abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 februari 2007 @ 18:02:03 #101
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45922207
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:51 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Is inderdaad afwachten natuurlijk. Al heb je nu natuurlijk het voordeel van de homologatie. Dus er zullen in vergelijking met vorig seizoen weinig tot geen updates aan de motor plaats vinden.
Dat speelt inderdaad in het voordeel van Williams al vraag ik me afhoe Toyota er mee omgaat als Wiliams voor hun op de grid komt........................

Vooral de lage neus en de vleugeltjes op de voorvleugel vallen op. Ik den k dat Williams op deze manier probeert meet downfoce te creeren vanwege de Bridgestones.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_45922769
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 18:02 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat speelt inderdaad in het voordeel van Williams al vraag ik me afhoe Toyota er mee omgaat als Wiliams voor hun op de grid komt........................
Is afwachten. Al verwacht ik op het moment dat Toyota nog wel voor Williams blijft. Williams is op het moment in een diep dal gevallen en ik zie ze daar niet zo 1-2-3 uitkruipen. Al hoop ik dat ik het mis heb.


En de tijden van vandaag:

pi_45925721
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:51 schreef ElmarO het volgende:
Is inderdaad afwachten natuurlijk. Al heb je nu natuurlijk het voordeel van de homologatie. Dus er zullen in vergelijking met vorig seizoen weinig tot geen updates aan de motor plaats vinden.
Ja, dat wordt ook zo vaag.. Want als ze nou dezelfde onderdelen maken maar de legeringen van het materiaal aanpassen ofzo, mag dat dan wel ? Of hebben ze nu alle motoren voor het komende jaar al klaarliggen? Zullen vast wel weer teams komen die gaten in die regel gaan zoeken

Hamilton
Where facts are few, experts are many.
pi_45929966
Dat is wel even een beretijd die Hamilton rijdt he

had ik al gezegd dat ik veel verwacht van Hamilton
pi_45930884
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 18:42 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Is afwachten. Al verwacht ik op het moment dat Toyota nog wel voor Williams blijft. Williams is op het moment in een diep dal gevallen en ik zie ze daar niet zo 1-2-3 uitkruipen. Al hoop ik dat ik het mis heb.


En de tijden van vandaag:

[afbeelding]
Ik vind Alex Wurz een hele goede rijder, ik hoop dat hij potten kan breken in de Williams. Hij was destijds een erg grote belofte, maar dat is helaas een beetje doodgebloed.
Wisten jullie dat hij ook wereldkampioen BMX was?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 23:36:46 #106
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45931029
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:33 schreef LeXX het volgende:

[..]

Ik vind Alex Wurz een hele goede rijder, ik hoop dat hij potten kan breken in de Williams. Hij was destijds een erg grote belofte, maar dat is helaas een beetje doodgebloed.
Wisten jullie dat hij ook wereldkampioen BMX was?
ja wist ik, maar ik vind wurz persoonlijk een 12 in een dozijn coureur niks bezonders
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 2 februari 2007 @ 23:40:32 #107
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_45931182
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:33 schreef LeXX het volgende:

[..]

Ik vind Alex Wurz een hele goede rijder, ik hoop dat hij potten kan breken in de Williams. Hij was destijds een erg grote belofte, maar dat is helaas een beetje doodgebloed.
Wisten jullie dat hij ook wereldkampioen BMX was?
Nee dat wist ik niet.

Wat ik wel weet is dat Alex zijn lengte niet mee heeft.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_45931729
Nou, nadat ik die zogenaamde grote belofte een jaar bij Benetton heb zien rijden wist ik eigenlijk al genoeg
Where facts are few, experts are many.
pi_45931864
Op de een of andere manier ben ik fan van die man, misschien omdat we onze voornaam delen?
Hij is een type wat altijd voluit gaat, en ik vind dat hij het helemaal niet zo verkeerd deed destijds bij benetton. Hij heeft veel geleerd bij McLaren als testrijder, maar was eigenlijk ook zijn doodsteek omdat hij zo niet meer van die reputatie als testrijder afkwam. Ik vind het geweldig dat hij van Williams een kans krijgt om het weer te proberen!
We schelen trouwens 7 cm (ik ben 1,95 m)
pi_45932307
Het enige indrukwekkende wat hij ooit deed was niet aan de kant gaan voor Schumacher. 't Is niks (bijzonders) met hem en het zal ook nooit wat worden. Ik vind deze keuze van Williams ook boekdelen spreken over de staat waarin het team zich bevind maw ik vind het een enorm zwaktebod. Ze hebben Nelsinho Piquet bijvoorbeeld laten lopen voor Alex Wurz...echt onbegrijpelijk in mijn ogen.

Ik hoop dat dit iig hard wordt afgestraft.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 02:33:13 #111
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45935159
Een iets wat ervaren coureur is natuurlijk een must, maar dit duo spreekt mij iig niet erg aan. Maja, Wiliams, nooit echt een gaaf team gevonden.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  zaterdag 3 februari 2007 @ 10:18:05 #112
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_45936938
Dat Williams het niet ziet zitten om Rosberg en Piquet in de wagens te zetten kan ik me goed voorstellen.
De vraag is alleen of Wurz has what it takes... hij begon indrukwekkend toen hij in '97 inviel voor Berger, maar daarna werd het al snel minder.
Maar hij verdient in mijn ogen wel een kans.

Hij heeft iig altijd de meest ruige helm gehad
pi_45937014
Wanneer gaat Spyker eens testen zodat we tijden kunnen vergelijken?
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_45937077
quote:
Die is leuk
pi_45940076
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 10:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat Williams het niet ziet zitten om Rosberg en Piquet in de wagens te zetten kan ik me goed voorstellen.
Ten eerste is Piquet helemaal niet zo onervaren en één van de hele grote talenten. Die laat je niet zo maar gaan lijkt me. Rosberg heeft al een seizoen erop zitten. Als men nog rookie fouten van hem verwacht dan vraag ik mij af waar ze mee bezig zijn. Dit is F1, geen rookie meerjaren plan.
Ervaring in testen is voor de ontwikkeling van de auto erg belangrijk, maar als je daar compleet je rijderskeuze van laat afhangen dan lijkt me dat je voor dit seizoen niet al te grote ambities hebt.
Bleh Wurz...


Eigenlijk geeft mij dit een behoorlijk goed gevoel over Spyker. Sutil brengt waarschijnlijk ook wel een grote smak geld mee, maar het toont ook wel dat ze lef hebben en met de juiste mentaliteit in de F1 zitten.
pi_45940235
quote:
Abu Dhabi krijgt Grand Prix

Abu Dhabi zal vanaf 2009 de gastheer zijn van een Grand Prix. Bernie Ecclestone heeft een contract van zeven jaar getekend met de organisatoren aldaar. Het circuit wordt gebouwd op een kunstmatig eiland en is ontworpen door Hermann Tilke.

"We zijn zeer serieus met Abu Dhabi", zei Ecclestone. "Het is en van de mooiste plekken op aarde. We hebben een zevenjarig contract, maar ik weet zeker dat we er voor altijd zullen blijven racen. De Tilke-groep heeft zijn lessen geleerd van eerdere circuits en heeft al die kennis in deze baan gestoken."

Hermann Tilke was zelf ook zeer te spreken over het project. "Het is een kunstmatig eiland, maar we hebben enkele heuvels gecreëerd, zodat het circuit op en neer gaat", zei hij. "Een gedeelte van het circuit is permanent en een ander deel zal bestaan uit een stratencircuit, dat langs de marine zal rijden."

De Grand Prix van Abu Dhabi zal, na Bahrein, de tweede race in het Midden-Oosten zijn.
Bron
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:52:35 #117
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_45942272
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:56 schreef Atreidez het volgende:
Nou, nadat ik die zogenaamde grote belofte een jaar bij Benetton heb zien rijden wist ik eigenlijk al genoeg
De man wordt zwaar onderschat..
In zijn Benetton jaren heeft hij maar 1 GP met het zelfde matriaal gereden als Fisi ( zijn laatste race voor dat team )
En in dat weekend was hij veruit de snelste Benetton,Flavio heeft des tijds zijn carriere flink om zeep geholpen.


Ik verwacht ook dat hij moeiteloos Nico gaat verslaan dit jaar
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:58:44 #118
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45942392
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 13:20 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Bron
Ik ben er niet al te blij mee. Nog even en er worden alleen maar races verreden in zulke oliestaatjes en Aziatische landen die verder weinig binding met autoraces hebben, ten koste van circuits als Spa Francorchamps en Hockenheim (al was die laatste de vorige jaren natuurlijk wel een karikatuur van zichzelf).
pi_45942681
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:52 schreef TimoBasso het volgende:
Ik verwacht ook dat hij moeiteloos Nico gaat verslaan dit jaar
Als de auto t blijft doen zal dat nog spannend worden gok ik
Where facts are few, experts are many.
pi_45942727
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:58 schreef twi het volgende:
Ik ben er niet al te blij mee. Nog even en er worden alleen maar races verreden in zulke oliestaatjes en Aziatische landen die verder weinig binding met autoraces hebben, ten koste van circuits als Spa Francorchamps en Hockenheim (al was die laatste de vorige jaren natuurlijk wel een karikatuur van zichzelf).
Goeie statement.. Het geld is ws. belangrijker dan de mogelijkheid de fans naar de races te kunnen laten komen En de kans op regenraces daar is ook vrijwel nihil.
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 15:21:48 #121
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_45942863
Laguna Seca moet terug op de F1 Kaart
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  zaterdag 3 februari 2007 @ 18:26:19 #122
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_45947439
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 15:21 schreef TimoBasso het volgende:
Laguna Seca moet terug op de F1 Kaart
Dat circuit is helemaal niet geschikt voor F1...
wel een mooi circuit met historie overigens!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 3 februari 2007 @ 19:00:15 #123
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_45948437
Ik vind de Honda's nog niet erg snel gaan in de tests tot nu toe...
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:52:42 #124
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45952804
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 15:21 schreef TimoBasso het volgende:
Laguna Seca moet terug op de F1 Kaart
mooi circuit dat wel, maarja zet zandvoort er dan maar ook op
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_45953540
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik vind de Honda's nog niet erg snel gaan in de tests tot nu toe...
Ach, vorig seizoen gingen ze heel snel en viel het uiteindelijk tegen. Misschien is het nu wel andersom.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 22:21:37 #126
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_45956213
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 21:08 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ach, vorig seizoen gingen ze heel snel en viel het uiteindelijk tegen. Misschien is het nu wel andersom.
Vorig seizoen gingen ze toch ook niet echt opvallend snel??

In het seizoen van 2004 gingen ze snel, en werden uiteindelijk 2e in het kampioenschap van dat jaar, door op het laatst Renault nog te verslaan..
Ik had voor 2007 iets soortgelijks gehoopt
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_45956585
Honda had vorig jaar ze eerste overwinning weer sinds tijden, dus er is nog steeds een stijgende lijn
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 22:43:11 #128
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_45956762
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 22:36 schreef Atreidez het volgende:
Honda had vorig jaar ze eerste overwinning weer sinds tijden, dus er is nog steeds een stijgende lijn
Ja oke, maar dat was meer een Lucky Strike
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_45963353
Jan Lammers zegt net bij het A1 commentaar dat Abu Dhabi het gaat overnemen van Bahrein in 2009 Ik vind Bahrein een gaaf circuit, maar zou t misschien iets met zand te maken hebben?
Where facts are few, experts are many.
  zondag 4 februari 2007 @ 05:59:11 #130
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45963480
Denk niet dat daar veel verschil in zit tussen Bahrein en de VAE
  zondag 4 februari 2007 @ 07:49:20 #131
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_45963597
Huh.. sluit de FIA die contracten met circuits niet af voor een jaar of 10?
Zou wel erg raar zijn als Bahrein al zo snel verdwijnt... heeft aardig wat stuivers mogen kosten daar.
pi_45964632
quote:
Op zondag 4 februari 2007 05:59 schreef twi het volgende:
Denk niet dat daar veel verschil in zit tussen Bahrein en de VAE
Wel als er op een kunstmatig eiland in zee wordt gebouwd
Where facts are few, experts are many.
pi_45964662
quote:
Op zondag 4 februari 2007 07:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Huh.. sluit de FIA die contracten met circuits niet af voor een jaar of 10?
Zou wel erg raar zijn als Bahrein al zo snel verdwijnt... heeft aardig wat stuivers mogen kosten daar.
Nouja, Jan L heeft t wel vaker verkeerd Bahrein heeft nl. gewoon een nieuw contract ook afgesloten begin dit jaar
Where facts are few, experts are many.
pi_45965123
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 22:21 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Vorig seizoen gingen ze toch ook niet echt opvallend snel??

In het seizoen van 2004 gingen ze snel, en werden uiteindelijk 2e in het kampioenschap van dat jaar, door op het laatst Renault nog te verslaan..
Ik had voor 2007 iets soortgelijks gehoopt
Ik doel dan voornamelijk op de wintertests van vorig seizoen. Daar leken ze toen lange tijd de uitdager van Renault te worden om vervolgens tegen te vallen. Dus ik zou me voorlopig niet al te veel zorgen maken. Zijn ze in Australië nog niet goed op snelheid dan zou ik me pas zorgen gaan maken.
pi_45996745
Nou, vandaag is spyker aan de beurt. Nu hopen dat ze gelijk na de presentatie er een dikke test sessie eruit rollen om weer op niveau te komen.
pi_45998238
morguh

wanneer begint de Fok F1 manager ruim voor het seizoen of net als met de voetbalmanager een paar dagen van te voren?
pi_45998491
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:25 schreef MIster911 het volgende:
Nou, vandaag is spyker aan de beurt. Nu hopen dat ze gelijk na de presentatie er een dikke test sessie eruit rollen om weer op niveau te komen.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  maandag 5 februari 2007 @ 08:23:42 #138
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45998567
quote:
Op maandag 5 februari 2007 07:27 schreef IJsmuts het volgende:
morguh

wanneer begint de Fok F1 manager ruim voor het seizoen of net als met de voetbalmanager een paar dagen van te voren?
De bedoeling is om toch wel redelijk voor het seizoen te beginnen. We zijn er druk mee bezig.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_45998729
quote:
Op maandag 5 februari 2007 08:23 schreef sanger het volgende:

[..]

De bedoeling is om toch wel redelijk voor het seizoen te beginnen. We zijn er druk mee bezig.
super ik heb er zin in, 3x is scheepsrecht, kijken of ik dit jaar in de top 20.000 kom
  maandag 5 februari 2007 @ 08:56:27 #140
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_45998913
quote:
Op maandag 5 februari 2007 08:39 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

super ik heb er zin in, 3x is scheepsrecht, kijken of ik dit jaar in de top 20.000 kom

Ik heb dezelfde doelstelling dit jaar!
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_46000866
Jongens ik win de manager dus maak je niet druk
pi_46000984
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Jongens ik win de manager dus maak je niet druk
whehe zolang jij niet met 19.998 profielen meedoet kunnen wij dus gewoon onze doelstelling halen
pi_46001063
quote:
Op maandag 5 februari 2007 08:23 schreef sanger het volgende:

[..]

De bedoeling is om toch wel redelijk voor het seizoen te beginnen. We zijn er druk mee bezig.
Hoe gaan jullie dat eigenlijk met de banden oplossen. Worden die bijvoorbeeld gratis en dan kan je er geen punten meer mee scoren of lossen jullie dat anders op?
  maandag 5 februari 2007 @ 10:56:04 #144
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46001068
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Jongens ik win de manager dus maak je niet druk
Laat me raden, RD in je team ?????
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_46001249
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:56 schreef sanger het volgende:

[..]

Laat me raden, RD in je team ?????
Hebben we een CC manager dan?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_46001250
Wist niet dat we dit jaar ook een champcar manager hadden

Great minds think alike
Where facts are few, experts are many.
pi_46001443
ik was eerst!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 5 februari 2007 @ 11:19:58 #148
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46001676
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:11 schreef Spooky4u het volgende:
ik was eerst!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_46002040
Is het iemand bekend op welke tijd de Spyker wordt gelanceerd? De website rept er met geen woord over, alleen dat het vandaag is...
Ik ben best benieuwd, maar bang dat het wat tegen gaat vallen...


Edit: Na wat snuffelen op de website kom ik wel een persbericht tegen, alsof de auto al gelanceerd is:
quote:
Mon 05 Feb 2007 Spyker launches new car and driver line-up

Today the Spyker Formula One team launched its 2007 car and drivers at Silverstone circuit, UK. Team principal Colin Kolles presented the team’s latest challenger, the Spyker F8-VII, drivers Christijan Albers and Adrian Sutil and an exciting new test driver line-up at the Northamptonshire circuit.

Managing director and team principal Colin Kolles predicted a ‘transition year’ for the team, with a focus in the early part of the year on improved reliability and performance, before a big step forward with a revised B-spec car towards the second part of the year. “We know that the first half of the season could be challenging for the team, but with the stability that Spyker has brought with it, we’ve got a real direction and focus now,” Kolles explained. “We know that Spyker want to make the project work, and we’ve already set about making changes to turn the team around. One of the first steps was to bring in Mike Gascoyne to lead the technical team and help give the direction we need.”

Chief technical officer, Mike Gascoyne, added, “Since I arrived at Spyker three months ago, I’ve been looking carefully at the technical department to put in place the personnel, procedures and resources that will give the team structure; already we’ve doubled our aerodynamic resources with a second wind tunnel and dedicated team in Italy. As a team we’re looking at planning for the future through a more structured approach by prioritising key aspects that will give a big improvement rather than small, gradual steps. I’m looking forward to seeing the results of the changes in the second half of the season when we deliver an improved B-spec package.

Twenty-seven year old Dutch driver, Christijan Albers, remains with the team for a further year. Albers, although not satisfied with the results of the 2006 season, showed speed and determination throughout. Albers commented, “As a driver I always drive to the maximum, but in 2006 I could not when always show the best I could do. I’ve worked closely with the team over the winter to help highlight the areas we need to improve and I’m pretty confident that in the second half of the year we’ll start to see the improvements. Having Mike on board and additional resources shows everyone we’re serious about progressing. There’s already been some exciting developments and we’ll start seeing even more over the second half of the year.”

Albers will be joined by Adrian Sutil in the driver line-up. Sutil competed in the F3 EuroSeries alongside McLaren’s British driver Lewis Hamilton in 2002 and won the 2003 Japanese Formula 3 title. The 24-year-old German completed Friday testing duties with the team in 2006 and looks forward to his first Grand Prix start in Australia, “It’s a great feeling. For sure it’s very nice to be a real part of the team as a race driver. My aim is to work with the team and progress with them to the next level. I want to help develop the car more and help to go forward. I also want to learn the circuits and get to know the F1 business as much as I can. It’s not just the driving, it’s the pressure and the press too, but it’s all a new experience so I’ll take everything step by step. First, I really want to get going and get some real mileage under my belt.”

The team also presented its test and reserve driver line-up for the 2007 season. Fairuz Fauzy, 24 from Kuala Lumpur, Malaysia, competed in GP2 last season and is supported by a host of Malaysian companies. He will complete Friday duties at a selection of this year’s Grands Prix. Giedo van der Garde, from Rhenen, Netherlands is graduating as an F3 Euroseries race winner to be a test and Friday driver, while Adrian Valles from Alicante, Spain, runner-up in the 2005 World Series by Renault championship and GP2 contender, and Markus Winkelhock will be the test and development drivers for the season. Winkelhock remains with Spyker for a further season after impressing in the 2006 Friday sessions.

The team’s preparations for the season continue tomorrow with an exclusive two-day shakedown at Silverstone. The 17-race season will get underway in Melbourne, Australia, from 16 – 18 March 2007.
Bron

De "hoogtepunten" ff vet gemaakt, leest wat makkelijk. Overigens geen schokkend nieuws.

[ Bericht 45% gewijzigd door LeXX op 05-02-2007 11:42:22 ]
  maandag 5 februari 2007 @ 11:37:00 #150
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46002094
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:34 schreef LeXX het volgende:
Is het iemand bekend op welke tijd de Spyker wordt gelanceerd? De website rept er met geen woord over, alleen dat het vandaag is...
Ik ben best benieuwd, maar bang dat het wat tegen gaat vallen...
Nog niet bekend bij mij iig
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')