quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:33 schreef Skankingrudi het volgende:
gestopt op 30 februari 2007
Ik heb net de 1e tien pagina's uit m'n map gehadquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:47 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wat is spilrente?
(testje om te kijken of je de WFD modules al kent..)
je staat erin, succesquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:47 schreef Skankingrudi het volgende:
oops januari dus... (30-01-07)
Dank je . nee eigenlijk nooit meer , heeeeeeeeeeeeel af en toe , zeg maar 2 keer per jaar even een trekmoment maar ik denk er eigenlijk nooit meer aan. En ik rookte toch wel een pakje shag per dagquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:00 schreef DarkElf het volgende:
gefelciteerd
en? nooit meer behoefte eraan?
zo das flink, een pakje shag per dagquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:02 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dank je . nee eigenlijk nooit meer , heeeeeeeeeeeeel af en toe , zeg maar 2 keer per jaar even een trekmoment maar ik denk er eigenlijk nooit meer aan. En ik rookte toch wel een pakje shag per dag![]()
Tuurlijk , dat stopmoment is legendarisch , niemand verwachtte dat het mij zou lukken , ben gewoon in een keer gestopt, hup uit dat ding en dat was het danquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:04 schreef eer-ik het volgende:
gefeliciteerd idd
Pakje shag per dag is niet bepaald weinig
Heel relaxed dat je er eigenlijk nooit meer aan denkt.
Ook vandaag stiekem niet aan gedacht, gezien het feit dat je hier postte dat je precies 4 jaar gestopt bent?
Je moet daar echt even doorheen , die trekmomenten worden steeds minder en minder langduurend ECHT WAARquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:10 schreef eer-ik het volgende:
't gaat hier na de dip ook weer lekker btw
Heb na die avond dat ik een paar peuken ophad, enorm veel trek gehad (zeg maar de hele week erna) maar het gaat nu weer briljant.
Totaal geen trek meer enzo, dus ik ben weer blij![]()
Daar heb ik ook zeker een maand last van gehad, nu al een tijd niet meer gelukkigquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:10 schreef Ymke het volgende:
[..]
Tuurlijk , dat stopmoment is legendarisch , niemand verwachtte dat het mij zou lukken , ben gewoon in een keer gestopt, hup uit dat ding en dat was het dan![]()
Heb nog wel erg lang vieze zooi opgeroggeld maar dat willen jullie vast niet weten![]()
Succes voor alle nieuwe stoppers ( en doorstarters)
Dat geloof ik graag.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:11 schreef Ymke het volgende:
[..]
Je moet daar echt even doorheen , die trekmomenten worden steeds minder en minder langduurend ECHT WAAR
Hier zijn ook nog steeds mensen die niet kunnen geloven dat ik, of all people, gestopt ben. En dat al 3 maanden, zonder problemen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:10 schreef Ymke het volgende:
[..]
Tuurlijk , dat stopmoment is legendarisch , niemand verwachtte dat het mij zou lukken , ben gewoon in een keer gestopt, hup uit dat ding en dat was het dan![]()
Klopt. Ik wil het van mezelf eigenlijk niet eens weten.quote:Heb nog wel erg lang vieze zooi opgeroggeld maar dat willen jullie vast niet weten![]()
Netjes.quote:
Het zijn niet zozeer de afkickverschijnselen, alleen de behoefte om de verslaving te bevredigen wordt steeds groter.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:40 schreef Posdnous het volgende:
Dat is logisch, maar wat is er mis met afkickverschijnselen? Je moet daar juist het positieve van in zien.
Gewoon een andere verslaving zoeken, liefst 1 waarbij je allebij je handen nodig hebt!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:04 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het zijn niet zozeer de afkickverschijnselen, alleen de behoefte om de verslaving te bevredigen wordt steeds groter.
Bij mij is dat tegenwoordig na een minuut wel weer weg, dus even uitzittenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:59 schreef welkominspace het volgende:
bijna 2 maanden gestopt nu en krijg opeens trek in een peuk![]()
Gelukt?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Daar ben ik weer. 10 minuten geleden mijn laatste sigaret gerookt. En dit keer gaat het me wel lukken!Ik heb er vertrouwen in, nu de mensen om me heen nog zover krijgen dat ze er ook vertrouwen in hebben.
Ik ben ook een kwartaalstopper.quote:Three months, one week, three days, 1 hour, 58 minutes and 51 seconds. 1020 cigarettes not smoked, saving ¤ 193,96. Life saved: 3 days, 13 hours, 0 minutes.
Wen er maar aan. Ik ben ruim 31/2 maand gestopt en ik heb nog wel eens van die momenten.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:59 schreef welkominspace het volgende:
bijna 2 maanden gestopt nu en krijg opeens trek in een peuk![]()
Gisteravond had ik het echtechtecht zwaar. Ik ga morgen ook gewoon bij de drogist iets halen. Kaugum of plakkers of desnoods ga ik naar de chinese dokter voor wat naalden in m'n oren. Cold turkey stoppen is zwaar, maar het gaat me lukken. Gaah!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Gelukt?
Ik laat me hier ook weer eens zien. Ik wil d'r gewoon van af, maar toch weer niet
dat verschilt per persoon denk ik, ik denk dat als je een zware roker bent/was dan heb je het er moeilijker mee dan iemand die wat minder rookt.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:13 schreef Co_OL het volgende:
Zaterdag ochtend wakker geworden met het idee alle rookwaren de prullenbak in na 14 a 15 jaar gerookt te hebben. Zonder hulpmiddelen ga ik het doen (nouja op me vriendin na).
Wat heb ik trek in een lekker sigaretje zeg :| hoelang blijft die drang ?
Ik rookte zn 1,5 pakje 3/4 shag in de week maar die drang wat erg zeg pfffffffquote:Op zondag 18 februari 2007 13:55 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
dat verschilt per persoon denk ik, ik denk dat als je een zware roker bent/was dan heb je het er moeilijker mee dan iemand die wat minder rookt.
ik zelf heb r ongeveer een 2 a 3 weken meegezeten en rookte bijna een pakje per dag.
nu heb ik het soms nog dat ik wil roken maar alleen als ik wat alcoholisch genuttigd heb of chagerijnig ben.
quote:Op maandag 19 februari 2007 09:26 schreef GI het volgende:
Drie en een halve maand later. Maandagochtend en het wakker worden wil niet helemaal lukken vandaag. Zuchtend en kreunend heb ik het hele ochtendritueel al doorlopen. De auto is lekker warm van binnen en de weg is niet al te druk, een paar vrachtwagens op de binnendoor/sluipweg route maar. Die zijn wel te ontwijken. Op de achtergrond iser een licht zeurende hoofdpijn aanwezig. Maar het is maandag, dus dat gaat vanzelf wel weer weg als de ochtend zijn verloop een beetje heeft.
De snelweg doemt in de verte op, over niet al te lange tijd kan er eindelijk een beetje gas gegeven worden. Tenminste, die vrachtwagens lijken stil te staan daar op de brug. Zuchtend steek je je hand in de zakken van je colbert. Tijd voor nog een peuk.
O nee, das waar ook. Je rookt al ruim drie maanden niet meer.
Gedaanquote:Op zondag 18 februari 2007 13:57 schreef welkominspace het volgende:
ik is nu 2 maanden gestopt
Schopje omhoog Aub
Of je wilt kaartjes aansteken... euh... toch eerst nog maar even opzoek naar vuur.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:39 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
hahaah heb ik ook nog een paar keer gehad,
of dat iemand een vuurtje aan je vraagt en je ja zegt, en dan ineens beseft dat je niet meer rookt en je geen vuur bij je hebt
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Gedaan.
DylanYoung, welkom en succes.
En ik ben weer weg. Eenmaal in mijn eigen huis is het toch anders. Belagelijk, want bij mijn ouders en daar in de kroeg had ik er geen problemen mee. De volgende poging is als ik in mijn nieuwe huis zit...quote:Op maandag 19 februari 2007 11:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Gedaan.
DylanYoung, welkom en succes.
Ik heb het ook, en zit nu op vier dagen. Zullen wel normale afkickverschijnselen zijn, zou over een paar dagen over moeten zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:44 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb ook gelijk een vraag, aangezien ik nog niet eerder zonder hulpmiddelen gestopt ben; ik zweet me kapot, overdag en ook 's nachts. Is dat normaal? En wanneer gaat dat over?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |