Mjah... die testijden he...quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Ze zitten heel dicht bij elkaar ja. Maar de vraag is welke teams een lege run hebben gedaan en welke niet.
Ik hoop het niet, maar verwacht het welquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mjah... die testijden he...en in Australie is er weer 'ineens' dat gat van 2,5 seconde tussen de absolute top en wat daarachter rondtufd.
Kan me meerdere teams herinneren die gigantisch snelle testtijden neer wisten te zetten, ongetwijfeld om op het laatste moment nog wat sponsors over de lijn te trekken.![]()
Stond in de Sportweek hé, mooi is dat!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:44 schreef rubbereend het volgende:
nou snap ik hoe die van der Garde het doet, gewoon een rijke schoonvader gezocht
Mij niet. Bij BMW zijn ze vanaf begin af aan al heel goed bezig. Dan verbaast Williams me meer.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:11 schreef TJDoornbos het volgende:
BMW verbaasd me
Vind ik nou niet zo heel verrassend. Verwacht dat die komend seizoen op zijn minst steviger op de 5e plaats van de constructeurs komen te staan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:11 schreef TJDoornbos het volgende:
BMW verbaasd me
Met het aantal ronden dat hij heeft gereden had hij veel dichter bij Rubens moeten staan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:15 schreef TimoBasso het volgende:
Marco![]()
Top dat hij gameplay krijgt van Honda![]()
Renault verbaasd me meer.....vreemd dat ze geen tijd hebben neergezetquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:11 schreef TJDoornbos het volgende:
BMW verbaasd me
Ja idd .... ben benieuwd hoe ze het gaan doen... zal wel tegen vallen dit seizoen denk ik zo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Renault verbaasd me meer.....vreemd dat ze geen tijd hebben neergezet
De basis is er natuurlijk nog wel, van vorig seizoen. Maar de courers moeten het ontwikkelen.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd .... ben benieuwd hoe ze het gaan doen... zal wel tegen vallen dit seizoen denk ik zo.
Bronquote:Massa: BMW ahead of Ferrari and McLaren
The BMW Sauber team are looking like the team to beat, judging by pre-season testing form ahead of the 2007 season.
That is the view of Ferrari driver Felipe Massa, who has been impressed with the German squad's performances with their new F1.07 car.
"The McLaren surely looks fast, but in my opinion the BMW Sauber is the best of all at the moment," Massa told Gazzetta dello Sport.
"I'm saying this by not just looking at the fastest time of this last day, but by seeing their consistency over their long run simulations.
"For me, the BMW Sauber at Valencia was impressive, and at Jerez they've done some very interesting tests too," added the Ferrari driver, who reckons BMW are ahead of Ferrari and McLaren so far.
"The McLaren is the fastest over a single lap, but as far as consistency is concerned the BMW is impressive even though they perhaps haven't the best reliability yet. For now I put them ahead of Ferrari and McLaren."
Despite his rivals' impressive form, Massa claims there is nothing to worry about, and he believes Ferrari are right where they expected to be at this point.
"We are in the situation we had expected," he added. "The car is demonstrating to be certainly quick and reliable too, even though we had some problems. However, we know how to solve them.
"We leave Jerez with some good things and some others not as good. The car is quick and there's nothing to worry about. We manage to easily do quick times and we are close to the guys who go faster at the moment."
The Brazilian admitted the rain that has hit this week's test at Jerez has hindered their preparations with the F2007 car, making next week's test at Barcelona crucial to get things right for the season-opening Australian Grand Prix.
"Saying it's a pain is an understatement," Massa said. "We came here to put miles in the car and to get to know it, but with the rain we aren't able to always complete the program: you can't push like in the dry, and you can't always understand whether the new things you are testing are working or not.
"Next week's test will be important for everyone. The car we are using now is very different to the one we'll use in Australia, at least aerodynamically. At Montmelo we'll begin to see some changes."
Het is pas zijn 2de "test" .. die jongen komt er nog welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Met het aantal ronden dat hij heeft gereden had hij veel dichter bij Rubens moeten staan.
Ik las net ergens dat Andretti met name lange runs heeft gemaakt....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Met het aantal ronden dat hij heeft gereden had hij veel dichter bij Rubens moeten staan.
Liggen de tijden normaal gesproken iets hoger dan wanneer er korte, lege stints gereden wordenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:54 schreef Spooky4u het volgende:
dus?
Kan, maar hoeft natuurlijk niet. Als er bij Andretti melding van wordt gemaakt, en bij Rubinho niet kan het ook zijn dat Andretti 2 lange stints heeft gedraaid en Rubens set up werk heeft gedaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:00 schreef Spooky4u het volgende:
Lijkt me dat Rubens met hetzelfde aantal ronden ongeveer dezelfde opdracht gekregen heeft dan.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:53 schreef Bolter het volgende:
[..]
Stond in de Sportweek hé, mooi is dat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |