zit best aardig in de richting. Het had te maken met een revolutie binnen de kerk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:45 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
ja heerlijke hint![]()
misschien iets met het afschaffen van de betaalde aflaat ( dat daardoor het geloof minder corrupt werd, en dus schoon schip gemaakt werd ? )
of denk ik nou veel te ingewikkeld ?
Dat is de huidige betekenis, gaerne de historische.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:45 schreef Attitude het volgende:
dingen rechtzetten/ op orde bregen
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:49 schreef Attitude het volgende:
van de beeldenstorm
sorry voor de slome reactiequote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:17 schreef SaskiaR het volgende:
Arthur conan doyle
Welke Amerikaanse staat bevat steden als Dayton, Cleveland en Cincinnati?quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:57 schreef PhysicsRules het volgende:
Siam
ik heb geen idee wat er in koortslipcreme zit, en ga het ook niet nazoekenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:08 schreef Hi_flyer het volgende:
Ah, k denk trouwens koortslipcreme!
Daar zit wel wat meer in dan 1 zuur hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 00:08 schreef Hi_flyer het volgende:
Ah, k denk trouwens koortslipcreme!
ongetwijfeld, maar daar ken je het niet van.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:11 schreef Hi_flyer het volgende:
Het ligt op het puntje van mijn tong, maar ik kom er niet op
Het zit toch in geneesmiddelen?
Ik geef het op, welterusten. Het antwoord zoek ik nog even op, anders kan ik niet slapenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ongetwijfeld, maar daar ken je het niet van.
nee, dat is een zuurstofatoom te veel.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Citroenzuur?
Vitamine Cquote:Op zondag 28 januari 2007 00:30 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Zit het in, ja![]()
Nu is ie wel heel simpel, lijkt me.
Nou, nou, zo moeilijk is dat toch nietquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:51 schreef erkel het volgende:
Erik Breukink
Die heb je dan ook goed, andere 2 zijn foutquote:Op zondag 28 januari 2007 01:00 schreef ScottTracy het volgende:
Festina, TVM, Mapei, Telekom?
Alleen de eerste 2 weet ik zeker
Dat is 3 (ONCE). Mercato Uno had de eindwinnaar in dienst, namelijk Pantani (rip).quote:Op zondag 28 januari 2007 01:02 schreef PhysicsRules het volgende:
was dat al weer in 98, dacht dat het recenter was.
Ik heb werkelijk geen flauw idee. OINCE???
Hoefde niet allemaal in 1 post hoor, maar ik reken de laatste die je toevoegde goed (Banesto)quote:Op zondag 28 januari 2007 01:07 schreef Yestuuur het volgende:
Festina, TVM, ONCE, Balesto (ingeving)
Weet ik, mag het toch nog wel jammer vinden dat ik de vraag niet weet.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:28 schreef Yestuuur het volgende:
het is algemene kennis physics, niet alleen maar natuur en geschiedenis... Hint: het was een indirecte vrije trap. (stoitchkov is ook fout)
Jij? wel erg makkelijk zo hèquote:Op zondag 28 januari 2007 01:43 schreef Yestuuur het volgende:
Bakero is het, maak een nieuwe vraag wie wil
Volgens mij is AKQ over haar glorie dagen heen.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:53 schreef Mikkie het volgende:
Wat een gezeik hier de laatste tijd zeg.
Zeikerige kutvragen, antwoorden die te betwisten zijn, googlen lijkt een trend. Geen wonder dat er geen drol meer aan is..
Hij had het antwoord zelf al gegevenquote:Op zondag 28 januari 2007 02:12 schreef Homdeck het volgende:
bakero is het antwoord op de vrije trapvraag
quote:Op zondag 28 januari 2007 02:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij had het antwoord zelf al gegeven![]()
Dat is mijn strikvraag om nieuwe betweters in VBL te ontgroenenquote:Op zondag 28 januari 2007 01:24 schreef Yestuuur het volgende:
Wie nam de beslissende vrije trap voor het gouden Barcelona van trainer Johan Cruijff in de EC1 finale begin jaren '90?
Geeft ie het antwoord weg voordat ik er benquote:Op zondag 28 januari 2007 02:12 schreef Homdeck het volgende:
bakero is het antwoord op de vrije trapvraag
jazekerrrrrrquote:Op zondag 28 januari 2007 09:16 schreef ChopperMick het volgende:
Goede Morgen weer!
nee, het is een angst voor bepaalde soort mensen en wat die bij zich dragen vaak. Nu moet ie wel lukken denk ikquote:Op zondag 28 januari 2007 11:56 schreef Homdeck het volgende:
angst om handen te schudden?
Hmm...sjitvraag trouwensquote:Op zondag 28 januari 2007 12:04 schreef ScottTracy het volgende:
Angst voor zieke mensen?
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:01 schreef erkel het volgende:
Het is een angst voor bepaalde soort mensen en wat die bij zich dragen vaak
Het is mijn vraag niet eens, van mij krijg je het punt, heb er genoeg vanquote:Op zondag 28 januari 2007 12:13 schreef Mark het volgende:
Hoeren en ziektes?
wilde ik nog punten halen net mn wilde gok dan moest ik ook een naam noemen he, maar ben niet echt een ABBA fanquote:Op zondag 28 januari 2007 12:19 schreef ScottTracy het volgende:
Agneta was toch die blonde? Maar dat is ze voglens mij niet.
Klopt allebeiquote:Op zondag 28 januari 2007 12:19 schreef ScottTracy het volgende:
Agneta was toch die blonde? Maar dat is ze voglens mij niet.
Mijn hint was de smiley van Tong geweestquote:Op zondag 28 januari 2007 12:32 schreef Homdeck het volgende:
loeki knol?
nee. en jaap stobbe ook nietquote:Op zondag 28 januari 2007 12:53 schreef Neleos het volgende:
Brammetje Biesterveld?
Neleos +1quote:Op zondag 28 januari 2007 12:59 schreef Neleos het volgende:
Edwin Rutten.
Op zeker.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:07 schreef TradeMarkie het volgende:
the who-tommy
Homdeck +1quote:Op zondag 28 januari 2007 13:14 schreef Homdeck het volgende:
pearl jam
uiteraard. en niet meer dan terechtquote:Op zondag 28 januari 2007 13:25 schreef ScottTracy het volgende:
Pink Floyd - Comfortably Numb?
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:30 schreef Homdeck het volgende:
wish you were here
shine on you crazy diamond
Bronson is goedquote:Op zondag 28 januari 2007 13:55 schreef ChopperMick het volgende:
Clint Eastwood leeft nog, John Wayne is al langer dood. Dan ga ik voor Bronson (als die dood is tenminste)
dndiek kopt hem inquote:Op zondag 28 januari 2007 14:09 schreef dndiek het volgende:
True Crime
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:18 schreef ChopperMick het volgende:
Blatter
Hij zit er idd al een tijdje. Kan me geen andere herinneren eigenlijk voor mezelf.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:24 schreef Mark_V het volgende:
Volgens mij is die Johansson al voorzitter geweest zolang ik leef ongeveer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |