Gaaf ditquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:03 schreef Meneermax het volgende:
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/1/2516025828.jpg]afbeelding][/URL]
ja zei ik ook al eerderquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:03 schreef demins het volgende:
Als die blonde geen vent is, is het een transsexueel!
Dat meisje waar hij nu mee is, die indische, heeft echt verreweg het lekkerste kontje.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:06 schreef Boxkeeper het volgende:
Zjees, die blonde heeft een behoorlijke hangreet, kolere
Waarschuwing Ingetrokken!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:03 schreef demins het volgende:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:07 schreef Boxkeeper het volgende:
Ik vind: keihard nemen die wijven op het bed van Natasia en daarna lozen op het bed van Satanael
Ehm..... ik wil het geloof ik niet wetenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:08 schreef Acquiesce_ het volgende:
Zou Huub zijn kwakje nog kwijtraken?
mss met het ouderwetse handwerkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:08 schreef Acquiesce_ het volgende:
Zou Huub zijn kwakje nog kwijtraken?
Idd, echt leuk is het nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
ik krijg de indruk zo zoetjesaan dat Huub het niet vreselijk gaat vinden als de troela's opzouten
Die staan gewoon hun club op die manier te verkopenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
Twee van die wijven beginnen binnen nog effe te tongzoenen...![]()
Supervreemd, ik had net een screenshot gemaakt met o.a. deze erop, maar als ik die paste in photoshop dan zijn de overige drie streams gewoon een Sc Prt en deze stream loopt dan gewoon door. In PS!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:03 schreef Meneermax het volgende:
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/1/2516025828.jpg]afbeelding][/URL]
Niet voordat-ie is klaargekomen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
ik krijg de indruk zo zoetjesaan dat Huub het niet vreselijk gaat vinden als de troela's opzouten
Wat ben jij een triest gevalletje zegquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:00 schreef Gigageil het volgende:
Preutse Nena met haar lipgloss-lipjes.......wat een verschil.......
![]()
Ja, dat heb ik ook wel eens. Vaag is dat.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Supervreemd, ik had net een screenshot gemaakt met o.a. deze erop, maar als ik die paste in photoshop dan zijn de overige drie streams gewoon een Sc Prt en deze stream loopt dan gewoon door. In PS!
Máár NL is nuchter (ik heb hem niet zien drinken volgens mij)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:10 schreef partyyboyy het volgende:
Het begint weer op de avond te lijken met Gaby. NL aan de draaitafel...Huub met een hoer!
Belooft weer wat!
O ja joh?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:11 schreef jessie het volgende:
Ja Nasty verteld dat ze volgende week allemaal een gesprek krijgen. Ze willen de regels veranderen ivm wegstemmen. Het duurt te lang allemaal
Hoop het van niet!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja joh?
Misschien gaan ze met een meerderheid van stemmen werken...
Ik ving dat echt op.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja joh?
En dan met 2 groepjes van 4quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja joh?
ik geloof niet dat die vrouwen opgewonden zijn hoor...hoogstens van elkaar.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:13 schreef scanman01 het volgende:.. Huub met een redelijke stijve in beeld
Het was geen kleintje nee.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:14 schreef demins het volgende:
'Hung like a horse' is geloof ik de uitdrukking...
Maar Huub welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:15 schreef 2live het volgende:
[..]
ik geloof niet dat die vrouwen opgewonden zijn hoor...hoogstens van elkaar.![]()
Dan is ie te vroeg, ze mogen toch pas om 23:00uur naar bed?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:15 schreef s0k het volgende:
boerbart kan het niet meer aan en ligt al op bed
Als je het redelijk vaak doet wel. Als het voor het eerst in je leven is, dan smijt je dat boek wel ergens in de hoek.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:12 schreef kleinzusje het volgende:
Super geil om met 3 vrouwen in bad te zitten. Maar als ze schreeuwen, roken, het over voicemails en boodschappen hebben en meer met elkaar bezig zijn dan met Huub................... liever toch een goed boek
Heel irritant, was flink speltechnisch. Natasia begon met 'ik heb opperhoofdje gesproken', ik hoorde iets van maandag een gesprek. Ik hoorde brian zeggen dat hij saai wordt gevonden oid. Hij wil niet steeds in de aandacht staan in negatieve zin, maar positieve dingen wordt niet interessant gevonden. Verder erg lastig te verstaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:10 schreef Kinga het volgende:
Waar hebben Natasia en Brian het over?
Ja dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:03 schreef demins het volgende:
Het is nog nooit zo boeiend geweest, dus het lijkt me erg sterk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:16 schreef Suikeroom het volgende:
hebben ze nou maandag een gesprek over dat de verhaallijnen op zijn en dat anders de stekker eruit gaat?? daar hadden Natasia en Brian het over
Vind ik ubercool!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:03 schreef Kinga het volgende:
die sterren onder die oksels..... afschuwelijk
Ik lees behoorlijk veelquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je het redelijk vaak doet wel. Als het voor het eerst in je leven is, dan smijt je dat boek wel ergens in de hoek.
Ja, dat krijg je na 5 maanden!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:16 schreef Suikeroom het volgende:
hebben ze nou maandag een gesprek over dat de verhaallijnen op zijn en dat anders de stekker eruit gaat?? daar hadden Natasia en Brian het over
Met deze 3 dozen kan niemand omgaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:17 schreef partyyboyy het volgende:
Huub kan echt niet met vrouwen omgaan zeg!
Idd, het echt veeeeeeeeeeel boeienders dan alle BB's bij elkaar!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is nog nooit zo boeiend geweest, dus het lijkt me erg sterk.
Let dan op!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:20 schreef arneaux het volgende:
Is er nou ondertussen al geneukt?
Nog even geduldquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:20 schreef arneaux het volgende:
Is er nou ondertussen al geneukt?
déjà-vuquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:20 schreef kleinzusje het volgende:
weer een neefjes deschavu ( of hoe schrijf je dat)
Huub kan uitstekend met vrouwen om gaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:17 schreef partyyboyy het volgende:
Huub kan echt niet met vrouwen omgaan zeg!
dacht ik ook alquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:23 schreef yellowfirst het volgende:
Een van die drie lijkt wel zwanger....![]()
kan ik niet zienquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:24 schreef petraa het volgende:
Huub vind er volgens mij ook niet echt veel aan
Nice Shot!!!!quote:
quote:
Enigszins offtopic nu, maar was even aan het bijlezen...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:09 schreef partyyboyy het volgende:
haha Brian zegt dat hij op internet beschreven wordt als dom: Brainless noemen ze me![]()
dat heb ik hem dus ook zitten wijsmaken vanmiddag, dat NL achter zijn rug om aan het lullen is, en dat Bart en NL een stelletje backstabbers zijn. Vind dit wel lachuh!quote:Brian heeft het idee dat NL achter zijn rug om over Brian praat dat hij daar niet aan mee wilde werken.
Behoorlijk ja, ik neem ook aan dat dit de eerste en de laatste keer is dat Huub voor dit niveau kiestquote:
wat?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
[quote]Op vrijdag 26 januari 2007 22:24 schreef avonne het volgende:
[..]
dat doe je snel
ja is zoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:29 schreef ozewiesewoze het volgende:
ik vind gaby ineens wel aandoenlijk en zo...
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:30 schreef HiDiHo het volgende:
Ik geloof dat ik hier toch legendarische filmpjes schiet .
dat vind ik nou humorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:32 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk dat ik toch niet zo in heaven zou zijn als ik huub was en wist dat dit soort screenshots op internet circuleren, terwijl je zelf denkt dat de streams eraf zijn.
Ik kijk 2 seconden per minuut, meer dan genoegquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
ik vind mezelf ineens een enorme voyeur![]()
zeg dat welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik kijk 2 seconden per minuut, meer dan genoeg![]()
Dat wijf dat nu buiten het bed is zou er niet bij moeten zijn, met d;r "kankermasker-sorry" de hele tijd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
Damn... of het nou aso meiden zijn of niet... dit ziet er toch wel knap geil uit
Mooie avonne, veelzeggend.quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
huilt er iemand ?
Ja, da's Brianquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
huilt er iemand ?
Lachwekkend was het al een tijdje. Bepaald geen reclame voor de hoerenkast in kwestie lijkt me.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:37 schreef ozewiesewoze het volgende:
ik vind het lachwekkend worden..... wat een king of the b-movies toestanden
Ja....waarom zouden ze niet aanblijven? Heb je een trage verbinding?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:31 schreef partyyboyy het volgende:
LOLLL!!! die streams blijven gewoon aan!
ik weet niet of ik hiermee geassocieerd wil wordenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:39 schreef demins het volgende:
Ze noemdem Fok!
understatement of the year...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:39 schreef Black_king het volgende:
MG wat een genante vertoning......
dat is de leukste van vanavond!!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Yeah mijn man kijkt nu ook de streams.... weet ik iig zeker dat hij geen sex wil vanavond
Geen idee, maar ze kan alvast oprotten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Welk achterlijk wijf zit daar zo irritant te lachen zeg
Het vooropgezette plan was dat ze wel lekker en geil zouden zijn. Daar kwam er maar eentje in de buurt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:44 schreef s0k het volgende:
waarom 3 hoeren als hij er maar 1 neukt?
erger nog....hoe kom je er vanaf!!!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:46 schreef LiisaB het volgende:
waar zijn die wijven opgepikt. Errrrrggggggggggggggggggggggggggggg
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Die wijven moeten nu gewoon naakt die gameroom inlopen en daar een showtje geven.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
Die maskers kunnen ze sowieso wel afzetten. Al die koppen zijn al uitgebreid in beeld geweest zonder kankermasker.![]()
Heeft iemand boer bart ooit zien dansen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:45 schreef ruby het volgende:
Heeft iemand Brian zien dansen? Soort van paringsdans doet ie.
Nou, iig niet met Huub.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:45 schreef Lieve het volgende:
( naar die hoeren kijk ik liever niet meer. Ben bang dat ik dan ook nooit meer sex wil)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |