Ja, da's Brianquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
huilt er iemand ?
Lachwekkend was het al een tijdje. Bepaald geen reclame voor de hoerenkast in kwestie lijkt me.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:37 schreef ozewiesewoze het volgende:
ik vind het lachwekkend worden..... wat een king of the b-movies toestanden
Ja....waarom zouden ze niet aanblijven? Heb je een trage verbinding?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:31 schreef partyyboyy het volgende:
LOLLL!!! die streams blijven gewoon aan!
ik weet niet of ik hiermee geassocieerd wil wordenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:39 schreef demins het volgende:
Ze noemdem Fok!
understatement of the year...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:39 schreef Black_king het volgende:
MG wat een genante vertoning......
dat is de leukste van vanavond!!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Yeah mijn man kijkt nu ook de streams.... weet ik iig zeker dat hij geen sex wil vanavond
Geen idee, maar ze kan alvast oprotten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Welk achterlijk wijf zit daar zo irritant te lachen zeg
Het vooropgezette plan was dat ze wel lekker en geil zouden zijn. Daar kwam er maar eentje in de buurt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:44 schreef s0k het volgende:
waarom 3 hoeren als hij er maar 1 neukt?
erger nog....hoe kom je er vanaf!!!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:46 schreef LiisaB het volgende:
waar zijn die wijven opgepikt. Errrrrggggggggggggggggggggggggggggg
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Die wijven moeten nu gewoon naakt die gameroom inlopen en daar een showtje geven.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
Die maskers kunnen ze sowieso wel afzetten. Al die koppen zijn al uitgebreid in beeld geweest zonder kankermasker.![]()
Heeft iemand boer bart ooit zien dansen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:45 schreef ruby het volgende:
Heeft iemand Brian zien dansen? Soort van paringsdans doet ie.
Nou, iig niet met Huub.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:45 schreef Lieve het volgende:
( naar die hoeren kijk ik liever niet meer. Ben bang dat ik dan ook nooit meer sex wil)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |