Als PSV met 10 man achter de bal gaat spelen zie ik ze helemaal niet scoren, en ik verwacht overigens dat ze zo gaan spelen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:42 schreef PyTh het volgende:
Als wij in Londen scoren zijn we denk ik wel door want ik zie jullie er geen 3 maken om heel eerlijk te zijn.
Wordt er altijd gelijk gespeeld?quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:54 schreef Gunner het volgende:
Overigens heeft nog niemand op AG gewonnen.
Arsenal moet komen, PSV zal veel ruimte krijgen, Jeff en Ibi terug over 2 weken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:54 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als PSV met 10 man achter de bal gaat spelen zie ik ze helemaal niet scoren, en ik verwacht overigens dat ze zo gaan spelen.
Overigens heeft nog niemand op AG gewonnen.
Wordt het 0-1 zijn wij weg, heel simpel, wordt het eerst 1 of 2-0 en jullie scoren vervolgens zijn er wel kansen om er 3 te maken maar je kan er helemaal geen kut van zeggen, PSV heeft een voordeeltje maar zekerheid is het zeker niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als wij in Londen scoren zijn we denk ik wel door want ik zie jullie er geen 3 maken om heel eerlijk te zijn.
Arsenal had duidelijk de overhand in de 1e helft en PSV in de 2e helft.quote:Op basis van de eerste helft was 0-0 misschien een betere afspiegeling geweest, de 2e helft was PSV een stukje beter en feller.
Speelde Reyes trouwens mee gisteren?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:10 schreef jojomen4 het volgende:
Wat vinden de Arsenal supporters van Baptista? Liever houden of terug ruilen voor Reyes? Ik zie liever Baptista terug in Madrid, die Reyes bakt er geen hol van met z'n effectiefloos gedraaf en lui gedrag.
Baptista knokt er tenminste voor, houd ballen vast en scoort nog soms.
Kan je dat niet beter in het Real Madrid topic vragen?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:17 schreef Smeich het volgende:
[..]
Speelde Reyes trouwens mee gisteren?
Opstootquote:Op zondag 25 februari 2007 21:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wat is er eigenlijk in de 96ste min gebeurd , 3 x rood
**** Engeland,League Cup
Finale,Cardiff,zondag:
Arsenal 1 Chelsea 2
Walcott (11) Drogba (19,84)
Rood: Toure (90+6), Mikel (90+6)
Adebayor (90+6)
Okequote:Op zondag 25 februari 2007 21:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Strals maar eens op tien kijken dan.
En weg is Lupoli. Jammer. Te weinig van gezien.quote:Lupoli signs deal with Fiorentina
Arsenal striker Arturo Lupoli will join Fiorentina at the end of the season.
The 19-year-old, who joined the Gunners in 2004 from Parma but made just one Premiership appearance for them, has agreed a five-year deal.
Lupoli is midway through a season-long loan spell at Championship high-flyers Derby County.
He had shown an interest in a move to Napoli and even hinted he would consider staying with Derby if they were to be promoted to the Premiership.
But the Italy Under-21 international, who scored on his debut for Pierluigi Casiraghi's men in their friendly against Luxembourg in December, has decided to join Serie A side Fiorentina instead.
Als een speler op 14/15 jarige leeftijd binnenk.omt spreek ik daar over ja.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:03 schreef jojomen4 het volgende:
Ik dacht dat juist anderen dat deden voor jullie...
Iets daarvoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:59 schreef jojomen4 het volgende:
Maar jullie halen de meeste jongeren toch op met een jaar of 17?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:02 schreef borisz het volgende:
zonde
Jij bent ook weer lekker kul aan het posten he, joker.quote:
Whehe.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Jij bent ook weer lekker kul aan het posten he, joker.
Ah joh. Lighten up!quote:

Want? Omdat we voor mijn gevoel de mooiste prijs in het Engelse voetbal geheel onnodig mislopen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:08 schreef Gunner het volgende:
Was eigenlijk van plan het in het FA cup topic te doen, maar dat vond ik teveel off-topic.
[..]
Ah joh. Lighten up! [afbeelding]
Ik heb ook al zo'n naar voorgevoel over de wedstrijd tegen PSV. En dan kan je nog jaren horen van die boeren hier "wij hebben jullie lekker verslagen, julllie zijn geen top meer"
Dat is pas [afbeelding]
En een voorhoede Aliadiere / Baptista. Daar ligt echt geen enkele verdediging wakker van?
(heb je het weer)
Dan maar een pessimist. Dan kan ik tenminste aangenaam verrast worden.
Geheel onnodig ja? Die hele replay was onnodig ja.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:18 schreef DutchGooner het volgende:
Want? Omdat we voor mijn gevoel de mooiste prijs in het Engelse voetbal geheel onnodig mislopen?
De weg naar de semi's lag helemaal open
Adebayor kan ik absoluut waarderen en Baptista vind ik wel doelgericht maar niet effcient.quote:Adebayor heeft toch bewezen dat ie regelmatig zijn doelpuntjes meepakt en er is geen enkele spits bij Arsenal zo doelgericht als Baptista dus het zou wel kunnen mijn inziens.
Ik kom 10 maart pas weer in London voor Millwall v Carlisle....quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:30 schreef PyTh het volgende:
Ben je Dinsdag al in Londen of kom je pas Woensdag Bolluh?
Ok, ook mooiquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik kom 10 maart pas weer in London voor Millwall v Carlisle....
Klopt enerzijds gezien het feit dat we 2 dotten van kansen misten en een pingel werden onthouden aan de andere kant was die wedstrijd 80 minuten zwaar ondermaats dus uiteindelijk logisch.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Geheel onnodig ja? Die hele replay was onnodig ja.
Klopt maar goed zat om in de spits te hebben tegen clubs tot en met plaats 5.quote:Adebayor kan ik absoluut waarderen en Baptista vind ik wel doelgericht maar niet effcient.
Bestond wel een kansje dat ik zou gaan maar die persoon voor wie ik het uiteindelijk zou doen kon het financieel niet trekken en heb zelf verder geen need to go.quote:
och ja, FA en Arsenal, dat gaat al jaren niet samen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:03 schreef DutchGooner het volgende:
En dus 3 schorsingen van 3 wedstrijden
2 van de 3 vind ik belachelijk net zoals ik die van Mikel belachelijk vind.
Daarom, ik sta er dan ook niet van te kijken, cunts.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:24 schreef fanneke het volgende:
[..]
och ja, FA en Arsenal, dat gaat al jaren niet samen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:52 schreef DutchGooner het volgende:
Wij hebben geen echte spits nodig, bij ons kan iedereen scoren!
Jawel!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:54 schreef fanneke het volgende:
't Is weer niet best tot nu toe.
Dat is het gehele seizoen al, een tyfusseizoen is het gewoon.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:48 schreef Radegast het volgende:
Tja, seizoen voorbij. Maar allejezus wat een ineffectiviteit zeg. Dramatisch.
Hou jij je waffel, je weet wat ik je vanmiddag gezegd heb.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Je hebt gelijk DG, Arsenal verdiende door te gaan. Waarom scoor je niet wat gemakkelijker?
Terwijl we in de competitie veel winnen in de laatste 10 minutenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:50 schreef mcyodogg het volgende:
Toch apart, de drie cups verloren in de slotfase. Drogba in de League Cup, McCarthy in de FA Cup en Alex in de CL.
vertel mij wat! Wat een kutavondweken.quote:
Ja, maar ik bedoelde het serieus niet verkeerd...quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hou jij je waffel, je weet wat ik je vanmiddag gezegd heb.
Dat mag je wel zeggen, heb het eerste uur echt moeten bijkomen, had gegarandeerd de eerste de beste die maar iets fouts had gezegd tegen de vlakte geslagenquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
vertel mij wat! Wat een kutavondweken.
-zucht-
Bedankt voor je positieve woorden maar kan er geen kut mee.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:11 schreef Grimm het volgende:
Nou ja, ik voorspel Arsenal nog steeds een gouden toekomst met die jonge spelers, over 4 jaar winnen jullie alles
Lauren, vieira, campbell ik denk dat Wenger daarmee de routine mee heeft weg verkochtquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Zouden jullie het met van Persie erbij wel gehaald hebben denk je?
Weet je niet maar je had iig nog meer creativiteit gehad.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Zouden jullie het met van Persie erbij wel gehaald hebben denk je?
Spot on.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:14 schreef Grimm het volgende:
[..]
Lauren, vieira, campbell ik denk dat Wenger daarmee de routine mee heeft weg verkocht
En als je de geruchten mag geloven gaat Wenger ook gewoon door met dat beleid hé? De naam Babel hoor je regelmatig vallen, en daar zou dan Ljungberg voor moeten wijken. Ik snap dat niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
Spot on.
Niet specifiek die spelers misschien maar het komt er wel op neer
Ondanks zijn af en toe irritante trekjes/uitspraken is het een absoluut vakman maar mbt dit issue wordt ik er zo moedeloos van.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
En als je de geruchten mag geloven gaat Wenger ook gewoon door met dat beleid hé? De naam Babel hoor je regelmatig vallen, en daar zou dan Ljungberg voor moeten wijken. Ik snap dat niet.
Veel van de spelers zijn volgens mij een beetje overschat. Van Persie en Fabregas en nog een paar anderen zijn heel goed maar er lopen ook een hoop matige talenten bij.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:11 schreef Grimm het volgende:
Nou ja, ik voorspel Arsenal nog steeds een gouden toekomst met die jonge spelers, over 4 jaar winnen jullie alles
Bullshitquote:Op donderdag 8 maart 2007 02:48 schreef VoreG het volgende:
Godsamme wat een kutwedstrijd. Als je ziet hoeveel ballen er eigenlijk gewoon in moeten. Fabregas wordt vrijgespeeld op rand 16 maar hij wil hem in de bovenhoek krullen. Gewoon hard recht vooruit en hij had gezeten. Eigenlijk de hele wedstrijd zo.
Erg kut dit.
quote:Blessures blijven Thierry Henry dit seizoen achtervolgen. De aanvaller van Arsenal liep in het Champions League-duel met PSV een nieuwe blessure op en hij zal vermoedelijk drie weken aan de kant moeten staan.
Henry zal donderdag een scan laten maken, maar trainer Arsene Wenger benadrukt dat zijn blessure niet dezelfde is als waar de Fransman voor de wedstrijd mee kampte. "Henry is geblesseerd en zal de komende wedstrijden moeten missen. Het is wel een andere blessure dan de vorige. Hij heeft zijn lies gescheurd en bovendien een blessure aan zijn maagspier opgelopen."
Henry was niet fit genoeg om aan de wedstrijd tegen PSV te beginnen, omdat hij nog kampte met een voet- en hamstringblessure.
Hij had tijd genoeg. Hij kon die bal gewoon plaatsen, zoals je kan verwachten van een voetballer. Bal werd goed aangespeeld, hij hoefde er alleen maar tegenaan te lopen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bullshit
Hij was gewoon verbaasd over zijn kans. Schiet zomaar lukraak, en toevallig vliegt de bal over de bovnehoek. Hij had niet de rust, en kreeg die ook niet, om rustig een hoek of iets dergelijks uit te kiezen. Klasse van PSV.
Lijkt me eigenlijk een goed plan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:41 schreef DutchGooner het volgende:
Hou hem maar op de tribune de rest van het seizoen zodat ie uitgerust en vooral blessurevrij aan komend seizoen kan beginnen, gaat toch nergens meer om.
Wat is dit voor een onzin verhaal.quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bullshit
Hij was gewoon verbaasd over zijn kans. Schiet zomaar lukraak, en toevallig vliegt de bal over de bovnehoek. Hij had niet de rust, en kreeg die ook niet, om rustig een hoek of iets dergelijks uit te kiezen. Klasse van PSV.
Hij wilde het gewoon te mooi doen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onzin verhaal.
Hij vroeg zelfs om de bal, had alle tijd van de wereld en stond ook compleet vrij...
Absoluut.quote:
Dat is ook Bolloxquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:38 schreef zjroentje het volgende:
Maar dat verhaal van die linedancer, dat hij lukraak schoot, dat hij toevallig over de bovenhoek vloog en dat hij de rust er niet voor kreeg van PSV --->!
Derde is toch ook gewoon voorronde?quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:13 schreef Gunner het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk een goed plan.
Al zou het wel fijn zijn om derde te worden, als is het alleen maar om geen voorronde te hoeven spelen.
Ik wou het net zeggenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Derde is toch ook gewoon voorronde?
Yepquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
3e of 4e, maakt geen kut uit dus je speelt de rest van het seizoen gewoon voor spek en bonen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik was een beetje dronken gisterenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar dat verhaal van die linedancer, dat hij lukraak schoot, dat hij toevallig over de bovenhoek vloog en dat hij de rust er niet voor kreeg van PSV --->!
Zo, dat zou een hele verbetering zijn met wat ze nu hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:08 schreef DutchGooner het volgende:
New away kit? Van mij mag het...
[afbeelding]
Shirt heb ik vaker gezien voor Arsenal.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:08 schreef DutchGooner het volgende:
[afbeelding]
Mooi shirt inderdaadquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:08 schreef DutchGooner het volgende:
[afbeelding]
Nepshirt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:08 schreef DutchGooner het volgende:
[afbeelding]
quote:Seizoen voorbij voor Henry
Geschreven door Freek Zoontjes op vrijdag, 9 maart om 17:49
Arsenal-aanvoerder Thierry Henry zal met extra gemengde gevoelens terugkijken op de uitschakeling door PSV in de Champions League. De Franse aanvaller, die in de 66e minuut inviel, hield een liesblessure en beschadigde buikspieren over aan het duel van afgelopen woensdag.
Volgens de medische verklaring van The Gunners zal hij minimaal drie maanden aan de kant staan. “We vertrouwen erop dat hij aan het begin van volgend seizoen weer in topvorm zal zijn”, aldus trainer Arsene Wenger.
De Fransman kampte het gehele seizoen al met klachten aan zijn hamstring en nek. Desondanks kwam hij dit seizoen zeventien maal in actie waarin hij tien maal het net wist te vinden.
Door de uitschakeling in het miljoenenbal, en eerder in de nationale bekers, is de landstitel nog de enige prijs die te behalen valt dit seizoen voor de Londenaren.
Nee, niet uitgezondenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:19 schreef DutchGooner het volgende:
Misschien kijk ik er wel helemaal overheen maar wordt Villa v Arsenal niet uitgezonden vanaaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |