Als een speler op 14/15 jarige leeftijd binnenk.omt spreek ik daar over ja.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:03 schreef jojomen4 het volgende:
Ik dacht dat juist anderen dat deden voor jullie...

Iets daarvoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:59 schreef jojomen4 het volgende:
Maar jullie halen de meeste jongeren toch op met een jaar of 17?

quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:02 schreef borisz het volgende:
zonde
Jij bent ook weer lekker kul aan het posten he, joker.quote:

Whehe.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Jij bent ook weer lekker kul aan het posten he, joker.

Ah joh. Lighten up!quote:

Want? Omdat we voor mijn gevoel de mooiste prijs in het Engelse voetbal geheel onnodig mislopen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:08 schreef Gunner het volgende:
Was eigenlijk van plan het in het FA cup topic te doen, maar dat vond ik teveel off-topic.
[..]
Ah joh. Lighten up! [afbeelding]
Ik heb ook al zo'n naar voorgevoel over de wedstrijd tegen PSV. En dan kan je nog jaren horen van die boeren hier "wij hebben jullie lekker verslagen, julllie zijn geen top meer"
Dat is pas [afbeelding]
En een voorhoede Aliadiere / Baptista. Daar ligt echt geen enkele verdediging wakker van?
(heb je het weer)
Dan maar een pessimist. Dan kan ik tenminste aangenaam verrast worden.

Geheel onnodig ja? Die hele replay was onnodig ja.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:18 schreef DutchGooner het volgende:
Want? Omdat we voor mijn gevoel de mooiste prijs in het Engelse voetbal geheel onnodig mislopen?
De weg naar de semi's lag helemaal open
Adebayor kan ik absoluut waarderen en Baptista vind ik wel doelgericht maar niet effcient.quote:Adebayor heeft toch bewezen dat ie regelmatig zijn doelpuntjes meepakt en er is geen enkele spits bij Arsenal zo doelgericht als Baptista dus het zou wel kunnen mijn inziens.

Ik kom 10 maart pas weer in London voor Millwall v Carlisle....quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:30 schreef PyTh het volgende:
Ben je Dinsdag al in Londen of kom je pas Woensdag Bolluh?

Ok, ook mooiquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik kom 10 maart pas weer in London voor Millwall v Carlisle....

Klopt enerzijds gezien het feit dat we 2 dotten van kansen misten en een pingel werden onthouden aan de andere kant was die wedstrijd 80 minuten zwaar ondermaats dus uiteindelijk logisch.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Geheel onnodig ja? Die hele replay was onnodig ja.
Klopt maar goed zat om in de spits te hebben tegen clubs tot en met plaats 5.quote:Adebayor kan ik absoluut waarderen en Baptista vind ik wel doelgericht maar niet effcient.

Bestond wel een kansje dat ik zou gaan maar die persoon voor wie ik het uiteindelijk zou doen kon het financieel niet trekken en heb zelf verder geen need to go.quote:

och ja, FA en Arsenal, dat gaat al jaren niet samen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:03 schreef DutchGooner het volgende:
En dus 3 schorsingen van 3 wedstrijden
2 van de 3 vind ik belachelijk net zoals ik die van Mikel belachelijk vind.

Daarom, ik sta er dan ook niet van te kijken, cunts.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:24 schreef fanneke het volgende:
[..]
och ja, FA en Arsenal, dat gaat al jaren niet samen.

quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:52 schreef DutchGooner het volgende:
Wij hebben geen echte spits nodig, bij ons kan iedereen scoren!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |