Aangezijn het een eenmanszaak bleek te zijn, is er al geprobeert om beslag te leggen. We de rechter gevaagt om beslaglegging toe te staan, deze hebben we ook direct gekregen. Op verscheidende rekeningen is dat toen ook geberut welke allemaal leeg of een beetje rood stonden. Echter heeft hij nog andere rekeningen omdat hij in de weken dat het beslag er op stond gewon ging pinnen bij de automaat. Deze staan kennelijk niet op zijn naam of op naam van de eenmanszaak.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:56 schreef klara12 het volgende:
Misschien een minder nette manier. Persoonlijk aansprakelijk stellen voor een bepaalde som. En dan deurwaarder inschakelen. Beslaglegging op zijn persoonlijke rekening. Omzeil je dat contractgedoe. Daar heeft hij allemaal zijwegen voor bedacht. Slimmer zijn dan hij. Of althans proberen.
Medeslachtoffers vinden. Radar-Kassa inschakelen.
Zoiets misschien.
Thanksquote:Op zondag 28 januari 2007 12:38 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou wel zo godvergeten woest zijn
Heel veel wijsheid en sterkte!
Wegens werkzaamheden was zondag de hosting waar de plaatjes een aantal uurtjes niet berijkbaar.quote:Je foto's geven hier allemaal rode kruisjes overigens.
Nee, alleen neemt de politie zo zoongeveer geen aangiftes op en zijn ze dit soort zaken zien als een civiel geschil.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:47 schreef Meeldraad het volgende:
He maar je kan toch ook gewoon een klacht indienen bij de politie. Je hebt genoeg papieren om een zaak te bouwen, laat de officier van jusititie dat lekker doen en dan kunnen jullie je voegen in de zaak als belanghebbende en schadevergoeding eisen. Of zeg ik nou iets raars?
Ik ben wel een juridische leek, maar op het moment dat het tussen een bedrijf en een persoon gaat, dan is het toch geen civiel geschil meer? Anders ben ik wel benieuwd waartegen je tegenwoordig nog wél aangifte kunt doen!quote:Op maandag 29 januari 2007 09:40 schreef tnimble het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Wegens werkzaamheden was zondag de hosting waar de plaatjes een aantal uurtjes niet berijkbaar.
[..]
Nee, alleen neemt de politie zo zoongeveer geen aangiftes op en zijn ze dit soort zaken zien als een civiel geschil.
Nu is het wel zo dat er in de tijd dat dit speelt meer boven water is gekomen. Aangifte doen gaat nu meer dan alleen iemand die zich niet aan de afspraken houdt
Hie zou ik denk ik ook op de grens van wel of niet wat aandoen zitten...quote:Op zondag 28 januari 2007 12:38 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou wel zo godvergeten woest zijn
Heel veel wijsheid en sterkte!
Je foto's geven hier allemaal rode kruisjes overigens.
Het zou mij niets verbazen als de gemiddelde rechtsbijstandverzekering in dit geval denkt 'huuuuh, dit gaat veel te veel werk worden. Afpoeieren.'quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:33 schreef Masta-t het volgende:
gevalletje rechtsbijstand.
En je moet maar net een rechtsbijstand verzekering hebben.........quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:33 schreef Masta-t het volgende:
gevalletje rechtsbijstand.
Laat het voor je regelen...
Wat ik er van weet is dat je civiel- en strafrecht hebt. Civielrecht is tussen personen, bedrijven of staat en gaat via advocaat en (karton)rechter en een uitspraak geeft een uitslag over wie gelijk geeft en wat er aan producten of vergoedingen verschuldig is.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:04 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik ben wel een juridische leek, maar op het moment dat het tussen een bedrijf en een persoon gaat, dan is het toch geen civiel geschil meer? Anders ben ik wel benieuwd waartegen je tegenwoordig nog wél aangifte kunt doen!
Goede vraagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:09 schreef avotar het volgende:
Is er geen autoriteit die op dit gebied actief is?
Dan nog heb je niet je geld zomaar terug ben ik bang. Van een kale kip valt niet te plukken zeg maar.......en een kale kip is het (op papier), hij heeft immers niets op zijn naam staan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:09 schreef avotar het volgende:
Als meneer een beetje hufterig is, begint-ie een kort geding tegen je wegens smaad.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:09 schreef avotar het volgende:
Ik zou alles aanschrijven wat je zou kunnen verzinnen..
Radar, Kassa, Consumentenbond, Televisieprogramma's...
Smaad? Omdat zijn naam in het diskrediet komt? Ik denk dat Tnimble genoeg bewijsmaterialen heeft om zijn naam in het diskrediet te kunnen en mogen brengen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:53 schreef gronk het volgende:
[..]
Als meneer een beetje hufterig is, begint-ie een kort geding tegen je wegens smaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |