quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:33 schreef Skankingrudi het volgende:
gestopt op 30 februari 2007
Ik heb net de 1e tien pagina's uit m'n map gehadquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:47 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wat is spilrente?
(testje om te kijken of je de WFD modules al kent..)
je staat erin, succesquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:47 schreef Skankingrudi het volgende:
oops januari dus... (30-01-07)
Dank je . nee eigenlijk nooit meer , heeeeeeeeeeeeel af en toe , zeg maar 2 keer per jaar even een trekmoment maar ik denk er eigenlijk nooit meer aan. En ik rookte toch wel een pakje shag per dagquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:00 schreef DarkElf het volgende:
gefelciteerd
en? nooit meer behoefte eraan?
zo das flink, een pakje shag per dagquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:02 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dank je . nee eigenlijk nooit meer , heeeeeeeeeeeeel af en toe , zeg maar 2 keer per jaar even een trekmoment maar ik denk er eigenlijk nooit meer aan. En ik rookte toch wel een pakje shag per dag![]()
Tuurlijk , dat stopmoment is legendarisch , niemand verwachtte dat het mij zou lukken , ben gewoon in een keer gestopt, hup uit dat ding en dat was het danquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:04 schreef eer-ik het volgende:
gefeliciteerd idd
Pakje shag per dag is niet bepaald weinig
Heel relaxed dat je er eigenlijk nooit meer aan denkt.
Ook vandaag stiekem niet aan gedacht, gezien het feit dat je hier postte dat je precies 4 jaar gestopt bent?
Je moet daar echt even doorheen , die trekmomenten worden steeds minder en minder langduurend ECHT WAARquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:10 schreef eer-ik het volgende:
't gaat hier na de dip ook weer lekker btw
Heb na die avond dat ik een paar peuken ophad, enorm veel trek gehad (zeg maar de hele week erna) maar het gaat nu weer briljant.
Totaal geen trek meer enzo, dus ik ben weer blij![]()
Daar heb ik ook zeker een maand last van gehad, nu al een tijd niet meer gelukkigquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:10 schreef Ymke het volgende:
[..]
Tuurlijk , dat stopmoment is legendarisch , niemand verwachtte dat het mij zou lukken , ben gewoon in een keer gestopt, hup uit dat ding en dat was het dan![]()
Heb nog wel erg lang vieze zooi opgeroggeld maar dat willen jullie vast niet weten![]()
Succes voor alle nieuwe stoppers ( en doorstarters)
Dat geloof ik graag.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:11 schreef Ymke het volgende:
[..]
Je moet daar echt even doorheen , die trekmomenten worden steeds minder en minder langduurend ECHT WAAR
Hier zijn ook nog steeds mensen die niet kunnen geloven dat ik, of all people, gestopt ben. En dat al 3 maanden, zonder problemen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:10 schreef Ymke het volgende:
[..]
Tuurlijk , dat stopmoment is legendarisch , niemand verwachtte dat het mij zou lukken , ben gewoon in een keer gestopt, hup uit dat ding en dat was het dan![]()
Klopt. Ik wil het van mezelf eigenlijk niet eens weten.quote:Heb nog wel erg lang vieze zooi opgeroggeld maar dat willen jullie vast niet weten![]()
Netjes.quote:
Het zijn niet zozeer de afkickverschijnselen, alleen de behoefte om de verslaving te bevredigen wordt steeds groter.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:40 schreef Posdnous het volgende:
Dat is logisch, maar wat is er mis met afkickverschijnselen? Je moet daar juist het positieve van in zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |