Hij wilde het gewoon te mooi doen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onzin verhaal.
Hij vroeg zelfs om de bal, had alle tijd van de wereld en stond ook compleet vrij...
Absoluut.quote:
Dat is ook Bolloxquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:38 schreef zjroentje het volgende:
Maar dat verhaal van die linedancer, dat hij lukraak schoot, dat hij toevallig over de bovenhoek vloog en dat hij de rust er niet voor kreeg van PSV --->!
Derde is toch ook gewoon voorronde?quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:13 schreef Gunner het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk een goed plan.
Al zou het wel fijn zijn om derde te worden, als is het alleen maar om geen voorronde te hoeven spelen.
Ik wou het net zeggenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Derde is toch ook gewoon voorronde?
Yepquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
3e of 4e, maakt geen kut uit dus je speelt de rest van het seizoen gewoon voor spek en bonen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik was een beetje dronken gisterenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar dat verhaal van die linedancer, dat hij lukraak schoot, dat hij toevallig over de bovenhoek vloog en dat hij de rust er niet voor kreeg van PSV --->!
Zo, dat zou een hele verbetering zijn met wat ze nu hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:08 schreef DutchGooner het volgende:
New away kit? Van mij mag het...
[afbeelding]
Shirt heb ik vaker gezien voor Arsenal.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:08 schreef DutchGooner het volgende:
[afbeelding]
Mooi shirt inderdaadquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:08 schreef DutchGooner het volgende:
[afbeelding]
Nepshirt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:08 schreef DutchGooner het volgende:
[afbeelding]
quote:Seizoen voorbij voor Henry
Geschreven door Freek Zoontjes op vrijdag, 9 maart om 17:49
Arsenal-aanvoerder Thierry Henry zal met extra gemengde gevoelens terugkijken op de uitschakeling door PSV in de Champions League. De Franse aanvaller, die in de 66e minuut inviel, hield een liesblessure en beschadigde buikspieren over aan het duel van afgelopen woensdag.
Volgens de medische verklaring van The Gunners zal hij minimaal drie maanden aan de kant staan. “We vertrouwen erop dat hij aan het begin van volgend seizoen weer in topvorm zal zijn”, aldus trainer Arsene Wenger.
De Fransman kampte het gehele seizoen al met klachten aan zijn hamstring en nek. Desondanks kwam hij dit seizoen zeventien maal in actie waarin hij tien maal het net wist te vinden.
Door de uitschakeling in het miljoenenbal, en eerder in de nationale bekers, is de landstitel nog de enige prijs die te behalen valt dit seizoen voor de Londenaren.
Nee, niet uitgezondenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:19 schreef DutchGooner het volgende:
Misschien kijk ik er wel helemaal overheen maar wordt Villa v Arsenal niet uitgezonden vanaaf?
Die zie ik idd ook, maakt me eik niet zo gek veel uit, zoals die vliegtuigboer op het shirt staat koop ik toch geen shirtje meerquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:19 schreef Gunner het volgende:
Ik lees berichten over een wit tenue
Een pleister op de wonden.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:59 schreef fanneke het volgende:
en weer 3 punten erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |