Van die foto´s? Je kunt de Matthaus Passion ook niet samenvatten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:24 schreef MrX1982 het volgende:
Samenvatting?
Nee de brief van Oversight.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:25 schreef Apropos het volgende:
[..]
Van die foto´s? Je kunt de Matthaus Passion ook niet samenvatten.
Ik ben het niet eens met de wetgeving, ik zie een maas in die wetgeving, ik noem dit ´feit 42´ (quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:24 schreef MrX1982 het volgende:
Samenvatting?
Dat moet een verwijzing zijn naar de zin van het leven, het heelal en de rest.quote:
O, dat vrijtempeliersgedoequote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat moet een verwijzing zijn naar de zin van het leven, het heelal en de rest.
quote:
Possibly maybe.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:49 schreef problematiQue het volgende:
Björk is tof.
Ken uw klassiekenquote:
Dat is een teken van stoerheid. Hoe lager het opleidingsniveau hoe hoger het kwat-gehalte.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:16 schreef Monidique het volgende:
Hallo. Ik heb een vraagje. Waarom schijnt het nodig te zijn als tiener continu te moeten spugen -ook wel: kwatten of fluimen-, bijvoorbeeld op het station?
Ik vroeg me af waar die tekst van Rock vandaan kwam ..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:21 schreef Monidique het volgende:
Pas op met het bier, EWK.
tabaksmaak uit de mond krijgen oid?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:16 schreef Monidique het volgende:
Hallo. Ik heb een vraagje. Waarom schijnt het nodig te zijn als tiener continu te moeten spugen -ook wel: kwatten of fluimen-, bijvoorbeeld op het station?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:23 schreef zakjapannertje het volgende:
vroeger deed hier de melkboer dat ook altijd in onze tuin als hij wat spullen aan ons kwam afleveren
Dat stond jarenlang in een fietstunnel op weg naar school. Fascinerende uitspraak, niet?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waar die tekst van Rock vandaan kwam ..
in mijn stad waren het er 2, 1 met de auto de ander met een trekpaard, en de laatste heeft het ook het langst volgehouden tot 10 jaar geleden ongeveerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
.
Gelukkig is de melkboer een (bijna) uitgestorven beroepsgroep. Ik begrijp nu waarom.
Brood bij de melkboer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:25 schreef Monidique het volgende:
Ik kocht vroeger brood bij de melkboer. Niet vreemd, daar de melkboer onze buurman was.
En welke was de rochelende melkboer?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:29 schreef zakjapannertje het volgende:
in mijn stad waren het er 2, 1 met de auto de ander met een trekpaard, en de laatste heeft het ook het langst volgehouden tot 10 jaar geleden ongeveer
Het was De Melkboer, maar hij had een winkeltje en zo'n SRV-wagen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Brood bij de melkboer.Melk bij de bakker?
Denk aan haar inkomen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kut, moet ik weer helemaal opstaan, schoenen zoeken, naar de auto lopen, naar het station rijden (in de auto), wachten op vriendin en dan weer helemaal terug.
En ik heb net al 2 uur in de regen en wind getraind...
die met die auto (eig autobus) gelukkigquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En welke was de rochelende melkboer?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |