Let dan op!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:20 schreef arneaux het volgende:
Is er nou ondertussen al geneukt?
Nog even geduldquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:20 schreef arneaux het volgende:
Is er nou ondertussen al geneukt?
déjà-vuquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:20 schreef kleinzusje het volgende:
weer een neefjes deschavu ( of hoe schrijf je dat)
Huub kan uitstekend met vrouwen om gaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:17 schreef partyyboyy het volgende:
Huub kan echt niet met vrouwen omgaan zeg!
dacht ik ook alquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:23 schreef yellowfirst het volgende:
Een van die drie lijkt wel zwanger....![]()
kan ik niet zienquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:24 schreef petraa het volgende:
Huub vind er volgens mij ook niet echt veel aan
Nice Shot!!!!quote:
quote:
Enigszins offtopic nu, maar was even aan het bijlezen...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:09 schreef partyyboyy het volgende:
haha Brian zegt dat hij op internet beschreven wordt als dom: Brainless noemen ze me![]()
dat heb ik hem dus ook zitten wijsmaken vanmiddag, dat NL achter zijn rug om aan het lullen is, en dat Bart en NL een stelletje backstabbers zijn. Vind dit wel lachuh!quote:Brian heeft het idee dat NL achter zijn rug om over Brian praat dat hij daar niet aan mee wilde werken.
Behoorlijk ja, ik neem ook aan dat dit de eerste en de laatste keer is dat Huub voor dit niveau kiestquote:
wat?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
[quote]Op vrijdag 26 januari 2007 22:24 schreef avonne het volgende:
[..]
dat doe je snel
ja is zoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:29 schreef ozewiesewoze het volgende:
ik vind gaby ineens wel aandoenlijk en zo...
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:30 schreef HiDiHo het volgende:
Ik geloof dat ik hier toch legendarische filmpjes schiet .
dat vind ik nou humorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:32 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk dat ik toch niet zo in heaven zou zijn als ik huub was en wist dat dit soort screenshots op internet circuleren, terwijl je zelf denkt dat de streams eraf zijn.
Ik kijk 2 seconden per minuut, meer dan genoegquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
ik vind mezelf ineens een enorme voyeur![]()
zeg dat welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik kijk 2 seconden per minuut, meer dan genoeg![]()
Dat wijf dat nu buiten het bed is zou er niet bij moeten zijn, met d;r "kankermasker-sorry" de hele tijd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
Damn... of het nou aso meiden zijn of niet... dit ziet er toch wel knap geil uit
Mooie avonne, veelzeggend.quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
huilt er iemand ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |